Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen Sauli Paavola, 43, ei ole koskaan pitänyt ketään kädestä ja toive rakkauden löytymisestä on hiipunut

Vierailija
21.03.2021 |

Korona-aika on helpottanut Sauli Paavolan oloa, sillä nyt muutkin tietävät, millaista hänen elämänsä on ollut jo vuosikymmeniä.

https://yle.fi/uutiset/3-11845838

Kommentit (586)

Vierailija
1/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä luopua toivosta.

Vierailija
2/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa. Itse olen. 46 v. nainen joka ei ole myös ikinä saanut ensisuudelmaa eikä kokemusta suhteista miehiin. Mutta mun tilanne paljon parempi siinä että mulla on työpaikka enkä ole muuten sosiaalisesti avuton. Olen vaan lihava ja ruma ja tosikko eikä siksi miestä ole löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista miten voi elää 43 vuotiaaksi niin ettei ikinä ole ollut missään töissä. Kyllä täällä on hyvä sosiaaliturva. Ehkä pitäisi panostaa enemmän mielenterveys puoleen. Että viimeistään kaksikymppisinä saadaan kaikki mukaan.

Vierailija
4/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli taitaa kuitenkin olla vaativa mies? Hän on ihan ok näköinen ja varmasti saisi naisen itselleen, jos vain haluaa.

Vierailija
5/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mielellään ottaa omasta mielestään laadukkaan miehen tai naisen. Syrjäänvetäytyvät on luonnollisesti pelin ulkopuolella vaikka muuten olisi asiat kunnossa. Tämä olisi hyvä opettaa lapsille jo ekalla luokalla ettei havahdu siihen vasta nelikymppisenä.

Vierailija
6/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista miten voi elää 43 vuotiaaksi niin ettei ikinä ole ollut missään töissä. Kyllä täällä on hyvä sosiaaliturva. Ehkä pitäisi panostaa enemmän mielenterveys puoleen. Että viimeistään kaksikymppisinä saadaan kaikki mukaan.

Tai poistaa sosiaaliturva niiltä, jotka sitä selvästi väärinkäyttävät eivätkä edes yritä työllistyä?

Vierailija
7/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa. Itse olen. 46 v. nainen joka ei ole myös ikinä saanut ensisuudelmaa eikä kokemusta suhteista miehiin. Mutta mun tilanne paljon parempi siinä että mulla on työpaikka enkä ole muuten sosiaalisesti avuton. Olen vaan lihava ja ruma ja tosikko eikä siksi miestä ole löytynyt.

Nyt nainen lopeta tuollainen itsesi polkeminen. En usko että oikeasti olet ruma ja lihavuudelle voit itse halutessasi tehdä jotain.

Hyvää kevättä sinulle

Vierailija
8/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mielellään ottaa omasta mielestään laadukkaan miehen tai naisen. Syrjäänvetäytyvät on luonnollisesti pelin ulkopuolella vaikka muuten olisi asiat kunnossa. Tämä olisi hyvä opettaa lapsille jo ekalla luokalla ettei havahdu siihen vasta nelikymppisenä.

Ottaisivat varmaan mielellään mutta fakta on että 70% miehistä joutuu tyytymään siihen mitä saa vaikka ei miellyttäisikään.

Vierailija
9/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim itsellä mt ongelmat puhkesi parikymppisenä, oikean diagnoosin löytyminen kesti yli 10 vuotta, sitren sain tetapiaa 3 vuotta joka ei riittänyt ja olen jälleen työkyvytön. Sosiaaliturva ei ole "hyvä" - minulla ei ole koskaan ollut varaa esim omaan autoon, asuntoon, harrastuksiin eikä muuhun normaaliin elämään. Eikä työnantajat palkkaa minua yhtään sen enempää vaikka ei olisi mitään sos turvaa.

Vierailija
10/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulin pitäisi vaan rohkeasti lähteä mukaan harrastuksiin, joissa oppisi edes jonkunlaisia sosiaalisia taitoja niin se auttaisi myöhemmin myös ystävien ja puolison saamisessa. Mutta jos on masennus- ja kiusaustaustaa niin se voi olla ylivoimaista liittyä paikalliseen kirjakerhoon tai sählyjoukkueeseen. Toivon että Sauli kuitenkin jaksaisi tätä joskus yrittää, sosiaalisten taitojen lisäksi sieltä saisi muutenkin sisältöä elämään ja puheenaiheen seuraaville treffeille.

Vierailija
11/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten kanssa ei opi olemaan kotona kököttämällä. Kököttely on oma, hirmu huono valinta, jos ihmissuhdetta kaipaa.

Ei kukaan halua aikuiskoulutusprojektia, ainakaan vauvamiestä. On liiaksikin muuta tehtävää. Katsokaas kun naisilla on töitä.

