Minun mielestä nainen on liian vanha silloin kun se on yli 35 vuotias.
Nainen on parhaimmillaan siinä 20v ikäluokan paikkeilla ja siitä alkaa alamäki. Iän myötä naisille tulee kiloja,ryppyjä ja keho heillä vain oudosti rupsahtaa. Milloin teidän mielestä nainen on liian vanha?
M46
Kommentit (104)
En kuuntele yli nelikymppisten pappojen hölinöitä.
Seurustelen vain omanikäisten tai itseä nuorempien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olemaan jo liian vanha yli 25 v, jos siis sinkkumiehenä on vasta pariutumassa naisen kanssa. Toki se nainen saa rupsahtaa lopulta, jos on jo perhe perustettu ja vahvat tunnesiteet muuten. Mutta itse lähtökohtaisesti kolmekymppisenä miehenä keskityn ikäskaalaan 18-22 v. Edellinen tyttöystävä oli 18 v, nyt tähtäimessä 17 v lukiolaistyttö.
Kirjoitit tästä samasta harhastasi jo eilen, pappa.
N23
"Pappa", joka pitää sinua jo liian vanhana eukkona. ;)
Petoviili, pitäisköhän tehdä ilmoitus.
Minustakin 3-kymppiset miehet alkaa usein jo näyttää aika rupsuilta.
Miehet ovat tyhjäpäitä jo nuoresta alkaen, eikä tilanne toisilla näemmä korjaannu koskaan.
Minä olen 60 v nainen ja en haluaisi olla päivääkään nuorempi.
Ok. Ja ajattelit ite olla vanhentumatta miten?
Noteeraisin mielipiteesi, jos et olisi itse yli 35-vuotias.
Minun mielestä mies joka tekee tämänkaltaisia aloituksia on liian tyhmä. Iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me 20+ vuotiaat naiset olemme samaa mieltä 46-vuotiaista papparaisista. Pysy kaukana.
N23
En minä ole papparainen vaan aikuinen mies ;)
Vanhus.
N23
Etsimässä ilmaista omaishoitajaa.
Tällä palstalla näkee kyllä suomen mt- palveluiden puutteen .
Ainostaan ulkonäkönsä puolesta. Kaikessa muussa nainen on parhaimmillaan 35 eteenpäin.
Mutta eihän sinun mielipiteellä olekaan merkitystä.
Olen itsekin huomannut saman ilmiön. Eli sen, miten hulluna ja kuumana tuollaiset 18...25 vuotiaat naiset käyvät, kun tarjolla on norsua odottava, viisikymppinen, veltostunut ja kallis auto perseensä alla oleva mies?
Jokin siinä vähän vanhemmassa miehessä vetoaa naiseen. Olisiko se iän mukanaan tuoma kypsyys?
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaimmillaan noin 20 vuotiaana. Se on usein kaunis ja kiva luonteinen.
Ikääntyessä repsahtaa ja alkaa nalkutus.
Ei vaan, kun ikää tulee lisää niin ihminen (nainen) alkaa tiedostamaan, että sen ei tarvii olla miellyttäjä ja hänellä on oikeus olla muutakin ,kun aivoton taikina. On oikeus vaatia siltä mieheltä muutakin ,kun kosto, pisto ja ravistus.
Ja mitä enemmän naiselle tulee ikää, sitä itsevarmempi se on, eikä ole mikään tarve tehdä asioita jonkun mieliksi. Tämähän teitä kakslahkeisia oikeesti riepoo.
Kyllä. Täytän ens kesänä 35 pitänee viiltää kurkku auki kun en enään mahdu miesten fantasiaan seksinukesta. Kiitos ja kumarrus it was fun while it lasted.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ja ajattelit ite olla vanhentumatta miten?
Onhan sille vaihtoehto, kuolee pois.
Sama mieltä ja näin naisena olen sitä mieltä, että kaikki yli 30-vuotiaat miehet joutaa amp ua, teistä ei ole mitään hyötyä kenellekään, nuoremmat miehet osaa kaiken paremmin kuin kaltaisesi elähtäneet ällöttävät ukot.
Aiot siis valmistaa maapallolle naisen kropan mallin joka on ikuisesti 26v. Miten lie onnistuu.
Häh? En nyt ymmärtänyt logiikkaa tässä heitossa, mutta ei ja ei. Mitä tekemistä "isätraumalla" edes olisi sen biologisen tosiasian kanssa, että miehet suosivat nuorempia naisia? :D