Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestä nainen on liian vanha silloin kun se on yli 35 vuotias.

Vierailija
02.02.2024 |

Nainen on parhaimmillaan siinä 20v ikäluokan paikkeilla ja siitä alkaa alamäki. Iän myötä naisille tulee kiloja,ryppyjä ja keho heillä vain oudosti rupsahtaa. Milloin teidän mielestä nainen on liian vanha?

M46

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha mihin? On  tällä planeetalla muutakin elämää kuin se sinun löysä munasi. Tietenkin se on  elämäsi ainoa fokus, kun aivotkin ovat valahtaneet jo navan alle.  Henkisesti jos on jäänyt lapsen asteelle, varmaan kypsyysasteeltaan samatasoiset tuntuvat oikeilta.

Vierailija
102/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäntehtävä on taiteen tekeminen ja taidetta voi tehdä yli 35 vuotiaanakin. Oikeastaan tulen vain paremmaksi siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla biologia vetää heitä vanhempien miehen puoleen ja tämä asia on ihan tutkittua tietoa.

Nuori nainen ja vanhempi mies on toimiva tiimi.

Vanhempi mies antaa nuorelle naiselle tukea,turvaa,taloudellista vakautta ja muutenkin vakautta elämään vähän kuin isähahmo.

Nuorempi nainen antaa vanhemmalle miehelle iloa,hellyyttää ja positiivista asennetta.

Monesti baarissa tai ihan työpaikalla minulla on paljon kemiaa jopa 20 vuotta(arvio) nuorempien naisten kanssa, tulemme hyvin juttuun ja petiin myös olemme päätyneet. 

Olen kuin salkkarien Aki Nikkinen.

Mulla on aina ollut reilusti itseäni nuorempi mies.

Vierailija
104/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat tästä provoilusta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme