Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari

Vierailija
02.02.2024 |

Sotaveteraanit esimerkiksi.

Kommentit (885)

Vierailija
201/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on syntiä.

Vierailija
202/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä huomannut että ikäihmiset on usein avarakatseisempia kuin esimerkiksi viiskymppiset joista löytyy yllättävänkin konservatiivista sakkia. 

Mä olen kohta 60 v enkä ole yhtään konservatiivinen. Jokaisella on oikeus rakastaa ketä rakastaa, kukaan ei ole sen takia huonompi kuin toinen. Pääasia , että rakastaa. Se ketä rakastaa ei kuulu muille. Mä niin toivon, että Haavisto voittaisi nämä vaalit ja kaikki nämä täällä Haavistoa dissanneet voisivat miettiä omaa empaattisuuttaan ja ihmeen kireitä pipoja teillä on. Maailma olisi paljon parempi paikka, kun ottaisitte käyttöönne hitusen suvaitsevuutta erilaisuutta kohtaan.

Kyllä me annetaan Haaviston olla homo ja rakastakoon niin paljon kuin lystää. Presidentiksi me sitä ei kuitenkaan äänestetä kun kerran parempi ehdokas on saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla näkyi sen verran meikit miten sattuu naamalle sutattuja mummoja puolialasti kireissä trikoissaan, etten yllättyisi yhtään mikäli äänestäisivät Pekkaa ja Antonniota.

Äidinkieli?????

Vierailija
204/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan hyvännäköinen  34 v. uusi pääministeri Gabriel Attal on homoseksuaali. Minua eniten häiritsee vanhukset vallan kahvassa kuten Usassa. 

Vierailija
205/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne tiettyjen maiden edustajat tekisivät, kun eivät ole suostuneet edes naista kättelemään??

Vierailija
206/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu saa minut todella surulliseksi. Suomella on vielä erittäin pitkä matka sivistysvaltioksi - maaksi, jossa jokainen saa rakastaa, ketä haluaa. Presidentti tai ei.

-heteronainen 57 v.

Vierailija
207/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviopari 73 ja 76 on ikää. Äänestämme molemmat Haavistoa. Ei järkytä homous, eikä lesbous, ainahan heitä on ollut.

Vierailija
208/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne tiettyjen maiden edustajat tekisivät, kun eivät ole suostuneet edes naista kättelemään??

No ne maat ei onneksi päätä meidän presidentistä, vai mitä?

Vierailija
209/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antonio on IHANA 💗

🤮

Vierailija
210/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu saa minut todella surulliseksi. Suomella on vielä erittäin pitkä matka sivistysvaltioksi - maaksi, jossa jokainen saa rakastaa, ketä haluaa. Presidentti tai ei.

-heteronainen 57 v.

Aika korjaa tämän ongelman 🙂.

Vierailija
211/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olle edes vanha

Vierailija
212/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tuo Haaviston mairea ilme, jonka taakse ei pääse. 

Vierailija
213/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskan hyvännäköinen  34 v. uusi pääministeri Gabriel Attal on homoseksuaali. Minua eniten häiritsee vanhukset vallan kahvassa kuten Usassa. 

Mikä Usa?

Vierailija
214/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviopari 73 ja 76 on ikää. Äänestämme molemmat Haavistoa. Ei järkytä homous, eikä lesbous, ainahan heitä on ollut.

Ei ole!

Vierailija
215/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se epätasa-arvoa, jos ei olisi naista kättelemässä? Vaan perus Pekkoi, Jukkii ja Ristoi.. 

Se olisi kuvottavaa.

Enemmistö kansasta on heteroja.

Siksi presidenttiparikin pitäisi olla heteroja, ei vähemmistö ryhmän edustajia.

Heterot äänestäkää heteroa!

Ei se Stubbikaan täysi hetero ole. Ketäs nyt äänestät?

Vierailija
216/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-heteronainen 57 v.

Aika korjaa tämän ongelman 🙂.

Homoja on vihattu aina ja tullaan aina vihaamaan.

Vierailija
217/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuminaama , siloposki. Varmaan alapääkin sheivattu. 

Vierailija
218/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne maat ei onneksi päätä meidän presidentistä, vai mitä?

Tämä on kumma juttu,  noilla "isänmaallisilla"  on aina mielessä :  mitähän ne ulkomailla ajattelee.   

Ulkomailla elävät tavallaan,  me Suomessa olemme ihmisten vapauden ja monipuolisuuden hyväksyvä kansa.    Emme enää minkään uskonnonkaan määritelmien alla , ei enää kirkonkirjoihin merkitä salavuoteutta tai äpärälasta kuten vaikka 1800- luvun puolella 

Vierailija
219/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta kolmikymppinen nainen ja minä järkytyn jos Haavisto tulee valituksi. Ehkä se sitten on toisinpäin että boomerit on niitä vapaamielisiä ja suosii homomeininkiä.

Voi, kun ei tässä olla mistään "meiningeistä" äänestämässä. 

Järkyttyisitkö myös Stubbin valintaa, hänellähän myös tätä homomeininkiä. Ajattele, kokoajan joutuisi miettiä mitä se makkarissa puuhaa ja kenen kans, oisko kolmatta pyörää vai vapaata suhdetta. Siis apua, kokoajan joutuisi miettiä, alkaen jo että äänestyskopissa melkein s'ksi äänet kaikuisi korvissa. Apua, onhan se ihan ehdottomasti tärkein asia presidentin virassa.Vai?

Nyt on vain homo ja bi ehdolla. Valitse siitä. 

Olen valinnut. Valitsin molemmilla kierroksilla Stubbin. 

Onnea :D Melkoinen kaksinaismoralisti olet. Homos*ksi käy, kun ei mieti sitä.Ehkäpä numero 8 sopiikin paremmin arvoihisi. Liekö olet itsekin BI.

Vierailija
220/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuminaama , siloposki. Varmaan alapääkin sheivattu.

Jänniä fantasioita teillä näistä ehdokkaista.

Ketju on lukittu.