Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niistä naisen kahvilavalinnoista

Vierailija
02.02.2024 |

Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen. 

Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50.  Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin.. 

Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat? 

Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne. 

Siis mikä juttu?

Kommentit (617)

Vierailija
441/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää ei ole se, kuka tarjoaa. Tärkeää ei ole se, mitä ruoka maksaa. Tärkeää on se, että syötte puhdasta ruokaa.

Lue pipliaa, tutki viidettä Mooseksen kirjaa. Sieltä löytyy sinulle totuus, joka pelastaa. Sielusi ei ole vielä kadotuksessa.

Näin sanoo Herra:

Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: raavas, lammas ja vuohi, peura, gaselli, metsäkauris, vuorikauris, musta antilooppi, keihäsantilooppi ja betsoari-vuohi, kaikki ne nelijalkaiset eläimet, joilla on kokonansa halkinaiset, kaksivarpaiset sorkat ja jotka märehtivät; niitä saatte syödä.

Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset; sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden ra

Tuntuu kyllä aika vahvasti siltä, että tästä se totuus löytyy. Minä tarjosin kerran naiselle kahvilassa jänistä ja tamaania ja treffit menivät päin telegraf tolppa.

Vierailija
442/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän treffimies minulle suostuisi tarjoamaan kahvilassa, kun huomiidaan, etten juo kahviloissa koskaan kahvia enkä teetä, enkä syö munkkeja, enkä viinereitä? Enkä nyt anna myöskään vinkkejä, mikä minulle maistuisi.

Laitatteko vaikka ranskalaisin viivoin, mitä sellaista saisin tilata, jonka vielä mukisematta maksaisitte.

Niin, onko vastauksenne, miehet, että ole sitten ilman, jos ei kerran kahvi, tee, munkki tai viineri kelpaa?

Mitähän ihmettä tapahtuu kun ap:n seuraava deitti on keliaakikko tai vegaan? Ei selviä parin egun pullalla nimittäin. 

T. Keliaakikon puoliso, tosin ei kahvilaongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalainen mies valittaa tuollaisesta. Oikeasti jos on kiinnostunut, niin vie ravintolaan syömään.

Joo joo mutta jos se lady ei ole kiinnostunut niin ei siinä auta vaikka löisi 200€ tarjoiluihin... 

Vierailija
444/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalainen mies valittaa tuollaisesta. Oikeasti jos on kiinnostunut, niin vie ravintolaan syömään.

Ei kai treffeillä kumpikaan "vie" toista minnekään? Ainakin minä menen vain sellaisille treffeille, jotka sovitaan yhdessä, ja itse en lähde ravintolaan syömään ekoilla treffeillä tuntemattoman kanssa. En lähde treffeille, joiden aikaan, paikkaan ja sisältöön en saa vaikuttaa, eli jos toinen haluaa päättää kaikesta ja "viedä" minut jonnekin, jätän väliin.

Tätä samaa yritin tooda esiin paniniketjussakin mutta ei auttanut. Jos henkilöt A jaa B tutustuu tinderissä niin MOLEMMATHAN SIINÄ HALUAA TAVATA LOPULTA eli miten ihmeessä se menee joidenkin logiikan mukaan niin että äijä haluu vaan tavata? 

N 43

Vierailija
445/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla onkin eri tavoite eli lypsää ilmaisia virvokkeita perusperteiltä treffeillä. Tätä vastaan peruspertin pitää laatia suunnitelma, ettei lompakko kevene liikaa.

Ei ole kaikilla naisilla! Mulla on ollut kävelytreffit ja treffit kotona.

Tapaamiset jonkun kotona voivat olla vaarallisia. Mieluummin menen kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle, etten enää tulisi raiskatuksi.

Mikset sano suoraan, että vastustat kotitreffejä vain siksi, että kotitreffeillä on huomattavasti vaikeampi lypsää ilmaisia virvokkeita miehiltä?

Mitä siellä miehen kotona on tarkoitus tehdä, jos ei siellä edes kahvia saa? :D Eikö perus vieraanvaraisuus päde deitteihin? Tuijotetaan s

Tosin tällaisia miehiä on tullut vastaan. 

Vierailija
446/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla onkin eri tavoite eli lypsää ilmaisia virvokkeita perusperteiltä treffeillä. Tätä vastaan peruspertin pitää laatia suunnitelma, ettei lompakko kevene liikaa.

Ei ole kaikilla naisilla! Mulla on ollut kävelytreffit ja treffit kotona.

Tapaamiset jonkun kotona voivat olla vaarallisia. Mieluummin menen kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle, etten enää tulisi raiskatuksi.

Mikset sano suoraan, että vastustat kotitreffejä vain siksi, että kotitreffeillä on huomattavasti vaikeampi lypsää ilmaisia virvokkeita miehiltä?

Mitä siellä miehen kotona on tarkoitus tehdä, jos ei siellä edes kahvia saa? :D Eikö perus vieraanvaraisuus päde deitteihin? Tuijotetaan s

Kyllä mä tarjoan ruoat, viinit, oluet, siiderit, lonkerot ja kahvit. Riippuu mitä nainen haluaa.

Vierailija
447/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa kävijät ovat narsisteja. Ei niin paljon, että se oli narsistinen persoonallisuus, mutta heillä kuitenkin on  tavallista enemmän narsismia. He tykkäävät olla esillä ja pitävät siitä, että muut katsovat kahvilassa heitä. Jos nainen haluaa vältellä narsistimiestä niin kannattaa valita mies, joka ei tykkää olla kahviloissa.

Vierailija
448/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ei voi edes kahville mennä ilman että vetävät aterian verran ylimääräisiä kaloreita.

Vierailija
449/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kävijät ovat narsisteja. Ei niin paljon, että se oli narsistinen persoonallisuus, mutta heillä kuitenkin on  tavallista enemmän narsismia. He tykkäävät olla esillä ja pitävät siitä, että muut katsovat kahvilassa heitä. Jos nainen haluaa vältellä narsistimiestä niin kannattaa valita mies, joka ei tykkää olla kahviloissa.

Vielä joku paska-apina jaksaa länkyttää

Vierailija
450/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan nainen ei ole niin pihi, että jaksaisi raahautua jonkun epäkiinnostavan miehen kanssa treffeille parin euron virvokkeen takia. Edestakainen bussilippukin on kalliimpi."

Nainen joutuu käymään 100 kertaa treffeillä, kunnes tuntee yhden kerran "kemiaa". Se on todiste siitä, että naiset käyvät huvikseen treffeillä.

Outo päättelyketju. Naissukupuolta itsekin olevana käyn treffeillä löytääkseni itselleni kivan miehen. Kuten sanottu, ei siitä huvia ole, jos mies on pihi, puhumaton ja muutenkin mulkero eikä juttu koskaan etene kiusallista kahvituokiota pitemmälle. Jos näen heti alkuun, että mies on outo ja vastenmielinen, kohteliaisuudesta voin ottaa sen pakkokahvin, mutta yhtään en venytä tilannetta. Kahvi huiviin ja moi.

Paninista ja voileivistä panikoiva ap ei tajunnut, että naista ei lähtökohtaisesti heti ja välittömästi oksettanut treffikumppani, koskapa oli valmis hiukan paria minuuttia pitempäänkin antamaan tälle tilaisuuden. Mutta mies sössi tilaisuutensa näyttämällä pitkää naamaa ensin esitettyään massimiestä. Tämä on typerää, epärehellistä testailua ja opittu aivan varmasti jostain isojen poikien panomiesoppaasta.

Ja: tuntemani naiset on käyneet treffeillä keskimäärin kolme kertaa kun on löytynyt jollain tasolla kiinnostava mies. Tämä on sitten myöhemmin saattanut paljastua ulosottokierteessä olevaksi alkoholistiksi, joka kyllä käy töissä, mutta maksaa vanhoja pikavippejä pois uusilla ja harrastaa vapaa-aikanaan vain ja ainoastaan juomista. 

Vierailija
451/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmm, taidanpa mennä tänään lempikahvilaani ja tilata omilla palkkarahoillani itselleni ihanan erikoiskahvin ja jonkin hyvän syötävän sen oheen. Eikä tarvitse katsella kenenkään ruttunaamaa ja hermohikikarpaloita, kun hinnaksi tulee yli kymppi!

Pihimiehet ei sen pihistelyn ja hermoilun lisäksi voi muutenkaan olla hyvää seuraa. Tieteellinen mahdottomuus.

Mä olen tyytyväinen, että säästin rahani ja aikani. Tuskin kuitenkaan olisit antanut pimperoa treffien päätteeksi?

Sellainen vinkki kahvilapojille:

Jos olettaa saavansa kahvilakäynnin palkkioksi pimperoa, kahvit kannattaa tarjota Pariisissa ja seuraksi hankkia alan ammattilainen. Hän vastaanottaa lentoliput ja tarjoomukset ja veloittaa lisäksi vähintään tonnin viemästäsi ajasta. 

Kukaan ei pudota pöksyjään siitä hyvästä, että sai kahvia ja kuivunutta pullaa. Niin köyhiä me työssä käyvät, koulutetut naiset emme ole. Tienaavathan esim. vihreiden äänestäjät keskimäärin 600 egeä isompaa kuukausipalkkaa kuin persujen äänestäjät. (KAKS: Tutkimus eri puolueiden äänestäjistä)

Mistä tulikin mieleeni, että ap taitaa olla sama syrjäytynyt, jolle kahvilassa käyminen on muutenkin fundamentaalinen ongelma. Ehkä yleisemminkin muiden ihmisten kohtaaminen? Tyhjätasku työkyvyttömyyseläkeläinen, vapautettu palveluksesta rauhan aikana jne. Itsekin näen asiat tuosta perspektiivistä, koska olen työkyvyttömyyseläkeläinen, mutta se ei ole koskaan estänyt mua käymästä kahviloissa omalla rahallani. Budjetoin ja mulla on varallisuutta, ei ulosottovelkaa.

Vierailija
452/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä (nainen) menen joskus kahvilaan treffeillä, minä aion tilata miehen piikkiin kaikkea mitä kahvilassa on tarjolla. Ihan vaan piruuttani, kun te äijät tai anteeksi tarkoitin pikku pojat, olette niin herkkiä, itsekkäitä ja pihejä nykyään.

Tällä on vain se vaikutus, että mies toteaa että sinusta ei ole mihinkään vakavaan, panopuuksi ehkä.

Mitä siitä? Sainpahan ne ilmaiset virvokkeet, joiden perässä kuvittelet naisten epätoivoisesti olevan. 

Siinä voi käydä niin, ettei mies maksakaan niitä virvokkeita ja tarjoilija soittaa poliisit paikalle. Sitten selvitellään kuka tilasi ja kuka maksaa.

Nykyisin ei tilata laskuun vaan maksetaan tilattaessa. Tilaaminen tapahtuu kassalla. Tule pois sieltä Suomi-Filmin kultaiselta 1930-luvulta.

Vierailija
453/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä (nainen) menen joskus kahvilaan treffeillä, minä aion tilata miehen piikkiin kaikkea mitä kahvilassa on tarjolla. Ihan vaan piruuttani, kun te äijät tai anteeksi tarkoitin pikku pojat, olette niin herkkiä, itsekkäitä ja pihejä nykyään.

Tällä on vain se vaikutus, että mies toteaa että sinusta ei ole mihinkään vakavaan, panopuuksi ehkä.

Mitä siitä? Sainpahan ne ilmaiset virvokkeet, joiden perässä kuvittelet naisten epätoivoisesti olevan. 

Siinä voi käydä niin, ettei mies maksakaan niitä virvokkeita ja tarjoilija soittaa poliisit paikalle. Sitten selvitellään kuka tilasi ja kuka maksaa.

Nykyisin ei tilata laskuun

Voihan siinä tiskilläkin kieltäytyä maksamasta.

Vierailija
454/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin ei tilata laskuu

Joo, yleensä Suomessa maksetaan jo kassalla. Mutta on joitain ns hienompia paikkoja joissa pöytiin tarjoilu ja maksu lopussa. Toki baareissa ja ravintoloissa myös näin, poislukien kebsu,hampparipaikat. 

Miten muuten jos mies lupaa maksaa juomat ja ottaa oluen eli halvimman, niin saako nainen ottaa viinin? Olut noin 7€ ja vinkku 12€? Onko elosteleva? Ja monestihan sitä otetaan parit kolmet jos juttu luistaa. Niin tuleehan siinä eroa 3 x 5€ eli 15€. Onko viiniä tilannut nainen lokki palstalogiikan mukaan? 

Vierailija
455/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti ei tykkää makeista leivonnaisista ja ottaa mielummin suolaista. Itse olisin ottanut kahvin ja jonkun kunnon täytetyn leivän. Ei se munkki niin kiinnosta.

Miksei tytsy saanut suuta auki kun ap kysyi mennäänkö munkkikahville? Viinikään ei käynyt kun 1 lasi on liikaa kun huomenna on duuni. Ankea. 

sivusta: miten ap:lla oisi ollut varaa tarjota ne viinit kun jo kahvilakin oli liika kallis?

Vierailija
456/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi käydä niin, ettei mies maksakaan niitä virvokkeita ja tarjoilija soittaa poliisit paikalle. Sitten selvitellään kuka tilasi

Miten muuten jos mies lupaa maksaa juomat ja ottaa oluen eli halvimman, niin saako nainen ottaa viinin? Olut noin 7€ ja vinkku 12€? Onko elosteleva? Ja monestihan sitä otetaan parit kolmet jos juttu luistaa. Niin tuleehan siinä eroa 3 x 5€ eli 15€. Onko viiniä tilannut nainen lokki palstalogiikan mukaan?

Ei hemmetti, selvittäkää nyt itsellenne, mitä elostelu on. Suomen kielen tulevaisuus on pilalla 😩😫😖

Vierailija
457/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lompakko   omat ostokset

Vierailija
458/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit kannattaa sopia Ikeaan. Siellä maksaa kahvi euron ja samalla voi kierrellä ja katsella mööbeleitä.

Vierailija
459/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti ei tykkää makeista leivonnaisista ja ottaa mielummin suolaista. Itse olisin ottanut kahvin ja jonkun kunnon täytetyn leivän. Ei se munkki niin kiinnosta.

Miksei tytsy saanut suuta auki kun ap kysyi mennäänkö munkkikahville? Viinikään ei käynyt kun 1 lasi on liikaa kun huomenna on duuni. Ankea. 

sivusta: miten ap:lla oisi ollut varaa tarjota ne viinit kun jo kahvilakin oli liika kallis?

Saivartelua mutta halvassa paikassa viinilasi on 6€. Eli kuitenkin kaukana 13 euron vissyleipäsistä. Kympillä saa jo ihan kivassakin paikassa viinin. 

Happy hour niin voi saada vitosellakin. Olivat viikolla liikkeellä niin hyvinkin Happy houreja on baareissa. 

Vierailija
460/617 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saivartelua mutta halvassa paikassa viinilasi on 6€. Eli kuitenkin kaukana 13 euron vissyleipäsistä. Kympillä saa jo ihan kivassakin paikassa viinin. 

Happy hour niin voi saada vitosellakin. Olivat viikolla liikkeellä niin hyvinkin Happy houreja on baareissa. 

Pullo suhteellisesti halvempi. Ja on hyvää eikä päiviä sitten avattu pullo. Toki kannattaa valita edullinen baari. Ei mikään näyttäytymis paikka.