Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei mitään syytä naisvihaan...."
Vuoden vitsi palstalla, jolla keskustelijoista on naisia 99,9% ja silti viikottain on useita ketjuja, joissa haukuttavana ja vihattavana joku julkkisnainen tai somettaja.
Mihin sä unohdit ne useat miehet joita vielä muutama sivu sitten täällä ahkerasti keskusteli kun etsin syyllistä törkyviestini kirjoittajiin. Numerosi pätee vain jos olet palstan ainoa mies. Senhän olet jo kieltänyt.
T. Nainen KTM ja PS
0.1% on sinusta siis 1 mies.
Kuinka monta naista täällä on käyttäjinä siis, sinun mukaasi? Osaatkos KTM laskea?
Laske sinä. Koko palstaa kai tarkoitit kuitenkin etkä tätä keskustelua? En tiedä montako teitä on kun jatkuvasti joku sanoo että on monta ja kuitenkin yksi ja sama tyyli kaikilla. Oma veikkaus on edelleen että sinä olet se yksi ja sama jalkapyykki mies.
T. Nainen KTM ja PS
Arvelinkin ettei KTM selviydy tuollaisesta matemaattisesta haasteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itse 192cm pitkä, olen komea jolta lihakset erottuu kropasta aika hyvin. Olen korkeakoulutettu ja työskentelen yrityksessä pukumiehenä. Palkkaa saan 6000e/kk ja lisät päälle. Olen älykäs,empaattinen ja kunnianhimoinen. Välillä olen pahis myös.
En kelpuuta kumppaniksi mitään lähibaarin pirkkoa joka on ruma ja/tai ylipainoinen. Vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen tai hoikka, kasvoista nätti,pukeutuu naisellisesti... jne.
Välillä minua jopa huvittaa se kun alhaisen tason nainen vatsamakkaroineen tai selluliitteineen luulee olevansa tasokas tai nainen jonka naama on kuin petolinnunp*erse.
Etsikää kaltaistanne seuraa naiset koska minä kelpuutan kumppaniksi vain tasokkaan naisen.
Kaikki pitäkööt kiinni standardeistaan, niin pukumiehet kuin lähibaarin pirkotkin. Ne kriteerit kun eivät kosketa kenenkään muun elämää kuin sen kri
Mutta naiset pilaa parisuhdemarkkinat juuri sillä että ne alhaisen tason akat yrittää meitä ylemmän tason miehiä. Miksi naisille ei kelpaa kaltaisensa seura?
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se kuilu saataisiin umpeen isännäntikillä.
.....joka on sadistinen synnytysväkivallan muoto ja aiheuttaa kipuja ja terveysongelmia naiselle, jotta mies saisi enemmän nautintoa seksissä. Tuo barbaarinen muinaisjäänne on osa kuilua. Kuvainnollisesti ja kirjaimellisesti.
Miesten tahallinen ärsyttäminen tulee vauvan kaltaisten foorumeiden keskustelukulttuurista, jota viljelevät pääasiassa naiset, kaiken ikäiset naiset. Tottakai miehetkin voivat trollata, mutta se on vähäisempää.
Erkki
Vierailija kirjoitti:
"Joo on tutkittu. Monessa maassa. Tulos tutkimuksista riippuen 0.8-1.5%. Historiassakin.
Missäs ovat omat todisteet omille väitteille?"
Valehtelet. Kun varmistettiin isyystestein oliko mies biologinen isä niissä tapauksissa, joissa miehellä oli syntynyt epäilys isyydestään, 43%:lla tapauksista mies ei ollut lapsen biologinen isä. On arvioitu, että jos isyys testattaisi aina automaattisesti, luku olisi yli 80%.
Käy perkele nyt viimein selvittämässä kuka sinun isä on. Tuota saatanan jankkausta ei kukaan enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.....joka on sadistinen synnytysväkivallan muoto ja aiheuttaa kipuja ja terveysongelmia naiselle, jotta mies saisi enemmän nautintoa seksissä. Tuo barbaarinen muinaisjäänne on osa kuilua. Kuvainnollisesti ja kirjaimellisesti.
Mitä tarkoitat? Kuulostaa että sinulle pitäisi laittaa kaksi.
No kyllä mä rehellisesti sanottuna mitä tahansa muuta laskenkin kuin miesoletettujen määrää tällä palstalla. Mutta ei sulla kuitenkaan ole varaa maksaa siitä mitä tämän tason ihminen ajastaan laskuttaa niin parempi kun ynnäät itse :D sitäpaitsi niin kauan kuin muuttujien määrä on epäselvä/ei ole tiedossa, ei ole laskeminenkaan mielekästä. Mutta laske toki anyway...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt arvon naiset tuolle vastaaminen kokonaan jo. Ei johda mihinkään. Parempi sivuuttaa hänen kommenttinsa tyystin.
Loistava neuvo. Tuollainen tuo heti added value tähän ketjuun, mahdollisesti koko palstalle!
Mutta mitäs naiset täällä tekisivät jolleivat pääse haukkumaan miehiä? Yleensä kanssakeskustelijat ovat se kohde numero uno, mutta jos metakeskustelut otetaan pois, mitä jää jäljelle?
Ainakin minä nauran muiden naisten tilannekomiikkaa ja oivalluksia. Täällä on niitä säännöllisesti useita. Muutenkin koen että muut naiset täällä tuovat hyviä näkökulmia ja pointteja asioihin.
Mutta mit
No onhan noi törkeydet tässä ketjussa törkeyksiä. Paljon todella ällöttäviä juttuja ja kertaa vain ja ainoastaan kirjoittajistaan. Ylläpidätte miesvihaa kiitettävästi, tosi se on tietty väärin muita miehiä kohtaan. Onneksi me, joiden elämässä on hyviä perusmiehiä, ymmärrämme, että te olette vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joo on tutkittu. Monessa maassa. Tulos tutkimuksista riippuen 0.8-1.5%. Historiassakin.
Missäs ovat omat todisteet omille väitteille?"
Valehtelet. Kun varmistettiin isyystestein oliko mies biologinen isä niissä tapauksissa, joissa miehellä oli syntynyt epäilys isyydestään, 43%:lla tapauksista mies ei ollut lapsen biologinen isä. On arvioitu, että jos isyys testattaisi aina automaattisesti, luku olisi yli 80%.
Aineisto ei siis ollut kaikki lapset.
Ilman lähdettä nää on vain palstahemmon roiskasuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itse 192cm pitkä, olen komea jolta lihakset erottuu kropasta aika hyvin. Olen korkeakoulutettu ja työskentelen yrityksessä pukumiehenä. Palkkaa saan 6000e/kk ja lisät päälle. Olen älykäs,empaattinen ja kunnianhimoinen. Välillä olen pahis myös.
En kelpuuta kumppaniksi mitään lähibaarin pirkkoa joka on ruma ja/tai ylipainoinen. Vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen tai hoikka, kasvoista nätti,pukeutuu naisellisesti... jne.
Välillä minua jopa huvittaa se kun alhaisen tason nainen vatsamakkaroineen tai selluliitteineen luulee olevansa tasokas tai nainen jonka naama on kuin petolinnunp*erse.
Etsikää kaltaistanne seuraa naiset koska minä kelpuutan kumppaniksi vain tasokkaan naisen.
Kaikki pitäkööt kiinni standardeistaan, niin pukumiehet kuin lähibaarin pirkotkin. Ne kriteerit kun ei
Mutta naiset pilaa parisuhdemarkkinat juuri sillä että ne alhaisen tason akat yrittää meitä ylemmän tason miehiä. Miksi naisille ei kelpaa kaltaisensa seura?
Miten ne sillä muka mitään pilaa? Ei kannata välittää alhaisten akkojen yhteydenotoista, dismissaat vaan. Niin me naisetkin tehdään epätoivottujen miesten lähestymisille. Hyvin yksinkertaista, ei tuosta kannata itselleen väkisin ongelmaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kuulostaa että sinulle pitäisi laittaa kaksi.
Isännäntikki on alkuperäisesti miehille munanpäähän laitettava tikki, mutta laitetaan sinulle pyynnöstäsi kaksi. Ilman puudutusta tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt arvon naiset tuolle vastaaminen kokonaan jo. Ei johda mihinkään. Parempi sivuuttaa hänen kommenttinsa tyystin.
Loistava neuvo. Tuollainen tuo heti added value tähän ketjuun, mahdollisesti koko palstalle!
Mutta mitäs naiset täällä tekisivät jolleivat pääse haukkumaan miehiä? Yleensä kanssakeskustelijat ovat se kohde numero uno, mutta jos metakeskustelut otetaan pois, mitä jää jäljelle?
Ainakin minä nauran muiden naisten tilannekomiikkaa ja oivalluksia. Täällä on niitä säännöllisesti useita. Muutenkin koen
Jaa a, vaikea sanoa, kuin nautittavia olis, kun en ole niissä ollut. Mutta kaiken kaikkiaan kaikki nää #vihajutut on harvinaisen tylsiä, eivät vie asioita tai keskustelua yhtään mihinkään. Joidenkin oksentelua vain.
"Käy perkele nyt viimein selvittämässä kuka sinun isä on. Tuota saatanan jankkausta ei kukaan enää jaksa."
Ei minulla ole epäselvää kuka isäni on, mutta mites sinulla kun noin kiivastuit?
Vierailija kirjoitti:
itse perinteisiä konservatiivisia arvoja kannattava mies ja kun mediaa lukee niin tuntuu että olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen mikä on maailmassa vikana. Jatkuva puhuminen "setämiehistä" jne. on rasismia pahimmillaan mutta täysin sallitua.
Mutta jos joku ottaa vaalitentissä puheeksi että Haavisto on homo niin johan siitä "someraivo" repeää
Setämiehittely on ihan oikein miehille, tykkäävät täditellä naisia kun ovat yli parikymppisiä. Itse olette setiä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä rehellisesti sanottuna mitä tahansa muuta laskenkin kuin miesoletettujen määrää tällä palstalla. Mutta ei sulla kuitenkaan ole varaa maksaa siitä mitä tämän tason ihminen ajastaan laskuttaa niin parempi kun ynnäät itse :D sitäpaitsi niin kauan kuin muuttujien määrä on epäselvä/ei ole tiedossa, ei ole laskeminenkaan mielekästä. Mutta laske toki anyway...
T. Nainen KTM ja PS
Mitä muuttujia tuossa tarvitaan?
Sanoit itse kuinka 99,9% naisten osuudella tuo 0,1% on tasan yksi mies.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en ole aktiivinen vanukasketjun osallistuja, mutta eikö se ketju ole siitä, kuinka mies oli syönyt lapselle/lapsille tarkoitetut vanukkaat? Mitä miesten haukkumista on todeta, että ko käytös on perseestä? Koska tuo teko nyt vaan on perseestä ihan kenen tahansa tekemänä.
--
Juuri tuo.
Sitä vanukkaiden syömistä ei ole koskaan edes tapahtunut. Siinä nyt vain haluttiin vähän haukkua miehiä.
Ehe ehe. Eihän tällaisia juttuja tarvi keksiä, kun näitä tapahtuu ihan riittävästi oikeasti! Se siis tuntuu noin pahalta, että oot pyhittänyt koko elämäs naisten haukkumiseen, kun miehet tekevät typeriä asioita. Olisko toi sitä myötähäpeää? Ja projisoit tunteesi naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tuntui paljon tiukemmalta tikkauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse perinteisiä konservatiivisia arvoja kannattava mies ja kun mediaa lukee niin tuntuu että olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen mikä on maailmassa vikana. Jatkuva puhuminen "setämiehistä" jne. on rasismia pahimmillaan mutta täysin sallitua.
Mutta jos joku ottaa vaalitentissä puheeksi että Haavisto on homo niin johan siitä "someraivo" repeää
Setämiehittely on ihan oikein miehille, tykkäävät täditellä naisia kun ovat yli parikymppisiä. Itse olette setiä.
Oletko harkinnut koskaan nuorekkaampaa tyyliä pukeutumisessa?
Vierailija kirjoitti:
"Käy perkele nyt viimein selvittämässä kuka sinun isä on. Tuota saatanan jankkausta ei kukaan enää jaksa."
Ei minulla ole epäselvää kuka isäni on, mutta mites sinulla kun noin kiivastuit?
Hänellä on kolme lasta, kaikilla eri isä, eikä yksikään ole se jonka kanssa on oltu naimissa 25 vuotta.
Laske sinä. Koko palstaa kai tarkoitit kuitenkin etkä tätä keskustelua? En tiedä montako teitä on kun jatkuvasti joku sanoo että on monta ja kuitenkin yksi ja sama tyyli kaikilla. Oma veikkaus on edelleen että sinä olet se yksi ja sama jalkapyykki mies.
T. Nainen KTM ja PS