Turhaan kaipuuseen on lääkkeet, jotka lamaavat libidon. Ne kannattaa lääkäriltä hakea, jos on liian tauno kehittymään ja ottamaan itseään niskasta ihmissuhteita rakentaakseen.

Sohvapöytä on aika heikko esitys CV:ssä.

Voisit miettiä, miten puhut masennusta sairastavasta ihmisestä, joka on jo lapsena alkanut arastella ihmisiä koulukiusaamisen nujertamana. Ja ei, tässä jutussa ei kertaakaan vihjattu, että naisten pitäisi ryhdistäytyä ja kumppani on ihmisoikeus tms. Minusta tässä jutussa tuotiin hyvin ilmi se vuosikymmenten kehityskulku, joka tuohon traagiseen tilanteeseen on johtanut.

Vierailija
12/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim itsellä mt ongelmat puhkesi parikymppisenä, oikean diagnoosin löytyminen kesti yli 10 vuotta, sitren sain tetapiaa 3 vuotta joka ei riittänyt ja olen jälleen työkyvytön. Sosiaaliturva ei ole "hyvä" - minulla ei ole koskaan ollut varaa esim omaan autoon, asuntoon, harrastuksiin eikä muuhun normaaliin elämään. Eikä työnantajat palkkaa minua yhtään sen enempää vaikka ei olisi mitään sos turvaa.

Aivan. Sinäkin olisit hyötynyt tehokkaammat mielenterveyskuntoutuksesta aikanaan.

Vierailija
13/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen saa heti halutessaan miehen. Laitat vaikka tinderiin nyt heti kuvattoman profiilin ni jo on geelitukkaa jonossa

En ole kyllä Tinderiä kokeillut koskaan, koska viimeksi etsin aktiivisesti miesseuraa ehkä 10 v sitten eikä Tinderiä vielä ollut. Silloin aikoinaan laitoin erilaisiin deittipalveluihin profiilia ja jotkut kyllä halusi tavata minut kirjoitteluni perusteella, mutta joko ulkonäkö ei sitten tavatessa kiinnostanutkaan ja jotkut sanoi ihan suoraan että olen tylsin tyyppi jonka ovat tavanneet.

Vierailija
14/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tääkin ole jo käsitelty? Viimeksi ennen joulua kaipaili ja odotteli.

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/sauli-43-kertoo-yks…

Vierailija
15/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Saulille ei naista hommata valtion toimesta? Naisen saaminen on ihmisoikeus.

M40

Naisten ihmisoikeuksilla, kuten seksuaalisella itsemääräämisoikeudella, ei sitten sinulle olekaan niin väliä, jos nyt yleensä edes pidät naista ihmisenä.

Vierailija
16/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai poistaa sosiaaliturva niiltä, jotka sitä selvästi väärinkäyttävät eivätkä edes yritä työllistyä?

Ja mitenhän tuon valvominen. Hurjasti lisää virkailijaa ja byrokratiaa? Mitä jos vain laskettaisiin yleisesti sosiaaliturvan tasoa, että kunnon kannustin hakea työtä olisi.

Vierailija
17/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Sinäkin olisit hyötynyt tehokkaammat mielenterveyskuntoutuksesta aikanaan.

Todellakin. Tuolloin (20 v sitten) eräs hoitsu mielisairaalassa ollessani ehdotti että ongelmani johtuvat siitä etten ole harrastanut seksiä. Päinvastoin, kanssani harrastettiin "seksiä" jo alle viisivuotiaana. Siinä yksi syy ongelmilleni ja sille että olen niin kummallinen että minua kartetaan.

Vierailija
18/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Saulille ei naista hommata valtion toimesta? Naisen saaminen on ihmisoikeus.

M40

Viis naisen oikeuksista?

Vierailija
19/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenhän tuon valvominen. Hurjasti lisää virkailijaa ja byrokratiaa? Mitä jos vain laskettaisiin yleisesti sosiaaliturvan tasoa, että kunnon kannustin hakea työtä olisi.

No voi herranjumala kun ne työt ei hakemalla lisäänny. Nytkin on joku puoli miljoonaa työtöntä hakemassa muutamaa kymmentä tuhatta työpaikkaa. Työttömyys on yhtä kuin rahattomuus, sosiaaliturva ei todellakaan ole sillä tasolla että sitä olisi yhtään varaa laskea.

Vierailija
20/586 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Sauli on 100% asperger. Mä olen 30 ja en ole ollut koskaan töissä, korkeakoulutettu olen. As-diagnoosi on mutta mua ei ole luokiteltu työkyvyttömäksi. 8 vuotta olin kuitenkin parisuhteessa joista 5 avoliitossa, mutta sen jälkeen en ole onnistunut löytämään uutta miestä. Exän löysin myös netistä koska en osaa lähteä mihinkään ulos tapaamaan ihmisiä, ja hänellä epäilen myös olevan asperger. Ystäviä mulla ei ole ollenkaan ja se satuttaa. En vaan osaa näitä sosiaalisia pelejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi