Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23037)
"Mikä on logiikka tässä asiassa. Deitti -ja treffi ilmoitukset ovat täynnä ukkomiesten ilmoituksia. Siellä ukkomiehet ruikuttaa seuraa kun vaimo ei ymmärrä ja kaipaavat seuraa esim. toisten miesten "mitään ymmärtämättömiltä" vaimoilta. Haloo! Taidatte olla melkoisen munattomia miehiä, kun ette saa elämäänne kuntoon oman rouvan kanssa tai uskalla lähteä huonosta suhteesta. Ja rouvat: käykääpäs tsekkaamassa ukkokultanne ilmoitukset."
Voisiko mitenkään olla mahdollista, että se järvi olisi sittenkin kulunut soutamisesta? Järvi on ehkä jopa kuivunut?
Olen edelleen sitä mieltä, että miehellä pitäisi olla 10-20v nuorempi vaimo, että seksuaaliset halut kulkevat samalla tasolla koko parisuhteen ajan.
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään baarit ja tinderit on täynnä näitä naimisissa olevia miehiä, jotka yrittävät iskeä jatkuvasti sinkkunaisia."
Mikä on logiikka tässä asiassa. Deitti -ja treffi ilmoitukset ovat täynnä ukkomiesten ilmoituksia. Siellä ukkomiehet ruikuttaa seuraa kun vaimo ei ymmärrä ja kaipaavat seuraa esim. toisten miesten "mitään ymmärtämättömiltä" vaimoilta. Haloo! Taidatte olla melkoisen munattomia miehiä, kun ette saa elämäänne kuntoon oman rouvan kanssa tai uskalla lähteä huonosta suhteesta. Ja rouvat: käykääpäs tsekkaamassa ukkokultanne ilmoitukset.
Sinkku N32
Joo, ihmetyttää minuakin - varsinkin, kun mukana on paljon nuoriakin ukkomiehiä (noin 30 v).
Muutenkin olen huomannut, että miehille toimimattoman suhteen/ liiton pistäminen reilusti ja selvästi kerrasta poikki - tai sitten yritys keskustella kunnolla asioita selviksi - taitaa olla monin kerroin vaikeampaa kuin naisille.
Ainakin omissa suhteissani on aina ollut niin, että kun mies on ollut tyytymätön osapuoli, niin ei hän ole sitä suoraan sanonut - on vaan yks kaks karannut mitään selittelemättä, tai sitten alkanut viettää kaksoiselämää.
Silloin kun minä olen ollut jättävä osapuoli, niin olen ottanut asian ensin kunnolla puheeksi ja kun ero on ollut väistämätön, niin olen senkin tehnyt selväksi syineen ja perusteineen.
"Palaa taaksepäin keskustelua, täällä juuri toinen mies toiselle miehelle sanoi että jättää perheensä kun isä kaipasi omaa aikaa. Kukaan nainen ei ole kirjoitellut täällä vastaavia älyttömyyksiä.
T. Nainen KTM ja PS"
Täällähän eräs nainen jätti perheensä, kun teini erehtyi kysymään, onko äiti laittanut saunan päälle.
Vierailija kirjoitti:
"Palaa taaksepäin keskustelua, täällä juuri toinen mies toiselle miehelle sanoi että jättää perheensä kun isä kaipasi omaa aikaa. Kukaan nainen ei ole kirjoitellut täällä vastaavia älyttömyyksiä.
T. Nainen KTM ja PS"
Täällähän eräs nainen jätti perheensä, kun teini erehtyi kysymään, onko äiti laittanut saunan päälle.
Just :Dd no minkäs teet... Ihmiset on joskus älyttömiä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Mikä on logiikka tässä asiassa. Deitti -ja treffi ilmoitukset ovat täynnä ukkomiesten ilmoituksia. Siellä ukkomiehet ruikuttaa seuraa kun vaimo ei ymmärrä ja kaipaavat seuraa esim. toisten miesten "mitään ymmärtämättömiltä" vaimoilta. Haloo! Taidatte olla melkoisen munattomia miehiä, kun ette saa elämäänne kuntoon oman rouvan kanssa tai uskalla lähteä huonosta suhteesta. Ja rouvat: käykääpäs tsekkaamassa ukkokultanne ilmoitukset."
Voisiko mitenkään olla mahdollista, että se järvi olisi sittenkin kulunut soutamisesta? Järvi on ehkä jopa kuivunut?
Olen edelleen sitä mieltä, että miehellä pitäisi olla 10-20v nuorempi vaimo, että seksuaaliset halut kulkevat samalla tasolla koko parisuhteen ajan.
Tai sit melan käyttäjä ei vaan miellytä järveä... 🤔
T. Nainen KTM ja PS
"Nykyään baarit ja tinderit on täynnä näitä naimisissa olevia miehiä, jotka yrittävät iskeä jatkuvasti sinkkunaisia."
Ei kai siinä ole mitään väärää. Täälläkin naisia kehotetaan hankkimaan sivusuhde jos oma mies ei anna kikkeliä enää. Kukaan ei vaan muista kertoa, että mammalle on tullut niin paljon lisäkiloja, ettei sillä sivumiehelläkään ottaisi eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on logiikka tässä asiassa. Deitti -ja treffi ilmoitukset ovat täynnä ukkomiesten ilmoituksia. Siellä ukkomiehet ruikuttaa seuraa kun vaimo ei ymmärrä ja kaipaavat seuraa esim. toisten miesten "mitään ymmärtämättömiltä" vaimoilta. Haloo! Taidatte olla melkoisen munattomia miehiä, kun ette saa elämäänne kuntoon oman rouvan kanssa tai uskalla lähteä huonosta suhteesta. Ja rouvat: käykääpäs tsekkaamassa ukkokultanne ilmoitukset.
Sinkku N32
Joo, ihmetyttää minuakin - varsinkin, kun mukana on paljon nuoriakin ukkomiehiä (noin 30 v).
Muutenkin olen huomannut, että miehille toimimattoman suhteen/ liiton pistäminen reilusti ja selvästi kerrasta poikki - tai sitten yritys keskustella kunnolla asioita selviksi
Kertoohan se ihmisestä kaiken olennaisen miten hoitaa tai jättää hoitamatta vaikeat tilanteet. Sanoisin heti että mitään et ole menettänyt vaikka tietysti huonosti tuossa on toimittu.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku N32
Muutenkin olen huomannut, että miehille toimimattoman suhteen/ liiton pistäminen reilusti ja selvästi kerrasta poikki - tai sitten yritys keskustella kunnolla asioita selviksi - taitaa olla monin kerroin vaikeampaa kuin naisille.
Ainakin omissa suhteissani on aina ollut niin, että kun mies on ollut tyytymätön osapuoli, niin ei hän ole sitä suoraan sanonut - on vaan yks kaks karannut mitään selittelemättä, tai sitten alkanut viettää kaksoiselämää.
Silloin kun minä olen ollut jättävä osapuoli, niin olen ottanut asian ensin kunnolla puheeksi ja kun ero on ollut väistämätön, niin olen senkin tehnyt selväksi syineen ja perusteineen.
Uskotteko, jos sanon, että mies ja nainen ajattelevat ja myös toimivat eri tavoin. Ukkomiehet ovat aina käyneet vieraissa (miljoona vuotta?), mutta naiset ovat vapautuneet vasta 60-luvulla e-pillereiden myötä. Teillä se on vasta opettelua. Puhuminen on varmaan miehelle vaikeampaa kuin naiselle, sen uskon, ja jos vastauksena on edellä olevan kaltaisia kommentteja, en ihmettele sitä yhtään. Munille potkiminen ei ole kovin kannustavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku N32
Ukkomiehet ovat vapaiden naisten RIESA numero yksi. Ukkomiehet saalistavat joka paikassa eikä niiden tungettelulta voi välttyä missään. Jos joku tarvitsee miestä hetkelliseksi hiukopalaksi, ukkomies on varma na
"Senkin likainen ilolintu, mene hoitoon"
Miten se ilolintu nyt yhtäkkiä onkin likainen ja tarvitsee hoitoa, kun minusta tuntuu, että niitähän palstamies juuri ihannoi ja himoaa. Rahallahan täällä lempeä haetaan, näin olemme saaneet palstamiehen kirjoituksista lukea. Ja nyt se ilolintu onkin hoidon tarpeessa? Joo sikäli varmaan olet oikeassa, että eihän ne ilolinnut monestikaan ole henkisesti terveitä, muutenhan ne ei sitä työtä tekisi, mutta heidat on monesti rikottu ja lapsena, ja heitä on käytetty sekauaalisesti hyväksi. He eivät pysty arvostamaan itseään, tai sitten on olemassa suterööri, joka pakottaa linnun töihin vastoin omaa tahtoa, monet on huume/päihde kierteessä, muuten ei tuota työtä tehdä. Mutta palstamieshän juuri ihannoi ja himoaa noita raukkoja. Kai se on se vallantunne kun voi alistaa toisen ihmisen. Siitä palstamies nautii. Nyt vaan tekopyhästi on tuomitsevinaan ilolinnun :D Kaksinaismoraalia parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä ole mitään väärää. Täälläkin naisia kehotetaan hankkimaan sivusuhde jos oma mies ei anna kikkeliä enää. Kukaan ei vaan muista kertoa, että mammalle on tullut niin paljon lisäkiloja, ettei sillä sivumiehelläkään ottaisi eteen.
En tiedä onko kukaan sivusuhteeseen kannustanut mutta eroa voi tietysti miettiä jos ei enää kohtaa henkisesti/fyysisesti kumppanin kanssa.
Tiedän heti että jos minä ja mies eroaisimme, molemmille olisi ottajia tarjolla jonoksi asti, mutta älyllisesti ja tunnetasolla tuskin vertaisiamme löytäisi kumpikaan.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Sinkku N32
Jännämiesten tapa harrastaa....elämässä pitää olla sutinaa....viis siitä mitä jatkossa tapahtuu tai muista tuntuu.
Olen huomannut ainakin sen seikan, että varsinkin vanhemmat ukkomiehet hakeutuvat helposti nuorten naisten seuraan. On ainakin oltava tosi varovainen ettei vahingossakaan näytä kiinnostunutta, vaikka pitäisikin miehestä niin ei ainakaan pidä näyttää sitä. Muuten ne ovat kiinni kuin takiaiset, ihan kokemuksesta vaan kerron...Toisaalta ymmärrän hyvin heitä, jos ei asiat oman vaimon kanssa ole kunnossa. Kaipaavat varmaankin sitä huomiota tai piristystä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies harrastaa seksiä monen naisen, silloin hän on ori sekä haluttu naisten keskuudessa, koska mies on selvästi kovatasoinen. Jos nainen harrastaa seksiä monen miehen kanssa, silloin hän on jakorasia eikä kukaan normaali mies ota häntä vaimokseen, koska naisen arvo laskee heti jos hänellä on liikaa kumppaneita. Pitäkää tätä naiset mielessänne seuraavan kerran, kun jaatte pimpsaansa koko kylälle."
Jos nainen jakaa omaa pimpsaansa, niin silloin pimpsa löystyy jakamisen seurauksena, eikä miehet pidä löysistä pimpsasta yhtään...
Kyllä se naisen markkina-arvo laskee saman tien, jos naiselle on ollut vilkas seksielämä menneisyydessä.
t. Timo
Tai nainen on maannut mustan miehen kanssa, en ikinä voisi edes koskea naiseen, joka on tuollaista syntistä tekoa harrastunut!
Luojan kiitos. Sittenhän kaikki naiset voisi pelastua kaltasiltanne sillä, että käyttää mustaa miestä ! Sitäpaitsi olet jumalaton, sillä Jumala ei pidä siitä, että pidät tummaihoista huonompana, kun valkoihoista. jJmalan edessä kaikki ovat saman arvoisia. Ei ole tainnut jantteri olla uskonnontunnilla hereillä?
Ja Timo mä tiedän sut. Sulla ei itselläsi ole sitä markkinaarvoa minkäänlaista, etkä ole naista alasti nähnyt sen jälkeen, kun lopetit saunassa käynnin äitisi kanssa, joten se siitä. Ketään ei kiinnosta, naisia kaikista vähiten, mikä heidän "markkina-arvonsa " sinun silmissä on. Sinua kun ei ole naisille olemassakaan.
Voit olla Timo huoleti, kukaan nainen ei halua koskea sinuun :D
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut ainakin sen seikan, että varsinkin vanhemmat ukkomiehet hakeutuvat helposti nuorten naisten seuraan. On ainakin oltava tosi varovainen ettei vahingossakaan näytä kiinnostunutta, vaikka pitäisikin miehestä niin ei ainakaan pidä näyttää sitä. Muuten ne ovat kiinni kuin takiaiset, ihan kokemuksesta vaan kerron...Toisaalta ymmärrän hyvin heitä, jos ei asiat oman vaimon kanssa ole kunnossa. Kaipaavat varmaankin sitä huomiota tai piristystä elämäänsä.
Neidit mielellään repii ukkomiehiä vessaan, että voivat ottaa suihin!
"Haha, hauska näkökulma jossa tärkeä pointti: menkää seksitautitesteihin. Ja toistakaa prosessi aina kun kumppani vaihtuu."
Kaikkien kannalta olisi terveellisempää ja huomattavasti vaivattomampaa tutustua näin miehenä vain sellaisiin naisiin, joiden ei tarvitse alvariinsa ravata sp-tautitesteissä. Sellainen ihminen ei ole ihan ehjä, jolla seksikumppaneita on paljon ja ne vaihtuvat tiheään.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös 🤣🙈 pahimmillaan tämä tapahtuu töissä jossa asiakkaana kyseinen mies ja vaimo sekä molemmat läsnä samaan aikaan. Siitä kun ei voi lähteä karkuun. :Dd voi kuin korjata sormusta paremmin omassa sormessa ja ignoorata täysin.
Sama homma myös baareissa. Tosin nykyään en sellaisissa viihdy, mieluummin käyn syömässä ja iltaa istumassa miehen/ystävien kanssa jossain fiinimässä paikka. Mutta kyllä tätä silti osuu kohdalle edelleen. Omaa äitiä myös lähestyi hiljattain ukkomies oman vanhemman rouvan läsnäollessa... 😅 Ja äiti myös itse varattu.
T. Nainen KTM ja PS
No joo paskaa täällä taas ukot vääntää, taitaa olla korkki auki tänäkin iltana. No mikäpäs siinä, kun ei huomenna työpäivä ole palstamiehellä eikä Timolla edessä, työttömänä vaan persettään kaivavat.
Mutta voice alkaa ja sitä katsomaan hyvässä seurassa. Yökin menee oman kullan kainalossa ja sekös pakstamiestä harmittaa. Sen on pakko vastata tähän jotakin rumaa :D
Ps minun miehellä on laatikkoleuka ;D
Luojan kiitos. Sittenhän kaikki naiset voisi pelastua kaltasiltanne sillä, että käyttää mustaa miestä ! Sitäpaitsi olet jumalaton, sillä Jumala ei pidä siitä, että pidät tummaihoista huonompana, kun valkoihoista. jJmalan edessä kaikki ovat saman arvoisia. Ei ole tainnut jantteri olla uskonnontunnilla hereillä?
Ja Timo mä tiedän sut. Sulla ei itselläsi ole sitä markkinaarvoa minkäänlaista, etkä ole naista alasti nähnyt sen jälkeen, kun lopetit saunassa käynnin äitisi kanssa, joten se siitä. Ketään ei kiinnosta, naisia kaikista vähiten, mikä heidän "markkina-arvonsa " sinun silmissä on. Sinua kun ei ole naisille olemassakaan.
Voit olla Timo huoleti, kukaan nainen ei halua koskea sinuun :D
--
Emme kaikki ole saman arvoisia... Valkoinen lihaa syövä heteromies on kuningas rotu! Sen jälkeen vasta tulevat muut :D
Vierailija kirjoitti:
"Haha, hauska näkökulma jossa tärkeä pointti: menkää seksitautitesteihin. Ja toistakaa prosessi aina kun kumppani vaihtuu."
Kaikkien kannalta olisi terveellisempää ja huomattavasti vaivattomampaa tutustua näin miehenä vain sellaisiin naisiin, joiden ei tarvitse alvariinsa ravata sp-tautitesteissä. Sellainen ihminen ei ole ihan ehjä, jolla seksikumppaneita on paljon ja ne vaihtuvat tiheään.
Ohjeesi pätee kaikkiin sukupuoleen katsomatta. Ja sinne menee naiset ja miehet molemmat jotka joskus on sekisä harrastaneet. Eikä minun pitäisi joutua tässä sitä selittämään ellet olisi ekaa kertaa hommiin ryhtymässä, vastuu kun on molemmilla... 🙄
Jotkut elävät useamman kuin yhden ihmisen kanssa. Ei se minua haittaa. Itse elän toisin, naimissa yhden miehen kanssa. Jokainen valitsee itse. Mutta seksitauteihin mennään kun kumppani vaihtuu oli mies tai nainen.
T. Nainen KTM ja PS
Mies vastaa itse siitä lähteekö naimisissa olevana toisen naisen matkaan vai ei. Vastuu on sillä jolla on se sormus. Sinänsä sinkku saa tehdä mitä tekee, vaikka tämä ei tarkoita että kannustaisin lähestymään varattuja miehiä/naisia.
Minua on liehitelty sormuksella ja ilman. Vastaus on ollut aina yksiselitteinen Ei.
T. Nainen KTM ja PS