Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
15921/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Synnyttävä nainen muuttuu yhdessä vuorokaudessa raskaana olevasta synnyttäväksi, sitten synnyttäneeksi ja maidontuotantokin pitää saada alkuun. Miehille ei ikinä tule tuolla hormonimyllerrystä mitä naisille. Naisen elimistöllä, etenkin aivoilla, on valtava työ käsitellä tuo."

Vaimolle ei tullut mitään myllerrystä. Ehkäpä hänellä on tavanomaista kehittyneemmät aivot...

Mielikuvitus- tai nukkevaimolle ei varmasti tulekaan mitään ongelmia raskaudessa tai synnytyksessä. Nyt puhumme kuitenkin oikeista, elävistä vaimoista.

Vierailija
15922/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika monen naisen mielestä mies ei ole mies, ellei käyttäydy juuri tuolla "toksisella maskuliinisella tavalla"

Sellainen mies koetaan nössöksi. Luuseriksi."

Vain ja ainoastaan muiden miesten taholta. EI naisten.

Olisipa tuo totta. Valitettavasti tiedän paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15923/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Synnyttävä nainen muuttuu yhdessä vuorokaudessa raskaana olevasta synnyttäväksi, sitten synnyttäneeksi ja maidontuotantokin pitää saada alkuun. Miehille ei ikinä tule tuolla hormonimyllerrystä mitä naisille. Naisen elimistöllä, etenkin aivoilla, on valtava työ käsitellä tuo."

Vaimolle ei tullut mitään myllerrystä. Ehkäpä hänellä on tavanomaista kehittyneemmät aivot...

Kun olen lukenut kommenttejasi täällä, en usko hetkeäkään, että vaimosi uskaltaa sanoa mitään kivuistaan tai tuntemuksistaan. Saisi varmaan nyrkistä

Vierailija
15924/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aika monen naisen mielestä mies ei ole mies, ellei käyttäydy juuri tuolla "toksisella maskuliinisella tavalla"

Minä taas tiedän, että tuo on ihan totta. 

Vierailija
15925/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No eipä ole tullut vastaa naisten käyttämänä miehistä vastaavia sanavalintoja: miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima.

Harkitaskon nyt kaikki yhdessä ovatko nuo nimitykset haukkumista?

T:vuosia palstaillut"

Sinulla saattaa olla valikoivat silmät, koska kyllä täällä inkkelit ja incelit vilisevät päivittäin, samoin kuin runkkarit, peräkamarin pojat, pedofiilit, työttömät, äiti käy siivoamassa ja laittamassa ruokaa sekä pesemässä miesten pyykit jne jne. Eli aivan samalla tavalla puolin ja toisin ehkä vastauksena toisen osapuolen aloittamaan solvaamisen.

Incelli on ihan oikea nimitys sellaiselle, joka on katkera naisettomuudesta, peräkammatinnpojat läheistä sukua näille, petofiilit ihan sen perusteella, että alaikäisistä täällä jotkut haaveilee tai fantasioi. Työttömäksi on ymmärrettävästi syytä epäillä heitä, jotka palstailee aamusta iltaan joka päivä. Työtönhän on vain henkilö, jolla ei ole työtä. Pilkkana sitä käytetään siinä vaiheessa, kun tämä haukkuu naisia vapaamatkustajiksi, jotka eivät hyödytä yhteiskuntaa, vaikka opiskelevat ja tekevät töitä. Työtön mies keulii sillä, että joku muu mies tekee töitä. Osalle nuorelle miehelle äiti käy siivoamassa. Se on typerää sekä  pojalta, että äidiltä. 

Mikään noista ei ole kovin paha, kun ne kaikki ovat osalle totta. 

Naisia kutsutaan täällä niin kamalilla nimityksillä, etten halua niitä edes kirjoittaa.

Vierailija
15926/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt et usko tuota itsekään!

Ei naisen puheilla ole mitään merkitystä kun joka nainen valehtelee. Naisen tekoja pitää katsoa niin näkee todellisuuden mitä nainen haluaa. Ja kyllähän joka nainen ouhuu itsestään täydellisenä joka tekee kaiken oikein mutta kun katsoo tekoja niin vääryydet paljastuu ja näkee millainen nainen on todellisuudessa

Vierailija
15927/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka monta kymmentä vuotta aiot vielä viljellä tuota lausetta? Montako vauvansa tappanutta naista tunnet? Entä montako väkivaltaan sortunutta miestä? Valitettavasti näitä väkivaltaisia ja seksuaalisesti ahdistelevia miehiä joutuu katselemaan ihan lapsuudesta alkaen. Lapsentappajaan en ole vielä törmännyt. Joten älä jaksa tuota väsynyttä olkiukkoasi tuputtaa ihan joka helvetin kommentissasi."

Yhden naisen olen tavannut, joka harkitsi vastasyntyneen lapsensa tappamista tai hylkäämisestä talvipakkasella jonkun oven taakse.

Tästä voit lukea lisää vastaavista tapauksista:

https://urly.fi/3t40

Miksi sinulle on niin kipeä asia nuo lasten kuolemiset oman äidin käden kautta? Onko itselläsi ollut vastaavia ajatuksia?

Eihän sinua kiinnosta näiden lasten kohtalo. Käytät sitä vain keppihevisena naisten syyllistämiseksi. 

Jokaisesta normaalista naisesta tuntuu ihan kamalalta noi teot. Voi vain kuvitella, kuinka ahdistunut ihmisen täytyy olla, kun tuohon ratkaisuun päätyy.

Omalta kohdalta voin sanoa, eträ ilman miestäni, jos olisin ollut vauvani kanssa kaksin, olisit varmaan vienyt takaisin kättärille. Niin kauhea aika oli koliikin kanssa. Etenkin alkuun, kun sektion jäljiltä olin kipeä, hormiinit jylläs ja vauva huusi illasta aamuyöhön. Mieheni oli pelastus, koska hänellä ei ollut leikkaushaavoja ja hormoonihumalaa. Hän kulki öisin vauvan kanssa pari-kolme tuntia, jotta sain nukkua. Väsyneitä olimme tietty kaikki, mutta siitä selvittiin. Yhdessä. 

Älä viitsi. Olemme palstalta saaneet lukea satoja kertoja kuinka miehet eivät osallistu vaan ovat kaikki jätettä.

Vierailija
15928/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä viitsi. Olemme palstalta saaneet lukea satoja kertoja kuinka miehet eivät osallistu vaan ovat kaikki jätettä."

Onko sinulla jokin hahmottamisen ongelma, kun et tajunnut, että tuo nainen kertoi omasta mielestään?

Hän ei kertonut miehistä yleensä, eikä täällä aiemmin kerrotuista miehistä, ei muiden naisten miehistä, ei poikamiehistä jne.

Vierailija
15929/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ongelma onkin siinä, että miesten synnytyksen jälkeistä masennusta ei ole löydetty."

Onkohan koskaan etsitykään.

Vierailija
15930/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt et usko tuota itsekään!

Ei naisen puheilla ole mitään merkitystä kun joka nainen valehtelee. Naisen tekoja pitää katsoa niin näkee todellisuuden mitä nainen haluaa. Ja kyllähän joka nainen ouhuu itsestään täydellisenä joka tekee kaiken oikein mutta kun katsoo tekoja niin vääryydet paljastuu ja näkee millainen nainen on todellisuudessa

Juuri näin. Jokainen joka on kasvanut poikana mieheksi tässä yhteiskunnassa tietää tuon totuuden.  Naiset puhuvat pehmoisia etteivät pehmeät miehet loukkaantuisi ja lähtevät panemaan niitä machokorstoja, joka kerta.

Vierailija
15931/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jokainen tuon suoraan sanonut on valehtelija? Vai yrittivätkö kenties tarkoituksella satuttaa? Kumpi mielestäsi on parempi vaihtoehto? Kumman uskallat myöntää?

Vierailija
15932/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mun eka kommentti tänne

M46

"Kun olen lukenut kommenttejasi täällä, en usko hetkeäkään, että vaimosi uskaltaa sanoa mitään kivuistaan tai tuntemuksistaan. Saisi varmaan nyrkistä"

Vierailija
15933/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koetko SINÄ miehet jotenkin vajaavalaisiksi, etteivät he osaa erota? Minä en koe. Normaalit miehet eroavat ja lähtevät, ennen kuin mitta tulee täyteen. Jos pilkka ja vittuiöu olisivat oikeutus väkivaltaan, on ihmeellistä, ettei Suomi ole täynnä vankilassa istuvia yh äitejä."

Nyt on hyvä esittää vastakysymys, että ovatko naiset SINUSTA vajavaisia, kun eivät osaa hakea apua, vaan tappavat vauvansa?

Minun mielestä meidän on turha täällä spekuloida mikä on ollut kenelläkin syynä epätoivoiseen tekoon. Ja varsinki tuollainen vajaa

Lähisuhdeväkivaltatilastojen mukaan mies joutuu useammin väkivallan kohteeksi, joten ehkä miesten henkiä on pelastanut ainoastaan se, että olette yleensä fyysisesti heikompia.

Jos kyse olis vain fyysisestä heikkoudesta, ongelmaan löytyisi helposti ratkaisut. Kommentoit aina, kuin naiset jotenkin haluaisivat murhailla, miehiä ja vauvoja. Kuin se olis joku nautinto. 

Vierailija
15934/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sille tuli. Ei se muuten olisi saanut synnytystä alkamaan ja maidontuotantoa käyntiin.

Vierailija
15935/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koetko SINÄ miehet jotenkin vajaavalaisiksi, etteivät he osaa erota? Minä en koe. Normaalit miehet eroavat ja lähtevät, ennen kuin mitta tulee täyteen. Jos pilkka ja vittuiöu olisivat oikeutus väkivaltaan, on ihmeellistä, ettei Suomi ole täynnä vankilassa istuvia yh äitejä."

Nyt on hyvä esittää vastakysymys, että ovatko naiset SINUSTA vajavaisia, kun eivät osaa hakea apua, vaan tappavat vauvansa?

Minun mielestä meidän on turha täällä spekuloida mikä on ollut kenelläkin syynä epätoivoiseen tekoon. Ja varsinki tuollainen vajaa

Lähisuhdeväkivaltatilastojen mukaan mies joutuu useammin väkivallan kohteeksi, joten ehkä miesten henkiä on pelastanut ainoastaan se, että olette yleensä fyysisesti heikompia.

Vastaus vadtakysymykseesi: kyllä ovat. Nuo 2,5/vuosi naista eivät osaa hakea synnytyksen jälkeiset masennusta sairastaessaan. <

2.5 alle kymmenenvuotiasta lasta. Tässä määrässä muitakin, kuin vauvoja ja tähän lukuun vaikuttavat sekä miehet, että naiset.

Vierailija
15936/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siis työtön on nimittelynä yhtä paha >mällirännivittulima?

Voi kauheaa. Lähes päivittäin saa uutisistakin kuulla noin kauheaa nimittelyä. Ihme ettei julkisensananneuvosto puutu tuollaiseen solvasmiseen."

Voisin kuvitella, että jos ei itse koe olevansa jonkun sanan mukainen, niin eikö aikuinen ihminen osaa ohittaa sitä? Minua ainakin naurattaa, kun jotkut naiset yrittävät loukata minua ja vaimoani täällä.

Minusta naisvihassa ja miesvihassa ei ole mitään mikä naurattais. Oikeasti nuo ovat vaarallisia ilmiöitä. Täälläkin jätkät haaveilee naisten alistamisesta. Maailmalla naisten oikeuksia poljetaan urakalla. Feminismiä syytetään miesten alistamisesta tilanteessa, jossa vain naisten oikeuksia yritetään alentaa. Miesviha ei huononna miesten asemaa, mutta lisää naisvihaa. Ei kyl naurata yhtään. 

Vierailija
15937/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jokainen tuon suoraan sanonut on valehtelija? Vai yrittivätkö kenties tarkoituksella satuttaa? Kumpi mielestäsi on parempi vaihtoehto? Kumman uskallat myöntää?

Ei minulla ole mitään ongelmaa sanoa, että miet kutsuvat toisiaan miehiä noin. EI naiset.

Vierailija
15938/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ongelma onkin siinä, että miesten synnytyksen jälkeistä masennusta ei ole löydetty."

Onkohan koskaan etsitykään.

ON, mutta vaikeahan on saada monet miehet edes myöntämään, että miestenkin vaihdevuodet ovat olemassa.

Vierailija
15939/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja sinä siellä muiden naisten joukossa sait itsesi bannattua koko foorumilta. Oot kyl varsinainen sanaseppo."

No, siellähän oli ihan yleistä, että joku nainen vuorollaan otettiin silmätikuksi ja tätä piinattiin niin kauan kuin mahdollista ja jos olikin sitkeä ja urhea, eikä alistunut kiusaajien päämäärään, eli poistumaan foorumilta, niin kiusattu bannattiin. Niin minullekin tehtiin, eli kun hullut eivät saaneet solvaamisillaan ajettua minua foorumilta, hullut nuoleskelivat moderaattoreiden persvakoa saadakseen järkättyä banneja myös minulle.

Vieläkin naurattaa kun ne vanhat naiset saivat houkuteltua toisen moden jonnekin viikonlopputapaamiseen ja en tiedä joutuiko jantterin pippeli römpsähapon turmelemaksi, mutta kuinka ollakaan, tuo pepunnuolijaporukka alkoikin tuon surullisenkuuluisan viikonlopun jälkeen naureskelemaan tuolle moderessukalle. Ei poitsu ottanut sen koommin enää osaa keskusteluihin.

Eli ei siellä nyt sen ku

Pistää kyl ihmettelemään, miksi kukaan olisi tuollaisessa vapaaehtoisesti? Täälläkin välillä oksettavaa ja pakko pitää taukojakin, mutta välillä sit asiaa. Tänään ollut jonnejen seassa asiaakin. Mutta jos joku ottaisi minut kohteeksi, lopettaisin nopeasti paikalla olon.

Vierailija
15940/23026 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään ongelmaa sanoa, että miet kutsuvat toisiaan miehiä noin. EI naiset.

Puhuinkin naisista. Et tainnut ymmärtää sitä. Tai ymmärsit, muttet uskalla myöntää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi