Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
13021/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultapieni, vaikka sinulla on tuo persoonallisuus, KTM ja pari muuta (miespuolisia), ei se tarkoita että meillä muilla olisi sama tilanne.

En liity näihin eipäsjuupas kinasteluihin mitenkään. Että pitäkää ne persoonallisuuden minusta riippumattomina myös jatkossakin. En ole kommentoinut tänne muuta kuin omalla nimimerkilläni ja sitä ei näihin selkkauksiin tarvitse mukaan ottaa.

Kiitti ja kuitti.

T. Nainen KTM ja PS 

Sori mutta sun tyylin tunnistaa. Et hämää ketään.

Oo huolissan vasta sitten jos joku tulee pätevästi tulkitsemaan tänne Hegelin maailmanhenkeä ja dialektiikkaa suhteessa tähän keskusteluun. Ilman mun nimimerkkiä. Sit vasta voit edes ajatella että täällä on joku mun tasolla, tavalla ja tyylillä ajatteleva. Siihen asti kirjoittaja on vaan joku persoonaton/identiteetitön wannabe-kopio. Huono ja halpa, en tuhlaisi aikaani sellaisen kirjoitteluihin.

Mut joo, jos joku osaa soveltaa pätevästi hegelin dialektiikkaa ja maailmanhenkeä tähän keskusteluun niin sitten myönnän että olen kohdannut vertaiseni :) Saa ottaa akateemisen haasteen vastaan ken kykenee ja uskaltaa 😉 arvaan jo että kukaan ei vastaa 😂

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13022/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet väärässä, en pidä. Joskus teon kuvaaminen voi olla välttämätöntä jotta te naiset ymmärtäisitte millaisia rikoksia puolustelette."

Kukaan ei ole puolustellut tällaista tekoa. Mutta sinusta on ihanaa kuvailla se yksityiskohtaisesti oman mielikuvituksesi avulla fantasioiden. Ei kukaan normaali-ihminen tee tuollaista. Hae apua. Tämä on vilpitön toiveeni.

Paitsi että on puolustellut ja syyttänyt miestä asiasta. Tämä on käsitelty jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13023/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, suominaisten kanssa.

Japanilaisten naisten kanssa meillä on sama arvomaailma ja ideologia. M25

Japanilaisille suomalaiset miehet ovat pohjasakkaa, alempiarvoisia. Etkö tiennyt sitä?  

Ystäväni asuu japanissa ja pakko sanoa etten ole moista huomannut.

Vierailija
13024/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässäpä mullistava ajatus jota ehdottelen aina välillä, tässäkin ketjussa...

Mitäs jos olisitte tehtailematta näitä miesvihaketjuja? Ei se sen vaikeampaa ole. Älkää levittäkö miesvihaanne näissä niin kas, minulla ei ole tekemistä.

Tiedämme molemmat ettei se onnistu, mutta tosiaan, positiivisissa ketjuissa pysyminen voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu.

Vaikka, eihän niitä edes ole täällä."

On muuten ihan aika vaikeaa olla 'tehtailematta miesvihaketjuja', kun normaalit ihmiset keskustelee Islannin tulivuorista, pelargonien mullan vaihdosta tai hiihtolatujen kunnosta niin tasan yksi tulee vinkumaan, että väärin vaihdetut mullat on miesvihaa, islantilaiset vihaavat miehiä tai on miesvihaa, jos naiset hiihtävät. Kun tällä uuvatilla heittää päästä niin sama se mistä keskustellaan. Hänelle on kaikki sitä samaa.

Onko? Laita linkki j

😂🤣  Mitä minä sanoinkaan 😂🤣

Vierailija
13025/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehiä ei edes oteta hoitoon, eikä niiden syöpiä seulota. Naisille on oikein hyvä, että miehet kuolevat päivää ennen eläkkeelle pääsyä.

**

Mene hoitoon ja mene seuloihin. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Asia ei ole ongelma paitsi sit jos ei ole rahaa. Mutta kaikki ne julkisellakin sitten palvelevat....yksityiselle kun soitat huomenna niin pääset vielä samana päivänä näytille. 

T. Nainen KTM ja PS 

Hoidossa naiset varastaa miehiltä lääkkeet ja kipulääkkeet. Ne nauttii kun mies kuolee hitaasti ja tuskallisesti. Linkitänkö uudelleen niitä uutisia hoitajista?

Miten se onkaan niin, ettei miehille tarjota hoitoa kuin rahalla, mutta naisille taataan oikeus lapsettomuushoitoihin yhteiskunnan rahoilla vaikka olisivat itsellisiä ja siemenkin pitää ostaa muualta?

Kenen sä luulet maksavan mun yksityisen asioinnin? Voin kertoa että ei maksa kukaan muu kuin minä naisena ja asiakkaana itse. Okei työterveyden kautta saisi mutta en periaatteesta sitä käytä. 

Kyllä se on ihmisen itse kannettava vastuu terveydestään jos siihen kykenee. Jos ei niin sitten vasta joku muu ottaa koppia ja auttaa. Eli ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että sinä menet ja hoidat itse itsesi tai yhteiskunta maksaa sinun hoidot. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13026/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siis tapahtuuko tätä samaa kinaamista kaikissa muissakin keskusteluissa täällä? xd 

Siis oikeasti jos puhutaan Islannin tulivuorista/mullan vaihdosta kukkapenkkiin tai hiihtoladuista? :Dd

T. Nainen KTM ja PS "

Kyllä. Oikeasti

Eikä 😂🙈😂🙈😂🙈😂

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13027/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on puolusteltu naisten rikollisuutta eli vedä mamma happea.

Ei vaadi kummoista mielikuvitusta kun vähän ajattelee mitä pieni vauva voi tehdä kun sen oma äiti painaa sen veden alle... Luuletko ettei se rimpuile? Luuletko ettei rakastava äiti tunne kun sen liikkeet lakkaa?

No nyt on jo kyllä sairaita settiä. Ei tuota voi terve ihminen edes kirjoittaa.

Ainahan voit jättää sen sian joka varasti vanukkaat?

Kerro osoitteesi, niin lähetän sinulle 1000 purkkia vanukasta, kun se tuntuu käyneen ihosi alle :D

Konsta Apeli

Pasilanraitio 13, 00240 Helsinki

Vierailija
13028/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siis tapahtuuko tätä samaa kinaamista kaikissa muissakin keskusteluissa täällä? xd 

Siis oikeasti jos puhutaan Islannin tulivuorista/mullan vaihdosta kukkapenkkiin tai hiihtoladuista? :Dd

T. Nainen KTM ja PS "

Kyllä. Oikeasti

Paitsi ettei... tuon väittäminen on miesvihaa.

Vierailija
13029/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin, on niitä mt-ongelmia miehillä yhtä lailla. Eivät vaan hakeudu hoidon piiriin ja sehän tietää sit hyvää lopputulosta...näkyy näköjään tässäkin ketjussa..."

Me miehet olemme vahvempaa tekoa, eli emme hakeudu terapiaan, jos joku työkaveri katsoi vähän pahasti.

Niin ja terapia maksaa myös 🤔 täytyy maksaa itse tai täytyy olla hyvä työnantaja joka maksaa. Naiset ehkä hanakammin tällaiseen ovat valmiita investoimaan.

T. Nainen KTM ja PS 

Tietysti ovat, miehen kukkarolla se kuitataan.

Ja kela sen maksaa, eli joo miehet koska naiset harvemmin maksaa veroja.

Just verohallinto julkaisi naistenpäivänä, että naisia on määrällisesti veronmaksajia enemmän kuin miehiä, mutta vastaavasti miehet keskimäärin maksaa enemmän veroa. Että joo... 

Itte maksan omat viulut nyt ja jatkossa. Suositan samaa sinulle, mutta kyllä sut julkisellakin palvellaan. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13030/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, suominaisten kanssa.

Japanilaisten naisten kanssa meillä on sama arvomaailma ja ideologia. M25

Japanilaisille suomalaiset miehet ovat pohjasakkaa, alempiarvoisia. Etkö tiennyt sitä?  

Ystäväni asuu japanissa ja pakko sanoa etten ole moista huomannut.

Minun ystäväni asuu siellä edelleen ja kertoo, kuinka japanilaiset ovat edessä päin hyvin kohteliaita, ystävällisiä ja hymyileviä, mutta heidän keskinäiset asenteet ja puheet ovat aivan toista. Ulkomaalaisia tai edes puoliksi ulkomaalaista ei mielellään esim.  palkata yrityksiin. Ystävä on hyvin suomalaisen näköinen pellavapää, joten japanilaiset eivät useinkaan tajua ystävän ymmärtävän ja puhuvan kieltä tosi hyvin vuosikymmenet maassa asuneena.

Vierailija
13031/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehiä ei edes oteta hoitoon, eikä niiden syöpiä seulota. Naisille on oikein hyvä, että miehet kuolevat päivää ennen eläkkeelle pääsyä.

**

Mene hoitoon ja mene seuloihin. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Asia ei ole ongelma paitsi sit jos ei ole rahaa. Mutta kaikki ne julkisellakin sitten palvelevat....yksityiselle kun soitat huomenna niin pääset vielä samana päivänä näytille. 

T. Nainen KTM ja PS 

Hoidossa naiset varastaa miehiltä lääkkeet ja kipulääkkeet. Ne nauttii kun mies kuolee hitaasti ja tuskallisesti. Linkitänkö uudelleen niitä uutisia hoitajista?

Miten se onkaan niin, ettei miehille tarjota hoitoa kuin rahalla, mutta naisille taataan oikeus lapsettomuushoitoihin yhteiskunnan rahoilla vaikka olisivat itsellisiä ja siemenkin pitää ostaa muualta?

Kumma, että oma mieheni saa hoitoa juuri silloin kuin tarvitsee ihan julkisella. Onkohan sinut rankattu mt-potilaaksi, jolle ei psykiatria kelpaa? Syytä olisi ottaa tarjottu hoito vastaan.

Minulla ja miehelläsi on yksi merkittävä ero. Minä en ole mielikuvitustasi.

Vierailija
13032/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on oikeastaan ihan hyvää kehitystä. 200 - 300 vuotta niin ihmisten väkiluku voisi olla jotakuinkin kestävällä tasolla.

Vierailija
13033/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS "

Kyllä. Oikeasti

Paitsi ettei... tuon väittäminen on miesvihaa.

Ai miesvihaa keskustella mikä on näppäin tapa vaihtaa mullat kukkasiin? 🤔 Miesvihaa ihmetellä Islannin tulivuorien nykytilaa? Ja miesvihaa jos kerron että kaupunki ei ole taaskaan pitänyt huolta hiihtoladuista? Ja miesvihaa ihmetellä että näihinkin keskusteluihin joku saa sukupuoliin liittyvän kinan aikaiseksi? 

Ilman että aiheena edes on mies/miehet/nainen/naiset millään tasolla. 🙈 olin ja olen aidosti hämmentynyt kun kuulin näin olevan.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13034/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa villi viikonloppu liberaali pimujen kanssa!

t-sammy 30v

Löytyikö hyviä saalistusmaita?

