Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Jos Stubb valitaan, en itke. Ehkä hänelle löytyy avustajat, jotka vähän pitävät huolen esim .möläytyksistä. Ja kyllähän se ajanmittaan varmaan oppisi.
Mutta nyt on vaan sellaiset ajat, että ei olisi varaa valita HARJOITTELIJAA PRESSAKSI.!
Siksi Haavisto on näissä oloissa paras Suomen ja kansan turvallisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä,65 v en järkyttyisi vaan äänestän Haavistoa. Eläkeläiset ovat yllättävän (?) avarakatseisia.
Juuri näin. Vanhemmat ihmiset eivät järkyty tuollaisesta. Nyt haetaan Suomelle pätevintä presidenttiä ja se on Haavisto. Se merkitsee, ei se kumpaa sukupuolta elämänkumppani on.
Nykyiset ikääntyneet on suvaitsevaisia, ap on ajastaan jäljessä.
Lakatkaa vetämästä vanhuksia tai veteraaneja tähän. Oma pappani oli veteraani ja hän toivoi kaikille nuorille helpompaa elämää ja vapautta. Homoudesta sanoi vaan, että he ovat syntyneet sellaisiksi ja siinä ei ole mitään pahaa.
Kaikki vanhukset eivät ole sivistymättömiä moukkia.
Sodan nähnyttä ihmistä tuskin pikku jutut hetkauttaa.
Näille räkänokille ja persuille ei ole mikään kunnioittamisen arvoista, ei edes sotaveteraanit, joista osa uhrasi jopa oman verensä ja henkensä, itsenäisen Suomen puolesta.
Nyt he käyttävät sotaveteraaneja häikäilemättömäksi hyväksi ja ovat jakamassa tätä isänmaata kahtia ja veli/siskoa toistensa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie olen tainnut tulla jo niin vanhaksi, etten enää muista tasavallan presidentin virallisiin tehtäviin kuuluvan mitään seksijuttuja. Muistaakseni hänen päätehtävänsä liittyvät ulko- ja turvallisuuspolitiikan hoitoon ja edustamiseen sänkykamarien ulkopuolella.
😂😂
Nyt ole ymmärtänyt aivan väärin...Otetaan esimerkiksi Sauli Niinistö, hän on toiminut kansakunnan esi-panijana nyt jo vuosia ja rytmittänyt esikuvallaan suomen konservatiivien isänmaallista joukkoyhdyntää. Aina kun Sauli on yhtynyt Jenniin on lähes koko suomen kansa ryhtynyt toimeen varakkaiden johtaessa ponnistuksia, yleensä lauantaina saunan jälkeen, kuka rakastellen mielitiettyään, jotkut satunnaisotantoja, kuka jotain pumpattavaa barbaraa tai puhdasta lämmintä kättään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 80v äiti vannotti mua, että äänestä Stubbia. Lupasin äänestää.
Etkö osaa itse päättää ketä äänestät? 🙄
Tässä kohtaa teen äitini toiveen mukaan. Se ei ole iso pyyntö.
Äänestää äidin toiveen mukaan??? Onko hullumpaa kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä huomannut että ikäihmiset on usein avarakatseisempia kuin esimerkiksi viiskymppiset joista löytyy yllättävänkin konservatiivista sakkia.
Mä olen kohta 60 v enkä ole yhtään konservatiivinen. Jokaisella on oikeus rakastaa ketä rakastaa, kukaan ei ole sen takia huonompi kuin toinen. Pääasia , että rakastaa. Se ketä rakastaa ei kuulu muille. Mä niin toivon, että Haavisto voittaisi nämä vaalit ja kaikki nämä täällä Haavistoa dissanneet voisivat miettiä omaa empaattisuuttaan ja ihmeen kireitä pipoja teillä on. Maailma olisi paljon parempi paikka, kun ottaisitte käyttöönne hitusen suvaitsevuutta erilaisuutta kohtaan.
Kyllä me annetaan Haaviston olla homo ja rakastakoon niin paljon kuin lystää. Presidentiksi me sitä ei ku
Tosta sun paremmasta ehdokkaasta aika moni on eri mieltä. Kyllä Haavisto on se parempi ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sotaveteraanit ei homo sivaria äänestä.
Kuolleet harvemmin äänestää. Jos osaisit matematiikkaa niin huomaisit että nykyiset 80-vuotiaat eivät ole sotaveteraaneja vaan olleet parikymppisiä 60-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on vähän kuin eläimeen sekaantumista. Toixaalta onko selvitetty Pekan suhteen pikkupoikiin kun on paljon matkaillut noissa köyhissä maissa. Ei tuollaista saalistajaa voi valita presidentiksi. Sitä paitsi kaikki tietävät että homous on syntiä ja rikos aika monessa sivistyneessä maassa.
Jatka tätä linjaa ja löydät itsesi syytettynä kunnianloukkauksesta.
Ilmoitin ketjun poliisille
Homous on kullä luonnonvastaista mutta äänestän silti Haavistoa koska hän on parempi ehdokas.
Äänestän Jaromir Jagria presidentiksi.
Pekka pärjäisi paremmin sinkkujohtajana. Se ei liene mahdollista avoimessa Suomessa.
Minun isäni oli sotaveteraani, taisteli eturintamalla ja joukkueensa johtajana , syntynyt v. 1918 ja hän äänesti Pekka Haavistoa, kun hän ensimmäisen kerran oli presidenttiehdokkaana, toista kertaa ei ehtinyt, kun kuoli v.2012.
Itse olen 71v ja olen äänestnyt Haavistoa kaikissa viimeissä kahdessa vaaleissa ja tulen äänestämään myös nyt.
Olen sen verran vielä valveutunut, että äänestän osaamisen, arvojen ja ammattitaidon mukaan, enkä sillä perusteella, tykkääkö joku miehistä vai naisista, tai puhuuko puolisoa suomea tai ei vai onko ulkomaalaistaustainen. Ne ovat toisarvoiset, vaikuttavat yhtä paljon, onko presidentti oikea vai vasenkätinen.
Ap taitaa olla kovin kypsymätön (oli ikä mikä tahansa).
Loukkaa ja vähättelee aloituksessaan yksin tein seksuaalivähemmistöjä, vanhuksia ja erikseen vielä aliarvioi sotaveteraanien tietämyksen ja elämänviisauden.
Mitä, jos menisit lukemaan läksyjäsi tai muutoin perehtymään luonnontieteisiin ja historiaan.
Terveisin vanhus, joka on nyt kahdesti äänestänyt Haavistoa
Enpä usko. Vanhuksissa, myös sotaveteraaneissa, on yhtä paljon homoja ja muita seksuaalivähemmistöjä kuin nuoremmissakin kansalaisissa. Heitä on teidän sukulaisissa ja läheisissä ja te mölisette tuollaisia heidänkin kuultensa.
Tämä on biologinen fakta.
Mutta se on toinen kysymys, millä tavoin ap:n mielestä kenenkään seksuaalisuus haittaa viranhoitoa, kun ei ne asiat kellekään kuulu.
Irlannissa, Ranskassa, Belgiassa, Latviassa ja ties missä on avoimesti homoseksuaalinen pääministeri tai presidentti. Ranskan pääministeristä povataan Macronin seuraajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata aliarvioida vanhuksia. He ovat ehtineet elämänsä aikana nähdä kummempiakin asioita kuin yhden homoparin.
Näin. Sen sijaan n 30-40 vuotiaat miehet ovat suorastaan kauhuissaan h.moista. Mikähän syy?
Hannu Hoskonen (kesk) kertoo päättäneensä jo vaali-iltana äänestää Stubbia.
Näiden kahden välillä on aatteellisia eroja ja osaamiseroja. Stubb on länsimaisen vapaan yhteiskunnan kannattaja, on suorittanut opinnot tohtoritasolle asti. Pekka Haavistolla on ainoastaan ylioppilastutkinto, ja Haaviston aikaisemmat poliittiset harrastukset suuntautuvat vahvasti itään päin ja menneen maailman aatteisiin. Tämä oli helppo valinta, Hoskonen sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Meidän maamme tämä Isänmaa on Kristittyjen ihmisten elinpaikka. 1. Mooseksen kirja tuo julki.
Kristitty ihminen pohjaa elämänsä Jumalan sanaan joka tuodaan julki Raamatussa. Siis ' Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta joka lähtee Jumalan suusta.' 'Ja Jumala loi ihmisen. Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme.
Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. Jumala siunasi heidät ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa ja ottakaa se valtaanne.
Minäkin siteeraan Raamattua:
"Mene helvettiin, saatana."
On todella loukkaavaa ja ikärasismia syyttää vanhuksia ja sotaveteraaneja suvaitsemattomaksi ja homo vastaiseksi.
Oletko ap. lukenut Tuntematon sotilas- kirjan?