Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
11041/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo on aika normaalia nuorilla, että tyttö/nainen ei uskalla sanoa mitään vastaan poika/mies ystävälle. Pelkää että poika/mies loukkaantuu tai käyttää väkivaltaa tyttöön/naiseen."

Pitäisikö sitten tyttöjen sekä naisten seurustella olleenkaan poikien tai miesten kanssa enää? Nykyään naiset ovat onnellisia sinkkuina, miksi turhaan hakea ikävyyksiä ja sydänsuruja itselleen, joita seuraa miesten kanssa seurustelusta.

Asia on juuri näin, että lapsettomat sinkkunaiset ovat sinkkumiehiä onnellisempia ja hyvä niin. Sillä parisuhde on naiselle työmaa, mies yleensä jättää kaiken naisen harteille, eikä suostu joustamaan omista menoista.

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201711132200528903

ht

Oma mies ei ole hyväntahtoisesta kehotuksestakaan suostunut tänne kirjoittamaan, että ei kaikki miehet 😅

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11042/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen kommentti vakavasta aiheesta. Tämä olisi kyllä oikeasti sellainen ongelma mihin pitäisi voida puuttua nykyistä tiukemmin. 

T. Nainen KTM ja PS 

--

Minäkin pelkään että hoitajat tekevät minulle sairaalassa jotain lopullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11043/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä. 

Kaikki työkuorma perheissä kasaantuu äideille.

Sitten täällä on näitä vinkumisketjuja, joissa valitetaan miten työttömät, kouluttamattomat miehet eivät saa perhettä, mikä on ihmisoikeusrikos. Älkää naiset alkako parisuhteeseen, tai perustaso perhettä noiden kanssa! Työkuormanne moninkertaistuu. Puhun kokemuksesta."

Rakkaus on pohjimmiltaan pelkkää panemista vaan, ja naiselle elämässä tärkeintä on rakkaus. Ilman sitä nainen on hukassa, ja sairastuu mieleltään.

Tai olisiko niin, että se mies sairastuu? Tätäkin ketjua lukiessa näkee, että mt-ongelmaa palstamiehellä pukkaa ja ei varmaan ole koskaa päässyt naisen kanssa tekemisiin. Miehen se ainakin näyttää sairastuttava ja pahasti.  Pastamies on niin sekaisin, että kääntää kaikki asia nurinkurin eli

Mitä miehet itse ehdottavat tähän ratkaisuksi, (jos vanhanpiian veroa ei lasketa)?

Tämä on miehiä koskeva asia johon naisen on vaikeaa ellei mahdotonta sanoa mikä olisi avuksi. 

Mitään itseä kehittävää ei suostuta tekemään ja kaikki tähän mennessä hyvätkin ideat on tyrmätty. Vika on aina pelkästään naisten vaikka tässä selvästi on miehen omiin kokemuksiin liittyvä yhteiskunnallinen ongelma. 

Mitäs jos ihan vain  tap et tai si in  miehet?

Vierailija
11044/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen kommentti vakavasta aiheesta. Tämä olisi kyllä oikeasti sellainen ongelma mihin pitäisi voida puuttua nykyistä tiukemmin. 

T. Nainen KTM ja PS 

--

Minäkin pelkään että hoitajat tekevät minulle sairaalassa jotain lopullista.

Kyllä ne on siellä ihmisten terveyden puolesta ja puolella onneksi. Eli huoletta voit mennä jos tarvetta on, kerro vaikka että jännittää niin saat vielä enemmän myötätuntoa osaksesi. Olen itsekin kertonut jos jännitän vaikka jotakin toimenpidettä tms. Aina kertovat sitten vaiheittain mitä tehdään ja miksi. Aina saa itse sanoa jos tarvii vaikka kipulääkettä lisää toimenpiteessä tms. 

Itse sain kerran akuutin ruokamyrkytyksen ja tosissani pelkäsin kun oksensin niin paljon. Hoitajat olivat erittäin sydämellisiä ja ymmärtäväisiä. Normaalisti olen tottunut yksityisellä käymään, mutta tuo tilanne ajoi päivystykseen. (Itse maksoin poli-maksut ennenkö joku keksii siitä jotain sanoa). 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11045/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi suora kysymys, mutta onko palstan naisista enemmistö ulkonäöltään kuin Saara Särmä?

Tuskin

Saara on sievä verrattuna palstan naisiin

Edelleen samaa sarjaa, kun sanoisi että Timo Soini on komea palstan miehiin verrattuna. 

Ihminen ei voi ulkonäölleen mitään. Ei kovin tyylikästä siitä moittia toisia. Itse olen ainakin omaan ulkonäköön erittäin tyytyväinen, mitään en muuttaisi. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11046/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olin silloin lääkisopiskelija ja paras panoni oli kesäkuun alussa 1998, kun kämpilleni tuli netistä bongattu varattu 18-vee kimuli. Itse olin 25-vee, viimeistä kesää poikamiehenä. Tämä nymfomaani oli kyllä teknisesta ottaen ihan omalla tasollaan 🤤. Tiesi miten juipin saa tulemaan kerta toisensa jälkeen, vaikka luulin jo ettei enää ota eteen. Parasta oli kun panin häntä noin kolmen aikaan aamuyöstä parvekkeella kaidetta vasten takaapäin 😍, orgasmissaan hän kiljui nimeäni niin että kaikki viihteeltä tulijat varmasti kuulivat kuka oli panemassa. "Vit tu mitä elukoita... 😆" kuului katkeraa kommenttia jostain ikkunasta. Yläkerran tyttösolun asukkien mielestä olin tuon tapahtuman jälkeen varsin mielenkiintoinen tuttavuus. Ja yhtä heistä loppujen lopuksi sitten nusaisinkin...  😉"

Minun irstain pano oli ylioppilaskunnan itsenäisyyspäiväjuhlilla. Hetken mielijohteesta raahasin silloinsen tyttökaverini tyhjään komeroon. Nostelin sen iltapukua, kähmin korsettia, sukkanauhoja ja jalkoväliä. Sitten käänsin sen ympäri ja riuhdoin stringit veks. Panin häntä siellä komerossa. Rajusti. Tyttökaveri hoki koko ajan että älä laukee, älä laukee, tulee sotkua. Mutta laukesinhan minä ja kunnolla.

Hän pyyhki itteensä stringeihin ja sulloi ne käsilaukkuun. Katsoin hänen vaikeaa ilmettään vessajonossa.

Heh

T. AlfaUros 💪👈!

Kyllä on ilo kuulla että en ole ainoa, jolle sattuu ja tapahtuu kaikenlaisia seikkailua sekä seksikohtauksia naisten kanssa =)

Niin, yhdessä pystymme tähän! Näytetään naisille taivaan merkit sekä muistutetaan naisia, missä heidän paikkansa sijaitsee ;D. Kun näköjään ovat unohtaneet sen :(

Vierailija
11047/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla edellä vaatii, että joka miehellä pitää olla oma nyrkkeilysäkki kotona ja miehen pitää saada tap

*paa perheensä, jos haluaa ja sitten vielä, että pitäisi säätää laki, että joka 30v naisella pitää olla vähintään kaksi lasta. 

Tuohan tarkoittaa sitä, että sitten kaikilla miehilläkin olisi se kaksi lasta, onko miehillä siis intoa elättää omat lapsensa??? Ja aika moni varmaan yksinhuoltajana, kun nyrkkeilysäkiltä on lähtenyt henki jossain vaiheessa. Ja kun sen naisen paikka on kotona, niin miten se nyt voisi ne lapset elättää?   Ja miten monennessa sukupolvessa ne pienet tytöt tajuaa, että heidän kohtalonsa, kun kasvavat aikuiseski on kuolla nyrkkeilysäkkinä oman miehen käden kautta? kuulostaa Afganistanin touhulta, palstamiehen ihannemaalta.  Vaikka sitten tekopyhästi tuontyyppisiä ihmisiä tuomitaan ja väitetään, että naiset niitä hiilaa Suomeen, mutta oikeastihan nuo ovat palstamiehen hen

Tämä! Kaikki miehet tappavat naisiaan, tai tappaisivat jos uskaltaisivat. Miehet ovat sairaita eläimiä joita pitää pelätä.

Tai oikeastaan miksi pitäisi. Hullut koirat lopetetaan. Miksi samaa ei tehtäisi miehille?

t. nainen, sairaanhoitaja, vasemmisto

Vierailija
11048/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kannattaa vasemmistoa ja feminismiä miehet kannattaa oikeistoa ja aitoa tasa-arvoa ja aidossa tasa-arvossa nainen ei ole arvokkaampi kuin mies niin siksi hyvin harva nainen haluaa/vaatii aitoa tasa-arvoa mutta jokainen vaatii feminististä "tasa-arvoa" jossa nainen on huomattavasti arvokkaampi kuin mies

Voi luoja tätä taas. Perinteisessä patriarkaalisessa yhteiskunnassa naisille on aina selitetty, et ovat arvokkaampia koska ovat äitejä ja siksi heitä "suojellaan", eli holhotaan. Jo ysärillä miehet kyselivät, haluaako naiset oikeasti, ettei miehet enää avaa ovia ja auta takin kanssa. No eivät silloinkaan niin tehneet, joten kysymys oli tosi outo. 

