Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken ikäisten naisten ja miesten välillä on kuilu. 😆 Ihan hyvä vaan, tuleepa vähempi lapsia. Oppivat olemaan yksin ihmiset, sekin on hyvä taito.
Jep. Nuoret miehet ovat nähneet millaisia naiset ovat. Netti on hoitanut sen mikä ennen tuli avioliitossa järkytyksenä.
Minulle tuli aikanaan järkytyksenä että avioelämä ei olekaan niin kamalaa ja onnetonta kun on peloteltu. 😄 Kaikki on sujunut paremmin kuin olen uskaltanut toivoa. Ja kyllä, näitä puheita muusta kuulee jatkuvasti mutta kertaakaan ei ole harmittanut valinta avioitua.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiset ovat viettäneet jälleen yhden rakkaudettoman viikonlopun ja mielialat ovat sen mukaiset. :(
Itse tein päinvastoin, vähemmän palstaa ja enemmän rakkautta. Kyllästyin kun keskustelu sakkaa aina väkivaltaan/seksiin/sukupuolten väheksymiseen. kyllä siinä vaiheessa oma puoliso, läheiset, ystävät ja oma aika vie voiton.
Ja kyllä suosittelen jokaiselle parisuhteessa ja perhe-elämää viettävälle säännöllisesti yhteistä aikaa ja toisaalta omaa aikaa palautumiseen. Nyt on ollut hieno päivä ulkoillakin esimerkiksi.
T. Nainen KTM ja PS
Ovatko muut huomanneet... tämä on paikalla aina samaan aikaan tuon miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimalla-hokevan naisen kanssa.
Sattumaako?
En tiedä oletko huomannut että tuollaiset puheet eivät kuulu sanavarastooni eivätkä tapaani olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa?
En myöskään voi vaikuttaa milloin ja mitä muut kirjoittavat, mutta ehkä jo sisällöstä näet että eri asioilla ollaan liikkeellä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiset ovat viettäneet jälleen yhden rakkaudettoman viikonlopun ja mielialat ovat sen mukaiset. :(
Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken ikäisten naisten ja miesten välillä on kuilu. 😆 Ihan hyvä vaan, tuleepa vähempi lapsia. Oppivat olemaan yksin ihmiset, sekin on hyvä taito.
Jep. Nuoret miehet ovat nähneet millaisia naiset ovat. Netti on hoitanut sen mikä ennen tuli avioliitossa järkytyksenä.
Minulle tuli aikanaan järkytyksenä että avioelämä ei olekaan niin kamalaa ja onnetonta kun on peloteltu. 😄 Kaikki on sujunut paremmin kuin olen uskaltanut toivoa. Ja kyllä, näitä puheita muusta kuulee jatkuvasti mutta kertaakaan ei ole harmittanut valinta avioitua.
T. Nainen KTM ja PS
"miehesi" voi olla toista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein päinvastoin, vähemmän palstaa ja enemmän rakkautta. Kyllästyin kun keskustelu sakkaa aina väkivaltaan/seksiin/sukupuolten väheksymiseen. kyllä siinä vaiheessa oma puoliso, läheiset, ystävät ja oma aika vie voiton.
Ja kyllä suosittelen jokaiselle parisuhteessa ja perhe-elämää viettävälle säännöllisesti yhteistä aikaa ja toisaalta omaa aikaa palautumiseen. Nyt on ollut hieno päivä ulkoillakin esimerkiksi.
T. Nainen KTM ja PS
Ovatko muut huomanneet... tämä on paikalla aina samaan aikaan tuon miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimalla-hokevan naisen kanssa.
En tiedä oletko huomannut että tuollaiset puheet eivät kuulu sanavarastooni eivätkä tapaani olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa?
En myöskään voi vaikuttaa milloin ja mitä muut kirjoittavat, mutta ehkä jo sisällöstä näet että eri asioilla ollaan liikkeellä.
T. Nainen KTM ja PS
Olet sama kirjoittaja. Toisella pääset vähän haukkumaan miehiä ja toisella leikit pyhimystä ja moralisoit miesten vastauksia.
Pietari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Sattumaako?
Ihan sattumaa. En ole kyllä katsonut milloin Nainen xxx ja jotain on paikalla, mutta tulin itse palstalle tänään ensimmäistä kertaa ehkä 15 min aikaisemmin ja huomasin, että miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima on ollut koko päivän palstalla. Samalla huomasin kommentin, jonka mukaan miehillä ei ole aikaa täällä juoruta sunnuntaita. Eikö siis miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimaratkuttaja olekaan mies vaikka ulvookin tuota miesvihaa ja naisten tap pamista täällä koko ajan? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
"miehesi" voi olla toista mieltä.
Voit kysyä, ei ole syytä epäillä että vastaus olisi muuta kuin se minkä tiedän olevan. Olis se laittanut lusikat jakoon jos olisi valittamista. Ja tuskin olisi vihille asti lähtenyt jos olisi valittamista :D
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Naiset on geneettisesti kykenemättömiä rakastamaan aidosti miesten lailla."
Jos miehen rakastaminen on tän laatuista, mitä itse tänne kirjoitatte, olen mielelläni ilman sitä väkivaltaa ihannoivaa ja alistavaa raukkautta.
Ole kaikessa rauhssa. Ei miehetkään sinun "rakkauttasi" kaipaa kun se on sitä mitä naiset tällä palstalla tarjoavat.
No en ole teille rakkauttani tarjoamassa, vaikka selkeästi ilman rakkautta olette. Sen verran voi kommenteista analyysiä helposti tehdä.
Oman miehen kanssa niis eri asia. Hänessä ei ole tuota väkivaltaa ja alistamista fantasioivaa puolta. Ehkä siksi, kun on niin rakastettava.
Kukaan ei usko että olet naimisissa kuin satisfyerin kanssa.
Eli et usko, että väkivallatonta miestä voisi olla? Mutta...sehän on miesvihaa.
Missä on #miesvihanäkyväksi ja tämä pitkiä holhoavia pöpinöitä naisten huonosta käytöksestä raapusteleva setä? Täällä nyt mies syyllistyy miesvihaan, tulkaa ojentamaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun varmasti erikoisissa piireissä, kun tuntemani nuoret miehet ja naiset pariutuvat yhä edelleen.
Olet sama kirjoittaja. Toisella pääset vähän haukkumaan miehiä ja toisella leikit pyhimystä ja moralisoit miesten vastauksia.
**
Kirjoitan tällä yhdellä ja samalla nimimerkillä sen mitä kirjoitan. Sanon omissa nimissäni sen mitä sanon ja en voi mitään sille miten muut käyttävät tätä samaa oikeuttaan keskustella. En myöskään kärsi mistään dissosiaatiosta ja pysyn kyllä lähtökohtaisesti omissa näkemyksissäni ellei elämänkokemus opeta toisin toimimaan. Tässä iässä arvot on kuitenkin jo lähtökohtaisesti niin vakiutuneet ettei niitä ole tarvetta muuttaa vaan voi ihan vakaasti niiden takana seisoa.
Tuo on ihan oma tarinankertoja. hän ja sinä vastaatte itse mitä kirjoitatte.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen.
Mistä tietää ettei nainen ole parisuhteessa?
Se haukkuu toisia inkkeleiksi ja korostaa oman parisuhteensa erinomaisuutta.
Mistä tunnistaa inkkelin? Se vihaa naisia, hekumoi väkivallalla ja seksuaalisella alistamisella. Lisäksi se yrittää mitätöidä kaikki faktat, joita naiset esittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun varmasti erikoisissa piireissä, kun tuntemani nuoret miehet ja naiset pariutuvat yhä edelleen.
Minä myös :D ja tiedän että moni kyllä toivoisi löytävänsä itselleen sopivan ihmisen, mutta silti elää täyttä ja hyvää elämää vaikka olisi sinkku. Jokainen voi valita mikä itselleen parhaiten sopii. Minullakin oli aikanaan onnelliset vuoden itsekseni, vaikka nykyään olen kiitollinen tästä tilanteesta missä nyt olen ja elän.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää ettei nainen ole parisuhteessa?
Se haukkuu toisia inkkeleiksi ja korostaa oman parisuhteensa erinomaisuutta.
Niin, tietystihän olisi parempi, että nainen haukkuisi parisuhteensa ja miehensä ja sanoisi, että kaikki miehet ovat pahoja. Sitten pääsisitte tietysti sanomaan, että miesvihaaaaa ja parit mällirännittelyt ja kuolemantoiveet kyytipojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Naiset on geneettisesti kykenemättömiä rakastamaan aidosti miesten lailla."
Jos miehen rakastaminen on tän laatuista, mitä itse tänne kirjoitatte, olen mielelläni ilman sitä väkivaltaa ihannoivaa ja alistavaa raukkautta.
