Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan sitä mieltä, että tasa-arvo tuhoaa ihmiskunnan. Ihmeellinen tulkinta. ihmiskunta pyörii siis vain siten, että mies sortaa naisia?? Jos miehen pitäisi elää maailmassa missä naisellakin on ihmisoikeudet , se ei mieheltä onnistu? Todella surullista .
Ymmärrän kyllä, että saavutetuista edusta on vaikea luopua, mutta jospa miehen ei tarvitse luopua mistään, jos hän vain suo naiselle ne samat oikeudet ja edut, mitä miehillä on ikiaikaisesti ollut.
Ja ennen kuin tullaan huutelemaan, että mitä ne edut on niin yhtenä esimerkkinä se, että täälläkin naisia on haukuttu alatyylisesti ja kaikki nämä haukkumat liittyy naisen alapäähän ja seksiin. Miehistä ei samanlaista haukkumista ja halveksuntaa käytetä, eli myös naisille oikeus tehdä seksuaalisuudellaan/oma
HuoriPukista puhumattakaan. Kelpaa ehkä vain siihen yhteen asiaan. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen jakaa omaa pimpsaansa, niin silloin pimpsa löystyy jakamisen seurauksena, eikä miehet pidä löysistä pimpsasta yhtään...
Tämän takia aviomiehenkään kanssa ei kannata peuhata kuin korkeintaan kerran viidessä vuodessa. Ihan vain miehen mieliksi tämä tietenkin.
No se taas voi olla oma koettelemus avioliitolle ja kuten sanottu, ei järvi soutamalla kulu. Jos ns "löytyy" siihen on ihan muut fysiologiset ja anatomiset asiat taustalla eikä seksi... Näitä lukiessa on pakko kyseenalaistaa onko kirjoittajat edes muuta kuin etäältä naista nähneet vai miten voi olla noin pihalla...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan sitä mieltä, että tasa-arvo tuhoaa ihmiskunnan. Ihmeellinen tulkinta. ihmiskunta pyörii siis vain siten, että mies sortaa naisia?? Jos miehen pitäisi elää maailmassa missä naisellakin on ihmisoikeudet , se ei mieheltä onnistu? Todella surullista .
Ymmärrän kyllä, että saavutetuista edusta on vaikea luopua, mutta jospa miehen ei tarvitse luopua mistään, jos hän vain suo naiselle ne samat oikeudet ja edut, mitä miehillä on ikiaikaisesti ollut.
Ja ennen kuin tullaan huutelemaan, että mitä ne edut on niin yhtenä esimerkkinä se, että täälläkin naisia on haukuttu alatyylisesti ja kaikki nämä haukkumat liittyy naisen alapäähän ja seksiin. Miehistä ei samanlaista haukkumista ja halveksuntaa käytetä, eli myös naisille oikeus tehdä seksuaalisuudellaan/omalla kehollaan mitä haluaa, ilman, että ukot on kuo
Ainakin naisen äly on liikaa tällä palstalla. Ei onneksi muualla tai muissa konteksteissa. Mutta risoohan se miestä kun joku nuorempi nainen on nohevampi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuoria miehiä ei enää oikein yliopistoissa näy, eivät pääse kun ei rahkeet riitä. Naiset kouluttautuvat ja menevät eteenpäin. Miehet jäävät kalluina pyörimään vailla mielekästä tekemistä. Sitten tulee nämä päihteet ja insel kuviot."
Todellisuudessahan miehet kouluttautuvat aloille, joista on yhteiskunnallista hyötyä, on miehille paljon mielekkäämpää ja ehkä heitä nolottaisi valmistua työttömäksi maisteriksi näin esimerkkinä. Yhteiskunta ei kauaa toimi, jos kaikki ovat pelkkiä käsienheiluttelijoita.
Ja sinulle annan vanhana ja viisaana neuvon. Hankkiudu eroon kaveripiiristäsi johon kuuluu kalluja, jotka käyttävät päihteitä ja ovat inceleitä. Se asenne voi tarttua sinuunkin.
Ja sulla vissiin sit kans tilasto, joka todistaa naisten suurtyöttömyyden miehiin verrattuna?
Eipä sellaista tilastoa edes ole... Kun ei ole tuollaista ilmiötäkään niin laajamittaisesti että kukaan sitä voisi tilastoida. Työttömyyttä on sukupuoleen katsomatta.
Tilastoa löytää tältä palstalta arkisin 07-16 välillä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies harrastaa seksiä monen naisen, silloin hän on ori sekä haluttu naisten keskuudessa, koska mies on selvästi kovatasoinen. Jos nainen harrastaa seksiä monen miehen kanssa, silloin hän on jakorasia eikä kukaan normaali mies ota häntä vaimokseen, koska naisen arvo laskee heti jos hänellä on liikaa kumppaneita. Pitäkää tätä naiset mielessänne seuraavan kerran, kun jaatte pimpsaansa koko kylälle."
Jos nainen jakaa omaa pimpsaansa, niin silloin pimpsa löystyy jakamisen seurauksena, eikä miehet pidä löysistä pimpsasta yhtään...
Tuo koskee myös parisuhdeseksiä. Muistakaa tuo, kun valitatte miten eukko pihtaa, nainenhan vain pitää huolta itsestään.
Olisko sinulla jotain asiaa, vai paskaako vain suollat? Saatana😅
**
Olisko sinulla jotain asiaa, vai ilkeiletkö vain? Tyhjempi tuollainen kommentti on sisällöltään kuin se missä joku on erimieltä kanssasi mutta edes perustelee näkökulmansa. Sinun anti ei ole oikein mikään kun näitä heittelee.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies harrastaa seksiä monen naisen, silloin hän on ori sekä haluttu naisten keskuudessa, koska mies on selvästi kovatasoinen. Jos nainen harrastaa seksiä monen miehen kanssa, silloin hän on jakorasia eikä kukaan normaali mies ota häntä vaimokseen, koska naisen arvo laskee heti jos hänellä on liikaa kumppaneita. Pitäkää tätä naiset mielessänne seuraavan kerran, kun jaatte pimpsaansa koko kylälle."
Tuo koskee myös parisuhdeseksiä. Muistakaa tuo, kun valitatte miten eukko pihtaa, nainenhan vain pitää huolta itsestään.
Vika on lähes varmasti miehessä jos nainen ei itse valitsemaansa miestä halua. Jotain on todennäköisesti hölmöilty ja silloin itsereflektion paikka. Jos nainen on tyytyväinen itse valitsemaansa mieheen, ei ole ongelmia haluissakaan. Toki kai ikä voi myöhemmin tehdä tehtäväänsä tai elämäntilanteen muutokset, mutta jos pitkään jatkuu niin jotain on suhteessa pielessä.
T. Nainen KTM ja PS
"Sinulle ei kelpaa se, että rakastan miestäni, vaan kehittelet omassa päässäsi toisten elämän vääristyneeksi kuvaksi. Suurin osa miehistä on hienoja ihmisiä omine virheineen, kuten naisetkin."
Mitä mahdoit tällä tarkoittaa?
"Ihmettelen palstan kolmea vakkarimiestä. En ihmettele, ettei lykästä aikuisten naisten seurassa, ja seksiä saa vain maksamalla, tai väkivallalla. Vastenmielisiä ihmisiä, jotka tuskin osaavat peittää asiaa."
"Täällä trollit vaan trollailee, mutta sanotaan nyt varmuuen vuoksi että vaginassa on lihakset jotka vahvistuu käytössä, eli seksi pikemminkin auttaa lihasten pysymissä kunnossa, eikä tee pimpsasta löysempää sen enempää kuin peniksestä prinssinakkia."
Eikä ole palstanaisilla lihaksia, vaan muistaakseni sidekudoksesta muodostunut tunnoton putki, joka on kaikilla naisilla saman kokoinen. Siis palstanaisen mukaan. Ja jos siellä olisi lihaksia, niin miten ne vahvistuisi, kun palstamamman värkkihän avautuu ammolleen kiihottuessaan ja kukaan ei saa yhdynnässä orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
"Sinulle ei kelpaa se, että rakastan miestäni, vaan kehittelet omassa päässäsi toisten elämän vääristyneeksi kuvaksi. Suurin osa miehistä on hienoja ihmisiä omine virheineen, kuten naisetkin."
Mitä mahdoit tällä tarkoittaa?
"Ihmettelen palstan kolmea vakkarimiestä. En ihmettele, ettei lykästä aikuisten naisten seurassa, ja seksiä saa vain maksamalla, tai väkivallalla. Vastenmielisiä ihmisiä, jotka tuskin osaavat peittää asiaa."
**
Olen eri, mutta täällähän heti joku vinoili kun tämä nainen kertoi rakastavansa miestä ja asioista joita arvostaa. Pilkattiin ulkonäköä myöten ja väheksyttiin hänen kokemusta. Tehtiin siis olettamuksia jotka eivät edes päde.
Ja itse täällä on miehet kertoneet maksullisissa käyvän tai väkisin ottavan jos muuten ei onnistu. Väkivaltaa naisia ja lapsia kohtaan ei myöskään palstapojat paheksu, vaikka toisin voisi luulla ja toivoa. Että kai olette itse itsenne pussiin puhuneet. Tavallaan kyllä siis ymmärrän miksi hän kirjoittaa kuten kirjoittaa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuluun näihin miehiin, jotka ei vaan lyödä mistään puolisoa itselleen, vaikka kuinka yritän tutustua uusiin ihmisiin. Sitten taas on muutamia työttömiä vanhoja peruskoulu luokkalaisia, joilla naisia kyllä näyttää riittävän :(. Itse olen työssäkäyvä 32v mies, joka haluaisi perheen, mutta puoliso puuttuu. En juo alkoholia, tupakoi tai mitään muuta epäterveellistä, elämän tapaa vietä. Olen myös oma itseni, eli en esitä mitään toista persoona itsessäni, vaikka valehtelemalla matkustamalla pitkin maailmaa parikymppisenä. Taidan jäädä loppuelämäksi yksin tässä maailmassa.
--
Haaveilen joka päivä yksinolosta. Namisissa oleva sekä 5 lapsen isä.
Potki loisakka pihalle kodistasi ja sano kakaroillesi, on aika opetella itsenäistymään eikä lorvia vanhempien nurkilla enää.
Vierailija kirjoitti:
"Täällä trollit vaan trollailee, mutta sanotaan nyt varmuuen vuoksi että vaginassa on lihakset jotka vahvistuu käytössä, eli seksi pikemminkin auttaa lihasten pysymissä kunnossa, eikä tee pimpsasta löysempää sen enempää kuin peniksestä prinssinakkia."
Eikä ole palstanaisilla lihaksia, vaan muistaakseni sidekudoksesta muodostunut tunnoton putki, joka on kaikilla naisilla saman kokoinen. Siis palstanaisen mukaan. Ja jos siellä olisi lihaksia, niin miten ne vahvistuisi, kun palstamamman värkkihän avautuu ammolleen kiihottuessaan ja kukaan ei saa yhdynnässä orgasmia.
Et vissiin ole siis perillä anatomiasta, fysiologiasta tai naista metriä lähemmäs päässyt jos sitäkään.. 🙄
Todellakaan ei ole kaikki naiset samankokoisia, mallisia tai muutenkaan ominaisuuksiltaan samanlaisia. Miehissä on eroja ja niin on naisissakin. En tiennyt että joku voi olla noin pihalla mutta näköjään voi... Ehkä ikä ja elämänkokemus opettaa, ehkä ei.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ite olin just tavilomalt vietnamist himaan, siell oli hyvä nollata paineet paikalliste tyttöjen kaa. Nyt taas ootan kesälomaa, jotta pääsen mökille perhett pakoon. Alkaa kyl tympii nalkuttava vaimo ja kakarat, ootan taas 11k että pääsen aasiaan lomalle yksin perhet, niin voin taas rentoutuu.
m49"
Miksi sinulla on vaimo ja lapset, jos et kerran halua olla heidän kanssa?
Tyypillinen suomalainen juntti taas, elämä pyörii oman navan ympärillä perheestä viis. Sitten ihmetellään miksi avioerot ovat räjähtäneet suomessa, ei vaimo jaksa tuollaista miestä pitkään katsoa.
Voi ei, onko todellista! Jos on ruma ja ylipainoinen vaimo. Niin, ymmärrän täysin nimimerkkiä m49.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuluun näihin miehiin, jotka ei vaan lyödä mistään puolisoa itselleen, vaikka kuinka yritän tutustua uusiin ihmisiin. Sitten taas on muutamia työttömiä vanhoja peruskoulu luokkalaisia, joilla naisia kyllä näyttää riittävän :(. Itse olen työssäkäyvä 32v mies, joka haluaisi perheen, mutta puoliso puuttuu. En juo alkoholia, tupakoi tai mitään muuta epäterveellistä, elämän tapaa vietä. Olen myös oma itseni, eli en esitä mitään toista persoona itsessäni, vaikka valehtelemalla matkustamalla pitkin maailmaa parikymppisenä. Taidan jäädä loppuelämäksi yksin tässä maailmassa.
--
Haaveilen joka päivä yksinolosta. Namisissa oleva sekä 5 lapsen isä.
Potki loisakka pihalle kodistasi ja sano kakaroillesi, on aika opetella itsenäistymään eikä lorvia vanhempien nurkilla enää.
Joku mies voi oikeasti huolehtia velvollisuutensa vaikka ymmärrettävästi kaipaakin joskus omaa aikaa. Se että kaipaa ja tarvitsee omaa aikaa ei poista tai vähennä rakkautta perhettä kohtaan. Varmasti on aika intensiivistä arki viiden lapsen kanssa vaikka jokainen on varmasti rakas, tärkeä ja korvaamaton.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Ei vissiin fysiologia tai anatomia taas ihan tuttuja juttuja pojille 🙈 miehillä on vähän karsea sanonta tähän, mutta periaatteessa relevantti: "ei järvi soutamalla kulu" siihen on muut syyt jos tulee noita ongelmia ja niitä voi ihmetellä ja hoitaa gynellä. Seksin määrä tai kumppaneiden määrä ei tähän vaikuta :D"
Varsinkin nykyisin luulisi, että naiset vaalisivat puhtautta ja terveitä arvoja elämässään. Jokaisen biologian tunnilla edes välillä istuneen täytyy ymmärtää, että vaikka järvi ei pitäisi soutamisesta kulua, niin saastuhan se väkisinkin pikkuhiljaa. Siellä on liikkeellä vaikka minkälaista melaa. Paras lopputulos saadaan, kun mies saa olla tutkimusmatkailijana ja löytää pöheikön kätköstä aivan koskemattoman ja luonnonkauniin järven, jonne hyvin varovasti ja suurta kunnioitusta tuntien laskee venhonsa kosteikon läpi.
Ja niille, jotka eivät usko edellistä todeksi, niin miettikääpä sitäk
No ensinnäkin naisen fysiologia ylläpitää itse itseään. Toisekseen, seksi ei vaikuta terveyteen kunhan ei saa sukupuolitauteja, kolmannekseen jokainen seksiä harrastaa huolehtii terveytensä ylläpidosta ja varmistaa saman oikeuden kumppanille. Neljänneksi, jokainen elää omien arvojen mukaan joita et voi toiselle määrätä. Viidenneksi, järvi voi saastua nainen edelleenkään ei kunhan ei saa seksitautia. Se voi miehellekin napsahtaa, joten syytä on olla tarkkana kumpaisenkin. Kuudenneksi, kaikki on kuitenkin lähtökohtaisesti jonkun eka kumppani. Hieno juttu, mutta ei vähennä arvoa muilta kumppaneilta. Ja mitään muitakaan ongelmia ei ole eikä tule kun huolehtii terveyden ja hygienian. Normaali ja terve nainen ei haise... Mitä pitää vielä selventää?
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ite olin just tavilomalt vietnamist himaan, siell oli hyvä nollata paineet paikalliste tyttöjen kaa. Nyt taas ootan kesälomaa, jotta pääsen mökille perhett pakoon. Alkaa kyl tympii nalkuttava vaimo ja kakarat, ootan taas 11k että pääsen aasiaan lomalle yksin perhet, niin voin taas rentoutuu.
m49"
Tyypillinen suomalainen juntti taas, elämä pyörii oman navan ympärillä perheestä viis. Sitten ihmetellään miksi avioerot ovat räjähtäneet suomessa, ei vaimo jaksa tuollaista miestä pitkään katsoa.
Voi ei, onko todellista! Jos on ruma ja ylipainoinen vaimo. Niin, ymmärrän täysin nimimerkkiä m49.
Voi ei, onko todellista! Jos mies on huono keskustelemaan ja argumentoimaan viestejään niin ymmärrän täysin.
Nimimerkkiä
T. Nainen KTM ja PS
"Et vissiin ole siis perillä anatomiasta, fysiologiasta tai naista metriä lähemmäs päässyt jos sitäkään.. 🙄
Todellakaan ei ole kaikki naiset samankokoisia, mallisia tai muutenkaan ominaisuuksiltaan samanlaisia. Miehissä on eroja ja niin on naisissakin. En tiennyt että joku voi olla noin pihalla mutta näköjään voi... Ehkä ikä ja elämänkokemus opettaa, ehkä ei."
Alat nyt pikkuhiljaa menettää uskottavuutesi. Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää mitä luet, vai miksi syyllistät minua, vaikka jotku palstanaiset ovat noin kertoneet teidän alapäistänne ja miten ne toimivat.
Ja minä jos kuka olen tutustunut todella intensiivisesti erilaisten naisten anatomiaan. Siksihän minua naurattaa lähes ääneen, kun joku nainen alkaa paasata, eli puhua aivan puutaheinää naisten värkeistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m49"
Nykyään baarit ja tinderit on täynnä näitä naimisissa olevia miehiä, jotka yrittävät iskeä jatkuvasti sinkkunaisia.
Vierailija kirjoitti:
"Et vissiin ole siis perillä anatomiasta, fysiologiasta tai naista metriä lähemmäs päässyt jos sitäkään.. 🙄
Todellakaan ei ole kaikki naiset samankokoisia, mallisia tai muutenkaan ominaisuuksiltaan samanlaisia. Miehissä on eroja ja niin on naisissakin. En tiennyt että joku voi olla noin pihalla mutta näköjään voi... Ehkä ikä ja elämänkokemus opettaa, ehkä ei."
Alat nyt pikkuhiljaa menettää uskottavuutesi. Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää mitä luet, vai miksi syyllistät minua, vaikka jotku palstanaiset ovat noin kertoneet teidän alapäistänne ja miten ne toimivat.
Ja minä jos kuka olen tutustunut todella intensiivisesti erilaisten naisten anatomiaan. Siksihän minua naurattaa lähes ääneen, kun joku nainen alkaa paasata, eli puhua aivan puutaheinää naisten värkeistä
**
Ai minä alan menettää uskottavuutta :Dd okei... En syyllistä sinua, kunhan selvennän asioita jotka ilmeisesti eivät olekaan itsestään selviä kuten luulla voisi. Jos joku on jotain kertonut, puhuu omasta kokemuksesta, ei kaikkien.
No hyvä että tiedät, mutta nyt tiedät vielä paremmin. :)
T. Nainen KTM ja PS
Laskee miehenkin. Varmasti en huoli joka järvessä soutanutta edes teoriassa ennenkö on puhtaat seksitautitestit esittää. Jos on niin sitten voi kuksia niin paljon kuin huvittaa.
T. Nainen KTM ja PS