Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari

Vierailija
02.02.2024 |

Sotaveteraanit esimerkiksi.

Kommentit (885)

Vierailija
101/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan vanhukset ovat vanhoja hippejä eivätkä järkyty yhtään mistään.

60-luvulla alkoi seksuaalinen vallankumous, vapaa seksi. 

Vierailija
102/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama, vaikka presidentti rakastaisi Havis Amandaa - kunhan hoitaa Suomen asiat harkitusti, turvallisesti ja suomalaiset edellä.

Tämä keskustelu on täysin sivuraiteilla. Junttilameininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä huomannut että ikäihmiset on usein avarakatseisempia kuin esimerkiksi viiskymppiset joista löytyy yllättävänkin konservatiivista sakkia. 

Jep saman olen havainnut. Kovimpia tuomitsijoita ja päsmäreitä löytyy siitä 50-60v ikäluokasta. Ikäihmisillä on enemmän semmoinen antaa ihmisten elää tavallaan-asenne ja he ehkä jotenkin paremmin hyväksyy sen että maailma on muuttunut heidän nuoruudestaan. 

Vierailija
104/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kuin luin, että Biaudet tukee Haavistoa, valinta oli helppo. Äänestän Stubbia.

Vierailija
105/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini on 81 eikä ole milläänsäkään, kerran kyseltäessä mitä mieltä hän on homopareista, niin täräytti että todennäköisesti hän tekee paheksuttavampia juttuja omassa makkarissaan kuin keskivertohomo.

😎

Vierailija
106/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja naiset ja lapset itkisivät

Vierailija
107/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on ihan höpsönä Antonioon 🙂. Varmasti äänestäisi häntä presidentiksi jos voisi.

Mun 80v äiti vannotti mua, että äänestä Stubbia. Lupasin äänestää.

Vierailija
108/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä homopareja ollut linnassa joka vuosi juhlimassa. Miksi siitä nyt pitäisi järkyttyä?

Vierailija
109/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja oli huolissaan mm. sotaveteraanien suvaitsevaisuudesta. Osoitan tietämättömyyteni, mutta paljonko sotaveteraaneja on jäljellä? Oma ukkini synty 1921 ja osallistui sotaan, hän kuoli 2014. Ja tiedän varmaksi, että 2011 äänesti Haavistoa.

Vierailija
110/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä homopareja ollut linnassa joka vuosi juhlimassa. Miksi siitä nyt pitäisi järkyttyä?

Sanos muuta Pekka ja Antoniokin on ollut siellä monenmonta kertaa. 

Vierailija
111/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne nykyään? Mua ei järkytä.

50+

Vierailija
112/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se epätasa-arvoa, jos ei olisi naista kättelemässä? Vaan perus Pekkoi, Jukkii ja Ristoi.. 

Se olisi kuvottavaa.

Enemmistö kansasta on heteroja.

Siksi presidenttiparikin pitäisi olla heteroja, ei vähemmistö ryhmän edustajia.

Heterot äänestäkää heteroa!

Näissä vaaleissa ei voi enää äänestää heteroa. Vaihtoehdot ovat homo tai biseksuaali.

Entäs jos haavisto ja stubb eroaisivat puolisoistaan ja menisivät keskenään naimisiin!

Vierailija
113/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi siellä on kättelemässä lesbopari tai jokin muu sateenkaaren väreistä. En halua, että minun Suomeni leimautuu joksin gaypridemaaksi. 

Mitä Sinä olet tehnyt tämän Suomen eteen, jotta voit olla tuollaista vaatimassa?

Vierailija
114/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime juhlissa persuhomot Gigelius ja Tynkkynen mamunuorikkoineen. Hävettiköhän näitä konsuja se?

Vierailija
115/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotaveteraanit ovat jo sen verran vanhoja, että ei taida aivotkaan pelittää suurimmalla osalla kunnolla. Usein iäkkäät ihmiset ovat paljon suvaitsevaisempia sitä paitsi, koska ovat nähneet niin paljon kaikenlaista. 

Näin juuri. He eivät pienestä enää hätkähdä. 

Mutta valinnanvapaus heillekin pitää taata, oikeaa tietoa näinkin tärkeässä asiassa, vaalikeskustelussa siis.

Ehdokkaiden taustat pitää kertoa rehellisesti joka vaalikeskustelu alussa.

Kai siitä olet samaa mieltä, kun olet niin varma että asialla ei ole mitään vaikutusta sotaveteraanien ja vanhusten äänestyspäötökseen?

Julki siis homo - sivari - ylioppilas joka vaalikeskustelu. Ja samat alexista, taustat, tohtori - reservin korpraali - vaimo ja 2 lasta.

Kyllä siellä pitäisi olla siis maininta Alexin kohdalla, että biseksuaali, tohtori, korpraali, jos kerran seksuaalinen suuntautuminen tulee mainita. Naimisissahan molemmat on. 

Vierailija
116/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotaveteraanit ovat jo sen verran vanhoja, että ei taida aivotkaan pelittää suurimmalla osalla kunnolla. Usein iäkkäät ihmiset ovat paljon suvaitsevaisempia sitä paitsi, koska ovat nähneet niin paljon kaikenlaista. 

Näin juuri. He eivät pienestä enää hätkähdä. 

Mutta valinnanvapaus heillekin pitää taata, oikeaa tietoa näinkin tärkeässä asiassa, vaalikeskustelussa siis.

Ehdokkaiden taustat pitää kertoa rehellisesti joka vaalikeskustelu alussa.

Kai siitä olet samaa mieltä, kun olet niin varma että asialla ei ole mitään vaikutusta sotaveteraanien ja vanhusten äänestyspäötökseen?

Julki siis homo - sivari - ylioppilas joka vaalikeskustelu. Ja samat alexista, taustat, tohtori - re

Toki. Kaikki tiedot peruspakettiin. 

Myös stubin ministerivirat, ne ovat parempia ministeriposteja kuin Haaviston "vähempiarvoiset ministeripestit". Ja myös poliittinen menneisyys pitää mainita, Haaviston puolustusvoimien alasajonyritykset ja venäjä myönteisyydet. Niillä on todella suuri vaikutus äänestyspäätöksiin, varsinkin tuolla vanhemmalla sukupolvella ja sotaveteraaneille. Heillehän  rycca on ollut aina rycca, vaikka voidaan paistaisi.

Ylioppilas nääs ei pysty hahmottamaan suurempia kokonaisuuksia syy ja seuraussuhteita. Eikä pysty olemaan lähdekriittinen.

Vierailija
117/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setan mannekiini,sekoittanut jo piltti ikäisten päät. Hyvän ja pahan taistelu,Stubb pienempi paha.

Vierailija
118/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setan mannekiini,sekoittanut jo piltti ikäisten päät. Hyvän ja pahan taistelu,Stubb pienempi paha.

Niin Stubbhan on ollut Priden suojelija.

Vierailija
119/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 80v äiti vannotti mua, että äänestä Stubbia. Lupasin äänestää.

Etkö osaa itse päättää ketä äänestät?  🙄

Vierailija
120/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on idiootti; nykyinen 80-vuotias on ollut parikymppinen 60-luvulla eikä mikään sotaveteraani.

Ketju on lukittu.