Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti homoja on ollut myös vanhusten nuoruudessa.
Mutta se oli silloin rikos ja siitä seurasi rangaistus.
Vielä minun nuoruudessani oli sillä tavalla.
Jospa ne on iloisia, ettei enää ole niin? Onhan se outoa ja väärin, että rakkaudesta rangaistaan. Kai sen vanhuskin ymmärtää.
Ei ne arvot muutu kuules silleen.
Nuorilla muuttuu, vanhoilla ei.
Homot on kauhistus vanhuksille, nuorille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ne on iloisia, ettei enää ole niin? Onhan se outoa ja väärin, että rakkaudesta rangaistaan. Kai sen vanhuskin ymmärtää.
Kauhistus sinulle ei vanhuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta kolmikymppinen nainen ja minä järkytyn jos Haavisto tulee valituksi. Ehkä se sitten on toisinpäin että boomerit on niitä vapaamielisiä ja suosii homomeininkiä.
No sinä taidatkin olla sairas uskis tms. lahkolainen.
No älä viitti, ateisti olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat on 81 ja 82. Ne löylytti kunnolla tuttavansa (sanallisesti), joka paheksui Haaviston homoutta. Jäin oikein suu auki katsomaan sitä tilannetta. Appiukko oli sotaveteraani, eikä kyllä koskaan paheksunut ketään. Sanoi, että siksihän sitä tapeltiin, että kaikki saisivat vapaana elää.
Tähän tiivistyy kaikki. Tuli ihan itku silmään. Kiitos.
Ja Pekka pressaksi.
Miten ihanaa! Toivota vanhemmillesi hyvää jatkoa 🙂.
Persujen suuntautuminen hämmentää. Ne vihavat naisia ja homoja. Mitä ne siis himoitsevat, eläimiäkö?
Homoja (seksuaalivähemmistöihin kuuluvia) on noin viidesosa ihmisistä (myös sotaveteraaneista). Heidän yksityinen intiimielämänsä ei kiinnosta ketään, jolla on kuuppa kunnossa ja elämä hallussa.
Nämä homoista ahdistuvat tuntevat mielenkiintoa homoja kohtaan. Peppupanoa kauhistelevat tosi asiassa haluaisivat sitä.
Taustalal kummittelevat vanhemmat, hoitajat yms auktoriteetti, uskonto tai oma omatunto sekä rangaistuksen pelko laittaa ihmisten kirjoittamaan homofobisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten voi sanoa, että onneksi kuolo korjaa tilanteen.
Stubb korpraali,Sivari Haavisto ei ikinä.Puolusvoimia Haavisto ajanut alas.
Vierailija kirjoitti:
Vanhusten aikaankin on ollut homo/lesbo-pareja.
Miksi te nuoret luulette kaikkia asioita uusiksi?
En järkyty, mulle ihan sama kenen kanssa kukakin asuu, ketä rakastaa, mitä tekee makuuhuoneessaan. 78
Juuri näin. Tunnen yli 8 v ihmisiä, jotka ovat olleet naisparina yli 50vuotta. Ei homous ole mikään 80-luvulla alkanut juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta kolmikymppinen nainen ja minä järkytyn jos Haavisto tulee valituksi. Ehkä se sitten on toisinpäin että boomerit on niitä vapaamielisiä ja suosii homomeininkiä.
No sinä taidatkin olla sairas uskis tms. lahkolainen.
No älä viitti, ateisti olen.
Lahkolainen sinä olet. Uskis on uskis vaikka yrittää ateistiksi tekeytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhusten aikaankin on ollut homo/lesbo-pareja.
Miksi te nuoret luulette kaikkia asioita uusiksi?
En järkyty, mulle ihan sama kenen kanssa kukakin asuu, ketä rakastaa, mitä tekee makuuhuoneessaan. 78
Juuri näin. Tunnen yli 8 v ihmisiä, jotka ovat olleet naisparina yli 50vuotta. Ei homous ole mikään 80-luvulla alkanut juttu.
Siis yli 80 v ihmisiä
Sotaveteraaneja ei montaa enää ole. Ja minä, 76v, äänestän Haavistoa. En voisi äänestää kukonpoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Stubb korpraali,Sivari Haavisto ei ikinä.Puolusvoimia Haavisto ajanut alas.
Korpraalit on nähty jo 30- ja 40-luvuilla eivätkä sovellu minkään maan johtoon. Ääni Haavistolle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä muuttuu? Joka vuosihan ne varmaan viimeiset 15v siellä ovat jo olleet yhdessä.
Ei tässä ole heidän keskinäisestä suhteestaan, vaan siitä että homopari isännöi Linnan juhlia. Se on vaan niin väärin kuin olla voi. Itsenäisyyspäivän irvikuva.
Aplla taitaa olla kiinnostusta. Ei sitä tarvitse hävetä ja kieltää projisoimalla tälläisiä aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aliarvioidaan vanhuksia. Suurin osa on nähnyt elämässään paljon enemmän kuin te ja kaikilta löytyy lähipiiristä homeseksuaali jonka on todettu olevan ihan tavallinen ihminen. Homous järkyttää vain hauraita keski-ikäisiä juntteja eikä heitä voi auttaa.
Niin tavallinen mieshän tunnetusti masturboi penistään toisen miehen peräaukkoon, sitten laukaisee siemennesteensä vastaanottavan miehen peräaukkoon, jossa siemenneste sekoittuu ulosteesteen. Tavallinen Mies (TM).
Jotkut "tavalliset miehet" haluaa tehdä tuota naisille. Mitä eroa?
En koe, että tuo on tavallista heteroidenkaan kohdalla. Mutta silti kyse ON heteroista, eli vaikka itse akti on kenties luonnoton, ainakin osapuolet ovat luonnolliset. Homojen kohdalla taas mikään ei ole luonnollista tai hyväksyttävää.
Ihmiset ovat varmaan järkyttyneet Maran kiloista. Niinistön ja Haukion ikäerosta ja vanhusiässä isäksi tulleesta Salesta. Halosen taustasta ja ulkonäöstä. So what? Kukaan ei kelpaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat on 81 ja 82. Ne löylytti kunnolla tuttavansa (sanallisesti), joka paheksui Haaviston homoutta. Jäin oikein suu auki katsomaan sitä tilannetta. Appiukko oli sotaveteraani, eikä kyllä koskaan paheksunut ketään. Sanoi, että siksihän sitä tapeltiin, että kaikki saisivat vapaana elää.
Surullista miten nuoret ihmiset kipuilevat jopa itsemurha-ajatusten kanssa, koska kokevat asiasta avautumisen vaikeaksi. Asiaa ei auta ainakaan asiattomat kirjoittelut tai alatyyliset nimittelyt mitä näilläkin palstoilla näkee päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorethan tässäkin keskustelussa enemmän kauhistelee kuin me vanhat.
Miten te nuoret olettekin noin märkäkorvia ja elämää tuntemattomia.
Mitä pidät vanhana? Itse olen 78, olenko jo vanha. Olen monia poikkravia tuntenut nuorena, yksi lesbo kerran tunnusti minulle rakkauttaankin, tuttavina säilyimme vaikka olen täyshetero.
Yritäpä uudestaan kun olet vähän enemmän selvin päin.