Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä homopareja ollut linnassa joka vuosi juhlimassa. Miksi siitä nyt pitäisi järkyttyä?
Se on aivan eri asia että ovat juhlimassa, mutta että isännöimässä juhlaa. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä muuttuu? Joka vuosihan ne varmaan viimeiset 15v siellä ovat jo olleet yhdessä.
Ei tässä ole heidän keskinäisestä suhteestaan, vaan siitä että homopari isännöi Linnan juhlia. Se on vaan niin väärin kuin olla voi. Itsenäisyyspäivän irvikuva.
Ihan yhtä oikein kuin mikä tahansa muukaan presidenttipari tai sinkkupresidentti. Ei mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tietäisivät, että Antonio lyönyt naisia. Ei mennyt Antonion laivaristeily putkeen vaan päätyi putkaan!
https://www.seiska.fi/kotimaa/antonio-flores-riehui-laivalla-paatyi-put…
Minkälainen mies lyö naista? Eikö naisia häiritse, että Pekan puoliso naistenhakkaaja?
Anteeksipyyntö, katuminen ja terapia auttavat asiaa. Vinkkinä persuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä homopareja ollut linnassa joka vuosi juhlimassa. Miksi siitä nyt pitäisi järkyttyä?
Viime juhlissa persuhomot Gigelius ja Tynkkynen mamunuorikkoineen. Hävettiköhän näitä konsuja se?
He eivät ole presidenttiehdokkaina. Ei Suomeen homoa pressaksi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa Pekka ja Antonio pöydän ääressä keskustelemassa veteraanien kanssa. Kuvitelkaa tuo tilanne! :D Veteraanit siinä miettisivät, että näiden homppeleidenko takia minä taistelin ja uhmasin kuolemaa? Masentavaa.
Toinen vielä joku p a k o l a i n en tai vastaava m a m u.
Myös stubbin puoliso on ulkomaalainen.
Presidentin tulee olla syntyperäinen suomalainen, puolisolle ei ole lakipykälissä sitä vaatimusta
Stubbin puoliso ei ole niin värittynyt kuin tämä h o m o. Siinä on kaksi pahaa yhdessä, homo ja m u t u k k a.
Siinä oikein esimerkki nuorten ajattelusta. Oletko ps vai sinimusta. Voi teitä lapsellisrn nuoria.
Oletteko tuomitsijat valmiita dissaamaan kaikkien homojen ammattitaidon?
Argumentointinne perusta on todella köykäinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aliarvioidaan vanhuksia. Suurin osa on nähnyt elämässään paljon enemmän kuin te ja kaikilta löytyy lähipiiristä homeseksuaali jonka on todettu olevan ihan tavallinen ihminen. Homous järkyttää vain hauraita keski-ikäisiä juntteja eikä heitä voi auttaa.
Niin tavallinen mieshän tunnetusti masturboi penistään toisen miehen peräaukkoon, sitten laukaisee siemennesteensä vastaanottavan miehen peräaukkoon, jossa siemenneste sekoittuu ulosteesteen. Tavallinen Mies (TM).
Jotkut "tavalliset miehet" haluaa tehdä tuota naisille. Mitä eroa?
En koe, että tuo on tavallista heteroidenkaan kohdalla. Mutta silti kyse ON heteroista, eli vaikka itse akti on kenties luonnoton, ainakin osapuolet ovat luonnolliset. Homojen kohdalla taas mi
Mies ja nainen seksikumppaneina on ihan yhtä luonnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan eri asia että ovat juhlimassa, mutta että isännöimässä juhlaa. Hyi helvetti.
Eli Tynkkyseltä ja Vigeliukselta on myös presidenttiys poissa laskuista? Tavallaan kiva kuulla 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta kolmikymppinen nainen ja minä järkytyn jos Haavisto tulee valituksi. Ehkä se sitten on toisinpäin että boomerit on niitä vapaamielisiä ja suosii homomeininkiä.
Voi, kun ei tässä olla mistään "meiningeistä" äänestämässä.
Järkyttyisitkö myös Stubbin valintaa, hänellähän myös tätä homomeininkiä. Ajattele, kokoajan joutuisi miettiä mitä se makkarissa puuhaa ja kenen kans, oisko kolmatta pyörää vai vapaata suhdetta. Siis apua, kokoajan joutuisi miettiä, alkaen jo että äänestyskopissa melkein s'ksi äänet kaikuisi korvissa. Apua, onhan se ihan ehdottomasti tärkein asia presidentin virassa.Vai?
Nyt on vain homo ja bi ehdolla. Valitse siitä.
Se on kumma kun persuilla on eniten ulkomaalaisia puolisoita, kuntapolitiikoilla ja äänestäjillä myös.
Samoin persuissa on eduskunnassa eniten homoja.
