Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä on logiikka tässä asiassa. Deitti -ja treffi ilmoitukset ovat täynnä ukkomiesten ilmoituksia. Siellä ukkomiehet ruikuttaa seuraa kun vaimo ei ymmärrä ja kaipaavat seuraa esim. toisten miesten "mitään ymmärtämättömiltä" vaimoilta. Haloo! Taidatte olla melkoisen munattomia miehiä, kun ette saa elämäänne kuntoon oman rouvan kanssa tai uskalla lähteä huonosta suhteesta. Ja rouvat: käykääpäs tsekkaamassa ukkokultanne ilmoitukset."
Voisiko mitenkään olla mahdollista, että se järvi olisi sittenkin kulunut soutamisesta? Järvi on ehkä jopa kuivunut?
Olen edelleen sitä mieltä, että miehellä pitäisi olla 10-20v nuorempi vaimo, että seksuaaliset halut kulkevat samalla tasolla koko parisuhteen ajan.
Jaa kakskymppisellä nuorella 40v. ukko?? No just. Miksi haluat rangaista tällaista nuorta naista?
Olen alle 30, siis vielä parikymppinen ja minulla on 40v "ukko" 😅😅 ihan itse hänet valitsin. Tiesin ettei oman ikäisen kanssa sielunelämä kohtaa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin monet vanhemmat, fiksut ja viisaat ukkomiehet tietävät sen, että oman toimimattoman liiton ( liian opettajamainen vaimo, joka on aina oikeassa) velvollisuuksien lomassa on järkevää hakeutua jonkun viisaan ja ymmärtäväisen sinkkunaisen seuraan. Siitä suhteesta saa paljon lohtua muuten ankeaan avioelämään, koska mies voi tällaisessa suhteessa olla miehenä. Kotona miehen täytyy ehkä olla tottelevaisen pojan roolissa, jotta yhteiselo onnistuisi vaimon ehdoilla.
Viisaalle hyvässä asemassa olevalle sinkkunaiselle fiksu ukkomies on ihanteellinen seurustelukumppani, sillä hän pitää salaisuudet omana tietonaan eikä ala väkisin tunkea liian tiiviisti itsenäisen naisen elämään. Sinkkunainen nauttii vain rusinat pullasta, ja sen pakkopullaosuuden nauttii miehen oma vaimo. Mies saa lohtua ankeaan elämäänsä ja pystyy silloin kotonaankinparempiin suorituksiin. Avio-onni saattaa jopa lisääntyä. Kaksoiselämä luonnollisesti kuluttaa mieheltä paljon henkistä energiaa.
Tämä käyttäytymismalli on tuhansia vuosia vanha. Juuri tästä syystä eri yhteiskunnissa onkin kehittynyt erilaiset järjestelmän miesten viihtyvyyden lisäämiseksi. Nykyaikana parisuhdeongelmat ovat pahentuneet siitä syystä, että innokkaat feministivaimot ovat onnistuneet tekemään fiksujen ja kunnollistenkin miesten elämän melkoiseksi helvetiksi ja selviytymistaisteluksi. Kukaan ei vaan uskalla lausua tätä tosiseikkaa ääneen.
Mutta vastaisitko vielä kysymykseen, miksi mies sitten jatkaa toimimattomassa liitossa? Mikä on se todellinen syy.
Ilmeisesti syynä monissa tapauksissa on taloudelliset seikat sekä lapset. Elämässä on ehditty hankkia talot, autot ja kesämökit, eikä näistä välttämättä kuitenkaan haluta luopua, rakkauden tähden, eli ilmeisesti rakastetaan tavaraa enemmän kuin ihmistä.
Sinä sen uskalsit sanoa. Kokemuksesta voin kertoa, että se on pelkästään itsensä pettämistä jos ei eroa lasten takia.....lapsetkin voi paremmin "leppoisessa" ilmapiirissä kun kireässä.
Elämä on valintoja ja valinta voi olla elämä.T. Aviomies ja kolmen lapsen isä
Olen itsekin ollut naimisissa yli kaksikymmentä vuotta ja vihdoin ottanut miehestäni eron. Se oli vaikeaa, sillä vaikka asiat olisivat kuinka huonosti, mies ei halua erota, jos kotona vain saa lämmintä ruokaa ja pyykkipalvelu pelaa. Miehet ovat todella vähään tyytyviä (en sano tyytyväisiä).
