Miksi jotkut suhtautuvat negatiivisesti Wolttiin ja wolttaamiseen?
Kommentit (170)
Musta se on naurettavaa että aikuinen ihminen (varsinkaan sellainen kenellä ei ole muuta arjessaan) makaa kotona ja tilailee ruokansa sinne, eikä vaan kävele kauppaan ihmisten ilmoille. Saa liikuntaa ja sosiaalisuutta myös, pieni vaiva. Esim mun naapurilla ramppaa päivittäin, kaveri on työtön.
Koska heidän mielestään kaikki ruoka pitää tehdä alusta lähtien itse.
En suhtaudu negatiivisesti, mutta niin kauan, kun kykenen poisumaan kotoa, haen itse ruokani kaupasta tai ravintolasta.
Koska se on laiskojen p*skojen hommaa ja nee kereiden orjuuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse Woltata valmisruokia. Kyllä se Wolt-kuski tuo ostokset ihan kaupasta asti.
Suhtaudun kaikkeen orjatyöhön negatiivisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse Woltata valmisruokia. Kyllä se Wolt-kuski tuo ostokset ihan kaupasta asti.
Joo tuo +50% hinnalla kaupan hintoihin verrattuna ja kaikissa tuotteissa on tyyliin huomenna päivykset ummessa
Koska köyhä ei ymmärrä, ettei haastavaa työtä tekevällä tai tavoitteellisesti harrastavalla ihmisellä ole aina aikaa käydä kaupassa ja kokata itse. Harva kotikokki osaa tehdä kunnon tandoorikanaa naan-leivällä.
Vierailija kirjoitti:
Musta se on naurettavaa että aikuinen ihminen (varsinkaan sellainen kenellä ei ole muuta arjessaan) makaa kotona ja tilailee ruokansa sinne, eikä vaan kävele kauppaan ihmisten ilmoille. Saa liikuntaa ja sosiaalisuutta myös, pieni vaiva. Esim mun naapurilla ramppaa päivittäin, kaveri on työtön.
Etätöissä hemmetin kätevää että ei tarvitse keskeyttää töitään kaupassa käynnin takia.
Toisilla ihmisillä nyt on kaikesta oma mielipide, jolla he arvottaa muita ihmisiä ja siten korottaa omaa erinomaisuuttaan. Heidän elämänvalintansahan on niitä oikeita, tottakai. Ilman, että edes tietävät syitä ja taustoja toisen ihmisen valintoihin. Näin yleisesti.
Täällä on ihan riittävästi ylipainoisia kaikkine siihen liittyvine vaivoineen, että täällä kannattaisi alkaa vapauttamaan ihmisiä siitäkin vaelluksesta joka suoritetaan ovelta autolle.
En minä halua syödä jossain räkälaukussa jäähtynyttä hampurilaista ja ranuja. Ei minun ole onneksi pakko syödäkään.
Hoono soomi kuskeilla ja naapuri saa ilmaiset safkat joskus. Äi hjuva. Kamaripalvelijani hoitelee ruokaostokset ja hovimestarini valmistaa safkani
wolttikiskeille ei makseta. ahdustelevat naisia ja käpälöivät annoksia. vuotavat puhelinnumerot spämmereille. jäävät työttömiksi saatuaan oleskeluluvan.
Minä en tilaa mistään mitään. Käyn jopa Kiinassa asti hakemassa teet ja muut tarvikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo +50% hinnalla kaupan hintoihin verrattuna ja kaikissa tuotteissa on tyyliin huomenna päivykset ummessa
Ei niissä noin paljoa ole ekstraa ja tähän asti on päiväyksetkin olleet kunnossa. Esim. eilen tilasin jauhelihaa ja päiväykset riittää 8.2. asti. Ihan mielellään annan kuskille vielä tippiä hyvästä palvelusta.
Onko sillä mitään väliä mitä mieltä ihmiset ovat tuosta asiasta. Sen kun Wolttaatte vaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä halua syödä jossain räkälaukussa jäähtynyttä hampurilaista ja ranuja. Ei minun ole onneksi pakko syödäkään.
Ei kannata tilata useiden kilometrien päästä. Juuri eilen tilasin purilaisen ja saapui lämpimänä perille. Kuljetusmaksukin oli 0€ Wolt+:lla.
Heitä homo woltti saat panaanin.