Minun mielestä nainen on liian vanha silloin kun se on yli 35 vuotias.
Nainen on parhaimmillaan siinä 20v ikäluokan paikkeilla ja siitä alkaa alamäki. Iän myötä naisille tulee kiloja,ryppyjä ja keho heillä vain oudosti rupsahtaa. Milloin teidän mielestä nainen on liian vanha?
M46
Kommentit (104)
Miksi te vastailette näihin äitinsänussijan viesteihin. Väsyttävää paskaa ja varmasti vemputtaa miniatyyrinakkiaan kun saa jotakin vastakaikua. Ilmoittakaa asiattomiksi niin siistiytyy edes vähän tämäkin palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me 20+ vuotiaat naiset olemme samaa mieltä 46-vuotiaista papparaisista. Pysy kaukana.
N23
En minä ole papparainen vaan aikuinen mies ;)
Korvien väli sulla on kypsymätön. Toukka-asteella vielä.
Voi kun elämässä on vaikka mitä hauskaa, ei pyöri ihmisten ulkonäön ympärillä. Mahtaa olla ankeeta kun ei osaa elää muulla tavoin. Säälittävä vanhat ukot jotka pyörii pimujen ympärillä. Koomista 3)
Niin siis liian vanha mihin, olemaan olemassa? Kummasti kuitenkin on aika paljon naisia, jotka on yli 35-vuotiaita :)
Siis mihin tarkoitukseen liian vanha?
Kyllä pystyy montaa tehtaisiinkin piilotettua työtä tekemään, etätöistä puhumattakaan.
Lapsenlapsia voi aivan hyvin hoitaa.
Myös toy boy saa ihan kivat viikkorahat, ja varsinkin vanhemmalta naiselta saakin
Naiset on kauniita iästä riipumatta.
En ikinä haluais olla 20v. Nyt 37v ja keski-ikä parasta.
Kukaan ei voi määräillä, ei ohittaa, ei jyrätä yli. Tietää mitä haluaa ja on oppinut tunteen itsensä, vetään omat rajat.
Se itseluottamus mikä iän myötä tai henkisen kasvun myötä tullut, niin parasta. Näen itseni kauniina, mitä en nähnyt vielä edes 20+.
Tarkennatko nyt, että liian vanha mihin? Miellyttämään miehiä, lapsentekoon, työelämään vai ylipäätään elämään?
Vanha mihin? Pitäiskö 35-vuotiaan jo kuolla pois?
Oliskin liian vanhan töihin ja pääsisi eläkkeelle. Mutta ei. N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me 20+ vuotiaat naiset olemme samaa mieltä 46-vuotiaista papparaisista. Pysy kaukana.
N23
En minä ole papparainen vaan aikuinen mies ;)
Olet liian vanha! Parikymppisellä on kuitenkin mahdollista saada itsensä ikäinen parikymppinen mies niin miksi keski-ikäinen? Haloo! N22
Oma muru täytti just 50 ja näyttää paremmalta kuin useimmat parikymppiset.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haluais olla 20v. Nyt 37v ja keski-ikä parasta.
Kukaan ei voi määräillä, ei ohittaa, ei jyrätä yli. Tietää mitä haluaa ja on oppinut tunteen itsensä, vetään omat rajat.
Se itseluottamus mikä iän myötä tai henkisen kasvun myötä tullut, niin parasta. Näen itseni kauniina, mitä en nähnyt vielä edes 20+.
Itseänikin ikääntyminen on kohdellut hyvin. Toki en ulkoisesti ole enää parikymppinen, mutta onnekseni en. Olen hoikempi kuin opiskeluaikana pölytyksen aikaan, minulla on hyvä toimeentulo, en epäile paikkaani elämässäni ja ympärilläni on vuosien aikana muodostunut tärkeä joukko läheisiä. Muutoinkin olen vapaampi ja itsevarmempi kehossani ja mielessäni kuin nuorena, mistä toki hyötyy oma puolisoni, ja häntä ei tunnu vaivaavaan se yhtään ;)
Ookkei, tuon sun mielipide. Mun mies pitää mua ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin huomannut saman ilmiön. Eli sen, miten hulluna ja kuumana tuollaiset 18...25 vuotiaat naiset käyvät, kun tarjolla on norsua odottava, viisikymppinen, veltostunut ja kallis auto perseensä alla oleva mies?
Jokin siinä vähän vanhemmassa miehessä vetoaa naiseen. Olisiko se iän mukanaan tuoma kypsyys?
Ainakin siinä ainoassa tietämässäni tapauksessa kyseessä oli iän mukanaan tuoma lompakon paksuus. Mutta siis eipä kai siinä jos molemmat on tyytyväisiä.
Erosin 36-vuotiaana ja nuoria parikymppisiä miehiä olisi ollut jonoksi asti kokemaan aikuisempaa naista. Parhaimmat sai valita päältä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennatko nyt, että liian vanha mihin? Miellyttämään miehiä, lapsentekoon, työelämään vai ylipäätään elämään?
Tähän voisi ap tai joku samaa mieltä hänen kanssaan oleva vastata.
Siinä 30-vuotiaana. Sen takia av-mammat ovatkin niin katkeria, kun tietävät olevansa roskaa. Moni vielä joku yh.
Onneksi trollila ei ole mitään väliä,hauskaa jso tuokin ukko kuvittelee olevansa ikäistensä nuoremman näköinen ja mennyt iskemään niitä + 20 vuotiaita:D