Kyllä oli kävin Helsingin yökerhossa, joka oli täynnä nuoria naisia, ihan yhtäkkiä aloin suudella vieressä istuvan nuoren naisen kanssa. Katseita toki vaihdoimme ensin. Sitten menimme hänen kämppäänsä hetken päästä. Sain todella hyvää seksiä, nuori kaunis nainen oli 17v ja vanhemmat oli mummolassa. Tämän jälkeen tavata enää, koska hänellä on poikaystävä tiedän naisen nimen, mutta kiitollisena muistelen yhdenyön panoa mielellään. Hän oli oikein hyvä sängyssä nuoresta iästä huolimatta, vaikka ei halunnutkaan jatkaa tapailua tuon jälkeen.

t-sammy 30v

Joo! Nuorena kollina nussin naapurin tyttöä, joka oli ehkä 15v ja mä 24v. Kyllä tuntu hyvälle viedä tytön neitsyys kerrankin sai kunnolla naida. Ja oli isompi kun tyttö kanssa villinä mukana seksissä täysillä. Hyvät orkut tytölle tuli :).

Hyvä että tyttö sai patukkaa kunnolla tuossa iässä :D

Vierailija
13035/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tuon lapsenhukuttamisesta kirjoittelevan viestit ilmiantaa nettipoliisille ihan järjestelmällisesti, mitä mieltä olette?

Kannatan. Poliisit alkavat tarkkailla kaikkia äitejä, joilla on pieniä lapsia, niin voi monen lapsen henki säästyä.

Sinua tässä tulisi tarkkailla. Olet räjähtävä pommi keskuudessamme. Anders Breivik kakkonen.

Miksi minua pitäisi tarkkailla? Olen aivan tavallinen perheellinen mies ja heitin vain kommentin, koska sehän on faktaa, että naisilla on todella paljon mt-ongelmia ja silloin voi tapahtua pienille puolustuskyvyttömille lapsille kauheita asioita äitiensä toimesta.

Mikset sano ihan suoraan, että uskot terveydenhuollossa olevan salaliitto joka tähtää miesten tappamiseen? Koska sitähän tarkoitit mutta ilmeisesti olisi ollut sinullekin liian noloa kirjoittaa se. Mutta kirjoituksesi on tosiaan malliesimerkki siitä, mitä tapahtuu kun miehet eivät hakeudu mt-palvelujen pariin. Olet ilmeisesti sama henkilö, joka joskus kirjoitteli tänne siitä kuinka ei mene terveydenhuoltoon koska naiset tappavat hänet siellä. Olisi kiva, että esittäisit jotain todisteita siitä, että juuri miehille tapahtuu terveydenhuollossa systemaattisia "vahinkoja". Mutta eiköhän tämä ole sama kuim muillakin salaliittohöyrähtäneillä, vastataan että do your own research. :)

Todellisuudessahan erveydenhuollossa miehillä on aina ollut naisia parempi asema. Malli-ihminen lääketieteessä on aina ollut mies, ja sairauksia on tutkittu miesten oireiden pohjalta. Aiemmin esimerkiksi sydänoireet jäivät naisilla usein huomiotta, koska ne eivät esiinny samalla tavalla kuin miehillä. Nyt tähän on sentään havahduttu, mutta edelleen esimerkiksi naisten kipua vähätellään terveydenhuollossa. Nämä ovat asioita joita nykyään on jo otettu keskusteluun esimerkiksi lääketieteen opiskelijoille, mutta paljon on vielä tehtävää. 

Syöpäseulonnoista sen verran, että seulontoja tehdään rintasyövästä, kohdunkaulan syövästä ja suolistosyövistä. Jälkimmäinen seulotaan ihan yhtä lailla miehiltä kuin naisilta ja rinnan ja kohdunkaulan syöpiä on vähän paha seuloa miehiltä kun ne eivät ole miesten syöpiä. Muidenkin syöpien seulontaa on tutkittu, mutta niiden kohdalla ei ole vielä riittävästi näyttöä toimivista seulontamenetelmistä. Esimerkiksi kohdunkaulan syövässä seulonta taas kannattaa ehdottomasti siksi, että siinä on esiaste jonka löytymisen jälkeen aloitettu hoito estää sen kehittymisen syöväksi. Sen sijaan vain miehiä koskeva syöpä eli eturauhassyöpä on siitä ongelmallinen seulottava, että hyvänlaatuisia kasvaimia ei usein pystytä erottamaan pahanlaatuisista ja kasvaimiin käytetty hoito voi aiheuttaa pitkäaikaisia haittoja. Voit itse käydä lukemassa näistä vaikka Syöpäjärjestöjen sivuilta.

Ja mihin hoitoon miehet eivät pääse?

Vierailija
13036/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässäpä mullistava ajatus jota ehdottelen aina välillä, tässäkin ketjussa...

Mitäs jos olisitte tehtailematta näitä miesvihaketjuja? Ei se sen vaikeampaa ole. Älkää levittäkö miesvihaanne näissä niin kas, minulla ei ole tekemistä.

Tiedämme molemmat ettei se onnistu, mutta tosiaan, positiivisissa ketjuissa pysyminen voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu.

Vaikka, eihän niitä edes ole täällä."

On muuten ihan aika vaikeaa olla 'tehtailematta miesvihaketjuja', kun normaalit ihmiset keskustelee Islannin tulivuorista, pelargonien mullan vaihdosta tai hiihtolatujen kunnosta niin tasan yksi tulee vinkumaan, että väärin vaihdetut mullat on miesvihaa, islantilaiset vihaavat miehiä tai on miesvihaa, jos naiset hiihtävät. Kun tällä uuvatilla heittää päästä niin sama se mistä keskustellaan. Hänelle on kaikki sitä

😂🤣  Mitä minä sanoinkaan 😂🤣

Niinpä, ei löytynyt linkkiä

Vierailija
13037/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sama kirjoittaja. Toisella pääset vähän haukkumaan miehiä ja toisella leikit pyhimystä ja moralisoit miesten vastauksia.

**

Kirjoitan tällä yhdellä ja samalla nimimerkillä sen mitä kirjoitan. Sanon omissa nimissäni sen mitä sanon ja en voi mitään sille miten muut käyttävät tätä samaa oikeuttaan keskustella. En myöskään kärsi mistään dissosiaatiosta ja pysyn kyllä lähtökohtaisesti omissa näkemyksissäni ellei elämänkokemus opeta toisin toimimaan. Tässä iässä arvot on kuitenkin jo lähtökohtaisesti niin vakiutuneet ettei niitä ole tarvetta muuttaa vaan voi ihan vakaasti niiden takana seisoa. 

Tuo on ihan oma tarinankertoja. hän ja sinä vastaatte itse mitä kirjoitatte.

T. Nainen KTM ja PS 

Ja aina

Nähdään 30 sekunnin päästä!

Vierailija
13038/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

T. Nainen KTM ja PS 

Kenen sä luulet maksavan mun yksityisen asioinnin? Voin kertoa että ei maksa kukaan muu kuin minä naisena ja asiakkaana itse. Okei työterveyden kautta saisi mutta en periaatteesta sitä käytä. 

Kyllä se on ihmisen itse kannettava vastuu terveydestään jos siihen kykenee. Jos ei niin sitten vasta joku muu ottaa koppia ja auttaa. Eli ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että sinä menet ja hoidat itse itsesi tai yhteiskunta maksaa sinun hoidot. 

T. Nainen KTM ja PS 

On siellä se oikea vastauskin vaihtoehtona: mies menee anelemaan hoitoa ja naiset heittää sen nauraen pihalle

Vierailija
13039/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset on ehkä maailman rasistisin kansa. Ainoastaan Japanilainen on puhdas.

Vierailija
13040/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS "

Kyllä. Oikeasti

Eikä 😂🙈😂🙈😂🙈😂

T. Nainen KTM ja PS 

Jep, keskustelet itseksesi jo ja kas, tuo on miesvihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi