Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
11821/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo palstapeikkoa harmittaa jos miehiä haukutaan, mutta vielä enmmän ottaa pattiin, jos miestä kehutaan:D vaikea tietää kumpi on palsatamiehen mielstä pahempaa. Tuolla aikaisemmin, kun kerroin omasta isästä, joka piti tyttöjäkin ihmisenä ja arvokkaina ihmisinä niin palstamies väitti, ettei sellaista miestä ole ikinä elänytkään :D

Palstamiehen on vaikea uskoa, että miehissä on hyviä ja normaaleja ihmisä, mutta ei  hän usko, että niitä on naisissakaan. Aika kieroutunut maailmankatsomus.

No ei oo helppoa hei palstamiehellä! Ei miehiä saa kehua, kun palstamiehelle tulee paha mieli, mut ei saa haukkuakaan, kun palstamiehelle tulee paha mieli.

Täällä kyl tehdään molempia, naisia vain haukutaan.  

Laita linkkejä toisiin ketjuihin jossa kehutaan miehiä.

Vaikka kolme luulisi löytyvän nopeasti?

Vierailija
11822/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei se värkki pilaannu (paitsi taudeista), mutta kertoo ihmisen henkisestä jamasta,  jos pitää sankaritekona mahdollisimman monta naista. Eikä ne kerrat ole tärkeitä, vaan miten suhtautuu parisuhteeseen. Kykeneekö uskollisuuteen jne.

Eri"

Eikö naisiin päde sama?

Ei, jos on Pattayan kaduilla töissä. Sehän vain nostaa Suomi-pojan silmissä naisen arvoa.

Toinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11823/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten tällaiset kommentit voivat päästä läpi palstalla edes? Omani joutuvat sensuuriin jatkuvasti enkä jaksa korjata niitä, sairasta tämä meno täällä..."

Katsoi kerran yksin ollessa kotona elokuvan `kohtalokas syrjähyppy`. kiihotuin siitä niin että kun tyttöystäväni tuli kotiin suurin piirtein rais-kasin hänet. Tyttöystävän mehuja valui niin paljon, kun pakotin hänet ratsastamaan päälläni kasvot kohti minua, nainen oli haaroista aivan märkä. Henkisesti olin muualla.

Menin vaimon ja vaimon 2 kaverin kanssa sänkyyn ja panin jotain 3 tuntia eilen. Se oli parasta mitä olen koskaan tehnyt.

Jep.. kyllä se oli kun muutamia vuosia sitte päästiin kaverin kaa vetäisemään kahestaan yhtä naista yhtä aikaa. Toinen alla ,toinen takaapäin ja välillä pyllyyn ja välillä kumpikin pilluun. Spermat yhtä aikaa sitten vit tuun sisään ja hieman perseelle! Ai Ai...

stadin kundi

Kyllä nuorena nyt pitää panna ja kovaa!

Vierailija
11824/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla on komea mies. Pitkä, leveäharteinen, kapealanteinen ja tuuheatukkainen, sosiaalinen, nauravainen ja huumorintajuinen. Mikäs tässä on ollessa."

Ajoin tuon tekoälyn ja valheenpaljastimen läpi ja julkistan tuloksen:

"Minä haluaisin komean miehen. Pitkän, leveäharteisen, kapealanteisen ja tuuheatukkaisen, sosiaalisen, nauravaisen ja huumorintajuisen. Olis ihanaa olla sellasen kanssa.

Nykyinen on pätkä, kapeaharteinen, leveä- sekä leväperseinen ja kranssitukkainen, sosialisti, totinen ja huumorintajuton. Mutta minkäs teet, en itsekään ole kedon kauneimpia kukkasia. Näillä mennään."

Aivan kuten aiemmin kirjoitin. Jos täällä kertoo yhtään mitään positiivista omasta miehestä, palstapeikot alkavat vänkyttää vastaan. Mikähän

Miksi annat naisten nimitellä miehiä palstapeikoiksi, ilman, että puutut asiaan...."

:DDDDDDDDD

Turhaan sinä jotakin toista keskustelijaa kovistelet joidenkin muiden kirjoituksista. Ja miksi hänen pitäisi puolustella miestä jota loukkaa "palstapelle" nimitys, kun tuo mies itse hokee suuvaahdossa päivästä toiseen "mällirännispermaämpärihuoralutkasaatanankiimainenpalstanarttu" litaniaa. Kumpikohan noita on pahempaa kirjoitusta??

Palstapelle on lähes hellittelynimi noihin palstamiehen käyttämiin nimityksiin ja törkeyksiin. Niistä ei voi edes puhua saman päivänä.

Vierailija
11825/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo palstapeikkoa harmittaa jos miehiä haukutaan, mutta vielä enmmän ottaa pattiin, jos miestä kehutaan:D vaikea tietää kumpi on palsatamiehen mielstä pahempaa. Tuolla aikaisemmin, kun kerroin omasta isästä, joka piti tyttöjäkin ihmisenä ja arvokkaina ihmisinä niin palstamies väitti, ettei sellaista miestä ole ikinä elänytkään :D

Palstamiehen on vaikea uskoa, että miehissä on hyviä ja normaaleja ihmisä, mutta ei  hän usko, että niitä on naisissakaan. Aika kieroutunut maailmankatsomus.

Kerrotte itse vuodesta toiseen joka päivä tällä palstalla kuinka hyviä miehiä ei ole olemassa.

Miehet vihdoin uskovat naisen mielipiteen ja tekevät naisista omat johtopäätöksensä.

Sehän kertoo vaan aineiston ja johtopäätösten tasosta 😂🤭 akateemiset ja muut vitsin ymmärtävät voi yläpeukuttaa ja ne jotka ei tajunnut nii voi alapeukuttaa. Tän verran huumoria on pakko ottaa irti kun sen noin helpoksi teit 😂

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11826/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan sitä mieltä, että tasa-arvo tuhoaa ihmiskunnan. Ihmeellinen tulkinta. ihmiskunta pyörii siis vain siten, että mies sortaa naisia?? Jos miehen pitäisi elää  maailmassa missä naisellakin on ihmisoikeudet , se ei mieheltä onnistu? Todella surullista .

Ymmärrän kyllä, että saavutetuista edusta on vaikea luopua, mutta jospa miehen ei tarvitse luopua mistään, jos hän vain suo naiselle ne samat oikeudet ja edut, mitä miehillä on ikiaikaisesti ollut. 

Ja ennen kuin tullaan huutelemaan, että mitä ne edut on niin yhtenä esimerkkinä se, että täälläkin naisia on haukuttu alatyylisesti ja kaikki nämä haukkumat liittyy naisen alapäähän ja seksiin. Miehistä ei samanlaista haukkumista ja halveksuntaa käytetä, eli myös naisille oikeus tehdä seksuaalisuudellaan/omalla kehollaan mitä haluaa, ilman, että ukot on kuorossa haukkumassa, eli yrittävät vaikuttaa sitä kautta naisten sekuaalikäytökseen. Se ei kuitenkaan ole asia, jonka pitäisi kuulua random miehille yhtään, kenen kanssa joku  nainen sänkynsä jakaa. Kunhan toimitaan lain puitteissa. Tässä vain yksi, mutta ei vähäisin esimerkki. 

Haukutte itse miehiä alatyylisesti ja kerrotte kuinka "palstapeikot ei saa edes naista"

Ja katkaravuksi nimittely ei ole halveksuntaa? Älähän nyt viitsi.

Vihaat miehiä ja keksit olkiukkoja. Miehillä on oikeus arvostaa naisia samalla tavalla kuin naisilla on oikeus tehdä om,at johtopäätöksensä miehestä joka on tehnyt viiden naisen kanssa lapsia, eikä huolehdi yhdestäkään. Ettehän te sitä miestä haukkuisi, eikö totta? Sehän on vain toteuttanut omaa seksualisuuttaan.

Vierailija
11827/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo helppoa hei palstamiehellä! Ei miehiä saa kehua, kun palstamiehelle tulee paha mieli, mut ei saa haukkuakaan, kun palstamiehelle tulee paha mieli.

Täällä kyl tehdään molempia, naisia vain haukutaan.  

Laita linkkejä toisiin ketjuihin jossa kehutaan miehiä.

Vaikka

Ja se en sitten ole minä joka linkkejä pyysi tai minä jolle niitä täytyy lähettää tai avata tai mitään muutakaan. Sanon jo nyt etten liity tähän mitenkään ennekö edes ehdit avautua.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11828/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan sitä mieltä, että tasa-arvo tuhoaa ihmiskunnan. Ihmeellinen tulkinta. ihmiskunta pyörii siis vain siten, että mies sortaa naisia?? Jos miehen pitäisi elää  maailmassa missä naisellakin on ihmisoikeudet , se ei mieheltä onnistu? Todella surullista .

Ymmärrän kyllä, että saavutetuista edusta on vaikea luopua, mutta jospa miehen ei tarvitse luopua mistään, jos hän vain suo naiselle ne samat oikeudet ja edut, mitä miehillä on ikiaikaisesti ollut. 

Ja ennen kuin tullaan huutelemaan, että mitä ne edut on niin yhtenä esimerkkinä se, että täälläkin naisia on haukuttu alatyylisesti ja kaikki nämä haukkumat liittyy naisen alapäähän ja seksiin. Miehistä ei samanlaista haukkumista ja halveksuntaa käytetä, eli myös naisille oikeus tehdä seksuaalisuudellaan/omalla kehollaan mitä haluaa, ilman, että ukot on kuorossa haukkumassa, eli yrittävät vaikuttaa sitä k

Jep, asiallinen pointti ja näkökulma. Samaa mieltä. Ihmisoikeudet kaikille ja asiallista kohtelua kaikille. 

T. Nainen KTM ja PS 

Mitä ihmisoikeuksia naisilta puuttuu?

Vierailija
11829/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla on komea mies. Pitkä, leveäharteinen, kapealanteinen ja tuuheatukkainen, sosiaalinen, nauravainen ja huumorintajuinen. Mikäs tässä on ollessa."

"Minä haluaisin komean miehen. Pitkän, leveäharteisen, kapealanteisen ja tuuheatukkaisen, sosiaalisen, nauravaisen ja huumorintajuisen. Olis ihanaa olla sellasen kanssa.

Nykyinen on pätkä, kapeaharteinen, leveä- sekä leväperseinen ja kranssitukkainen, sosialisti, totinen ja huumorintajuton. Mutta minkäs teet, en itsekään ole kedon kauneimpia kukkasia. Näillä mennään."

Aivan kuten aiemmin kirjoitin. Jos täällä kertoo yhtään mitään positiivista omasta miehestä, palstapeikot alkavat vänkyttää vastaan. Mikähän siinä palstapeikkoja kiukuttaa?

Omalla m

Ai palstapeikko onkin ikävää nimittelyä? Mielestäni vain muunnos kantapeikoista, joiksi nimitetään usein samassa paikass viihtyviä. Peikko itsessään on jopa vähän sympaattinen olio.

Aika kesyä kuitenkin palstan naisi kuvaaviin ilmaisuihin. Eihän siinä mitään. Jos on herkkis niin...

Eri

Vierailija
11830/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten aiemmin kirjoitin. Jos täällä kertoo yhtään mitään positiivista omasta miehestä, palstapeikot alkavat vänkyttää vastaan. Mikähän

Joo, tämäpä mysteeri...miksi kukaan ei puolusta näitä lumihiutaleita noin kamalilta nimityksiltä...siis ihan peikoksi joku kehtaa...

Vierailija
11831/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos mies harrastaa seksiä monen naisen, silloin hän on ori sekä haluttu naisten keskuudessa, koska mies on selvästi kovatasoinen. Jos nainen harrastaa seksiä monen miehen kanssa, silloin hän on jakorasia eikä kukaan normaali mies ota häntä vaimokseen, koska naisen arvo laskee heti jos hänellä on liikaa kumppaneita. Pitäkää tätä naiset mielessänne seuraavan kerran, kun jaatte pimpsaansa koko kylälle."

Jos nainen jakaa omaa pimpsaansa, niin silloin pimpsa löystyy jakamisen seurauksena, eikä miehet pidä löysistä pimpsasta yhtään...

Ei vissiin fysiologia tai anatomia taas ihan tuttuja juttuja pojille 🙈 miehillä on vähän karsea sanonta tähän, mutta periaatteessa relevantti: "ei järvi soutamalla kulu" siihen on muut syyt jos tulee noita ongelmia ja niitä voi ihmetellä ja hoitaa gynellä. Seksin määrä tai kumppaneiden määrä ei tähän vaikuta :D

T. Nainen KTM ja PS 

Klassinen esimerkki naisten harrastamasta miesvihasta palstalla. Pojitellaan kanssakeskustelijoita ja annetaan ymmärtää "hienovaraisesti" kuinka naiset ovat ylemmällä tasolla.

Vierailija
11832/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat naisten nimitellä miehiä palstapeikoiksi, ilman, että puutut asiaan...."

:DDDDDDDDD

Turhaan sinä jotakin toista keskustelijaa kovistelet joidenkin muiden kirjoituksista. Ja miksi hänen pitäisi puolustella miestä jota loukkaa "palstapelle" nimitys, kun tuo mies itse hokee suuvaahdossa päivästä toiseen "mällirännispermaämpärihuoralutkasaatanankiimainenpalstanarttu" litaniaa. Kumpikohan noita on pahempaa kirjoitusta??

Palstapelle on lähes hellittelynimi noihin palstamiehen käyttämiin nimityksiin ja törkeyksiin.

**

Kiitos sinulle tästä 😂👍🏻 mä en tiedä miksi se mulle avautuu aina jos joku nainen sanoo jotain mistä hän ei tykkää. Ihan kuin voisin asialle mitään :D

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11833/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos mies harrastaa seksiä monen naisen, silloin hän on ori sekä haluttu naisten keskuudessa, koska mies on selvästi kovatasoinen. Jos nainen harrastaa seksiä monen miehen kanssa, silloin hän on jakorasia eikä kukaan normaali mies ota häntä vaimokseen, koska naisen arvo laskee heti jos hänellä on liikaa kumppaneita. Pitäkää tätä naiset mielessänne seuraavan kerran, kun jaatte pimpsaansa koko kylälle."

Jos nainen jakaa omaa pimpsaansa, niin silloin pimpsa löystyy jakamisen seurauksena, eikä miehet pidä löysistä pimpsasta yhtään...

Tuo koskee myös parisuhdeseksiä. Muistakaa tuo, kun valitatte miten eukko pihtaa, nainenhan vain pitää huolta itsestään.

Vika on lähes varmasti miehessä jos nainen ei itse valitsemaansa miestä halua. Jotain on todennäköisesti hölmöilty ja silloin itsereflektion paikka. Jos nainen on tyytyväinen itse valitsemaansa mieheen, ei ole ongelmia haluissakaan. Toki kai ikä voi myöhemmin tehdä tehtäväänsä tai elämäntilanteen muutokset, mutta jos pitkään jatkuu niin jotain on suhteessa pielessä.

T. Nainen KTM ja PS 

Ja jos mies ei halua naista... on vika miehessä ja sen pitää mennä lääkäriin tarkastaa testo-arvonsa. Tai sit sillä on joku toinen.

Taas kerran "miksi sukupuolille on eri säännöt" ?  Mitäs jos naiset ottaisitte vastuuta jos mies ei halua teitä enää. Olette huonoja sängyssä. Olette hölmöilleet jotain ja kannattaisi harrastaa vähän itsereflektiointia.

Vierailija
11834/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen esimerkki naisten harrastamasta miesvihasta palstalla. Pojitellaan kanssakeskustelijoita ja annetaan ymmärtää "hienovaraisesti" kuinka naiset ovat ylemmällä tasolla.

No vain poika voi olla noin kokematon ja tietämätön. Mutta okei, siis aikuinen mies voi olla myös. Selvä, pyydän anteeksi että nimitin pojaksi. 

En voi mitään että koen olevani sosioekonomisesti sinua ylempänä vaikka ihmisenä tietenkin olemme yhtä arvokkaita. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11835/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotte itse vuodesta toiseen joka päivä tällä palstalla kuinka hyviä miehiä ei ole olemassa.

Miehet vihdoin uskovat naisen mielipiteen ja tekevät naisista omat johtopäätöksensä.

Tässä ketjussa useampi on kertonut omasta hyvästä miehestä, ja hyvistä yleensäkin...missään muualla en ole törmännyt niin sairaissiin juttuihin miehiltä, mitä tässä ketjussa. En ole tiennyt tällaisia olevan olemassakaan...

Vierailija
11836/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tämän loukkaantumisen. Onhan nyt miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittuliman paljon kohteliaampi ja kauniimpi ilmaisu kuin peikko eikun

Vierailija
11837/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri, mutta täällähän heti joku vinoili kun tämä nainen kertoi rakastavansa miestä ja asioista joita arvostaa. Pilkattiin ulkonäköä myöten ja väheksyttiin hänen kokemusta. Tehtiin siis olettamuksia jotka eivät edes päde.

Ja itse täällä on miehet kertoneet maksullisissa käyvän tai väkisin ottavan jos muuten ei onnistu. Väkivaltaa naisia ja lapsia kohtaan ei myöskään palstapojat paheksu, vaikka toisin voisi luulla ja toivoa. Että kai olette itse itsenne pussiin puhuneet. Tavallaan kyllä siis ymmärrän miksi hän kirjoittaa kuten kirjoittaa. 

T. Nainen KTM ja PS 

---

Olette? ketkä ovat? Mistä tiedät kertojat miehiksi?

Taidat itse esittää miestä täällä jotta pääset haukkumaan ne.

Vierailija
11838/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei se värkki pilaannu (paitsi taudeista), mutta kertoo ihmisen henkisestä jamasta,  jos pitää sankaritekona mahdollisimman monta naista. Eikä ne kerrat ole tärkeitä, vaan miten suhtautuu parisuhteeseen. Kykeneekö uskollisuuteen jne.

Eri"

Eikö naisiin päde sama?

Ei, jos on Pattayan kaduilla töissä. Sehän vain nostaa Suomi-pojan silmissä naisen arvoa.

Toinen

Tuokin on harmittava ajatusmalli minkä Suomi-pojat ovat oppineet Suomi-naisilta. Suomi-nainen on naistenkin silmissä upee ja mahtava, kun on touhunnut suunnilleen yhtä monen miehen kanssa, kuin Pattayan baarityttö, mutta Suomi-tyttö ei pyydä maksua. Ja nykyisin mediatkin hehkuttavat, miten nainen voi myydä itseensä. Sen parempi, mitä useampi mies palveluja kåyttää.

Vierailija
11839/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ite olin just tavilomalt vietnamist himaan, siell oli hyvä nollata paineet paikalliste tyttöjen kaa. Nyt taas ootan kesälomaa, jotta pääsen mökille perhett pakoon. Alkaa kyl tympii nalkuttava vaimo ja kakarat, ootan taas 11k että pääsen aasiaan lomalle yksin perhet, niin voin taas rentoutuu.

m49"

Miksi sinulla on vaimo ja lapset, jos et kerran halua olla heidän kanssa?

Tyypillinen suomalainen juntti taas, elämä pyörii oman navan ympärillä perheestä viis. Sitten ihmetellään miksi avioerot ovat räjähtäneet suomessa, ei vaimo jaksa tuollaista miestä pitkään katsoa.

Voi ei, onko todellista! Jos on ruma ja ylipainoinen vaimo. Niin, ymmärrän täysin nimimerkkiä m49. 

Nykyään baarit ja tinderit on täynnä näitä naimisissa olevia miehiä, jotka yrittävät iskeä jatkuvasti sinkkunaisia.

Niin ne on täynnä naimisissa olevia naisiakin.

Helpoimmat saa aina vironristeilyllä ja lapissa "tyttöjen reissulla"

Vierailija
11840/23034 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta täällähän heti joku vinoili kun tämä nainen kertoi rakastavansa miestä ja asioista joita arvostaa. Pilkattiin ulkonäköä myöten ja väheksyttiin hänen kokemusta. Tehtiin siis olettamuksia jotka eivät edes päde.

Ja itse täällä on miehet kertoneet maksullisissa käyvän tai väkisin ottavan jos muuten ei onnistu. Väkivaltaa naisia ja lapsia kohtaan ei myöskään palstapojat paheksu, vaikka toisin voisi luulla ja toivoa. Että kai olette itse itsenne pussiin puhuneet. Tavallaan kyllä siis ymmärrän miksi hän kirjoittaa kuten kirjoittaa. 

T. Nainen KTM ja PS 

---

Olette? ketkä ovat? Mistä tiedät kertojat miehiksi?

Taidat itse esittää miestä täällä jotta pääset haukkumaan ne.

En ymmärrä kaikkia kysymyksiäsi. Vastasin toisen naisoletetun viestiin. Miestä en osaa esittää kun nainen satun olemaan. Ei myöskään ole tarvetta, olen naisena nokkelampi kuin kuvittelen miehenä olevani.

T. Nainen KTM ja PS 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi