Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari

Vierailija
02.02.2024 |

Sotaveteraanit esimerkiksi.

Kommentit (885)

Vierailija
181/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä homopareja ollut linnassa joka vuosi juhlimassa. Miksi siitä nyt pitäisi järkyttyä?

Se on aivan eri asia että ovat juhlimassa, mutta että isännöimässä juhlaa. Hyi helvetti. 

Eli Tynkkyseltä ja Vigeliukselta on myös presidenttiys poissa laskuista? Tavallaan kiva kuulla 🙂. 

Ketä ne on??

Vierailija
182/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta kolmikymppinen nainen ja minä järkytyn jos Haavisto tulee valituksi. Ehkä se sitten on toisinpäin että boomerit on niitä vapaamielisiä ja suosii homomeininkiä.

Voi, kun ei tässä olla mistään "meiningeistä" äänestämässä. 

Järkyttyisitkö myös Stubbin valintaa, hänellähän myös tätä homomeininkiä. Ajattele, kokoajan joutuisi miettiä mitä se makkarissa puuhaa ja kenen kans, oisko kolmatta pyörää vai vapaata suhdetta. Siis apua, kokoajan joutuisi miettiä, alkaen jo että äänestyskopissa melkein s'ksi äänet kaikuisi korvissa. Apua, onhan se ihan ehdottomasti tärkein asia presidentin virassa.Vai?

Nyt on vain homo ja bi ehdolla. Valitse siitä. 

Olen valinnut. Valitsin molemmilla kierroksilla Stubbin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on vähän kuin eläimeen sekaantumista. Toixaalta onko selvitetty Pekan suhteen pikkupoikiin kun on paljon matkaillut noissa köyhissä maissa. Ei tuollaista saalistajaa voi valita presidentiksi. Sitä paitsi kaikki tietävät että homous on syntiä ja rikos aika monessa sivistyneessä maassa.

Tein ilmoituksen tästä kirjoituksesta.

Samoin. 

Vierailija
184/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta kolmikymppinen nainen ja minä järkytyn jos Haavisto tulee valituksi. Ehkä se sitten on toisinpäin että boomerit on niitä vapaamielisiä ja suosii homomeininkiä.

Järkyttyisitkö myös Stubbin valintaa, hänellähän myös tätä homomeininkiä. Ajattele, kokoajan joutuisi miettiä mitä se makkarissa puuhaa ja kenen kans, oisko kolmatta pyörää vai vapaata suhdetta. Siis apua, kokoajan joutuisi miettiä, alkaen jo että äänestyskopissa melkein s'ksi äänet kaikuisi korvissa. Apua, onhan se ihan ehdottomasti tärkein asia presidentin virassa.Vai?

Väärin valittu.

Vierailija
185/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa jokin järkyttää niin sensuuri. Pressaehdokkaat voisivat jo ottaa kantaa Ranskan maajussien mielenosoituksiin. Koko Ranska repeää liitoksistaan. Kaikki Pariisiin johtavat moottoritiet on tukittu maajussien traktoreilla. Eu narisee liitoksissaan ja mistään ei saa puhua.

Vierailija
186/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä homopareja ollut linnassa joka vuosi juhlimassa. Miksi siitä nyt pitäisi järkyttyä?

Se on aivan eri asia että ovat juhlimassa, mutta että isännöimässä juhlaa. Hyi helvetti. 

Eli Tynkkyseltä ja Vigeliukselta on myös presidenttiys poissa laskuista? Tavallaan kiva kuulla 🙂. 

Ketä ne on??

Kun olet löytänyt palstalle, löytänet myös googleen.

Vierailija
187/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä aliarvioidaan vanhuksia. Suurin osa on nähnyt elämässään paljon enemmän kuin te ja kaikilta löytyy lähipiiristä homeseksuaali jonka on todettu olevan ihan tavallinen ihminen. Homous järkyttää vain hauraita keski-ikäisiä juntteja eikä heitä voi auttaa.

Niin tavallinen mieshän tunnetusti masturboi penistään toisen miehen peräaukkoon, sitten laukaisee siemennesteensä vastaanottavan miehen peräaukkoon, jossa siemenneste sekoittuu ulosteesteen. Tavallinen Mies (TM).

Jotkut "tavalliset miehet" haluaa tehdä tuota naisille. Mitä eroa? 

En koe, että tuo on tavallista heteroidenkaan kohdalla. Mutta silti kyse ON heteroista, eli vaikka itse akti on kenties luonnoton, ainakin o

Tainnut jäädä biologian tunnit väliin koulussa, kun et ymmärrä seksin funktiota. 

Vierailija
188/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsin Halla-ahon. -Kolmekymppinen nainen

Vierailija
189/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse, olen 59 v. En äänestä Haavistoa muista syistä. En tykkää Antoniosta persoonana. On paljon homoja, joista tykkään niin eläviä kuin kuolleita esim. Freddie Mercury

Vierailija
190/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi mieleen kaivertamaan kirjoittaja joka on mennyt isälleen  90 v sanelemaan ketä hänen pitää äänestää.   

Omalta kohdaltani en hyväksyisi jos lapseni tulisivat minua pakottamaan ajattelemaan kuten he.  Tai puuttuisivat muuten asioihini.  Olen 78.

Tosin onneksi ilmeisesti kaikki äänestimme haavistoa viime vaaleissa, samoin nyt ja samoin toisella kierroksella.   Vaikka muuten on  hajontaa, yhdet on vihreitä, yhdet uskovaisia,  yhdet kokoomukselaisia. Itse enemmän demari kai.

Vierailija
191/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä homoista ahdistuvat tuntevat mielenkiintoa homoja kohtaan. Peppupanoa kauhistelevat tosi asiassa haluaisivat sitä.

Taustalal kummittelevat vanhemmat, hoitajat yms auktoriteetti, uskonto tai oma omatunto sekä rangaistuksen pelko laittaa ihmisten kirjoittamaan homofobisesti.

Ja se oma voimakas taipumus, jota pelätään ja hävetään, mutta yritetään peitellä äänekkäällä paheksunnalla ja tuomitsemisella.

Vierailija
192/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama onko presidentti homo vai ei, ei sillä ole mitään tekemistä sen presidenttinä olemisen kanssa. Mutta ovatko ihmiset unohtaneet sen, että Haavisto oli syytettynä virkarikoksesta ja pääsi pälkähästä oikeastaan vain sen takia, koska Suomessa korruptio pelaa ja virkamiehet eivät ikinä joudu kunnolla vastaamaan teostaan. Tai ovatko unohtaneet sen, että tää mies on ajanut Suomen puolustusvoimien alasajamista. Näitä asioita mä mietin, kun kyseessä on presidenttiehdokas, ja ne merkitsee enemmän kuin jonkun seksuaalinen suuntautuminen. Mutta joo, ainahan löytyy joku syy järkyttyä, ja mulla se järkytys tuli siinä, että presidenttikisassa kahtena finalistina on kaksi tyyppiä, joista molemmat ovat yhtä huonoja.

Vierailija
193/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, homous on tämän ajan keksintö, ei heitä ollut 50 vuotta sitten! Kyllä nyt järkytytään! Ja pöyristytään! Ja ahdistutaan!

Vierailija
194/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalivähemmistöjä pelkäävillä on jokaisella sukulaisissaan, tutuissaan työkavereissaan homoseksuaaleja, transihmisiä jne.

Nämä foobikot eivät vain tunnista heitä, koska mielikuvissaan odottavat, että "erilaisilla" vähintään sarvet kasvaa päässä merkkinä.

Aikanaan työelämässä huvitti hirveästi asiakas, joka nimenomaan vihasi homoutta. Silti halusi, että häntä auttaa aina se mukava, fiksu kaveri. Oikeassa oli, kaveri oli tosi mukava ja fiksu, korkea asiantuntemus alalla. - Homo kyllä, mutta hänen, kuten muidenkaan, yksityiset asiat eivät kuuluneet työpaikalle eivätkä vaikuttaneet työhön.

No siis kyllä. Meillä työpaikalla on myös yksi homomies, älyttömän mukava hyvä tyyppi. Ja yksi homofoobikko, joka meinasi pudota tuolilta kun hänelle liki vuoden yhdessä työskentelyn jälkeen selvisi, että se mukavana ja fiksuna pitämänsä mies seurusteleekin miehen kanssa. Hän oli kovasti sitä mieltä, että kyllähän hän nyt yleensä homon tunnistaa ja miten voi olla, me kaikki muut oli tajuttu asian laita kyllä jo melkeinpä saman tien, mutta tämä henkilö ei ollut mistään vihjeistä ollut tajunnut.

Se oli kyllä suorastaan koomista seurata toisen järkytystä asiasta. Ensin pohti, että voiko sitä nyt kahdestaan tämän homon kanssa jäädä töihin (johon teki mieli sanoa, että jo on suuret luulot jos ajattelee, että tää parisuhteessa oleva kaveri olisi kiinnostunut itseään 25v vanhemmasta ukosta ja alkaisi yhtäkkiä lähennellä), ja sittemmin on vakuutellut moneen otteeseen, että on se Jukka ihan hyvä tyyppi vaikka onkin homo. 

Vierailija
195/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75-vuotias perushetero mummo, eikä minua ole homous häirinnyt enää vuosikymmeniin. Nuorena ja tietämättömänä se hämmensi, mutta elämänkokemus auttaa ymmärtämään. Haavistoa äänestin jo edellisissäkin vaaleissa. Tämänkertaisista asetelmista olen keskustellut useiden ikätovereiden kanssa.  Useimmat, myös ne uskovaiset, ovat Haaviston kannalla. 413

Vierailija
196/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo tai ei, en luota Haavistoon.

Vierailija
197/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken itseni vanhukseksi, enkä todellakaan järkyttyisi.

Vierailija
198/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai homovanhuksetkin ja nekin veteraanit, jotka harrastivat sodan aikaan homoseksiä? Vanhuus ei myöskään ole synonyymi konservatiivisuudelle tai ahtaille mielipiteille.

Vierailija
199/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomessa jokin järkyttää niin sensuuri. Pressaehdokkaat voisivat jo ottaa kantaa Ranskan maajussien mielenosoituksiin. Koko Ranska repeää liitoksistaan. Kaikki Pariisiin johtavat moottoritiet on tukittu maajussien traktoreilla. Eu narisee liitoksissaan ja mistään ei saa puhua.

Tää on jo levinnyt Saksaan ja Kreikkaan. 

Vierailija
200/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen tainnut tulla jo niin vanhaksi, etten enää muista tasavallan presidentin virallisiin tehtäviin kuuluvan mitään seksijuttuja. Muistaakseni hänen päätehtävänsä liittyvät ulko- ja turvallisuuspolitiikan hoitoon ja edustamiseen sänkykamarien ulkopuolella.

Ketju on lukittu.