Silti he ovat suuriäänisemmät homojen ja ulkomaalaisyen vastustajia.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun vihreät äänestävät stubbia, kun cityvihreät Helsingissä suunnittelevat susien ampumista ja siellä Helsingissä kuulemma cityvihreät liitonoravistaikaan eivät välitä ja metsiä hakataan pois!
Ai hakataan metsiä pois Helsingissä....🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat on 81 ja 82. Ne löylytti kunnolla tuttavansa (sanallisesti), joka paheksui Haaviston homoutta. Jäin oikein suu auki katsomaan sitä tilannetta. Appiukko oli sotaveteraani, eikä kyllä koskaan paheksunut ketään. Sanoi, että siksihän sitä tapeltiin, että kaikki saisivat vapaana elää.
Surullista miten nuoret ihmiset kipuilevat jopa itsemurha-ajatusten kanssa, koska kokevat asiasta avautumisen vaikeaksi. Asiaa ei auta ainakaan asiattomat kirjoittelut tai alatyyliset nimittelyt mitä näilläkin palstoilla näkee päivittäin.
Siksi minusta asiasta ei tarvitse keskustella sen kummemmin. Seksuaalisuus ei liity presidentin tehtäviin. Tämä on tärkeää tehdä selväksi. Jokaisella homonuorella on mahdollisuus päästä siihen tehtävään ihan kuten heterollakin. Muuten olemme yhteiskuntana epäonnistuneet.
Olisin ylpeä Suomesta, jos Haavistosta tulisi presidentti. Ja luottavainen. Paras ammattitaito hommaan.
Eikä sekään haittaa, että olisi kielen näyttämistä Venäjälle. Joka siis ei tosin pidä kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä huomannut että ikäihmiset on usein avarakatseisempia kuin esimerkiksi viiskymppiset joista löytyy yllättävänkin konservatiivista sakkia.
Mä olen kohta 60 v enkä ole yhtään konservatiivinen. Jokaisella on oikeus rakastaa ketä rakastaa, kukaan ei ole sen takia huonompi kuin toinen. Pääasia , että rakastaa. Se ketä rakastaa ei kuulu muille. Mä niin toivon, että Haavisto voittaisi nämä vaalit ja kaikki nämä täällä Haavistoa dissanneet voisivat miettiä omaa empaattisuuttaan ja ihmeen kireitä pipoja teillä on. Maailma olisi paljon parempi paikka, kun ottaisitte käyttöönne hitusen suvaitsevuutta erilaisuutta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Homous on vähän kuin eläimeen sekaantumista. Toixaalta onko selvitetty Pekan suhteen pikkupoikiin kun on paljon matkaillut noissa köyhissä maissa. Ei tuollaista saalistajaa voi valita presidentiksi. Sitä paitsi kaikki tietävät että homous on syntiä ja rikos aika monessa sivistyneessä maassa.
Vertaamalla homouden eläimiin sekaantumiseen paljastit samalla oman hengellisen kotisi.
Häpeä. Et ole ymmärtänyt Raamatusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Homous on vähän kuin eläimeen sekaantumista. Toixaalta onko selvitetty Pekan suhteen pikkupoikiin kun on paljon matkaillut noissa köyhissä maissa. Ei tuollaista saalistajaa voi valita presidentiksi. Sitä paitsi kaikki tietävät että homous on syntiä ja rikos aika monessa sivistyneessä maassa.
Jatka tätä linjaa ja löydät itsesi syytettynä kunnianloukkauksesta.
Onneksi Haavistosta ei tule ikinä presidenttiä. Puistattaa pelkkä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä huomannut että ikäihmiset on usein avarakatseisempia kuin esimerkiksi viiskymppiset joista löytyy yllättävänkin konservatiivista sakkia.
Mä olen kohta 60 v enkä ole yhtään konservatiivinen. Jokaisella on oikeus rakastaa ketä rakastaa, kukaan ei ole sen takia huonompi kuin toinen. Pääasia , että rakastaa. Se ketä rakastaa ei kuulu muille. Mä niin toivon, että Haavisto voittaisi nämä vaalit ja kaikki nämä täällä Haavistoa dissanneet voisivat miettiä omaa empaattisuuttaan ja ihmeen kireitä pipoja teillä on. Maailma olisi paljon parempi paikka, kun ottaisitte käyttöönne hitusen suvaitsevuutta erilaisuutta kohtaan.
Haavisto ei ole tarpeeksi kokenut presidentiksi ja hänen puolisonsa on taustaltaan täysin sopimaton presidentin puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun persuilla on eniten ulkomaalaisia puolisoita, kuntapolitiikoilla ja äänestäjillä myös.
Samoin persuissa on eduskunnassa eniten homoja.
Silti he ovat suuriäänisemmät homojen ja ulkomaalaisyen vastustajia.
Ongelma persuissa onkin tämä 'uskonnollinen' siipi. Voisivat poistua puolueesta ja perustaa omansa.
Täällä vielä perinteiset perhe arvot, heteroiden arvot.Homot ja lespot sukpuuttoon.