Minun mielestä nainen on liian vanha silloin kun se on yli 35 vuotias.
Nainen on parhaimmillaan siinä 20v ikäluokan paikkeilla ja siitä alkaa alamäki. Iän myötä naisille tulee kiloja,ryppyjä ja keho heillä vain oudosti rupsahtaa. Milloin teidän mielestä nainen on liian vanha?
M46
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olemaan jo liian vanha yli 25 v, jos siis sinkkumiehenä on vasta pariutumassa naisen kanssa. Toki se nainen saa rupsahtaa lopulta, jos on jo perhe perustettu ja vahvat tunnesiteet muuten. Mutta itse lähtökohtaisesti kolmekymppisenä miehenä keskityn ikäskaalaan 18-22 v. Edellinen tyttöystävä oli 18 v, nyt tähtäimessä 17 v lukiolaistyttö.
Kirjoitit tästä samasta harhastasi jo eilen, pappa.
N23
"Pappa", joka pitää sinua jo liian vanhana eukkona. ;)
No mutta sittenhän te olette tasoissa. Kumpikin pitää toisiaan liian vanhoina. Onnea vaan loppuelämään.
Taitaa vaan reaalimaailmassa mennä niin, että se nelikymppinen mies jää yksin ja se parikymppisen naisen perässä kaikenikäiset miehet juoksee. Mutta hän haluaa ja valitsee vaan niitä iläisiään miehiä. No elämä on valintoja ja saahan mies hakata päätään seinään vaikka hautaan asti. Se sitten onko siinä järkeä jos nyt ylipäätään jonkun suhteen haluaa.
Liian vanha mihin? Työntekoon? Synnyttämiseen? Bilettämiseen
Täsmennätkö vähän?
En kyl ymmärrä mihin olen liian vanha parin vuoden päästä? :/ Mieheni ei taida muutenkaan olla samaa mieltä kanssasi, tai äitini, tai siskoni...
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kauniita iästä riipumatta.
Kauniit naiset on kauniita iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä mies on liian vanha silloin kun se on yli 35 vuotias.
Miehillä menee raha 30- vuotiaana: spéarmintti huononee tuosta eteenpäin radikaalisti.
Naisilla biologia vetää heitä vanhempien miehen puoleen ja tämä asia on ihan tutkittua tietoa.
Nuori nainen ja vanhempi mies on toimiva tiimi.
Vanhempi mies antaa nuorelle naiselle tukea,turvaa,taloudellista vakautta ja muutenkin vakautta elämään vähän kuin isähahmo.
Nuorempi nainen antaa vanhemmalle miehelle iloa,hellyyttää ja positiivista asennetta.
Monesti baarissa tai ihan työpaikalla minulla on paljon kemiaa jopa 20 vuotta(arvio) nuorempien naisten kanssa, tulemme hyvin juttuun ja petiin myös olemme päätyneet.
Olen kuin salkkarien Aki Nikkinen.
Nykypolvet ei aikuistu vielä 80-vuotiaanakaan.
m35
No jaa. Itse olin aiemmin ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen, ja sain jatkuvasti kehuja vastaantulevilta miehiltä kadulla 37-vuotiaaksi saakka (asun ulkomailla). Miesten päät kääntyivät kadulla ja he pyysivät puhelinnumeroani. Täytettyäni 37 en enää näyttänytkään nuoremmalta vaan täysin ikäiseltäni, ja miesten katseet ja kehut alkoivat hiljalleen hiipua. Ollessani 40-vuotias niitä tuli enää äärimmäisen harvoin.
Vaikka en saa katseita ja kehuja enää samalla tavalla kuin ennen 37 ikävuotta niin koen kuitenkin, että vanhemmiten on helpompaa löytää tosirakkaus. Siis sellainen mies, joka oikeasti rakastaa ja on kiinnostunut minusta ihmisenä eikä vain välitä naisen ulkonäöstä. Ne harvat, jotka enää olivat kiinnostuneita minusta ollessani vanhempi olivat sitä oikeasti ja löysinkin keski-iässä ihanan ja pitkäaikaisen parisuhteen, jossa olen edelleen. Nuorempana siis olin kyllä näennäisesti suosittu miesten keskuudessa, mutta nämä miehet eivät olleet oikeasti kiinnostuneita minusta ollenkaan. Monet tuntemani ikäiseni naiset ovat samaa mieltä kanssani siitä, että vanhempana on helpompaa löytää hyvä parisuhde ja tosi rakkaus. Eli mihin yli 35-vuotias nainen on liian vanha, AP?
Luuletko ettei monet keski-ikäiset naiset himoitse 25v-35v miehiä joilla on lihaksikas vartalo ja kova kalu. Hiukset päässä, myös päälaella.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä mies on liian vanha silloin kun se on yli 35 vuotias.
Kyllähän SE on täsmälleen saman ikäinen kuin muukin osa miehestä.
Liian vanha mihin? Elämähän paranee koko ajan, mitä vanhemmaksi tässä tulee. On varallisuutta, itsevarmuutta, rennompi asenne, ulkonäköpaineet karisee, kykyä ja rohkeutta tehdä mitä huvittaa, onnistumisia ja uusia kokemuksia.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olemaan jo liian vanha yli 25 v, jos siis sinkkumiehenä on vasta pariutumassa naisen kanssa. Toki se nainen saa rupsahtaa lopulta, jos on jo perhe perustettu ja vahvat tunnesiteet muuten. Mutta itse lähtökohtaisesti kolmekymppisenä miehenä keskityn ikäskaalaan 18-22 v. Edellinen tyttöystävä oli 18 v, nyt tähtäimessä 17 v lukiolaistyttö.
Kirjoitit tästä samasta harhastasi jo eilen, pappa.
N23
"Pappa", joka pitää sinua jo liian vanhana eukkona. ;)
Hyvä, älyää pysyä kaukana vanhan miehen hajuineen.
N23
Siis toi on niin totta! Miksi miehiin tulee se kummallinen ulon haju noin nelikymppisena? Vaikka muuten olisi ulkomuotokin kohtalaisen ok niin se inha haju on vaan niin voimakas ettei niita kesta. Joku hormonijuttu vanhoissa ukoissa?
Liian vanha mihin? Mummoni on kohta 90-vuotias ja vielä jaksaa. Hän laittaa ruokaa, siivoaa, huolehtii merkkipäivistä, käy marjassa ja kalassa yms. Lapset ja lapsenlapset (minä mukaan lukien) auttavat tarpeen tullen mutta Mummo on se joka lopulta määrää
Lapsellista kitinää jostain epärelevantista asiasta kuin iästä. Ei ikä ihmistä määritä. Naisella on monia hyviä rooleja elämässä eri-ikäisenä. Haiskahtaa Hollywood hömpältä, että pitäisi olla jonkun tietyn ikäinen kelvatakseen kumppaniksi.
Viimeistään silloin. Joillain se käy aiemmin.
Onneksi sun mielipiteellä ei ole väliä.
N57
Tuskin säkään ajattelisit noin jos olisit ollut yhdessä vaimosi kanssa nuoruudesta saakka ja täysin rakastunut häneen ja hän täyttisi just huomenna 35 vuotta
Onneksi vanhat kurpat ei ole kiinnostuneita, nuoret miehet on niin paljon parempia.
Provo tämä on. Toivottavasti olet rikas, että saat nuoren tytön yli-ikäisenä.