Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

faktaa: Lapsia helposti saavat naiset ovat keskitasoa tyhmempiä.

Vierailija
11.01.2007 |

Naisilla joilla on vaikeuksia raskautua/ tai raskaaksitulo kestää tavallista kauemmin on korkeampi älykkyysosamäärä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkutti minulle kuinka hänen tutkimuksensa pitävät paikkansa!

Onhan tästä aiheesta tehty jo monia muitakin tutkimuksia.

Sehän on jo yleisessä tiedossa, että nainen tyhmentyy raskauden aikana.

ap

Vierailija
22/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t keskimääräistä älykkäämpi, keskimääräistä helpommin raskautuva (todistettu kuudella tärpillä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitten tosi älykäs. Tuon nyytin tekoon kun meni viitisen vuotta!!!

Mut onko mun älykkyys nyt laskussa, kun heti lapsen syntymän jälkeen plussasin vahingossa, tosin oli kohdun ulkoinen, että ei kai sitä lasketa...

Ihan todellapa. Uskon, että tollainen tutkimus ollaan voitu kääriä jonkun tilastotiedon pohjalta kasaan. Useinhan korkeasti koulutetuilla ei ole aikaa tehdä isoa liutaa lapsia ja luoda uraa siinä ohessa ja kun aloittamaankin pääsee vasta lähempänä 40-vuotta, niin johan siinä luontokin rajoittaa lapsimäärää. Toisaalta taas tuntuu, että nämä ammattikoulun käyneet tai käymättä jättäneet aloittavat lisääntymisen todella nuorena ja tekevät sitten kunnon lauman lapsia jaloissa pyörimään :). Mutta toisaalta taas koulutus ja älykkyys ei aina kulje käsi kädessä :).

Vierailija
24/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla esimerkiksi äo 146 ja 2 lasta joita aloin odottaa heti kun ehkäisy loppu.. ei edes yksiä menkkoja kerennyt kummastakaan tulemaan....Mutta ehkä mä en kuiteskaan kuulu niihin älykkäisiin,koska mulla ei oo muuta koulutusta kun peruskoulu josta lähdin suoraan töihin...

Vierailija
25/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää lähteä tyhmäilemään liikenteeseen. VAROKAA!

Vierailija
26/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut paskaa. Kukaan ei todista täysin pimennosa ollutta asiaa tieteelliseksi faktaksi gradussaan. Tästä olisi pitänyt olla jo jotain aiempaa tutkimusta.

Se tietenkin on totta, että koulutetummat hankkivat lapset keskivertoa myöhemmin, jolloin raskautuminen on hankalampaa, mutta yksikään tieteellinen tutkimus ei alkaisi näillä tiedoilla väittämään, että tyhmät saavat helpomminn lapsia kuin älykkäät.

Vierailija
27/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunnetusti äly ja kauneus ei viihdy samassa päässä :)

Vierailija
28/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei taida ees kiinnostaa mikään...tekee vaan lapsia kun ei muuten ole mihinkään muuhun. Voipi olla...

Vierailija
29/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hehkutti minulle kuinka hänen tutkimuksensa pitävät paikkansa!

Onhan tästä aiheesta tehty jo monia muitakin tutkimuksia.

Sehän on jo yleisessä tiedossa, että nainen tyhmentyy raskauden aikana.

ap

minä olen kuullut sellaisesta tutkimuksesta, jonka mukaan äiti herkistyy raskauden aikana, jotta pystyisi ottamaan vastaan lapsen viestejä sitten, ja synnytyksen jälkeen on sellaista keskittymistä lapseen. Mutta käsittääkseni sitten myöhemmin aivot eivät ole tyhmemmät, vaan ehkä päinvastoin? oppii tekemään montaa asiaa kerrallaan, aivot ovat käytössä :)

Ja siis tarkoitatko tuolla raskaudenaikaisella tyhmenemisellä sitä herkistymistä?

Voi hitsi, minulla on 6 lasta, nyt taitaakin väikkäri jäädä vain haaveeksi...

Vierailija
30/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativassa (ja vastaavassa) työssä. Niin, helposti alkunsa saaneita lapsia on 1 ja toinen tulossa.

t. 34

Vierailija
31/31 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden naisten kohdalla, joilla esim. esikoinen on saanut alkunsa nopeasti mutta toista ei kuulu tai päinvastoin? :)