Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Naisten äänioikeus oli virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se nainen joka ei maksa treffeillä joille mies on hänet pyytänyt, on vain rahaton. Toinen vaihtoehto olisi olla menemättä niille treffeille ja sitten mies taas vonkuisi, että naiset antaa aina pakit.
Kumpi on parempi, että saa elämänsä naiset treffeille ja siitä syntyy kenties elämän rakkaus, tai, että nainen antaa pakit, koska on juuri silloin ihan rahaton ja romanssi jää syntymättä?
Mutta joo, jos miehen elämä on siitä pilalla, että joutuu tarjoamaan, kun on ensin toisen mukaansa pyytänyt,niin ehkä on naisen onni, kun kieltäytyy. Ei siinä aikanaan naiselle varmaan vahinkoa tule.
Itse en kyllä kävisi niin ahkerasti treffeillä, ettei niihin olisi varaa uhrata muutamaan euroa tehdäkseen vaikutusta toiseen. kannattaa ehkä panostaa laatuun eikä määrään, niin pääsee vähemmillä euroilla ja miksi ei vaan voi mennä vaikka kävelylle??? Onk
Onnistuu, minä näin, pyysin ja sain mieheni. Ihan itse 😏 olis hänkin minut varmaan huomannut ja lähestynyt, mutta se oli tuli ja leimaus enkä malttanut odottaa että hän lähestyy...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kannattaa vasemmistoa ja feminismiä miehet kannattaa oikeistoa ja aitoa tasa-arvoa ja aidossa tasa-arvossa nainen ei ole arvokkaampi kuin mies niin siksi hyvin harva nainen haluaa/vaatii aitoa tasa-arvoa mutta jokainen vaatii feminististä "tasa-arvoa" jossa nainen on huomattavasti arvokkaampi kuin mies
Voi luoja tätä taas. Perinteisessä patriarkaalisessa yhteiskunnassa naisille on aina selitetty, et ovat arvokkaampia koska ovat äitejä ja siksi heitä "suojellaan", eli holhotaan. Jo ysärillä miehet kyselivät, haluaako naiset oikeasti, ettei miehet enää avaa ovia ja auta takin kanssa. No eivät silloinkaan niin tehneet, joten kysymys oli tosi outo.
Missä kohtaa naiset haluavat olla miestä ylempänä? Toi on pelkkää sanahelinää: "aitoa tasa-arvoa." Jep.
Kertauksen vuoksi. Edustusrouvia: http://tinyurl.com/mr3xjvzs ja kotimiehiä: https://rent.men/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on kaupungeissa valtavan paljon kaikenlaisia ilmaistapahtumia. En edelleenkään usko, että kenenkään talous kaatuu yhteen kahvikupilliseen. Itaruus on taas niin vastenmielinen piirre, että ainakin itse kierrän sellaiset miehet kaukaa.
Juuri tätä yritin sanoa myös. Samaa mieltä.
T. Nainen KTM ja PS
Sinusta naiset jotka vaativat miestä maksamaan ensitreffit eivät ole itaria vaan.... mitä?
En ole koskaan ollut treffeillä naisen kanssa joka olis vaatinut, että miehen pitää maksaa.
Mut
Eh, juu, kiitos määritelmästä. Sieltä se Google löysi. Minä olen käyttänyt vaan pihiä, kitsasta, visua, visukinttua ja sen sellaisia mutta tuota sanaa en tiennyt.
Aina oppii uutta 😄
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt tulee vastaus: Nainen joka vaatii palstamiestä tarjoamaan 2e kahvit treffeillä ei ole itara vaan RÖYHKEÄ :D
Ootko nyt tyytyväinen.
Miksi noin? Miksi se nainen ei ole itara?
Jos se maksaa sun kahvit? 🤔 Tai sit ei maksa ja silloin se voi olla vaan valikoivasti pihi kuten minä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt tulee vastaus: Nainen joka vaatii palstamiestä tarjoamaan 2e kahvit treffeillä ei ole itara vaan RÖYHKEÄ :D
Ootko nyt tyytyväinen.
Jos se maksaa sun kahvit? 🤔 Tai sit ei maksa ja silloin se voi olla vaan valikoivasti pihi kuten minä.
T. Nainen KTM ja PS
Mutta äsken mies joka ei maksa luokiteltiin pihiksi, joka oli kovin kovin paha asia.
Mitäs jos se on muuten moderni ja vanhanaikainen vain noissa asioissa mistä se hyötyy jotain?
**
Mitä jos on muuten vanhanaikainen ja moderni nainen vain tässä asiassa missä ei edes hyödy mitään?
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Palstamies pliis, sitä itara asiaa..... voisitko kysyä sitä siltä daamilta, joka vaatia sinua maksamaan?????
Me ei voida tietää mikä se semmonen nainen on, joka vaatii miestä maksamaan kahvinsa... Sun täytyy kysyä siltä itseltään.
Me voidaan vaan veikkailla, että se on rahaton, se on vanhanaikainen, se luulee, että olet herrasmies ja haluat maksaa, kun olet treffeille pyytänyt sille ei ole tullut mieleen että sä olet pa vaikka vietkin toisen kahville jne. Ei voida tietää, suotta sitä täällä jankutat.
Ps kuinka usen sinua on nainen VAATINUT maksamaan??? Oletko koskaan edes päässyt treffeille????
Ja taas kerran sitä ihanaa vanhanaikaisuutta. Oletusarvona että mies pyytää treffeille :)
Huomaa kyllä hyvin mistä perinteistä pidetään kiinni ja miksi toisista luovutaan.
Mies, palvo vulvaa (ja maksa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko nyt tyytyväinen.
T. Nainen KTM ja PS
Mutta äsken mies joka ei maksa luokiteltiin pihiksi, joka oli kovin kovin paha asia.
Jonkun mielestä piheys voi eleenä olla luontaan työntävä. Minulle on se ja sama. Irstas on pahempi kuin pihi 😄
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamies pliis, sitä itara asiaa..... voisitko kysyä sitä siltä daamilta, joka vaatia sinua maksamaan?????
Me ei voida tietää mikä se semmonen nainen on, joka vaatii miestä maksamaan kahvinsa... Sun täytyy kysyä siltä itseltään.
Me voidaan vaan veikkailla, että se on rahaton, se on vanhanaikainen, se luulee, että olet herrasmies ja haluat maksaa, kun olet treffeille pyytänyt sille ei ole tullut mieleen että sä olet pa vaikka vietkin toisen kahville jne. Ei voida tietää, suotta sitä täällä jankutat.
Ps kuinka usen sinua on nainen VAATINUT maksamaan??? Oletko koskaan edes päässyt treffeille????
Ja taas kerran sitä ihanaa vanhanaikaisuutta. Oletusarvona että mies pyytää treffeille :)
Huomaa kyllä hyvin mistä perinteistä pidetään kiinni ja miksi toisista luovutaan.
Mies, palvo vulvaa (ja maksa)
Juuri kysyin omaa logiikkaasi mukaillen seuraavaa:
Mitä jos on muuten vanhanaikainen ja moderni nainen vain tässä asiassa missä ei edes hyödy mitään?
T. Nainen KTM ja PS
Hauska ketju. 5 sivua meni siinä että naiset haukkuvat miehet jotka eivät maksa piheiksi paskoiksi, ja selittelevät miksi naiset eivät kuitenkaan ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä hyvin mistä perinteistä pidetään kiinni ja miksi toisista luovut
Juuri kysyin omaa logiikkaasi mukaillen seuraavaa:
T. Nainen KTM ja PS
Anna esimerkki sellaisesta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tökeröä se on jos automaattisesti näin olettaa tapahtuvaksi. Irstasta on sitten kun siihen tulee törkeää seksuaalista käytöstä mukaan. Yleensä kai tästä jälkimmäisestä ei ole kyse. Jos on niin silloin asia on tietysti sitä itseään.
Mutta voi se myös olla kohtelias ele tarjoutua maksamaan. Tiedän että minun lähipiirissä moni nainen näin kokee vaikka minulle on aivan sama kuka maksaa. Tiedän myös että moni nainen odottaa että mies pyytää treffeille, minä oikaisin siinäkin ja pyysin itse. Minulle on aivan sama kumpi pyytää ja kumpi maksaa.
T. Nainen KTM ja PS
--
JA SIELTÄ SE TULI, MIES MAKSAA ON KOHTELIAS ELE!
Käytöstapoja joista naiset pitävät verissäpäin kiinni. MIes avaa oven koska käytöstavat. Mies maksaa koska käytöstavat.
Kohtelias ele ei ole sama kuin käytöstapa!!!!
kohteliaisuus
substantiivi
se, että on kohtelias; hyvät tavat
kohtelias ele tai ilmaus
Esimerkkejä kohteliaisuus sanan käytöstä:
Mihin on unohtunut 'kohteliaisuus'?
Tapaamisen aluksi vaihdettiin 'kohteliaisuuksia'.
Kiitos 'kohteliaisuudesta'!
Suomalaisilla ei ole tapana ladella 'kohteliaisuuksia'.
Katso myös: käytöstapa, diplomatia, kärki
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju. 5 sivua meni siinä että naiset haukkuvat miehet jotka eivät maksa piheiksi paskoiksi, ja selittelevät miksi naiset eivät kuitenkaan ole sellaisia.
Olen yrittänyt kaikin tavoin selostaa ja selventää että minulle henkilökohtaisesti on aivan sama maksaako mies vai ei.
Tämän lisäksi olemme todenneet että moni nainen kokee kohteliaana eleenä miehen halun tarjota.
Sitten on selvennetty että ele ei ole sama asia kuin käytöstavat.
Ja edelleenkään ja tästä huolimatta yhtäkään miestä ei ole haukuttu...
T. Nainen KTM ja PS, ihan sama kuka maksaa
Turhaahan tällaisia on pohdiskella. Ainoat asiat mihin täällä päättäjät haluaa muutoksia, on asiat jotka toimii. Jos taas jotain ongelmakohtia ilmenee, niin niihin voidaan puuttua vasta, kun seisotaan jo raunioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä hyvin mistä per
No minä joka
A) pyysin miestä treffeille vastoin oletusta
B) en välitä siitä kuka maksaa, vaikka se tarkoittaisi että maksan itse
Sinähän kuvasit vanhanaikaiseksi että oletetaan miehen pyytävän treffeille ja miehen maksavan (olen tässä moderni).
Vanhanaikainen olen taas siinä, että perhe on edelleen kaiken perusyksikkö, avioliitto merkityksellinen instituutio, teen mielellään kotityöt vaikkei minua käsketä jne.(nykyään vähän vanhanaikaisina pidettyjä asioita että nainen tekisi kotityöt, nuorena naimisiin jne.)
Eli päinvastainen esimerkki mitä kuvasit. Mikä minä sitten siis olen?
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt kaikin tavoin selostaa ja selventää että minulle henkilökohtaisesti on aivan sama maksaako mies vai ei.
Tämän lisäksi olemme todenneet että moni nainen kokee kohteliaana eleenä miehen halun tarjota.
Sitten on selvennetty että ele ei ole sama asia kuin käytöstavat.
Ja edelleenkään ja tästä huolimatta yhtäkään miestä ei ole haukuttu...
T. Nainen KTM ja PS, ihan sama kuka maksaa
Paitsi että kohteleliaisuus tarkoittaa että on hyvät tavat.
Kohtelias ele on tällöin hyvien tapojen osoittamista.
Käytöstapojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tökeröä se on jos automaattisesti näin olettaa tapahtuvaksi. Irstasta on sitten kun siihen tulee törkeää seksuaalista käytöstä mukaan. Yleensä kai tästä jälkimmäisestä ei ole kyse. Jos on niin silloin asia on tietysti sitä itseään.
Mutta voi se myös olla kohtelias ele tarjoutua maksamaan. Tiedän että minun lähipiirissä moni nainen näin kokee vaikka minulle on aivan sama kuka maksaa. Tiedän myös että moni nainen odottaa että mies pyytää treffeille, minä oikaisin siinäkin ja pyysin itse. Minulle on aivan sama kumpi pyytää ja kumpi maksaa.
T. Nainen KTM ja PS
--
JA SIELTÄ SE TULI, MIES MAKSAA ON KOHTELIAS ELE!
Käytöstapoja joista naiset pitävät verissäpäin kiinni. MIes avaa oven koska käytöstavat. Mies maksaa koska käytöstavat.
Minusta kohteliaisuus, eleet ja käytöstavat eivät ole suoraan synonyymejä keskenään vaikka täydentävät toisiaan.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kerran sitä ihanaa vanhanaikaisuutta. Oletusarvona että mies pyytää treffeil
No minä joka
A) pyysin miestä treffeille vastoin oletusta
B) en välitä siitä kuka maksaa, vaikka se tarkoittaisi että maksan itse
Sinähän kuvasit vanhanaikaiseksi että oletetaan miehen pyytävän treffeille ja miehen maksavan (olen tässä moderni).
Vanhanaikainen olen taas siinä, että perhe on edelleen kaiken perusyksikkö, avioliitto merkityksellinen instituutio, teen mielellään kotityöt vaikkei minua käsketä jne.(nykyään vähän vanhanaikaisina pidettyjä asioita että nainen tekisi kotityöt, nuorena naimisiin jne.)
Eli päinvastainen esimerkki mitä kuvasit. Mikä minä sitten siis olen?
T. Nainen KTM ja PS
Sinähän olet itse vastannut tuohon.
Mies joka ei pyydä treffeille on saamaton perässä vedettävä reppana joka ei ansaitse hyvää naista.
Jos sinä maksat, se tarkoittaa että mies on pihi ja alista saastaa maailmassa.
Sinullahan on tuossa tilanteessa vain hyvät tavat ja mies ansaitsee kuolla yksin.