Ole kaikessa rauhssa. Ei miehetkään sinun "rakkauttasi" kaipaa kun se on sitä mitä naiset tällä palstalla tarjoavat.
No en ole teille rakkauttani tarjoamassa, vaikka selkeästi ilman rakkautta olette. Sen verran voi kommenteista analyysiä helposti tehdä.
Oman miehen kanssa niis eri asia. Hänessä ei ole tuota väkivaltaa ja alistamista fantasioivaa puolta. Ehkä siksi, kun on niin rakastettava.
Mielikuvitusmies
Ymmärrän kyllä, että tällainen rakastettava ja väkivallaton mies on jollekin miellikuvitusolento, kuten täällä on ennenkin tullut ilmi. Mutta aattele, jotkut elää sellaisen kanssa ihan joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olivatko sinusta ne miehet sairaita, jotka eilen kirjoittivat kuinka hyvä juttu oli kun mies murhasi nuoret tytöt ja kuinka nämä tytöt joutuvat helvettiin, tai toistivat toiveensa naisen polttamisesta autoonsa?"
Tällä palstalla on paljon syrjäytyneitä, katkeroituneita, miehiä vihaavia ja mielenterveysongelmaisia naisia. Niin kauan kun kuka tahansa voi esiintyä minä tahansa, en olisi niin varma kirjoittajan sukupuolesta, että epämiellyttävä teksti olisi juuri mieheltä peräisin.
Syytät naisia miesvihasta, samaan aikaan sanot kuinka tämän palstan päivittäin täyttävät mieskirjoittajien kuvottavaa naisvihan saastaa tihku
En tiedä noista ketjuista. En ole nähnyt. Enkä lukenut. Mut mikä vika vertaistuessa? Miten se sun napaa kaivelee, jos jollakulla on hankala parisuhde ja haluaa saada siihen näkökulmaa?
"Huomaa että olet ollut ahkera esittäessäsi miestä. Hyvää työtä!"
Ei siis vieläkään ole käynyt selväksi, onko naisvihasaasta miestä esittävien naisten tuottamaa vai onko se miesten tuottamaa jonka naiset ansaitsevat koska ovat niin pahoja ja arvottomia. Molempia on täällä nyt väitetty. Taitaa olla niin, että molemmat väitteet ovat palstan miesten päässä totta. Miehet eivät kirjoita vihaviestejä ja samaan aikaan kirjoittavat niitä. Tulevat mieleen kvanttimekaniikan ilmiöt tästä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon rakkautta on elämässänne teillä mällirännittelijöillä ja autoon polttamista naisille toivovilla? Kyllä oikein rakkaus kukoistaa noissa viesteissä...not.
Toki, ettehän te edes rakkautta kaipaa. Ette tiedä mitä se, ette kykene sitä tuntemaan. Se on teille pelkkä sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, onpas miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimalla ollut taas täys päivä palstalla, kun katsoo noita hänen kommenttien kellonaikoja (kyllä, sinut tunnistetaan noista samoista sanoista mitä käytät uudestaan ja uudedtaan). Ja kuitenkaan miehet eivät täällä vietä koko sunnuntaipäivää juoruamassa. Kuis on mennyt noin omasta mielestä? 😂
Stalkkeri vauhdissa
Siellä miesten puolella kuitenkin "tiedetään" että naisvihakommentit ovat naisten kirjoittamia ja seurataan milloin esim. KTM on palstalla ja "tiedetäänpä" vielä anonyymit naiskirjoittajat milloin keneksikin. Mikähän siinä on vauhdissa ja kehottaisin myös tarkistamaan sen mitä stalkkeri tarkoittaa.
Nämä kommentit olisivat muuten huvittavia elleivät ne tulisi oikeasti häiriintyneiltä, vaarallisilta miehiltä ja sehän ei tietysti ole huvittavaa vaan pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Huomaa että olet ollut ahkera esittäessäsi miestä. Hyvää työtä!"
Ei siis vieläkään ole käynyt selväksi, onko naisvihasaasta miestä esittävien naisten tuottamaa vai onko se miesten tuottamaa jonka naiset ansaitsevat koska ovat niin pahoja ja arvottomia. Molempia on täällä nyt väitetty. Taitaa olla niin, että molemmat väitteet ovat palstan miesten päässä totta. Miehet eivät kirjoita vihaviestejä ja samaan aikaan kirjoittavat niitä. Tulevat mieleen kvanttimekaniikan ilmiöt tästä vähän.
Schrödingerin palstamies
T. Nainen KTM ja PS