Henkilökohtaisesti tiedän tosiaan useammankin tapauksen missä molemmat puolisot elävät omaa kaksoiselämäänsä (toisen tietämättä/tietäen). Näissä tapauksissa on molemmilla puolisoilla kyllä ainoana perustana yhteiselolle se että "voidaan pitää sadetta saman katon alla", sekä ympäristön asettamat paineet "status-elämä". Nimimerkki "rouva X" otti asiaan mukaan lapset jotka minäkin mainitsin mutta en kommentoinut asiaa sen kummemmin, koska olen samaa mieltä nimimerkin kanssa.
Tuo viitannee keskusteluun, missä perheenäiti meni lakkoon. Kaks teiniä ja mies. Huomas joku päivä tää äiti passaavansa kaikkia ja halusi lopettaa sen.
Kuin typeriltä nää jutut kuulostaa kun leikkaa ja liimaa mielivaltaisesti.
**
Okei, en vieläkään tiedä mistä tässä on kyse mutta jostain syystä tämä yksi keskustelija aina heittää minulle "argumentiksi" mitä joku toinen nainen jossain joskus tehnyt. Ihan kuin voisin sellaiseen vaikuttaa mitenkään :D
T. Nainen KTM ja PS
Henkilökohtaisesti tiedän tosiaan useammankin tapauksen missä molemmat puolisot elävät omaa kaksoiselämäänsä (toisen tietämättä/tietäen). Näissä tapauksissa on molemmilla puolisoilla kyllä ainoana perustana yhteiselolle se että "voidaan pitää sadetta saman katon alla", sekä ympäristön asettamat paineet "status-elämä". Nimimerkki "rouva X" otti asiaan mukaan lapset jotka minäkin mainitsin mutta en kommentoinut asiaa sen kummemmin, koska olen samaa mieltä nimimerkin kanssa.
En vaan pysty ymmärtämään... Ensinnäkin mitä väliä mitä muut sanoo. Toisekseen ottaisivat itse vastuun elämästään ja tuloista eikä niiden takia takerru toiseen. Ja mitä iloa on näivettyneessä liitossa pitää sadetta saman katon alla. Siinä pettää vaan itseään ja toista ilman kolmansia osapuolia. Senkun lusikat jakoon vaan jos rakkaus loppuu ja/tai vaihtaa kohdetta.
T. Nainen KTM ja PS
Aina kannattaa ottaa nuori ja kokematon nainen puolisokseen. Voi kouluttaa mieleisekseen.
T. Ykä 49v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökin liberaali vuokraemäntä tuli viime kesänä juttelemaan niitä näitä. Viisikymppinen muodokas liberaali rouva, jonka olin paria viikkoa aikaisemmin tavannut rintsikoihin ja pikkareihin pukeutuneena kun hain avainta mökilleni.
Juteltiin siinä hetken ja pyysin sitten katsomaan mökin keittiön tiskialtaan vuotoa. Keittiö oli ahdas käytävänmallinen komero. Hänen ihmetellessään vuotokohtaa pyysi minua katsomaan myös. Menin hänen taakseen ja väkisin ahtaassa tilassa painauduin vuokraemännän takapuolta vasten. Tunsin kuinka hän painoi peppuaan minua vasten. Kysyin haluaisitko kullia ja kouraisin käsillä mehukkaita tissejä. Siinä ei kauaa aikailtu kun laskin housut ja nostin emännän hametta ja survaisin kullia pilluun. Painoin siinä tiskipöytä vasten ja laukesin sisälle. Sellainen tiskialtaan tarkistus. Ja molemmat oltiin tyytyväisiä. Vaikka omaperhe minulla oli silloin, en vaan voinut jättää tilaisuutta käyttämättä.Irstain pano on ehkä se, kun iskin itseäni lähes 10 vuotta nuoremman pimun baarista tänä talvena. Mentiin hänen luokseen, koska hänen vanhemmat olivat lapissa laskettelemassa silloin. Hänen luonaan riisuin hänet välittömästi ja kävin todella kuumana, kuten hänkin. Miellyttävä ylläri oli myös hänen valtavat rintansa ja uskomaton tiukka pillu. Tehtiin kaikkea mahdollista joka ikisessä asennossa ja rajua panemista kesti 5 tuntia, välillä nukahdettiin ja päivällä vielä jatkettiin vähän hellemmin. Pantiin ilman ehkäisyä, koska oltiin niin kiimassa. Onneksi ei tullut tauteja eikä raskautta.
Tapasimme muutaman kerran myöhemmin samoissa merkeissä ja aina meno oli yhtä kiimaista. Emme juurikaan keskustelleet tai vaihtaneet ajatuksia muuta kuin tietyn asian saralla. Ihanaa oli silti.
M25
Stokkan kassajonossa panin yhtä nuorta blondia takaapäin. Onneksi ei kukaan huomannut.
Kaikkein vähiten blondi itse.
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa ottaa nuori ja kokematon nainen puolisokseen. Voi kouluttaa mieleisekseen.
T. Ykä 49v
Tai kestä se että naisella on voinut olla elämää ennen sinua ja mahdollisesti sinun jälkeenkin. No big deal. Jos molempien seksitautitestit on tehty niin ei muuta kun hommiin vaan ja huoli pois.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut ainakin sen seikan, että varsinkin vanhemmat ukkomiehet hakeutuvat helposti nuorten naisten seuraan. On ainakin oltava tosi varovainen ettei vahingossakaan näytä kiinnostunutta, vaikka pitäisikin miehestä niin ei ainakaan pidä näyttää sitä. Muuten ne ovat kiinni kuin takiaiset, ihan kokemuksesta vaan kerron...Toisaalta ymmärrän hyvin heitä, jos ei asiat oman vaimon kanssa ole kunnossa. Kaipaavat varmaankin sitä huomiota tai piristystä elämäänsä.
Neidit mielellään repii ukkomiehiä vessaan, että voivat ottaa suihin!
Haaveissas vaan. Kukaan ei ota vapaaehtoisesti tuntemattomalta missään tilanteessa. Kun näin käy, on siinä muu motiivi, kuin halu toimia niin.
"Miten se ilolintu nyt yhtäkkiä onkin likainen ja tarvitsee hoitoa, kun minusta tuntuu, että niitähän palstamies juuri ihannoi ja himoaa. Rahallahan täällä lempeä haetaan, näin olemme saaneet palstamiehen kirjoituksista lukea. Ja nyt se ilolintu onkin hoidon tarpeessa? Joo sikäli varmaan olet oikeassa, että eihän ne ilolinnut monestikaan ole henkisesti terveitä, muutenhan ne ei sitä työtä tekisi, mutta heidat on monesti rikottu ja lapsena, ja heitä on käytetty sekauaalisesti hyväksi. He eivät pysty arvostamaan itseään, tai sitten on olemassa suterööri, joka pakottaa linnun töihin vastoin omaa tahtoa, monet on huume/päihde kierteessä, muuten ei tuota työtä tehdä. Mutta palstamieshän juuri ihannoi ja himoaa noita raukkoja. Kai se on se vallantunne kun voi alistaa toisen ihmisen. Siitä palstamies nautii. Nyt vaan tekopyhästi on tuomitsevinaan ilolinnun :D Kaksinaismoraalia parhaimmillaan."
Nyt on jo pakko kysyä, että onko sinulla lainkaan omia ajatuksia? Näytät höpöttävän jatkuvalla syötöllä palstamiehistä ja heidän oletetuista ajatuksistaan. Onko palstamies nykypäivän juoppohullujen näkemä pikku-ukko?
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos. Sittenhän kaikki naiset voisi pelastua kaltasiltanne sillä, että käyttää mustaa miestä ! Sitäpaitsi olet jumalaton, sillä Jumala ei pidä siitä, että pidät tummaihoista huonompana, kun valkoihoista. jJmalan edessä kaikki ovat saman arvoisia. Ei ole tainnut jantteri olla uskonnontunnilla hereillä?
Ja Timo mä tiedän sut. Sulla ei itselläsi ole sitä markkinaarvoa minkäänlaista, etkä ole naista alasti nähnyt sen jälkeen, kun lopetit saunassa käynnin äitisi kanssa, joten se siitä. Ketään ei kiinnosta, naisia kaikista vähiten, mikä heidän "markkina-arvonsa " sinun silmissä on. Sinua kun ei ole naisille olemassakaan.
Voit olla Timo huoleti, kukaan nainen ei halua koskea sinuun :D
--
Emme kaikki ole saman arvoisia... Valkoinen lihaa syövä heteromies on kuningas rotu! Sen jälkeen vasta tulevat muut :D
Tää on jännä juttu. Aina he, jotka tätä toistelevat, piilottavat sen oman erinomaisuutensa parhaiten. Missään sitä ei näy. Ei ulkoisesti, ei puheissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökin liberaali vuokraemäntä tuli viime kesänä juttelemaan niitä näitä. Viisikymppinen muodokas liberaali rouva, jonka olin paria viikkoa aikaisemmin tavannut rintsikoihin ja pikkareihin pukeutuneena kun hain avainta mökilleni.
Juteltiin siinä hetken ja pyysin sitten katsomaan mökin keittiön tiskialtaan vuotoa. Keittiö oli ahdas käytävänmallinen komero. Hänen ihmetellessään vuotokohtaa pyysi minua katsomaan myös. Menin hänen taakseen ja väkisin ahtaassa tilassa painauduin vuokraemännän takapuolta vasten. Tunsin kuinka hän painoi peppuaan minua vasten. Kysyin haluaisitko kullia ja kouraisin käsillä mehukkaita tissejä. Siinä ei kauaa aikailtu kun laskin housut ja nostin emännän hametta ja survaisin kullia pilluun. Painoin siinä tiskipöytä vasten ja laukesin sisälle. Sellainen tiskialtaan tarkistus. Ja molemmat oltiin tyytyväisiä. Vaikka omaperhe minulla oli silloin, en vaan voinut jättää tilaisuutta käyttämättä.Irstain pano on ehkä se, kun iskin itseäni lähes 10 vuotta nuoremman pimun baarista tänä talvena. Mentiin hänen luokseen, koska hänen vanhemmat olivat lapissa laskettelemassa silloin. Hänen luonaan riisuin hänet välittömästi ja kävin todella kuumana, kuten hänkin. Miellyttävä ylläri oli myös hänen valtavat rintansa ja uskomaton tiukka pillu. Tehtiin kaikkea mahdollista joka ikisessä asennossa ja rajua panemista kesti 5 tuntia, välillä nukahdettiin ja päivällä vielä jatkettiin vähän hellemmin. Pantiin ilman ehkäisyä, koska oltiin niin kiimassa. Onneksi ei tullut tauteja eikä raskautta.
Tapasimme muutaman kerran myöhemmin samoissa merkeissä ja aina meno oli yhtä kiimaista. Emme juurikaan keskustelleet tai vaihtaneet ajatuksia muuta kuin tietyn asian saralla. Ihanaa oli silti.
M25
Stokkan kassajonossa panin yhtä nuorta blondia takaapäin. Onneksi ei kukaan huomannut.
Oman vaimon kans nussiminen kestää vähintään tunnin ja sekin on pikapano ,joten kyllä vieraan paneminen kestää vähintään kolme tuntii, kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
"Miten se ilolintu nyt yhtäkkiä onkin likainen ja tarvitsee hoitoa, kun minusta tuntuu, että niitähän palstamies juuri ihannoi ja himoaa. Rahallahan täällä lempeä haetaan, näin olemme saaneet palstamiehen kirjoituksista lukea. Ja nyt se ilolintu onkin hoidon tarpeessa? Joo sikäli varmaan olet oikeassa, että eihän ne ilolinnut monestikaan ole henkisesti terveitä, muutenhan ne ei sitä työtä tekisi, mutta heidat on monesti rikottu ja lapsena, ja heitä on käytetty sekauaalisesti hyväksi. He eivät pysty arvostamaan itseään, tai sitten on olemassa suterööri, joka pakottaa linnun töihin vastoin omaa tahtoa, monet on huume/päihde kierteessä, muuten ei tuota työtä tehdä. Mutta palstamieshän juuri ihannoi ja himoaa noita raukkoja. Kai se on se vallantunne kun voi alistaa toisen ihmisen. Siitä palstamies nautii. Nyt vaan tekopyhästi on tuomitsevinaan ilolinnun :D Kaksinaismoraalia parhaimmillaan."
Nyt on jo pakko kysyä,
Juurihan hän tuossa kirjoitti sinulle pitkät pätkät ajatuksiaan :Dd omia ajatuksia peräänkuulutetaan kun ihannoidaan pureskeltuina annettuja Pettersson juttuja or what so ever. Ja silloin on perusteltua kysyä omista ajatuksista, mutta tuossa tuo kyllä kirjoitti selvästi ihan omia tuntojaan :D
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin monet vanhemmat, fiksut ja viisaat ukkomiehet tietävät sen, että oman toimimattoman liiton ( liian opettajamainen vaimo, joka on aina oikeassa) velvollisuuksien lomassa on järkevää hakeutua jonkun viisaan ja ymmärtäväisen sinkkunaisen seuraan. Siitä suhteesta saa paljon lohtua muuten ankeaan avioelämään, koska mies voi tällaisessa suhteessa olla miehenä. Kotona miehen täytyy ehkä olla tottelevaisen pojan roolissa, jotta yhteiselo onnistuisi vaimon ehdoilla.
Viisaalle hyvässä asemassa olevalle sinkkunaiselle fiksu ukkomies on ihanteellinen seurustelukumppani, sillä hän pitää salaisuudet omana tietonaan eikä ala väkisin tunkea liian tiiviisti itsenäisen naisen elämään. Sinkkunainen nauttii vain rusinat pullasta, ja sen pakkopullaosuuden nauttii miehen oma vaimo. Mies saa lohtua ankeaan elämäänsä ja pystyy silloin kotonaankin parempiin suorituksiin. Avio-onni saattaa jopa lisääntyä. Kaksoiselämä luonnollisesti kuluttaa mieheltä paljon henkistä energiaa.Tämä käyttäytymismalli on tuhansia vuosia vanha. Juuri tästä syystä eri yhteiskunnissa onkin kehittynyt erilaiset järjestelmän miesten viihtyvyyden lisäämiseksi. Nykyaikana parisuhdeongelmat ovat pahentuneet siitä syystä, että innokkaat feministivaimot ovat onnistuneet tekemään fiksujen ja kunnollistenkin miesten elämän melkoiseksi helvetiksi ja selviytymistaisteluksi. Kukaan ei vaan uskalla lausua tätä tosiseikkaa ääneen.
Mutta vastaisitko vielä kysymykseen, miksi mies sitten jatkaa toimimattomassa liitossa? Mikä on se todellinen syy.
Aina puhutaan siitä, että toimimaton liitto pitää purkaa. En vaan koskaan ole kuullut määritelmää siitä, millainen se toimimaton liitto oikein on. Mitkä ovat ne kriteerit, joiden perusteella liitto julistetaan toimimattomaksi.
Mies jatkaa eloaan hyvinkin vaatimattomissa ( lue: rajoitetuissa) olosuhteissa avioliitossaan. Varsinkin vanhemmalla iällä ja taloudellisen aseman ollessa hyvä, ei koko systeemiä oikein viitsisi romuttaa. Mies tyytyy silloin siihen, että on asunto, on ruokaa pöydässä ja yksin ollessaan saa ajatella mukavia ajatuksia ( vaimo ei määrää ajatuksia). Näilläkin eväillä elämä pysyy hallinnassa.
Jos tähän yhdistelmään vielä voi ympätä sellaisen luotettavan viisaan rakastajattaren, niin elo on ihan mukavaa. Nämä sivusuhteet pakkaavat kyllä tulemaan julki ennemmin tai myöhemmin, jolloin liitto muuttuu entistä toimimattomammaksi. Yleensä mies kestää senkin muutoksen, mutta vaimo saattaa silloin häipyä. Kai se hankalakin liitto viimeistään silloin purkautuu.
Eiköhän se määritelmä tullut kirjoituksessasi esille?! Ymmärtääkseni, jokainen itse/yhdessä määrää omalle liitolleen raamit miten sen pitäisi toimia. Kaikkeen ihminen tyytyy tavaran takia. Kenenkähän hallinnassa se elämä tuossa tapauksessa on? Ja pidätkö tuota elämää luksuselämänä, niin kun sanoit; elo on ihan mukavaa...
Vierailija kirjoitti:
"Tuo koskee myös parisuhdeseksiä. Muistakaa tuo, kun valitatte miten eukko pihtaa, nainenhan vain pitää huolta itsestään."
Palstanaiset eivät taaskaan oikein ymmärrä. Mä yritän auttaa. Postinjakaja jakaa postia ympäri kyliä, mutta lukee omat postinsa mukavan vaimonsa kanssa kotona. Palstanaisten logiikan mukaan pariskunnan pitäisi jättää postit lukematta ja hätäisesti lukaista yhdestä viikon lehdestä vain sarjakuvat. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Postinjakaja ja vaimonsa lukevat samaa lehteä niin paljon, että se alkaa repsottaa. Jos lehden laittaisi nätisti olohuoneen pöydälle, niin se pysyy moitteettomassa kunnossa. Postinjakajan vaimo tietää tuon ja siksipä lehteä ei luetakaan, joten vaimo pysyy timmissä kunnossa alakerrastaan.
Vierailija kirjoitti:
"Olen itsekin ollut naimisissa yli kaksikymmentä vuotta ja vihdoin ottanut miehestäni eron. Se oli vaikeaa, sillä vaikka asiat olisivat kuinka huonosti, mies ei halua erota, jos kotona vain saa lämmintä ruokaa ja pyykkipalvelu pelaa. Miehet ovat todella vähään tyytyviä (en sano tyytyväisiä)."
No tervetuloa tosielämään... 😛
Nyt kun feministit on pakottaneet miehet opettelemaan kokkaamaan ja pyykkäämään vanhempi vaimo jätetään heti, kun saa nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo koskee myös parisuhdeseksiä. Muistakaa tuo, kun valitatte miten eukko pihtaa, nainenhan vain pitää huolta itsestään."
Palstanaiset eivät taaskaan oikein ymmärrä. Mä yritän auttaa. Postinjakaja jakaa postia ympäri kyliä, mutta lukee omat postinsa mukavan vaimonsa kanssa kotona. Palstanaisten logiikan mukaan pariskunnan pitäisi jättää postit lukematta ja hätäisesti lukaista yhdestä viikon lehdestä vain sarjakuvat. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Postinjakaja ja vaimonsa lukevat samaa lehteä niin paljon, että se alkaa repsottaa. Jos lehden laittaisi nätisti olohuoneen pöydälle, niin se pysyy moitteettomassa kunnossa. Postinjakajan vaimo tietää tuon ja siksipä lehteä ei luetakaan, joten vaimo pysyy timmissä kunnossa alakerrastaan.
En ymmärtänyt tätä postijuttu metaforaa, mutta siis ei luoja miten kuutamolla voi oletetusti aikuinen mieskin olla :Dd paikat eivät mene siitä että harrastaa seksiä. Se on selitetty auki jo aiemmin... jos jotain ongelmaa tulee se ei liity tai ole seurausta seksistä vaan ihan joistain muusta asiasta.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Palaa taaksepäin keskustelua, täällä juuri toinen mies toiselle miehelle sanoi että jättää perheensä kun isä kaipasi omaa aikaa. Kukaan nainen ei ole kirjoitellut täällä vastaavia älyttömyyksiä.
T. Nainen KTM ja PS"
Täällähän eräs nainen jätti perheensä, kun teini erehtyi kysymään, onko äiti laittanut saunan päälle.
Eihän jättänyt. Lapset muuttivat äitinsä kanssa pois. Eikä juttu mennyt noin, joten älä viitsi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen itsekin ollut naimisissa yli kaksikymmentä vuotta ja vihdoin ottanut miehestäni eron. Se oli vaikeaa, sillä vaikka asiat olisivat kuinka huonosti, mies ei halua erota, jos kotona vain saa lämmintä ruokaa ja pyykkipalvelu pelaa. Miehet ovat todella vähään tyytyviä (en sano tyytyväisiä)."
No tervetuloa tosielämään... 😛
Nyt kun feministit on pakottaneet miehet opettelemaan kokkaamaan ja pyykkäämään vanhempi vaimo jätetään heti, kun saa nuoremman.
Millä logiikalla saat nuoren naisen pidettyä tyytyväisenä jos et vanhempaa vaimoakaan😂🙈
Tiedätköhän edes miten paljon on nähtävä vanhemman miehen keskimäärin vaivaa jotta pitää itseään nuoremman naisen tyytyväisenä. 🤭 Ja kyllä samanikäinen vaimokin on syytä pitää tyytyväisenä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25
Varmaan siinä on blondilla ollut ihmettelemistä, että kenenköhän mällit omasta värkistä nyt oikein valuvat :D