Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän propagandaa!
Että Suomi näivettyy...
Niin, nyt kun suomalaiset naiset eivät tee lapsia, ei tulevaisuudessa ole tarpeeksi sotilaita puolustamaan suomea enää. Eli vihollinen voi vaan kävellä rajojen yli, ilman suurempia tappioita. Kuka tulevaisuudessa suomea puolustaa sitten, jos suomalaiset kuolevat sukupuuttoon tätä menoa?
No sitten, suomea puolustavat raketti-insinöörit tietysti :D. Heitä tuli yli 30000 ruotsista vapaaestoisesti tänne suomea puolustamaan vuonna 2015, lisää näköjään on tulossa itärajan takaa. Heillä on kokemusta sotimisesta, varmasta löytyy kovaa tahtoa puolustaa suomea, sitten kun aika vihdoin koittaa heille!
Kaveri jakoi fb:ssä inttin jo suorittaneen poikansa tupakuvan p-kaudelta viime syks
Tykkimies? Huonoja uutisia poikasi tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on kaupungeissa valtavan paljon kaikenlaisia ilmaistapahtumia. En edelleenkään usko, että kenenkään talous kaatuu yhteen kahvikupilliseen. Itaruus on taas niin vastenmielinen piirre, että ainakin itse kierrän sellaiset miehet kaukaa.
Juuri tätä yritin sanoa myös. Samaa mieltä.
T. Nainen KTM ja PS
Sinusta naiset jotka vaativat miestä maksamaan ensitreffit eivät ole itaria vaan.... mitä?
No mitä jos kerrot tämän naisille jotka odottavat sinun jotain maksavan, etkä minulle joka en odota sinulta mitään. En ole vaatinut keneltäkään mieheltä yhtään mitään.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitää ottaa vähemmän tienaava mies siksi että mies ei suostu keräämään työkokemusta tai kouluttautua itse pidemmälle? Tai ottaa oman tasoinen nainen.
T. Nainen KTM ja PS
--
Miksi miehen pitää?
Siis eihän kukaan pakota miestä ottamaan vähemmän tienaavaa naista, se on miehen ihan oma päätös. Miksi edes kysyt noin typerää asiaa. Kuvitteletko oikeasti, että Suomen laissa jossakin lukee, että miehen kuuluu ottaa vähemmän tienaava vaimo?????? Entä jos ne palkat muutuukin avioliiton aikana toisin päin.? pitäsisikö silloin erota, kun se jonka kuului tienata enemmän/vähemmän tienaakin nyt juuri päinvastoin.
Siis miksi edes jankuttaa tuosta kumman kuuluu tienata enemmän, kun nuo on jokaisen ihmisen ihan itse valitsemia asioita, eikä niihin kukaan muu
Pullakahvien maksu ja väkivalta ovat mielestäsi jotenkin vertailukelpoisia? Mietihän taas hetki... Ja jos se on niistä kahveista kiinni sinun taloutesi niin kerro se naiselle jonka kanssa olet treffeillä äläkä tee asiasta ongelmaa joka ei sitä ole toisin kuin väkivalta.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tuolla edellä vaatii, että joka miehellä pitää olla oma nyrkkeilysäkki kotona ja miehen pitää saada tap
*paa perheensä, jos haluaa ja sitten vielä, että pitäisi säätää laki, että joka 30v naisella pitää olla vähintään kaksi lasta.Tuohan tarkoittaa sitä, että sitten kaikilla miehilläkin olisi se kaksi lasta, onko miehillä siis intoa elättää omat lapsensa??? Ja aika moni varmaan yksinhuoltajana, kun nyrkkeilysäkiltä on lähtenyt henki jossain vaiheessa. Ja kun sen naisen paikka on kotona, niin miten se nyt voisi ne lapset elättää? Ja miten monennessa sukupolvessa ne pienet tytöt tajuaa, että heidän kohtalonsa, kun kasvavat aikuiseski on kuolla nyrkkeilysäkkinä oman miehen käden kautta? kuulostaa Afganistanin touhulta, palstamiehen ihannemaalta. Vaikka sitten tekopyhästi tuontyyppisiä ihmisiä tu
"Naiset on kuvotuksia, hyi helvetti" Kuvottiko sinua, kun luit nuo samat asiat miehen kirjoittamina??? Ei suinkaan vaan innokkaana annoit kommenteille yläpeukun. Tuota voisi sanoa kaksinaismoraaliksi ja niinhän palstamies on täällä koko ajan tehnytkin. Mies laukoo törkeyksiä palstalla, miehet peukuttaa innolla, mutta kun joku nainen toistaa nuo törkeydet, on palstamies kauhuissaan:D Ja kommnetoi tekopyhästi, että kyllä naiset on kuvotuksia.
Nuo kaikki "kuvotukset" on täältä miesten kommenteista poimittuja. Mutta palstamiestä ne kuvottaa vasta siteen, kun joku nainen ne tuo esiin. Miehen kirjoittmia(ehkä ihan sinun omasta näppäimistöstäsi?) ne on tosi oikein ja hyviä.
Onko olemassa tekopyhempää ihmistä, kuin palstamies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on kaupungeissa valtavan paljon kaikenlaisia ilmaistapahtumia. En edelleenkään usko, että kenenkään talous kaatuu yhteen kahvikupilliseen. Itaruus on taas niin vastenmielinen piirre, että ainakin itse kierrän sellaiset miehet kaukaa.
T. Nainen KTM ja PS
Sinusta naiset jotka vaativat miestä maksamaan ensitreffit eivät ole itaria vaan.... mitä?
No mitä jos kerrot tämän naisille jotka odottavat sinun jotain maksavan, etkä minulle joka en odota sinulta mitään. En ole vaatinut keneltäkään mieheltä yhtään mitään.
T. Nainen KTM ja PS
Kerron mitä? Kysyin mielipidettäsi. Jostain syystä et vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitää ottaa vähemmän tienaava mies siksi että mies ei suostu keräämään työkokemusta tai kouluttautua itse pidemmälle? Tai ottaa oman tasoinen nainen.
T. Nainen KTM ja PS
--
Miksi miehen pitää?
Siis eihän kukaan pakota miestä ottamaan vähemmän tienaavaa naista, se on miehen ihan oma päätös. Miksi edes kysyt noin typerää asiaa. Kuvitteletko oikeasti, että Suomen laissa jossakin lukee, että miehen kuuluu ottaa vähemmän tienaava vaimo?????? Entä jos ne palkat muutuukin avioliiton aikana toisin päin.? pitäsisikö silloin erota, kun se jonka kuului tienata enemmän/vähemmän tienaakin nyt juuri päinvastoin.
Siis miksi edes jankuttaa tuosta kumman kuuluu tienata enemmän, kun nuo on jokaisen ihmisen i
Pullakahvien maksu ja väkivalta ovat mielestäsi jotenkin vertailukelpoisia? Mietihän taas hetki... Ja jos se on niistä kahveista kiinni sinun taloutesi niin kerro se naiselle jonka kanssa olet treffeillä äläkä tee asiasta ongelmaa joka ei sitä ole toisin kuin väkivalta.
T. Nainen KTM ja PS
Mitä tapahtui sille että jokainen valitsee oman puolisonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
T. Nainen KTM ja PS
Ke
Eli kerro naisille joita tapailet ettet halua maksaa heille asiaa x tai mitään.
Jos haluat johonkin muuhun asiaan vastauksen niin voitko kysyä uudelleen, että tiedän ja osaan vastata sitten kysymääsi paremmin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
--
Miksi miehen pitää?
Siis miksi edes jankuttaa tuosta kumman ku
Jokainen edelleen valitsee puolisonsa.
Mutta väkivaltaa käyttävä puoliso kantaa itse häpeän ja syyllisyyden asiasta, ei uhri. Näissä tilanteissa syy ja vastuu on tekijällä aina ja yksin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
--
Miksi miehen pitää?
Siis miksi edes jankuttaa tuosta kumman kuuluu tienata enemmän, kun nuo on jokaisen ihmisen ihan itse valitsemia asioita, eikä niihin kukaan muu
Ymmärrätkö, ettei kukaan valitse väkivaltaista miestä, ja tämäkin on sulle monta kertaa selitetty. Yleensä mies osaa alkuun olla kunnolla ja totuus selviää vasta myöhemmin. Toki on myös naisia joita on jo lapsesta hakattu ja käytetty hyväksi ja nämä monesti sortuvat hakkaavaan mieheen, koska muuta mallia ei ole. Ja kun täälläkin koko ajan ukot valittaa, että naiset ne vasta väkivaltaisia on niin ei niitä miehiäkään kukaan pakota ottamaan välivaltaista miestä.
Miksi mies valitsee väkivaltaisen naisen , kun hyviä ja kunnollisiakin on tarjolla?? :D
Jos haluat johonkin muuhun asiaan vastauksen niin voitko kysyä uudelleen, että tiedän ja osaan vastata sitten kysymääsi paremmin.
T. Nainen KTM ja PS
Tavaa tuo oikein hitaasti.
"Kaveri jakoi fb:ssä inttin jo suorittaneen poikansa tupakuvan p-kaudelta viime syksynä, 10 tupalaisista näytti olevan afrikasta tai lähi-idältä kotoisin, ainoastaan 2 kaverin poika ja yksi toinen jätkä oli suomalaisen näköisiä...! Joten väestön vaihdos on jo menossa. Kiitos siitä kuuluu liberaaleille. Poika suoritti intin santiksessa 165vk."
Pääkaupunginseudulla onkin pelkkiä ma mu nuoria, joten ei ihme että suomalaiset siellä enää viihdy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tuolla edellä vaatii, että joka miehellä pitää olla oma nyrkkeilysäkki kotona ja miehen pitää saada tap
*paa perheensä, jos haluaa ja sitten vielä, että pitäisi säätää laki, että joka 30v naisella pitää olla vähintään kaksi lasta.Tuohan tarkoittaa sitä, että sitten kaikilla miehilläkin olisi se kaksi lasta, onko miehillä siis intoa elättää omat lapsensa??? Ja aika moni varmaan yksinhuoltajana, kun nyrkkeilysäkiltä on lähtenyt henki jossain vaiheessa. Ja kun sen naisen paikka on kotona, niin miten se nyt voisi ne lapset elättää? Ja miten monennessa sukupolvessa ne pienet tytöt tajuaa, että heidän kohtalonsa, kun kasvavat aikuiseski on kuolla nyrkkeilysäkkinä oman miehen käden kautta? kuulostaa Afganistanin touhulta, palstamiehen ihannemaalta. V
On, feministi.
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
No tökeröä se on jos automaattisesti näin olettaa tapahtuvaksi. Irstasta on sitten kun siihen tulee törkeää seksuaalista käytöstä mukaan. Yleensä kai tästä jälkimmäisestä ei ole kyse. Jos on niin silloin asia on tietysti sitä itseään.
Mutta voi se myös olla kohtelias ele tarjoutua maksamaan. Tiedän että minun lähipiirissä moni nainen näin kokee vaikka minulle on aivan sama kuka maksaa. Tiedän myös että moni nainen odottaa että mies pyytää treffeille, minä oikaisin siinäkin ja pyysin itse. Minulle on aivan sama kumpi pyytää ja kumpi maksaa.
T. Nainen KTM ja PS
Palstamieskin on tajunnut, ettei kukaan pakota ottamaan väkivaltaista miestä ja kirjoitti sen tänne kuin suurimmankin uutisen:D
Luuletko oikeasti, että joku on oikeasti luullut, että joku PAKOTAA naisen ottamaan väkivaltaisen miehen???? Mistä sellaista olet saanut päähäsi. Ei kukaan ole sellaista koskaan väittänyt.
Mutta ihminen voi muuttua ja sitä ei aina voi ennekoida.
Oletko myös luullut, että joku pakottaa miehen ottamaan väkivaltaisen naisen????
Joku pakiottaa ottamaan vähemmän tienaavan puolison????
Joku pakottaa ottamaan enemmän tienaavan puolison???
Joku pakottaa ottamaan juopon puolison???
Joku pakottaa ottamaan puolison joka sitten sairastuu syöpään ja menttää työkykynsä???
Kukaan ei ole koskaan väittänyt, että joku laki/tms pakottaa ottamaan jonkun puolisokseen, kyllä se ihan itse se puoliso valitaan.
Onko liian vaikeata ymmärtää??
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Olen eri, mutta voin vastata tähän kysymykseen, joka näyttää olevan sinulle elämää suurempi.
Nainen, joka vaatii miestä maksamaan ensitreffeillä on vanhanaikainen. Kuten minä. Niin toimittiin minun nuoruudessani. Muu ei tullut kenellekään edes mieleen, ainakaan minun piireissäni.
Noin, ole hyvä. Toivottavasti pääset nyt elämässäsi edes piirun verran eteenpäin.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
En ole koskaan ollut treffeillä naisen kanssa joka olis vaatinut, että miehen pitää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Olen eri, mutta voin vastata tähän kysymykseen, joka näyttää olevan sinulle elämää suurempi.
Nainen, joka vaatii miestä maksamaan ensitreffeillä on vanhanaikainen. Kuten minä. Niin toimittiin minun nuoruudessani. Muu ei tullut kenellekään edes mieleen, ainakaan minun piireissäni.
Noin, ole hyvä. Toivottavasti pääset nyt elämässäsi edes piirun verran eteenpäin.
N54
Hyvä kommentti. Myös minun vanhemmat ovat ajalta jolloin mies maksoi. Moni ystäväni ja tuntemani nainen vaalii tätä samaa yhä.
Kiva kun saatiin tämä toinen näkemys myös asiaan, vaikka minulle henkilökohtaisesti asialla ei vieläkään suurta merkitystä ole että kuka maksaa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
En ole koskaan ollut treffeillä naisen kanssa joka olis vaatinut, että miehen pitää maksaa.
En ole minäkään naisen kanssa ollut treffeillä mutta vastasin silti kun tätä minulta kysyttiin 😄
T. Nainen KTM ja PS
Se olisikin kaikkien kannalta hyvä, jos toisen väkivaltaisuus selviäisi ensimmäisillä treffeillä eikä vasta vuoden päästä.