Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
15241/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos olet sivullinen uhri niin sori siitä. En tiedä kuka ne törkeydet kirjoitti eilen ja tänään mutta joku on syystäkin ansainnut vihani ja edelleen odotan anteeksipyyntöä. 

T. Nainen KTM ja PS"

Tällä palstalla on pilvin pimein persuja vihaavia vihervassarinaisia, joten veikkaan, että syyllinen löytyy sieltä.

Se ei ole yleisesti mitenkään naisten tapa olla trollina. Täällä pari kertaa mies yrittänyt esittää naista, mut ei ole mennyt läpi. Naisten ei tarvi esittää typerystä, miehet tekee sen ihan vapaaehtoisesti. 

Jep, kiitos tästä täsmennyksestäsi. Naisen ei todellakaan tarvitse esittää typerystä. Täällä hoidetaan se osuus kyllä puolestakin.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15242/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos olet sivullinen uhri niin sori siitä. En tiedä kuka ne törkeydet kirjoitti eilen ja tänään mutta joku on syystäkin ansainnut vihani ja edelleen odotan anteeksipyyntöä. 

T. Nainen KTM ja PS"

Tällä palstalla on pilvin pimein persuja vihaavia vihervassarinaisia, joten veikkaan, että syyllinen löytyy sieltä.

Se ei ole yleisesti mitenkään naisten tapa olla trollina. Täällä pari kertaa mies yrittänyt esittää naista, mut ei ole mennyt läpi. Naisten ei tarvi esittää typerystä, miehet tekee sen ihan vapaaehtoisesti. 

Naisten ei tarvitse esittää koska he ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15243/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS"

Naisten ei tarvitse esittää koska he ovat?

Mieluummin typerys tällä tavalla kuin tuolla tavalla... 😅 #ajattelensiisolen 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15244/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS"

Jep, kiitos tästä täsmennyksestäsi. Naisen ei todellakaan tarvitse esittää typerystä. Täällä hoidetaan se osuus kyllä puolestakin.

T. Nainen KTM ja PS 

Jep, ei tarvitse esittää, hoidatte sen ihan oikeasti.

Vierailija
15245/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos lapsen isästä on jo valmiiksi varteenotettava epäily, on todennäköisempää, että isäksi tosiaan paljastuu joku muu. Ei voida yleistää kaikkiin lapsiin."

Osaatko sanoa miksi lähes 100% naisista vastustaa sitä, että isyystestistä tulisi pakollinen?

100% naisista ei vastusta sitä. Osalle asia on täysin ok, osa vastustaa tarpeettoman rahanmenon takia, osa ei halua isyyden tunnustamista eri syistä, kuten vainoava tai uhkaava exä yms. 

Vierailija
15246/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mitään syytä naisvihaan...."

Vuoden vitsi palstalla, jolla keskustelijoista on naisia 99,9% ja silti viikottain on useita ketjuja, joissa haukuttavana ja vihattavana joku julkkisnainen tai somettaja.

Vierailija
15247/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Palstapeikko tulee sanasta troll, peikko englanniksi, josta tulee myös trollaus, eli se tahallaan ärsyttäminen ja väärinymmärtäminen,ja päätön sekoilu, mitä trollit tekevät. Eri"

Kiitos selvennyksestä. Jospa tuon sanan väärinkäyttäjä oppisi käyttämään sitä oikein.

No palstamiehet=palstapeikot=palstatrollit. Samaa ootte te, jotka naisvihaa täällä levitätte. Joku asiallinen on välillä käyny. Oletan hänen olevan eri. 

Vierailija
15248/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse 192cm pitkä, olen komea jolta lihakset erottuu kropasta aika hyvin. Olen korkeakoulutettu ja työskentelen yrityksessä pukumiehenä. Palkkaa saan 6000e/kk ja lisät päälle. Olen älykäs,empaattinen ja kunnianhimoinen. Välillä olen pahis myös.

En kelpuuta kumppaniksi mitään lähibaarin pirkkoa joka on ruma ja/tai ylipainoinen. Vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen tai hoikka, kasvoista nätti,pukeutuu naisellisesti... jne.

Välillä minua jopa huvittaa se kun alhaisen tason nainen vatsamakkaroineen tai selluliitteineen luulee olevansa tasokas tai nainen jonka naama on kuin petolinnunp*erse. 

Etsikää kaltaistanne seuraa naiset koska minä kelpuutan kumppaniksi vain tasokkaan naisen.

Vierailija
15249/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yksi professori on naistenlehdessä kertonut noin. Siinäkö ne tuhannet tutkimukset?

**

Jos olet oikeasti kiinnostunut. Etsi niitä yliopistojen hakukoneista ja julkaisuista. Ainakin sosiologia ja psykologia lienevät tällaisten tutkimusten tekijöitä ja toteuttajia. ei vaadi kovin kummoisia hakusanoja edes että alkaa löytyä. En ymmärrä miksi muiden pitäisi valmiiksi etsiä kaikki tieto puolesta. Selvitän aina taustatiedot itse jos haluan tietoa/varmuutta johonkin asiaan. Suosittelen samaa. 

T. Nainen KTM ja PS 

Jos joku esittää väitteitä, kannattaa laittaa todisteita.

Tiesitkö muuten että n. 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia. Naisilla on todella suuri taipumus pettää.

Tutkittua tietoa.

Joo

Samassa käenpoikatrollissa vaadit todisteita. Sellanen sekopää siellä sit.

Vierailija
15250/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden vitsi palstalla, jolla keskustelijoista on naisia 99,9% ja silti viikottain on useita ketjuja, joissa haukuttavana ja vihattavana joku julkkisnainen tai somettaja.

Mihin sä unohdit ne useat miehet joita vielä muutama sivu sitten täällä ahkerasti keskusteli kun etsin syyllistä törkyviestini kirjoittajiin. Numerosi pätee vain jos olet palstan ainoa mies. Senhän olet jo kieltänyt.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
15251/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS"

Todistaisitko väitteesi etteivät naiset trollaa.

Toisten tahallinen ärsyttäminen tulee Yliksen kaltaisten foorumeiden keskustelukulttuurista, jota viljelevät pääasiassa miehet, nuoret miehet. Tottakai naisetkin voivat trollata, mutta se on vähäisempää. Eri

Vierailija
15252/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta tilannekomiikka on hauskaa. Tuliko mieleen että joku (ei minä) jolle nauroitte veti herneet nenään ja sellainen sitten esiintyi sinuna?

Minä nimittelen suoraan sinua, ei tarvetta esiintyä toisena.

Mitä jää jäljelle kun sinä lakkaat vihaamasta miehiä?

Tuli mieleen ja siksi epäilin sinua alusta asti. Olen selvästi sanonnut jotain mikä on loukannut sinua ja olet vastaavasti kostanut sen minun nimissä esiintymällä ja halveeraamalla sen sijaan että olisit kertonut mikä asia x loukkaa jotta olisin voinut pyytää sitten anteeksi omasta puolesta.

Ja kiitos, mieluummin nimittele minua suoraan kuin että kirjoittelet minun nimissä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ei, en ole edelleenkään "kostanut" kirjoittelemalla nimissäsi. 

Etkä ole edes loukannut minua. Vihaat miehiä, minkäs sinä sil

Ei täällä ole mitään yleistä miesvihaa. Ihan vain palstapeikkovihaa. Teidän itse aiheuttamaa.

Vierailija
15253/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"100% naisista ei vastusta sitä. Osalle asia on täysin ok, osa vastustaa tarpeettoman rahanmenon takia, osa ei halua isyyden tunnustamista eri syistä, kuten vainoava tai uhkaava exä yms."

Sanoin LÄHES 100%. Sinulta sattumalta unohtui luettelosta se tärkein, eli lähisuhdemies ei olekaan mamman lapsen biologinen isä.

Vierailija
15254/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se kuilu saataisiin umpeen isännäntikillä.

Vierailija
15255/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo on tutkittu. Monessa maassa. Tulos tutkimuksista riippuen 0.8-1.5%. Historiassakin. 

Missäs ovat omat todisteet omille väitteille?"

Valehtelet. Kun varmistettiin isyystestein oliko mies biologinen isä niissä tapauksissa, joissa miehellä oli syntynyt epäilys isyydestään, 43%:lla tapauksista mies ei ollut lapsen biologinen isä. On arvioitu, että jos isyys testattaisi aina automaattisesti, luku olisi yli 80%.  

Arvio on väärä. Dna-testeillä tehdyt tutkimukset eivät ole arvioita.

Jos isyys on epäselvä ja ne tutkitaan, onko suuri yllätys, et tulos on eri, kuin yleisesti? Tutkimuksen tekeminen ei selkeästi sinulle kovin tuttu aihealue 

Vierailija
15256/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Palstapeikko tulee sanasta troll, peikko englanniksi, josta tulee myös trollaus, eli se tahallaan ärsyttäminen ja väärinymmärtäminen,ja päätön sekoilu, mitä trollit tekevät. Eri"

Kiitos selvennyksestä. Jospa tuon sanan väärinkäyttäjä oppisi käyttämään sitä oikein.

No palstamiehet=palstapeikot=palstatrollit. Samaa ootte te, jotka naisvihaa täällä levitätte. Joku asiallinen on välillä käyny. Oletan hänen olevan eri. 

"Erimielisyys ei ole vih*a. Se on vain erimielisyyttä. Tämä teille palstaseijoille ehkä vähän hankala konsepti."

Mitäs tuohon sanot?

Vierailija
15257/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis itse 192cm pitkä, olen komea jolta lihakset erottuu kropasta aika hyvin. Olen korkeakoulutettu ja työskentelen yrityksessä pukumiehenä. Palkkaa saan 6000e/kk ja lisät päälle. Olen älykäs,empaattinen ja kunnianhimoinen. Välillä olen pahis myös.

En kelpuuta kumppaniksi mitään lähibaarin pirkkoa joka on ruma ja/tai ylipainoinen. Vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen tai hoikka, kasvoista nätti,pukeutuu naisellisesti... jne.

Välillä minua jopa huvittaa se kun alhaisen tason nainen vatsamakkaroineen tai selluliitteineen luulee olevansa tasokas tai nainen jonka naama on kuin petolinnunp*erse. 

Etsikää kaltaistanne seuraa naiset koska minä kelpuutan kumppaniksi vain tasokkaan naisen.

Tosi empaattinen Adonis. Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä. Ihmettelen jos joku ottaa. Mutta toisaalta sanoithan että naiset on miehen rahojen perään niin ehkä joku Ritva ottaa yhteyttä, Pirkothan sinä hylkäsit :) 

T. Nainen KTM ja PS

Vierailija
15258/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä unohdit ne useat miehet joita vielä muutama sivu sitten täällä ahkerasti keskusteli kun etsin syyllistä törkyviestini kirjoittajiin. Numerosi pätee vain jos olet palstan ainoa mies. Senhän olet jo kieltänyt.

T. Nainen KTM ja PS 

0.1% on sinusta siis 1 mies.

Kuinka monta naista täällä on käyttäjinä siis, sinun mukaasi? Osaatkos KTM laskea?

Vierailija
15259/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta tilannekomiikka on hauskaa. Tuliko mieleen että joku (ei minä) jolle nauroitte veti herneet nenään ja sellainen sitten esiintyi sinuna?

Minä nimittelen suoraan sinua, ei tarvetta esiintyä toisena.

Mitä jää jäljelle kun sinä lakkaat vihaamasta miehiä?

Tuli mieleen ja siksi epäilin sinua alusta asti. Olen selvästi sanonnut jotain mikä on loukannut sinua ja olet vastaavasti kostanut sen minun nimissä esiintymällä ja halveeraamalla sen sijaan että olisit kertonut mikä asia x loukkaa jotta olisin voinut pyytää sitten anteeksi omasta puolesta.

Ja kiitos, mieluummin nimittele minua suoraan kuin että kirjoittelet minun nimissä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ei, en ole edelleenkään "kostanut" kirjoittelemalla nimissäsi. 

Etkä ole ede

Ei täällä ole mitään yleistä miesvihaa. Ihan vain palstapeikkovihaa. Teidän itse aiheuttamaa.

Ette te niissä vanukasketjuissa ja muissa palstapeikkoja hauku vaan miehiä sukupuolena.

Vierailija
15260/23026 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pitäkööt kiinni standardeistaan, niin pukumiehet kuin lähibaarin pirkotkin. Ne kriteerit kun eivät kosketa kenenkään muun elämää kuin sen kriteerien asettajan. Antaa muiden olla mitä ovat ja tehdä miten lystäävät, keskittyköön jokainen siihen omaan elämäänsä.