Missä kohtaa naiset haluavat olla miestä ylempänä? Toi on pelkkää sa

Eiköhän mies itse päätä edelleenkin avaako vai eikö avaa ovea toiselle. Onneksi oma mies ymmärtää hyvät tavat edelleen. Minä puolestani avaan ovia esimerkiksi senioreille tai kantamusten kanssa kulkeville ja tarvittaessa ihan kenelle tahansa joka selvästi kohdalle osuu. Mutta joo huomattu on että kaikki ei näin tee. 

Tässäkin yksilön vastuu omasta käytöksestä eikä mikään muu syynä.

T. Nainen KTM ja PS 

Huomaatteko mitä naiset tekevät?

Mikäli jokin asia on sellainen mitä nainen ei välitä tehdä, se on ummehtuneen aikakauden patriarkaattinen tapa jolla alistetaan naisia.

Jos taas miehiltä halutaan jotain ja se hyödyntää naisia, se on ihan peruskäytöstapoja.

Vierailija
11049/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi suora kysymys, mutta onko palstan naisista enemmistö ulkonäöltään kuin Saara Särmä?

Tuskin

Edelleen samaa sarjaa, kun sanoisi että Timo Soini on komea palstan miehiin verrattuna. 

Ihminen ei voi ulkonäölleen mitään. Ei kovin tyylikästä siitä moittia toisia. Itse olen ainakin omaan ulkonäköön erittäin tyytyväinen, mitään en muuttaisi. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ihminen voi paljonkin ulkonäölleen, suurin ongelma yleensä on voimakas yli/alipaino

Vierailija
11050/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kannattaa vasemmistoa ja feminismiä miehet kannattaa oikeistoa ja aitoa tasa-arvoa ja aidossa tasa-arvossa nainen ei ole arvokkaampi kuin mies niin siksi hyvin harva nainen haluaa/vaatii aitoa tasa-arvoa mutta jokainen vaatii feminististä "tasa-arvoa" jossa nainen on huomattavasti arvokkaampi kuin mies

Voi luoja tätä taas. Perinteisessä patriarkaalisessa yhteiskunnassa naisille on aina selitetty, et ovat arvokkaampia koska ovat äitejä ja siksi heitä "suojellaan", eli holhotaan. Jo ysärillä miehet kyselivät, haluaako naiset oikeasti, ettei miehet enää avaa ovia ja auta takin kanssa. No eivät silloinkaan niin tehneet, joten kysymys oli tosi outo. 

Missä kohtaa naiset h

Naiset ovat syntyjään mestareita tässä kielipelissä.

Vierailija
11051/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa naiset h

En ymmärtänyt. Sori. Kohtelias voi olla sukupuoleen katsomatta ketä tahansa kohtaan. Se oli pointtini.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11052/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's early morning, the sun comes out

Last night was shaking and pretty loud

My cat is purring, it scratches my skin

So what is wrong with another sin?

The bitch is hungry, she needs to tell

So give her inches and feed her well

More days to come, new places to go

I've got to leave, it's time for a show

My body is burning, it starts to shout

Desire is coming, it breaks out loud

Lust is in cages 'til storm breaks loose

Just have to make it with someone I choose

The night is calling, I have to go

The wolf is hungry, he runs the show

He's licking his lips, he's ready to win

On the hunt tonight for love at first sting

Vierailija
11053/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin

T. Nainen KTM ja PS 

Ihminen voi paljonkin ulkonäölleen, suurin ongelma yleensä on voimakas yli/alipaino

Olen tyytyväinen omaan ulkonäköön, toivon että muutkin olisivat. Ja käsittääkseni geenit pitkälti määrittävät sinunkin kuvaamia esimerkkejä, että tiedä nyt sitten kuinka paljon lopulta on geenejä ja kuinka paljon tahdonalaista. Niin tai näin, omiini olen tyytyväinen.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11054/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tätä taas. Perinteisessä patriarkaalisessa yhteiskunnassa naisille on aina selitetty, et ovat arvokkaampia koska ovat äitejä ja siksi heitä "suojellaan", eli holhotaan. Jo ysärillä miehet kyselivät, haluaako naiset oikeasti, ettei miehet enää avaa ovia ja auta takin kanssa. No eivät silloinkaan niin tehneet, joten kysymys o

En ymmärtänyt. Sori. Kohtelias voi olla sukupuoleen katsomatta ketä tahansa kohtaan. Se oli pointtini.

