Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Osuutensa? 50% vai tulojen mukaan?
Aivan, se vaihtuu kun mies on pienituloisempi.
Nainen ottaa eron koska mies ei tarjoa naisen ja naisen lapsen vaatimaa elintasoa."
Toimitaan samoin kuten aiemmin. Jos perheessä on lapsia, on nainen ollut vanhempainpäivärahalla. Jos naisen palkka ei riitä siihen, niin sitten yhdessä mietitään, miten kuluja saadaan pienemmäksi. Ruoka on sellainen, josta on helppo säästää, joten mies kokkaa hyvää, halpaa ja terveellistä ruokaa. Toki kaikenmaailman maksullisesta hömpästä pitää luopua ensin.
Pariutuessa miesten kannattaa miettiä naisen koulutusta, ammattia ja tulotasoa ennemmin mitä rintojen ja takapuolen terhakkuutta.
Annat ymmärtää että vastuu valinnasta olisi yksin miehellä. Todellisuuden tiedämme molemmat. Varakaskaan nainen ei valitse vähemmän tienaavaa miestä joten mies voi halut
Teille ei kelpaa pulskat,vanhat tai yh-äidit. Mies kuin mies pyrkii velkaantumisen uhalla saamaan parhaimman. Sitten käy noin.
No tökeröä se on jos automaattisesti näin olettaa tapahtuvaksi. Irstasta on sitten kun siihen tulee törkeää seksuaalista käytöstä mukaan. Yleensä kai tästä jälkimmäisestä ei ole kyse. Jos on niin silloin asia on tietysti sitä itseään.
Mutta voi se myös olla kohtelias ele tarjoutua maksamaan. Tiedän että minun lähipiirissä moni nainen näin kokee vaikka minulle on aivan sama kuka maksaa. Tiedän myös että moni nainen odottaa että mies pyytää treffeille, minä oikaisin siinäkin ja pyysin itse. Minulle on aivan sama kumpi pyytää ja kumpi maksaa.
T. Nainen KTM ja PS
--
Itara ja irstas on kaksi eri asiaa. Luulisi joka naisen ja KTM:n tietävän.
No tökeröä se on jos automaattisesti näin olettaa tapahtuvaksi. Irstasta on sitten kun siihen tulee törkeää seksuaalista käytöstä mukaan. Yleensä kai tästä jälkimmäisestä ei ole kyse. Jos on niin silloin asia on tietysti sitä itseään.
Mutta voi se myös olla kohtelias ele tarjoutua maksamaan. Tiedän että minun lähipiirissä moni nainen näin kokee vaikka minulle on aivan sama kuka maksaa. Tiedän myös että moni nainen odottaa että mies pyytää treffeille, minä oikaisin siinäkin ja pyysin itse. Minulle on aivan sama kumpi pyytää ja kumpi maksaa.
T. Nainen KTM ja PS
--
JA SIELTÄ SE TULI, MIES MAKSAA ON KOHTELIAS ELE!
Käytöstapoja joista naiset pitävät verissäpäin kiinni. MIes avaa oven koska käytöstavat. Mies maksaa koska käytöstavat.
Minulle nyt on itsestään selvää, että en ota keneltäkään puolitutulta mitään vastaan vaan maksan itse. Miehen itaruus selvinnee pian, sillä itara kyllä kertoo mielipiteensä paikan hintatasosta viimeistään treffeillä, todennäköisesti jo ennen sitä.
Ehkä se nainen joka ei maksa treffeillä joille mies on hänet pyytänyt, on vain rahaton. Toinen vaihtoehto olisi olla menemättä niille treffeille ja sitten mies taas vonkuisi, että naiset antaa aina pakit.
Kumpi on parempi, että saa elämänsä naiset treffeille ja siitä syntyy kenties elämän rakkaus, tai, että nainen antaa pakit, koska on juuri silloin ihan rahaton ja romanssi jää syntymättä?
Mutta joo, jos miehen elämä on siitä pilalla, että joutuu tarjoamaan, kun on ensin toisen mukaansa pyytänyt,niin ehkä on naisen onni, kun kieltäytyy. Ei siinä aikanaan naiselle varmaan vahinkoa tule.
Itse en kyllä kävisi niin ahkerasti treffeillä, ettei niihin olisi varaa uhrata muutamaan euroa tehdäkseen vaikutusta toiseen. kannattaa ehkä panostaa laatuun eikä määrään, niin pääsee vähemmillä euroilla ja miksi ei vaan voi mennä vaikka kävelylle??? Onko saatana pakko mennä kahville, jos ei kerran ole varaa??????? Kummallakaan.
Ei pidä pyytää kahvilaan treffeille ja kuvitella, että sillä toisellakaan on sinne varaa mennä, jos ei kerran itselläänkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Palstamieskin on tajunnut, ettei kukaan pakota ottamaan väkivaltaista miestä ja kirjoitti sen tänne kuin suurimmankin uutisen:D
Luuletko oikeasti, että joku on oikeasti luullut, että joku PAKOTAA naisen ottamaan väkivaltaisen miehen???? Mistä sellaista olet saanut päähäsi. Ei kukaan ole sellaista koskaan väittänyt.
Mutta ihminen voi muuttua ja sitä ei aina voi ennekoida.
Oletko myös luullut, että joku pakottaa miehen ottamaan väkivaltaisen naisen????
Joku pakiottaa ottamaan vähemmän tienaavan puolison????
Joku pakottaa ottamaan enemmän tienaavan puolison???
Joku pakottaa ottamaan juopon puolison???
Joku pakottaa ottamaan puolison joka sitten sairastuu syöpään ja menttää työkykynsä???
Kukaan ei ole koskaan väittänyt, että joku laki/tms pakottaa ottamaan jonkun puolisokseen, kyllä se ihan itse se puoliso valitaan.
Onko liian vaikea
Nainen kirjoittaa ivallisesti, miesvihaa tihkuen neuvoja kuinka miehen ei kannata valita köyhempää naista vaan ottaa sellaisen joka elättää miehen.
Nainen ei huoli samaa neuvoa väkivaltaisista miehistä vaan keksii omaa narratiivia tukeakseen väitteen jonka mukaan mies olisi väittänyt että joku PAKOTTAA naisen ottamaan sen.
Ehei, tiedämme oikein hyvin että haluatte ottaa väkivaltaisen miehen.
Mutta miksi valitatte kun se hakkaa teidät, hengiltä.
"Itsekin tiedän yhden tapauksen jossa nainen tappoi lukuisia vastasyntyneitä vauvojaan ja pakasti ne. Jotku uskoo sitä naista kun se vannoo ettei tekisi vauvoilleen pahaa. Nainen tappaa vauvansa eikä siinä lainsäädäntö auta. Niin moni vauva on päässyt hengestään, eikä mies voi asialle mitään. Vauva on turvattomassa asemassa, eikä siihen lainsäädännöllä pystytä puuttumaan."
Menkää pankkiin hakemaan 100 000-200 000 laina. Alkakaa yyhoiksi. (Ai ei?). https://menhavingbabies.org/assistance/application1/
Käytöstavat omaava ihminen on kohtelias kaikille eikä vain niille, joista hän haluaa jotain. Se on positiivinen piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on kaupungeissa valtavan paljon kaikenlaisia ilmaistapahtumia. En edelleenkään usko, että kenenkään talous kaatuu yhteen kahvikupilliseen. Itaruus on taas niin vastenmielinen piirre, että ainakin itse kierrän sellaiset miehet kaukaa.
Juuri tätä yritin sanoa myös. Samaa mieltä.
T. Nainen KTM ja PS
Sinusta naiset jotka vaativat miestä maksamaan ensitreffit eivät ole itaria vaan.... mitä?
En ole koskaan ollut treffeillä naisen kanssa joka olis vaatinut, että miehen pitää maksaa.
Mutta kysyttiinkö tuota?
Kovin on mammoille vaikeaa vastata kysymyksene. Mies joka ei halua kust
Minä näen ainakin irstaan ja pihin eri asiana. Toinen on seksuaalisesti törkeä, toinen tarkka rahoistaan.
Se että on irstas on pahempi ominaisuus kuin se että on köyhä. Pihi on myös mielipiteitä jakava mutta irstas edelleen näistä pahin.
No minä naisena joka en halua kustantaa miellän itseni valikoivaksi ja okei myös pihi olen vähän. Irstas taas en ole ollenkaan. Voin maksaa ystäville/perheenjäsenille/läheisille/miehelleni tai miehelle, jos haluan olla kohtelias muuten vaan eikä ole kyseessä treffit tai päättänyt että kyseessä on tuleva aviomieheni (paikka on nyt täytetty). Muille en maksa 😅 eli valikoivasti pihi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kerro naisille joita tapailet ettet halua maksaa heille asiaa x tai mitään.
Jos haluat johonkin muuhun asiaan vastauksen niin voitko kysyä uudelleen, että tiedän ja osaan vastata sitten kysymääsi paremmin.
T. Nainen KTM ja PS
Sinusta naiset jotka vaativat miestä maksamaan ensitreffit eivät ole itaria vaan.... mitä?
Tavaa tuo oikein hitaasti.
Olen eri, mutta voin vastata tähän kysymykseen, joka näyttää olevan sinulle elämää suurempi.
Nainen, joka vaatii miestä maksamaan ensitreffeillä on vanhanaikainen. Kuten minä. Niin toimittiin minun nuoruudessani. Muu ei tullut kenellekään edes mieleen, ainakaan minun piireissäni.
Noin, ole hyvä. Toivottavasti pääset nyt elämässäsi edes piirun verran eteenpäin.
N54
Kas kas, N54 alkoi arvailemaan kuinka asia olisi elämää suurempi :) Joku voisi päätellä sen olevan ivallista miesvihaa koska naiselle et vastaisi samalla tavalla.
Kiitos vastauksestasi. Nainen on vanhanaikainen.
Mitäs jos se on muuten moderni ja vanhanaikainen vain noissa asioissa mistä se hyötyy jotain?
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
--
Itara ja irstas on kaksi eri asiaa. Luulisi joka naisen ja KTM:n tietävän.
En oo ikinä kuullu et mikä on itara siis oikeasti. Nyt pitää googlata... 😅😅😅 Luulin että se on sama kuin irstas 🤣🙈 tämä KTM menee ja googlaa...
T. Nainen KTM ja PS
Mulla on ollut aina treffeillä kahvia termarissa ja korppupussi repussa.
Palstamies pliis, sitä itara asiaa..... voisitko kysyä sitä siltä daamilta, joka vaatia sinua maksamaan?????
Me ei voida tietää mikä se semmonen nainen on, joka vaatii miestä maksamaan kahvinsa... Sun täytyy kysyä siltä itseltään.
Me voidaan vaan veikkailla, että se on rahaton, se on vanhanaikainen, se luulee, että olet herrasmies ja haluat maksaa, kun olet treffeille pyytänyt sille ei ole tullut mieleen että sä olet pa vaikka vietkin toisen kahville jne. Ei voida tietää, suotta sitä täällä jankutat.
Ps kuinka usen sinua on nainen VAATINUT maksamaan??? Oletko koskaan edes päässyt treffeille????
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
--
JA SIELTÄ SE TULI, MIES MAKSAA ON KOHTELIAS ELE!
Käytöstapoja joista naiset pitävät verissäpäin kiinni. MIes avaa oven koska käytöstavat. Mies maksaa koska käytöstavat.
Kohtelias ele ei ole sama kuin käytöstapa!!!!
T. Nainen KTM ja PS, nyt meen googlaan sit itaran määritelmää
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se nainen joka ei maksa treffeillä joille mies on hänet pyytänyt, on vain rahaton. Toinen vaihtoehto olisi olla menemättä niille treffeille ja sitten mies taas vonkuisi, että naiset antaa aina pakit.
Kumpi on parempi, että saa elämänsä naiset treffeille ja siitä syntyy kenties elämän rakkaus, tai, että nainen antaa pakit, koska on juuri silloin ihan rahaton ja romanssi jää syntymättä?
Mutta joo, jos miehen elämä on siitä pilalla, että joutuu tarjoamaan, kun on ensin toisen mukaansa pyytänyt,niin ehkä on naisen onni, kun kieltäytyy. Ei siinä aikanaan naiselle varmaan vahinkoa tule.
Itse en kyllä kävisi niin ahkerasti treffeillä, ettei niihin olisi varaa uhrata muutamaan euroa tehdäkseen vaikutusta toiseen. kannattaa ehkä panostaa laatuun eikä määrään, niin pääsee vähemmillä euroilla ja miksi ei vaan voi mennä vaikka kävelylle??? Onko saatana pakko mennä kahville, jos ei kerran ole v
Kas kas, taas pari asiaa...
Miehen elämä siitä pilalla että joutuu tarjoamaan kun on ensin toisen mukaansa pyytänyt.
Mitäs jos naiset ottaisivat aloitteen käsiinsä? Onnistuisiko?
Vierailija kirjoitti:
"Itsekin tiedän yhden tapauksen jossa nainen tappoi lukuisia vastasyntyneitä vauvojaan ja pakasti ne. Jotku uskoo sitä naista kun se vannoo ettei tekisi vauvoilleen pahaa. Nainen tappaa vauvansa eikä siinä lainsäädäntö auta. Niin moni vauva on päässyt hengestään, eikä mies voi asialle mitään. Vauva on turvattomassa asemassa, eikä siihen lainsäädännöllä pystytä puuttumaan."
Menkää pankkiin hakemaan 100 000-200 000 laina. Alkakaa yyhoiksi. (Ai ei?). https://menhavingbabies.org/assistance/application1/
Laitonta, edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat omaava ihminen on kohtelias kaikille eikä vain niille, joista hän haluaa jotain. Se on positiivinen piirre.
Hyvin sanottu, samaa mieltä. Tätä olen tässä yrittänyt sanoitaa itsekin. Tässä se tuli tiiviisti ja selkeästi.
T. Nainen KTM ja PS
No niin nyt tulee vastaus: Nainen joka vaatii palstamiestä tarjoamaan 2e kahvit treffeillä ei ole itara vaan RÖYHKEÄ :D
Ootko nyt tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on kaupungeissa valtavan paljon kaikenlaisia ilmaistapahtumia. En edelleenkään usko, että kenenkään talous kaatuu yhteen kahvikupilliseen. Itaruus on taas niin vastenmielinen piirre, että ainakin itse kierrän sellaiset miehet kaukaa.
Juuri tätä yritin sanoa myös. Samaa mieltä.
T. Nainen KTM ja PS
En ole koskaan ollut treffeillä naisen kanssa joka olis vaatinut, että miehen pitää maksaa.
Mutta kysyttiinkö tuota?
Kovin on mammoille
Minä näen ainakin irstaan ja pihin eri asiana. Toinen on seksuaalisesti törkeä, toinen tarkka rahoistaan.
Se että on irstas on pahempi ominaisuus kuin se että on köyhä. Pihi on myös mielipiteitä jakava mutta irstas edelleen näistä pahin.
No minä naisena joka en halua kustantaa miellän itseni valikoivaksi ja okei myös pihi olen vähän. Irstas taas en ole ollenkaan. Voin maksaa ystäville/perheenjäsenille/läheisille/miehelleni tai miehelle, jos haluan olla kohtelias muuten vaan eikä ole kyseessä treffit tai päättänyt että kyseessä on tuleva aviomieheni (paikka on nyt täytetty). Muille en maksa 😅 eli valikoivasti pihi.
T. Nainen KTM ja PS
Minäpä nyt autan pelkkää naista vähän kun on niin kovin vaikeaa:
itara
adjektiivi
kitsas; ylenmäärin säästeliäs ja nuuka.
Esimerkkejä itara sanan käytöstä:
Itara on saituriin liitettävä määre.
Katso myös: kitupiikki, naurettavuus, saita, nuuka, kitsas
--
irstas
adjektiivi
epäsiveellinen; hyvin sopimaton
Esimerkkejä irstas sanan käytöstä:
irstas vanha nainen
puhua irstaita
Katso myös: irstainen, epäsiveellinen, siveetön, säädytön
Liittyvät sanat: sopiva
Mutta kysyttiinkö tuota?
Kovin on mammoille vaikeaa vastata kysymyksene. Mies joka ei halua kustantaa on kitsas, itara, pihi. Se on huono asia, pahempi kuin köyhä.
Asia selvä!
Mutta mikäs se nainen joka ei halua kustantaa on?