Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin monet vanhemmat, fiksut ja viisaat ukkomiehet tietävät sen, että oman toimimattoman liiton ( liian opettajamainen vaimo, joka on aina oikeassa) velvollisuuksien lomassa on järkevää hakeutua jonkun viisaan ja ymmärtäväisen sinkkunaisen seuraan. Siitä suhteesta saa paljon lohtua muuten ankeaan avioelämään, koska mies voi tällaisessa suhteessa olla miehenä. Kotona miehen täytyy ehkä olla tottelevaisen pojan roolissa, jotta yhteiselo onnistuisi vaimon ehdoilla.
Viisaalle hyvässä asemassa olevalle sinkkunaiselle fiksu ukkomies on ihanteellinen seurustelukumppani, sillä hän pitää salaisuudet omana tietonaan eikä ala väkisin tunkea liian tiiviisti itsenäisen naisen elämään. Sinkkunainen nauttii vain rusinat pullasta, ja sen pakkopullaosuuden nauttii miehen oma vaimo. Mies saa lohtua ankeaan elämäänsä ja pystyy silloin kotonaankin parempiin suorituksiin. Avio-onni saattaa jopa lisääntyä. Kaksoiselämä luonnollisesti kuluttaa mieheltä paljon henkistä energiaa.Tämä käyttäytymismalli on tuhansia vuosia vanha. Juuri tästä syystä eri yhteiskunnissa onkin kehittynyt erilaiset järjestelmän miesten viihtyvyyden lisäämiseksi. Nykyaikana parisuhdeongelmat ovat pahentuneet siitä syystä, että innokkaat feministivaimot ovat onnistuneet tekemään fiksujen ja kunnollistenkin miesten elämän melkoiseksi helvetiksi ja selviytymistaisteluksi. Kukaan ei vaan uskalla lausua tätä tosiseikkaa ääneen.
Mutta vastaisitko vielä kysymykseen, miksi mies sitten jatkaa toimimattomassa liitossa? Mikä on se todellinen syy.
Aina puhutaan siitä, että toimimaton liitto pitää purkaa. En vaan koskaan ole kuullut määritelmää siitä, millainen se toimimaton liitto oikein on. Mitkä ovat ne kriteerit, joiden perusteella liitto julistetaan toimimattomaksi.
Mies jatkaa eloaan hyvinkin vaatimattomissa ( lue: rajoitetuissa) olosuhteissa avioliitossaan. Varsinkin vanhemmalla iällä ja taloudellisen aseman ollessa hyvä, ei koko systeemiä oikein viitsisi romuttaa. Mies tyytyy silloin siihen, että on asunto, on ruokaa pöydässä ja yksin ollessaan saa ajatella mukavia ajatuksia ( vaimo ei määrää ajatuksia). Näilläkin eväillä elämä pysyy hallinnassa.
Jos tähän yhdistelmään vielä voi ympätä sellaisen luotettavan viisaan rakastajattaren, niin elo on ihan mukavaa. Nämä sivusuhteet pakkaavat kyllä tulemaan julki ennemmin tai myöhemmin, jolloin liitto muuttuu entistä toimimattomammaksi. Yleensä mies kestää senkin muutoksen, mutta vaimo saattaa silloin häipyä. Kai se hankalakin liitto viimeistään silloin purkautuu.
Eiköhän se määritelmä tullut kirjoituksessasi esille?! Ymmärtääkseni, jokainen itse/yhdessä määrää omalle liitolleen raamit miten sen pitäisi toimia. Kaikkeen ihminen tyytyy tavaran takia. Kenenkähän hallinnassa se elämä tuossa tapauksessa on? Ja pidätkö tuota elämää luksuselämänä, niin kun sanoit; elo on ihan mukavaa...
Kaikkeen tottuu, huonoon avioliittoon ja hyvään elintasoon. Toisaalta, jos avioliitto on hyvä niin silloin sillä elintasolla ja rikkauksilla ei ole merkitystä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ite olin just tavilomalt vietnamist himaan, siell oli hyvä nollata paineet paikalliste tyttöjen kaa. Nyt taas ootan kesälomaa, jotta pääsen mökille perhett pakoon. Alkaa kyl tympii nalkuttava vaimo ja kakarat, ootan taas 11k että pääsen aasiaan lomalle yksin perhet, niin voin taas rentoutuu.
m49"
Miksi sinulla on vaimo ja lapset, jos et kerran halua olla heidän kanssa?
Osa ukoista ja nimenomaan tässä ketjussa pöyrivät ovat henkisesti niin jälkeenjääneitä, ettei ne edes osaa hävetä, koska ovat niin yksinkertaisia, että laukovat mitä sattuu, ihan kuin lapsi, jolla ei itsesensuuri toimi.
Luulevat, että saavat jotain ihalua ja pönkittävät olematonta itsetuntoaan noilla säälittävillä jutuilla. Oman perheen halve
Tässä ketjussa kukaan ei ole miestään haukkunut. Päinvastoin. Miehet ovat sen sijaan ylpeinä haukkuneet vaimojansa. Lapsien kera.
Osoitus kirjoittajan käsityksestä "virallisista tutkimuksista".
12 000 viestiä ja sä väität ettei KUKAAN ole miestään haukkunut.
Taidat reppana valehdella ja haastaa riitaa. Polarisoit keskustelua tarkoituksella.
Vihaat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään baarit ja tinderit on täynnä näitä naimisissa olevia miehiä, jotka yrittävät iskeä jatkuvasti sinkkunaisia."
Mikä on logiikka tässä asiassa. Deitti -ja treffi ilmoitukset ovat täynnä ukkomiesten ilmoituksia. Siellä ukkomiehet ruikuttaa seuraa kun vaimo ei ymmärrä ja kaipaavat seuraa esim. toisten miesten "mitään ymmärtämättömiltä" vaimoilta. Haloo! Taidatte olla melkoisen munattomia miehiä, kun ette saa elämäänne kuntoon oman rouvan kanssa tai uskalla lähteä huonosta suhteesta. Ja rouvat: käykääpäs tsekkaamassa ukkokultanne ilmoitukset.
Sinkku N32
Onhan se pitkässä liitossa toisenlaista jo kun on asiat hoidettu ja vaatimukset kasaantuvat laaja alaisesti moneen suuntaan. Pitäisi oppia vanha tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viitannee keskusteluun, missä perheenäiti meni lakkoon. Kaks teiniä ja mies. Huomas joku päivä tää äiti passaavansa kaikkia ja halusi lopettaa sen.
Kuin typeriltä nää jutut kuulostaa kun leikkaa ja liimaa mielivaltaisesti.
**
Okei, en vieläkään tiedä mistä tässä on kyse mutta jostain syystä tämä yksi keskustelija aina heittää minulle "argumentiksi" mitä joku toinen nainen jossain joskus tehnyt. Ihan kuin voisin sellaiseen vaikuttaa mitenkään :D
T. Nainen KTM ja PS
No koska ne jonkun sanomiset (on ees sanottu tai ei) muuttuu yleisiksi totuuksiksi naisista. Ja niitä voi sit käyttää yleisesti naisia vastaan.
Haha, no niinpä tietysti :Dd logiikka 6/5.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on aivan ihana, ja olen joka päivä onnellinen, että löysin hänenkaltaisen ihmisen.
Olen tutustunut myös kavereiden ja työpaikan kautta mukaviin miehiin. Minulla on myös sellaisia miehiä sukulaisina.
Ihmettelen palstan kolmea vakkarimiestä. En ihmettele, ettei lykästä aikuisten naisten seurassa, ja seksiä saa vain maksamalla, tai väkivallalla. Vastenmielisiä ihmisiä, jotka tuskin osaavat peittää asiaa.
Tää on jännä ilmiö. Nainen taas kerran kertomassa kuinka miespuoliset keskustelijat ei saa seksiä, mutta hänpä saa.
Aivan kuin vulvalla olisi jokin arvo.
Voitteko kuvitella miehet selittämässä "palstamammat ei saa munaa mutta vaimoni saa". Millainen viba tulee siitä?
Aivan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään baarit ja tinderit on täynnä näitä naimisissa olevia miehiä, jotka yrittävät iskeä jatkuvasti sinkkunaisia."
Mikä on logiikka tässä asiassa. Deitti -ja treffi ilmoitukset ovat täynnä ukkomiesten ilmoituksia. Siellä ukkomiehet ruikuttaa seuraa kun vaimo ei ymmärrä ja kaipaavat seuraa esim. toisten miesten "mitään ymmärtämättömiltä" vaimoilta. Haloo! Taidatte olla melkoisen munattomia miehiä, kun ette saa elämäänne kuntoon oman rouvan kanssa tai uskalla lähteä huonosta suhteesta. Ja rouvat: käykääpäs tsekkaamassa ukkokultanne ilmoitukset.
Sinkku N32
Ukkomiehet ovat vapaiden naisten RIESA numero yksi. Ukkomiehet saalistavat joka paikassa eikä niiden tungettelulta voi välttyä missään. Jos joku tarvitsee miestä hetkelliseksi hiukopalaksi, ukkomies on varma nakki.
Onks lehmä neitsyt hahahaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen itsekin ollut naimisissa yli kaksikymmentä vuotta ja vihdoin ottanut miehestäni eron. Se oli vaikeaa, sillä vaikka asiat olisivat kuinka huonosti, mies ei halua erota, jos kotona vain saa lämmintä ruokaa ja pyykkipalvelu pelaa. Miehet ovat todella vähään tyytyviä (en sano tyytyväisiä)."
No tervetuloa tosielämään... 😛
Nyt kun feministit on pakottaneet miehet opettelemaan kokkaamaan ja pyykkäämään vanhempi vaimo jätetään heti, kun saa nuoremman.
Ja mies unohtaa kokkaamisen ja pyykkäämisen heti, kun on saanut jallitettua nuoren naisen suhteeseen. Kiihkeän seksin sijaan mies huomaa taas riitelevänsä vaimon kanssa kotitöistä ja kotona on kylmä ilmapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessahan miehet kouluttautuvat aloille, joista on yhteiskunnallista hyötyä, on miehille paljon mielekkäämpää ja ehkä heitä nolottaisi valmistua työttömäksi maisteriksi näin esimerkkinä. Yhteiskunta ei kauaa toimi, jos kaikki ovat pelkkiä käsienheiluttelijoita.
Ja sinulle annan vanhana ja viisaana neuvon. Hankkiudu eroon kaveripiiristäsi johon kuuluu kalluja, jotka käyttävät päihteitä ja ovat inceleitä. Se asenne voi tarttua sinuunkin.
En perusta tätä käsitystä omaan kokemukseen vaan tutkittuun tietoon, meillä on valtava ongelma tuo nuorten miesten syrjäytyminen. Tämä on ihan tilastotietoa mitä on julkisesti saatavilla. Esim. korkeakoulujen sukupuolijakauma. Suomessa ei nuoret miehet enää oikein kouluttaudu ja huumekuolemia on valtavasti.
🇺🇦🇮🇱
Ei tämä Amerikasta levinnyt polarisoituminen mikään yllätys ole. Oireet ovat olleet nähtävissä jo pitkään.
Kummankin ääripään kanssa keskusteleminen on tukahduttavaa ja jähmeää. En haluaisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka on kasvanut vihaamaan ja ajattelemaan vastapuolta vähemmän arvokkaana tai joka näkee ihmiset joko hyvinä tai pahoina.
Löysin puolison jo yli kymmenen vuotta sitten ja muistan jo silloin, kuinka vaikeaa kavereilleni oli löytää miestä jolla olisi edes suht samanlaiset arvot. Parisuhde on tärkeä ihmissuhde, muttei toisaalta ehdottoman välttämätön. Moni ei tahdo ryhtyä siihen kenen tahansa kanssa, varsinkin kun esimerkkinä on x-sukupolvi, jonka avioeroprosentti on melkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökin liberaali vuokraemäntä tuli viime kesänä juttelemaan niitä näitä. Viisikymppinen muodokas liberaali rouva, jonka olin paria viikkoa aikaisemmin tavannut rintsikoihin ja pikkareihin pukeutuneena kun hain avainta mökilleni.
Juteltiin siinä hetken ja pyysin sitten katsomaan mökin keittiön tiskialtaan vuotoa. Keittiö oli ahdas käytävänmallinen komero. Hänen ihmetellessään vuotokohtaa pyysi minua katsomaan myös. Menin hänen taakseen ja väkisin ahtaassa tilassa painauduin vuokraemännän takapuolta vasten. Tunsin kuinka hän painoi peppuaan minua vasten. Kysyin haluaisitko kullia ja kouraisin käsillä mehukkaita tissejä. Siinä ei kauaa aikailtu kun laskin housut ja nostin emännän hametta ja survaisin kullia pilluun. Painoin siinä tiskipöytä vasten ja laukesin sisälle. Sellainen tiskialtaan tarkistus. Ja molemmat oltiin tyytyväisiä. Vaikka omaperhe minulla oli silloin, en vaan voinut jättää tilaisuutta käyttämättä.Irstain pano on ehkä se, kun iskin itseäni lähes 10 vuotta nuoremman pimun baarista tänä talvena. Mentiin hänen luokseen, koska hänen vanhemmat olivat lapissa laskettelemassa silloin. Hänen luonaan riisuin hänet välittömästi ja kävin todella kuumana, kuten hänkin. Miellyttävä ylläri oli myös hänen valtavat rintansa ja uskomaton tiukka pillu. Tehtiin kaikkea mahdollista joka ikisessä asennossa ja rajua panemista kesti 5 tuntia, välillä nukahdettiin ja päivällä vielä jatkettiin vähän hellemmin. Pantiin ilman ehkäisyä, koska oltiin niin kiimassa. Onneksi ei tullut tauteja eikä raskautta.
Tapasimme muutaman kerran myöhemmin samoissa merkeissä ja aina meno oli yhtä kiimaista. Emme juurikaan keskustelleet tai vaihtaneet ajatuksia muuta kuin tietyn asian saralla. Ihanaa oli silti.
M25
Stokkan kassajonossa panin yhtä nuorta blondia takaapäin. Onneksi ei kukaan huomannut.
Noo, aikoinaan olin opiskelemassa Lappeenrannassa. Opiskelija kahviossa oli näpsäkkä tyttö myyjänä, joka osoittautu melkoiseksi jakorasiaksi. Useat opiskelija kaverit kävivät panemassa sitä. Oma vuoro tuli kun olin paikallisessa juottolassa ja eiköhän tyttö sattunu sinne. Ajattelin että nyt kokeillaan onko minun vuoro. Ja illan päätteeksi se vuoro tuli. Se oli raaka pano, ilman mitään tunteita. Ja kaiken päälle tyttösellä oli menkat, mutta ei se menoa haitannu. Arvaatte että oli sotkua tytön asunnossa. Sänky oli niin kuin siinä olisi teurastettu jokin. Suihkuun kun menin aamulla omassa asuntolassa, suihkun lattia värjäyty punaiseksi vieläkin. Ite tyttösestä jäi mieleen ne rinnat, terhakat ja isot, aivan mahtavat.
Nykyisen elämänkumppanin kanssa suihinotot on kyllä aika häskejä, minusta! On tullut sellainen käytäntö että jos haluttaa seksiä, minulla, mutta jotensakin se ei ole paikasta tai ajasta mahdollisesti, hän tekee sen pikaisesti suullaan. Ja on sitä kyllä tehty vaikka missä. Hän ottaa aina lastin suihin ja nielee tietysti kaiken. Nieleminen kun on "siistein juttu".
Miten tällaiset kommentit voivat päästä läpi palstalla edes? Omani joutuvat sensuuriin jatkuvasti enkä jaksa korjata niitä, sairasta tämä meno täällä...
Vierailija kirjoitti:
"Haha, hauska näkökulma jossa tärkeä pointti: menkää seksitautitesteihin. Ja toistakaa prosessi aina kun kumppani vaihtuu."
Kaikkien kannalta olisi terveellisempää ja huomattavasti vaivattomampaa tutustua näin miehenä vain sellaisiin naisiin, joiden ei tarvitse alvariinsa ravata sp-tautitesteissä. Sellainen ihminen ei ole ihan ehjä, jolla seksikumppaneita on paljon ja ne vaihtuvat tiheään.
Päteekö tämä myös miehiin? Eli mieskään ei ole ihan ehjä, jos pitää vaimolta salaa ravata aasiassa nuoria tyttöjä höyläämässä?
Joo ei ole tervettä kenellekään vaihaa kumppania, kuin sukkia, mutta tälläkin palstalla miehet on tehneet siitä itselleen hyveen. Naisille moista ei sallittaisi, mutta miehille kyllä. Mutta e i periaattessa tarvita, kun yksi partneri olla joka on uittanut melaansa joka paikassa ja tartuttaa sitten naisen, jolle tämä mies on ensimmäinen. Eli nainen ei ole ollut kuin sen yhden tautipesän kanssa, mutta mies on paneskellut siellä ja täällä. Joskus tarvitaan vain se yksi ja ainoa, jolta taudin saa. Ja joskus se voi olla se, jota on pitänyt uskollisena yhden naisen miehenä.
Jep. Kaiken lisäksi tuohan on ihan höpönlöpöä, huomaa ettei henkilö ole koskaan harrastanut seksiä kuukautisten aikaan. Ei se mikään suihkulähde ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on aivan ihana, ja olen joka päivä onnellinen, että löysin hänenkaltaisen ihmisen.
Olen tutustunut myös kavereiden ja työpaikan kautta mukaviin miehiin. Minulla on myös sellaisia miehiä sukulaisina.
Ihmettelen palstan kolmea vakkarimiestä. En ihmettele, ettei lykästä aikuisten naisten seurassa, ja seksiä saa vain maksamalla, tai väkivallalla. Vastenmielisiä ihmisiä, jotka tuskin osaavat peittää asiaa.
Tää on jännä ilmiö. Nainen taas kerran kertomassa kuinka miespuoliset keskustelijat ei saa seksiä, mutta hänpä saa.
Aivan kuin vulvalla olisi jokin arvo.
Voitteko kuvitella miehet selittämässä "palstamammat ei saa munaa mutta vaimoni saa". Millainen viba tulee siitä?
Aivan :)
No onhan noi teidän kertomukset jos ei aina niin usein aika erikoista luettavaa... Perus anatomia jo pelkästään hukassa, muusta nyt puhumattakaan.
T. Nainen KTM ja PS
"En ymmärtänyt tätä postijuttu metaforaa, mutta siis ei luoja miten kuutamolla voi oletetusti aikuinen mieskin olla :Dd paikat eivät mene siitä että harrastaa seksiä. Se on selitetty auki jo aiemmin... jos jotain ongelmaa tulee se ei liity tai ole seurausta seksistä vaan ihan joistain muusta asiasta.
T. Nainen KTM ja PS"
Ja sinä itse vann8it, ettet huolisi kaikissa järvissä uinutta melaa, niin eikö se tarkoita, että mela menee pilalle kun harrastaa seksiä, mutta monien naisten kanssa?
Koska kukaan mies ei oikeasti kannata feminismiä.
Vierailija kirjoitti:
"En ymmärtänyt tätä postijuttu metaforaa, mutta siis ei luoja miten kuutamolla voi oletetusti aikuinen mieskin olla :Dd paikat eivät mene siitä että harrastaa seksiä. Se on selitetty auki jo aiemmin... jos jotain ongelmaa tulee se ei liity tai ole seurausta seksistä vaan ihan joistain muusta asiasta.
T. Nainen KTM ja PS"
Ja sinä itse vann8it, ettet huolisi kaikissa järvissä uinutta melaa, niin eikö se tarkoita, että mela menee pilalle kun harrastaa seksiä, mutta monien naisten kanssa?
Jep, mut en siksi että olisi mennyt tai menisi pilalle. Riski seksitautiin olis vaan järkyttävän paljon suurempi tuossa skenaariossa. Ja kun tietää miten hanakasti täälläkin suhtaudutaan ettäkö aikuinen mies sellaiseen menisi, niin noh...
Minulle sopii yksiavioisuus mutta kaikille se ei käy niin siksi näin aiheelliseksi tuonkin pointin tuoda esiin. Se mahdollisuus on olemassa kaikilla jotka joskus on seksiä harrastanut. Siksi testit.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kaiken lisäksi tuohan on ihan höpönlöpöä, huomaa ettei henkilö ole koskaan harrastanut seksiä kuukautisten aikaan. Ei se mikään suihkulähde ole.
Niinhän sinä luulet hahaha
T. Ykä 49v
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin et taida olla perillä miten erilailla naiset tuottavat verta kuukautisten aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet on kuunnelleet Jordan Petersonia ja sitä kautta kenties löytäneet nuorempia, konservatiivisia arvoja kunnioittavia esikuvia. Ei siis mitään äärioikeistolaisia hörhöjä vaan koulutettua fiksuja yksilöitä. Nuorilla naisilla ei ole mitään vastaavia esikuvia vaan he kasvavat vihervasemmistolaisen median ja siitä kumpuavien someilmiöiden armoilla. Juurisyy molempiin on perherakenteiden rikkoutuminen ja vastuullisen vanhemmuuden puuttuminen.
Saara Särmä, Fatim Diarra, Veronika Honkasalo, Maryan Abdulkarim, Meri-Maija Näykki,
No koska ne jonkun sanomiset (on ees sanottu tai ei) muuttuu yleisiksi totuuksiksi naisista. Ja niitä voi sit käyttää yleisesti naisia vastaan.