Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestä nainen on liian vanha silloin kun se on yli 35 vuotias.

Vierailija
02.02.2024 |

Nainen on parhaimmillaan siinä 20v ikäluokan paikkeilla ja siitä alkaa alamäki. Iän myötä naisille tulee kiloja,ryppyjä ja keho heillä vain oudosti rupsahtaa. Milloin teidän mielestä nainen on liian vanha?

M46

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi trollila ei ole mitään väliä,hauskaa jso tuokin ukko kuvittelee olevansa ikäistensä nuoremman näköinen ja mennyt iskemään niitä + 20 vuotiaita:D

Vierailija
42/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vastailette näihin äitinsänussijan viesteihin. Väsyttävää paskaa ja varmasti vemputtaa miniatyyrinakkiaan kun saa jotakin vastakaikua. Ilmoittakaa asiattomiksi niin siistiytyy edes vähän tämäkin palsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me 20+ vuotiaat naiset olemme samaa mieltä 46-vuotiaista papparaisista. Pysy kaukana.

N23

En minä ole papparainen vaan aikuinen mies ;)

Korvien väli sulla on kypsymätön. Toukka-asteella vielä.

Vierailija
44/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi  kun  elämässä  on  vaikka  mitä  hauskaa, ei  pyöri  ihmisten  ulkonäön  ympärillä. Mahtaa olla  ankeeta  kun ei  osaa  elää  muulla  tavoin. Säälittävä  vanhat  ukot  jotka  pyörii  pimujen  ympärillä. Koomista  3)

Vierailija
45/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis liian vanha mihin, olemaan olemassa? Kummasti kuitenkin on aika paljon naisia, jotka on yli 35-vuotiaita :)

Vierailija
46/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin tarkoitukseen liian vanha? 

Kyllä pystyy montaa tehtaisiinkin piilotettua työtä tekemään, etätöistä puhumattakaan. 

Lapsenlapsia voi aivan hyvin hoitaa. 

Myös toy boy saa ihan kivat viikkorahat, ja varsinkin vanhemmalta naiselta saakin 

Vierailija
47/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kauniita iästä riipumatta.

Vierailija
48/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluais olla 20v. Nyt 37v ja keski-ikä parasta.

Kukaan ei voi määräillä, ei ohittaa, ei jyrätä yli. Tietää mitä haluaa ja on oppinut tunteen itsensä, vetään omat rajat. 

Se itseluottamus mikä iän myötä tai henkisen kasvun myötä tullut, niin parasta. Näen itseni kauniina, mitä en nähnyt vielä edes 20+.

Vierailija
49/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko nyt, että liian vanha mihin? Miellyttämään miehiä, lapsentekoon, työelämään vai ylipäätään elämään?

Vierailija
50/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mihin? Pitäiskö 35-vuotiaan jo kuolla pois?

Vierailija
51/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin liian vanhan töihin ja pääsisi eläkkeelle. Mutta ei. N46

Vierailija
52/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me 20+ vuotiaat naiset olemme samaa mieltä 46-vuotiaista papparaisista. Pysy kaukana.

N23

En minä ole papparainen vaan aikuinen mies ;)

Olet liian vanha! Parikymppisellä on kuitenkin mahdollista saada itsensä ikäinen parikymppinen mies niin miksi keski-ikäinen? Haloo! N22

Vierailija
53/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma muru täytti just 50 ja näyttää paremmalta kuin useimmat parikymppiset.

Vierailija
54/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä haluais olla 20v. Nyt 37v ja keski-ikä parasta.

Kukaan ei voi määräillä, ei ohittaa, ei jyrätä yli. Tietää mitä haluaa ja on oppinut tunteen itsensä, vetään omat rajat. 

Se itseluottamus mikä iän myötä tai henkisen kasvun myötä tullut, niin parasta. Näen itseni kauniina, mitä en nähnyt vielä edes 20+.

Itseänikin ikääntyminen on kohdellut hyvin. Toki en ulkoisesti ole enää parikymppinen, mutta onnekseni en. Olen hoikempi kuin opiskeluaikana pölytyksen aikaan, minulla on hyvä toimeentulo, en epäile paikkaani elämässäni ja ympärilläni on vuosien aikana muodostunut tärkeä joukko läheisiä. Muutoinkin olen vapaampi ja itsevarmempi kehossani ja mielessäni kuin nuorena, mistä toki hyötyy oma puolisoni, ja häntä ei tunnu vaivaavaan se yhtään ;)

Vierailija
55/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookkei, tuon sun mielipide. Mun mies pitää mua ihmisenä. 

Vierailija
56/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha mihin? 

Vierailija
57/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin huomannut saman ilmiön. Eli sen, miten hulluna ja kuumana tuollaiset 18...25 vuotiaat naiset käyvät, kun tarjolla on norsua odottava, viisikymppinen, veltostunut ja kallis auto perseensä alla oleva mies?

Jokin siinä vähän vanhemmassa miehessä vetoaa naiseen. Olisiko se iän mukanaan tuoma kypsyys?

Ainakin siinä ainoassa tietämässäni tapauksessa kyseessä oli iän mukanaan tuoma lompakon paksuus. Mutta siis eipä kai siinä jos molemmat on tyytyväisiä.

Vierailija
58/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 36-vuotiaana ja nuoria parikymppisiä miehiä olisi ollut jonoksi asti kokemaan aikuisempaa naista. Parhaimmat sai valita päältä. 

Vierailija
59/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennatko nyt, että liian vanha mihin? Miellyttämään miehiä, lapsentekoon, työelämään vai ylipäätään elämään?

Tähän voisi ap tai joku samaa mieltä hänen kanssaan oleva vastata. 

Vierailija
60/104 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 30-vuotiaana. Sen takia av-mammat ovatkin niin katkeria, kun tietävät olevansa roskaa. Moni vielä joku yh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä