Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari

Vierailija
02.02.2024 |

Sotaveteraanit esimerkiksi.

Kommentit (885)

Vierailija
1/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin järkyttyisin minäkin ja olen 50 vuotias. Hyi olkoon. Järkyttyisin myös että valtiovierailuilla olisi homopari. 

Vierailija
2/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi vain hyvä asia, kun järkytyksessään kuolla kupsahtaisivat. Säästyy yhteiskunnan varoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä,65 v en järkyttyisi vaan äänestän Haavistoa. Eläkeläiset ovat yllättävän  (?) avarakatseisia.

Vierailija
4/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL ihan kui ei olisi jo ollut ja usein.

Vierailija
5/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset järkyttyvät joka tapauksessa jostain. Jos varottaisiin järkyttämästä vanhuksia, meillä ei olisi autoja, koska joku aikoja sitten elänyt vanhus olisi pelästynyt hevisetonta vaunua. Eikä meillä olisi elokuvia, koska ihmiset luulivat joskus jäävänsä oikeasti elokuvan junan alle. 

Vierailija
6/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaveteraanit ovat jo sen verran vanhoja, että ei taida aivotkaan pelittää suurimmalla osalla kunnolla. Usein iäkkäät ihmiset ovat paljon suvaitsevaisempia sitä paitsi, koska ovat nähneet niin paljon kaikenlaista. 

Vierailija
7/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti homoja on ollut myös vanhusten nuoruudessa.

Vierailija
8/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini on 81 eikä ole milläänsäkään, kerran kyseltäessä mitä mieltä hän on homopareista, niin täräytti että todennäköisesti hän tekee paheksuttavampia juttuja omassa makkarissaan kuin keskivertohomo.

Mutta hän ei ole ho.mo

Vierailija
9/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antonio on IHANA 💗

Vierailija
10/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä järkyttyy niin antaa järkyttyä 

Vierailija
11/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla vanhuksista on elämänkokemusta ja sydämen sivistystä valtavan paljon enemmän kuin sinulla, jolla jälkimmäistä ei ole lainkaan, joten tuskin olisivat moksiskaan.

Vierailija
12/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten aikaankin on ollut homo/lesbo-pareja.

Miksi te nuoret luulette kaikkia asioita uusiksi?

En järkyty, mulle ihan sama kenen kanssa kukakin asuu, ketä rakastaa, mitä tekee makuuhuoneessaan.  78 v.

Vierailija
13/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini on 81 eikä ole milläänsäkään, kerran kyseltäessä mitä mieltä hän on homopareista, niin täräytti että todennäköisesti hän tekee paheksuttavampia juttuja omassa makkarissaan kuin keskivertohomo.

Mutta hän ei ole ho.mo

Mistäs tiiät, ootko ollu kintuista pitämässä kii?

Vierailija
14/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan jatkossa vain vanhuksille äänioikeus.

Vierailija
15/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on 81 ja 82. Ne löylytti kunnolla tuttavansa (sanallisesti), joka paheksui Haaviston homoutta. Jäin oikein suu auki katsomaan sitä tilannetta. Appiukko oli sotaveteraani, eikä kyllä koskaan paheksunut ketään. Sanoi, että siksihän sitä tapeltiin, että kaikki saisivat vapaana elää.

Vierailija
16/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti homoja on ollut myös vanhusten nuoruudessa.

On myös vanhusten nykypäivässäkin. Mun äidin palvelutalossa on yksi lesbo- ja yksi homomiespari. Nää miehet ja naiset (iältään jotain 75 - 85v) on rakastuneet toisiinsa palvelutalossa. 

Vierailija
17/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä homoja oli sotaveteraaneissakin, joutuivat vain pysymään kaapissa.

Vierailija
18/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestäisi Haavistoa, vaikka hän olisi hetero. Ketku mikä ketku, sukupuolisuus on sivuseikka.

Vierailija
19/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän vanhukset (80+?) ovat olleet nuoria 1960-luvulla, jolloin suunnilleen kaikki oli sallittua kunhan ei jäänyt kiinni. Ihmeellinen ajatus että suuret ikäluokat järkyttyisivät rakkaudesra.

Vierailija
20/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös rintamalla oli homoja.

Maailmalla veteraaneistamme kuuluisimpia on Tom of Finland, Touko Laaksonen. Upseeri Laaksonen nautti vapaista illoistaan sota-ajan Helsingissä, jossa univormufetisistille oli tarjolla kosolti silmänruokaa. Pimennetyssä kaupungissa moni antautui salaisille seikkailuille.

Sodan jälkeen moni olikin ihan hukassa. Moni yritti parantua hankkimalla vaimon ja lapsia. Maassa oli sodan jälkeen paljon onnettomia heterovaimoja, Mustola huokaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-homoseksuaalisuus-nousi-suomes…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan