Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Vierailija kirjoitti:
Setan mannekiini,sekoittanut jo piltti ikäisten päät. Hyvän ja pahan taistelu,Stubb pienempi paha.
Kumpaa tarkoitat? Stubb on toiminut Setassa, Haavisto ei.
Niin minäkin järkyttyisin t. 28v nainen
Mikä tässä muuttuu? Joka vuosihan ne varmaan viimeiset 15v siellä ovat jo olleet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti homoja on ollut myös vanhusten nuoruudessa.
Mutta se oli silloin rikos ja siitä seurasi rangaistus.
Vielä minun nuoruudessani oli sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 80v äiti vannotti mua, että äänestä Stubbia. Lupasin äänestää.
Etkö osaa itse päättää ketä äänestät? 🙄
Tässä kohtaa teen äitini toiveen mukaan. Se ei ole iso pyyntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kuin luin, että Biaudet tukee Haavistoa, valinta oli helppo. Äänestän Stubbia.
Sen jälkeen kun Kyllösen Merja ilmoitti tukevansa stubbia, äänestin stubbia.
Joo. Merja onkin fiksumpi kuin luulin. Mäkin äänestän Stubbia.
Kun Haavisto mainitsi, että sudet voidaan ampua suomessa niin kävin ennakkoon äänestämässä stubbia.
T.kettutyttö
Luonto kiittää luonnonystävää.
Luonnon monimuotoisuutta on varjeltava, sudet ovat rauhoitettuja eläimiä, niitä ei saa ampua.
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain vanhukset vaan kaikki ja miettikää kuinka ruotsalaiset naurais meille, ketä ne hååkkanit nyt oikein onkaan :D hyi joo ei tod
Venssonit rakastais!
Olen vasta kolmikymppinen nainen ja minä järkytyn jos Haavisto tulee valituksi. Ehkä se sitten on toisinpäin että boomerit on niitä vapaamielisiä ja suosii homomeininkiä.
Voitte minun puolestani suksia Kuusamoon, jos kuvittelette, että tässä iässä enää järkyttyy mistään.
Seksuaalivähemmistöjä pelkäävillä on jokaisella sukulaisissaan, tutuissaan työkavereissaan homoseksuaaleja, transihmisiä jne.
Nämä foobikot eivät vain tunnista heitä, koska mielikuvissaan odottavat, että "erilaisilla" vähintään sarvet kasvaa päässä merkkinä.
Aikanaan työelämässä huvitti hirveästi asiakas, joka nimenomaan vihasi homoutta. Silti halusi, että häntä auttaa aina se mukava, fiksu kaveri. Oikeassa oli, kaveri oli tosi mukava ja fiksu, korkea asiantuntemus alalla. - Homo kyllä, mutta hänen, kuten muidenkaan, yksityiset asiat eivät kuuluneet työpaikalle eivätkä vaikuttaneet työhön.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta kolmikymppinen nainen ja minä järkytyn jos Haavisto tulee valituksi. Ehkä se sitten on toisinpäin että boomerit on niitä vapaamielisiä ja suosii homomeininkiä.
No sinä taidatkin olla sairas uskis tms. lahkolainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata aliarvioida vanhuksia. He ovat ehtineet elämänsä aikana nähdä kummempiakin asioita kuin yhden homoparin.
Mun 1944 syntynyt isoisä lähti 17-vuotiaana rahtilaivalla Kööpenhaminaan etsimäään töitä.
Asui siellä muutaman vuoden hippikommuunissa ja muutti sieltä jonnekin Tukholman kommuuniin. Käytti viinaa ja huumeita, sekstasi satojen naisten ja miesten kanssa aina 1970-luvun alkupuolelle saakka. Joku kuoli välillä, joku taas synnytti keittiön lattaille.
Isoisä tietää nää seksijutut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti homoja on ollut myös vanhusten nuoruudessa.
Mutta se oli silloin rikos ja siitä seurasi rangaistus.
Vielä minun nuoruudessani oli sillä tavalla.
Jospa ne on iloisia, ettei enää ole niin? Onhan se outoa ja väärin, että rakkaudesta rangaistaan. Kai sen vanhuskin ymmärtää.
Maaseudun vihreät äänestävät stubbia, kun cityvihreät Helsingissä suunnittelevat susien ampumista ja siellä Helsingissä kuulemma cityvihreät liitonoravistaikaan eivät välitä ja metsiä hakataan pois!
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat on 81 ja 82. Ne löylytti kunnolla tuttavansa (sanallisesti), joka paheksui Haaviston homoutta. Jäin oikein suu auki katsomaan sitä tilannetta. Appiukko oli sotaveteraani, eikä kyllä koskaan paheksunut ketään. Sanoi, että siksihän sitä tapeltiin, että kaikki saisivat vapaana elää.
Tähän tiivistyy kaikki. Tuli ihan itku silmään. Kiitos.
Ja Pekka pressaksi.
No, eipä tarttee vanhusten järkyttyä.
Kolmasosa äänestäjistä ei voisi äänestää Haavistoa tämän puolison takia.
Se on niin iso määrä että vaalit on jo ohi.
Itseäni kammottaa todella ajatus l äsk eistä ihmisistä makuuhuoneessa.
Ja tatuoiduista tyypeistä vällyjen välissä!
Aivan! Täsmälleen yhtä typerää kuin teidän paheksuntanne! :D
Olen vanhus, enkä kauhistu hyvän ja luotettavan ihmisen mukavanoloista puolisoa.
En ymmärrä miksi vanhoja dissataan. Olemmeko ääliöitä iän perusteella, vai.
Sen jälkeen kun Kyllösen Merja ilmoitti tukevansa stubbia, äänestin stubbia.