Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on vähän kuin eläimeen sekaantumista. Toixaalta onko selvitetty Pekan suhteen pikkupoikiin kun on paljon matkaillut noissa köyhissä maissa. Ei tuollaista saalistajaa voi valita presidentiksi. Sitä paitsi kaikki tietävät että homous on syntiä ja rikos aika monessa sivistyneessä maassa.
Tein ilmoituksen tästä kirjoituksesta.
Samoin.
Ja nyt on sitten sinun päivä pelastettu.teit hyvän työn? Niin lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta kolmikymppinen nainen ja minä järkytyn jos Haavisto tulee valituksi. Ehkä se sitten on toisinpäin että boomerit on niitä vapaamielisiä ja suosii homomeininkiä.
Voi, kun ei tässä olla mistään "meiningeistä" äänestämässä.
Järkyttyisitkö myös Stubbin valintaa, hänellähän myös tätä homomeininkiä. Ajattele, kokoajan joutuisi miettiä mitä se makkarissa puuhaa ja kenen kans, oisko kolmatta pyörää vai vapaata suhdetta. Siis apua, kokoajan joutuisi miettiä, alkaen jo että äänestyskopissa melkein s'ksi äänet kaikuisi korvissa. Apua, onhan se ihan ehdottomasti tärkein asia presidentin virassa.Vai?
Nyt on vain homo ja bi ehdolla. Valitse siitä.
Olen valinnut. Valitsin molemmilla kierroksilla Stubbin.
Tule itkemään sitten vaalien jälkeen kun voittaja on Stubb.
Vierailija kirjoitti:
Vanhusten aikaankin on ollut homo/lesbo-pareja.
Miksi te nuoret luulette kaikkia asioita uusiksi?
En järkyty, mulle ihan sama kenen kanssa kukakin asuu, ketä rakastaa, mitä tekee makuuhuoneessaan. 78 v.
Vanhusten aikaan? Kuka tän nykyajan omistaa, minkä ikäiset?! Jos jonkun aika on jo takanapäin, hän ei enää ole vanhus,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa tuo Haaviston mairea ilme, jonka taakse ei pääse.
Kuminaama , siloposki. Varmaan alapääkin sheivattu.
Miten sinua Pekan alapään karvoitus noin kiinnostaa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko haavistolla eilisessä vaalitentissä korallin väristä huulipunaa? Huulet olivat luonnottoman väriset.
Pelko on tunteena aggression veli.
Pätee myös homofobiaan; aggressio peilautuu tässä pelkäävän omaan itseen. Se on aiheellista tiedostaa.
Kyllä sotaveteraanit ei homo sivaria äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko haavistolla eilisessä vaalitentissä korallin väristä huulipunaa? Huulet olivat luonnottoman väriset.
Mitä sitten jos olikin? Oletko sä sitä persuporukkaa, jonka mielestä miehen pitää haistakin vain kuselle ha pask*lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jänniä fantasioita teillä näistä ehdokkaista.
En oo juurikaan näitä tenttejä katsonut mutta onko siellä näitä sheivausjuttuja kyselty ehdokkailta. Mitä vastasivat naiset, viitosella voi olla luonnonkalju jo, entäs puolisoiden?
Entäs muu viriiliys, kai sekin on tärkeä kun harrikin etsi seukkakumppanin. Yhtään sinkkua ei ehdokkaissa ollut, avionpettäjiä useampikin.
No on niissä vanhemmissa ihmisissäkin homoja jne. ja ovat varmasti monenmoista muutenkin nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviopari 73 ja 76 on ikää. Äänestämme molemmat Haavistoa. Ei järkytä homous, eikä lesbous, ainahan heitä on ollut.
Ei ole!
Luepa todella vanhaa runoutta.
Tai edes Shakespearea, vaikka hän kirjoittikin niinkin myöhään kuin 1500-1600-luvun molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu saa minut todella surulliseksi. Suomella on vielä erittäin pitkä matka sivistysvaltioksi - maaksi, jossa jokainen saa rakastaa, ketä haluaa. Presidentti tai ei.
-heteronainen 57 v.
Aika korjaa tämän ongelman 🙂.
Homoja on vihattu aina ja tullaan aina vihaamaan.
Onkohan ne edes ihmisiä?
Ne irrationaaliset vihaajat? Kyllä kai sentään.
Minäkin järkyttyisin enkä ole vanhus.
Kai nyt jengi tajuu että tää on ihan turha keskustelu. Stubb voittaa n. 15% erolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta kolmikymppinen nainen ja minä järkytyn jos Haavisto tulee valituksi. Ehkä se sitten on toisinpäin että boomerit on niitä vapaamielisiä ja suosii homomeininkiä.
Voi, kun ei tässä olla mistään "meiningeistä" äänestämässä.
Järkyttyisitkö myös Stubbin valintaa, hänellähän myös tätä homomeininkiä. Ajattele, kokoajan joutuisi miettiä mitä se makkarissa puuhaa ja kenen kans, oisko kolmatta pyörää vai vapaata suhdetta. Siis apua, kokoajan joutuisi miettiä, alkaen jo että äänestyskopissa melkein s'ksi äänet kaikuisi korvissa. Apua, onhan se ihan ehdottomasti tärkein asia presidentin virassa.Vai?
Nyt on vain homo ja bi ehdolla. Valitse siitä.
Olen valinnut.
Jos Stubb valitaan, en itke. Ehkä hänelle löytyy avustajat, jotka vähän pitävät huolen esim .möläytyksistä. Ja kyllähän se ajanmittaan varmaan oppisi.
Mutta nyt on vaan sellaiset ajat, että ei olisi varaa valita harjoittelijaa pressaksi!
Siksi Haavisto on näissä oloissa paras Suomen ja kansan turvallisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Mie olen tainnut tulla jo niin vanhaksi, etten enää muista tasavallan presidentin virallisiin tehtäviin kuuluvan mitään seksijuttuja. Muistaakseni hänen päätehtävänsä liittyvät ulko- ja turvallisuuspolitiikan hoitoon ja edustamiseen sänkykamarien ulkopuolella.
😂😂
On todella loulkaavaa ottaa lyömäaseeksi sotaveteraanit ja käyttää omien rajoitteiden ja propagandan levittämiseen sotaveteraanien mainetta ja kunniaa, jotka eivät suinkaan jaa samoja arvoja mitä ap. tai jotkut persujen k.edustajat edustavat. Jättäkää sotaveteraanit rauhaan!
Tässä avoin kirje
https://sohilvo.blogspot.com/2011/11/avoin-kirje-kansanedustaja-pentti…
Mun äiti kysyi jo 2012 vaalien aikaan, että "Miten meidän sitten käy jos presidentti on homo??" Hän käyttää myös edelleen erästä kiellettyä sanaa mustista ihmisistä, ihan tahallaan ja tarpeettomasti viljelee kyseistä sanaa. Miksi just mulle piti osua näin vähä-älyinen juntti äidiksi, mietin vaan, aina kun häntä joudun kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne tiettyjen maiden edustajat tekisivät, kun eivät ole suostuneet edes naista kättelemään??
No ne maat ei onneksi päätä meidän presidentistä, vai mitä?
Ei päätä, mutta aina täällä paheksutaan sitä, että eivät suostu kättelemään naista. Olen sitä mieltä että maassa maan tavalla. Olisi kurjaa nähdä nämä [joku kielletty sana tähän] nyrpistelemässä ja nyökyttelemässä miesparille.
Muutoin asia ei minua vaivaa. Tämä vaan tuli mieleen.
Oma mielipiteeni on että jos Haavisto on kyennyt ulkoministerinä tekemään pääosin melkoisen laadukasta työtä suomen hyväksi niin se että hänen kykynsä hoitaa presidentin tehtävää jossain linnanjuhlissa olisi ongelma on melkoisen naurettavaa. Ulkomailta suomeen tulevat vieraat ovat maailmaa nähneitä ja oli heillä millainen mielipide tahansa niin ei tuollainen tuota ongelmia.
Lähinnä tuo vain parantaa suomen maakuvaa sellaisissa maissa jotka lukeutuvat sivistyneisiin maihin ja muita voi ihan huoletta vähän ärsyttääkkin.
Mitä sotaveteraaneihin tulee, niin jotenkin epäilen että jos he ovat kahlanneet veressä ja suolenpätkissä kuolleiden keskellä niin he tuskin potkaisevat tyhjää muusta syystä kuin iästään tai sairauksistaan johtuvista syistä.
Väittäisin jopa että osa heistäkin on on ollut homoseksuaaleja
Muutenkin on aika mielenkiintoista tekopyhää että esm yksi persujen kansanedustaja on julkihomoseksuaali tummaihoisen miehen kanssa seurusteleva ja hänellä on interwebsin ihmeellisessä maailmassa suurisuisia seurajia h-jugend nuoria jotka vaahtosuisina huutavat persuja, nämä tynkkysen-enkelit , eli näistäkään ei koskaan voisi tulla presidenttiä.
Välillä kyllä tuntuu että tuo Tynkkynen on persujen toimiston palkkaama kiintiöhomo joka on palkattu karrikatyyrinomaisesti vaahtoamaan aivan metsäänvietäviä ja sitten kävi lapsus ja se pääsi eduskuntaan.
Henkilökohtainen mielipiden voi olla mitä on, mutta kannattaisi yrittää perustella asioita oikeilla asioilla eikä lillukanvarsilla.
Tulisi linnanjuhliinkin vähän mielenkiitoa kun siellä olisi miespari eikä joku irvikissa virnistelemässä , vaikka oikeastihan ne olisivat silti ihan yhtä tylsät pippalot kuin aina ennenkin