T. Nainen KTM ja PS 

Ja minun pointtini on se, että naisetko päättävät mikä on kohteliasta ja mikä patriarkaatin perinteistä naisvihaa.

Vierailija
11055/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It's early morning, the sun comes out

Last night was shaking and pretty loud

My cat is purring, it scratches my skin

So what is wrong with another sin?

The bitch is hungry, she needs to tell

So give her inches and feed her well

More days to come, new places to go

I've got to leave, it's time for a show

My body is burning, it starts to shout

Desire is coming, it breaks out loud

Lust is in cages 'til storm breaks loose

Just have to make it with someone I choose

The night is calling, I have to go

The wolf is hungry, he runs the show

He's licking his lips, he's ready to win

On the hunt tonight for love at first sting

Rock you like a hurricane? Tutut lyriikat ainakin... 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11056/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tätä taas. Perinteisessä patriarkaalisessa yhteiskunnassa naisille on aina selitetty, et ovat arvokkaampia koska ovat äitejä ja siksi heitä "suojellaan", eli holhotaan. Jo ysärillä miehet kyselivät, haluaako naiset oikeasti, ettei miehet enää avaa ovia ja auta takin kanssa.

Aivan, nyt ehkä ymmärsin paremmin. Kai sen ihmiset yhdessä (miehet ja naiset) ja kulttuuriset tavat määrittäävät. Minusta kohtelias voi olla sukupuoleen katsomatta. Itse arvostan ja vaalin hyviä tapoja, kuten sanoin, minäkin avaan ovia muille.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11057/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne voisi työttömät miehet kirjoittaa kokemuksistaan, miten he ovat hoitaneet lapset ja kotityöt vaimon ollessa töissä. Siis mitä kaikkea he ovat tehneet perushoivan, ulkoilun ja muun lapsen kanssa olemisen. Ovatko he lukeneet lapselle, askarrelleet, opettaneet lapselle uusia taitoa tai leiponeet lapsen kanssa?

Vierailija
11058/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne voisi työttömät miehet kirjoittaa kokemuksistaan, miten he ovat hoitaneet lapset ja kotityöt vaimon ollessa töissä. Siis mitä kaikkea he ovat tehneet perushoivan, ulkoilun ja muun lapsen kanssa olemisen. Ovatko he lukeneet lapselle, askarrelleet, opettaneet lapselle uusia taitoa tai leiponeet lapsen kanssa?

Nainen ottaa eron jos näyttää siltä että se joutuu elättämään perheen.

Vierailija
11059/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tätä taas. Perinteisessä patriarkaalisessa yhteiskunnassa naisille on aina selitetty, et ovat arvokkaampia koska ovat äitejä ja siksi heitä "suojellaan", eli holhotaan. Jo ysärillä miehet kyselivät, haluaako naiset oikeasti,

Aivan, nyt ehkä ymmärsin paremmin. Kai sen ihmiset yhdessä (miehet ja naiset) ja kulttuuriset tavat määrittäävät. Minusta kohtelias voi olla sukupuoleen katsomatta. Itse arvostan ja vaalin hyviä tapoja, kuten sanoin, minäkin avaan ovia muille.

T. Nainen KTM ja PS 

Karrikoiva esimerkki: miksi se että nainen tiskaa ei olisi merkki naisen hyvistä käytöstavvoista?

Vierailija
11060/23034 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ottaa eron jos näyttää siltä että se joutuu elättämään perheen.

Työttömyys on hyvin monelle väliaikainen olotila, harvoin siitä jää loppuiäksi työttömäksi. Ansiosidonnaisella päivärahalla kyllä maksaa helposti oman osuutensa yhteisistä kuluista. Se onnistui myös minulta, melko pienituloiselta naiselta, joten aivan varmasti onnistuu parempipalkkaisilta miehiltäkin. Jos mies hoitaa lapset hyvin ja arki rullaa, niin miksi nainen ottaisi eron? Sehän on helppoa, kun ei tarvitse tehdä muuta kuin keskittyä töihin ja tehdä kotona jotain pientä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä