Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
8241/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saudi-Arabian kaltaiset naisten oikeudet suomeen kiitos! Ei mulla muuta!

Joo, itse en antaisi naisten ajaa edes autolla, sillä naiset ei tunnetusti osaa käsitellä rattia oikein. On vaarallista päästää nainen ratin taakse. Nainen + auto = kolari ;D

Nyt on ollut paljon puhetta naisten ajotaidoista ja siitä, miten he ylipäätään liikkuvat liikenteen seassa.

Naisten logiikalla hän on hyvä ajaja, jos ei aiheuta kolareita ja pääsee muutenkin itse autoineen ehjänä määränpäähän.

Naisille ei tule mieleenkään, että ajotaitoa voidaan myös mitata siitä mitä jätät jälkeesi. ts. mitä liikenteessä tapahtuu kun hän on ajanut ohitse.

Usein, hyvin usein liikenne naisen toilailevan ohiajon jälkeen on kaoottinen tai vähintään sekava.

On varsin yllättävää, et

Juu, ne nuoret naiset ajaa ne kuolonkolaritkin öisin päissään. Vievät mukanaan aina muutaman kaverin myös. Vai oliko se miehet kuitenkin???

Vierailija
8242/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis. Haluatteko naiset todella, että analyyttisesti lähdettäisiin pilkkomaan elämää, erilaisia yhteiskunnan rakenteita ja tasa-arvoa?

Haluaisitteko todella, että perattaisiin nykyisen peruskoulun tasa-arvo ja koulutuksen jakautuman vinouma? Haluaisitteko todella, että tehtäisiin laaja ero selvitys, jossa selvitettäisiin sos.toimen osuus  ja eron jälkeinen lähivanhemmuus? Intti. Siihen liittyvä yhteiskunnan velvoitus tarttua toksisesti kivääriin. Usein viivästyy pari vuotta opinnot ja syrjintää töissä. Tutkitaanko?

Tällä hetkellä selatessani oikeustoimen päätöksiä, en voi olla välttymättä huomiolta, että naistuomarit olivat n. 99% naisten puolella ns. raiskaustapauksissa. Siis äänestetään aina naisten takia. Edesmennyt äitini oli sosiaalityöntekijä ja siellä juntattiin vaikka väkisin kaikki päätökset  pro-nainen kuvioksi, vaikka olisi juoppo/mt-potilas. Äitini yritti puolustaa miehiä/isiä, mutta sai halveksi

Otan nyt kantaa vain tähän viimeiseen. Kyllä, pitäisi kiinnittää huomiota ja tunnistaa se, että osa naisista tekee erotilanteessa näin. Yrittää pilata välit tarkoituksella ja puhuu pahaa lapselle tämän isästä. Se on täysin väärin ja yksiselitteisesti tuomittavaa. Myös silloin, kun lapsi joutuu kuuntelemaan mitä äiti puhuu kavereidensa kanssa.

Kukaan normaali nainen ei tee näin jos lastaan rakastaa. Aikuisten asiat täytyisi pitää erillään lapsen maailmasta. (Puolin ja toisin, mutta tässä ei nyt ollut kyse miehistä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8243/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haha, oma mies haki vaimon tänään töistä ja vei suoraan hienosti syömään ulos, jotta saisimme spontaanisti aikaa toisillemme ja arjen rakkautta. Ja kyllä, mies jopa maksoi minun, työssä käyvän naisen menun. Auttoi takin päälle ja pois sekä muut huomaavaisuudet. 

Ihan vaan vaihtoehtoiseksi ajatukseksi :)

T. Nainen KTM ja PS"

Sinä se typerä sienireikä jaksat täällä unelmoida sekä luulla itsestäsi liikoja. Kyllä minäkin vaimoa hemmottelen, mutta ainoastaan, jotta saisin seksiä tältä. Ei nyt kukaan heteromies jaksa pitkään leikkiä kiva koti ja perhe-elämää, jos ei ala seksiä saada. Jossain vaiheessa se sienireikä lentää pihalle kamojensa kanssa, kun pihtailee jatkuvasti.

Kiitos karseimmasta nimitelystä jota olen eläissäni kuullut... 🙄🙄 Ehkä tu

Ei tää nyt enää toisella kerralla hetkauta... Ja nyt menee jo muuten niin älyttömäksi että pitäisi itsekin sinun huomata. Syytön olen jos suhteesi ei onnistu tai mikään muu ei onnistu. Ota itse vastuu sanoista ja teoistasi.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
8244/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, ettei miehet ole oikeasti tuollaisia kuin tuo palstalla ulvova kuvotus: aggressiivisia, tyhmiä, miesten maineen pilaavia inkkeleitä. 

Väärin, miehet on just tuollaisia sisimmissään, mitä palstalla on saanut lukea! He ovat taitavia esittäjiä, ovat mukamas tasa-arvon puolesta ainoastaan saadakseen itselleen puolison. Sen jälkeen kun puoliso on sitoutunut tällaiseen mieheen, alkaa esittäminen pikkuhiljaa loppumaan. Sitten se todellinen mies alkaa tulla parisuhteessa esille. Puhun nyt monien naisten puolesta, jotka ovat eronneet näistä, niin sanotusti mieslapsista sekä sovinisteista pitkän liiton jälkeen. Olen myös itse saanut kokea miten aluksi mukavalta vaikuttava ystävällinen mies on muuttunut, noin vuoden kuluttua seurustelun jälkeen, suorastaan sovinistiksi sekä narsistiksi minua kontrolloitavaksi!

Tämä ei kyl vakuuta. Naisena siis.

Vierailija
8245/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei visvakulli, tuleeko sieltä sienireiästä kanttarelleja vai suppiksia vai peräti herkkutatteja? Ei kai hyvää sieniapajaa kannata hukata, moni pitää sieniapajansa salassa, niin tärkeitä ovat sienestäjille."

Sillipurkki se siellä inisee :D

Vierailija
8246/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haha, oma mies haki vaimon tänään töistä ja vei suoraan hienosti syömään ulos, jotta saisimme spontaanisti aikaa toisillemme ja arjen rakkautta. Ja kyllä, mies jopa maksoi minun, työssä käyvän naisen menun. Auttoi takin päälle ja pois sekä muut huomaavaisuudet. 

Ihan vaan vaihtoehtoiseksi ajatukseksi :)

T. Nainen KTM ja PS"

Sinä se typerä sienireikä jaksat täällä unelmoida sekä luulla itsestäsi liikoja. Kyllä minäkin vaimoa hemmottelen, mutta ainoastaan, jotta saisin seksiä tältä. Ei nyt kukaan heteromies jaksa pitkään leikkiä kiva koti ja perhe-elämää, jos ei ala seksiä saada. Jossain vaiheessa se sienireikä lentää pihalle kamojensa kanssa, kun pihtailee jatkuvasti.

Kiitos karseimmasta nimitelystä jota olen eläissäni kuullut... 🙄🙄 Ehkä tu

Jos saisin pienenkin merkin, että oma jälkikasvu puhuisi täällä vastaavaa tuubaa, alkaisin miettiä mikä meni kasvatuksessa vikaan. Seuraavaksi käytäisiin keskustelu, jonka päätteeksi molemmat saattaisivat todeta, että parempaa seuraa löytyy muualta. Tasan olen varma, että molemmat vanhemmat olisivat yhtä mieltä siitä ettei ole ok.

Vierailija
8247/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuuttani kysyn... mistä tiedät että vain miehet tekevät tuota? Siis mistä tiedät sen faktaksi. Onko sinulla pääsy johonkin järjestelmiin mihin me kuolevaiset emme pääse?

-eri

--

Itse ainakin näen miehet potentiaalisena uhkana itselleen, sen takia olen varuillani miesten kanssa. He yleensä eivät mitään hyvää hyvyyttä ole mukavia naisille, vaan yleensä heillä on jokin taka-ajatus mielessä. On sinisilmästä väittää täällä muuta.

myös -eri

Itse taas näen naiset tuollaisina pikkulutkina, joka on luotu nussittavaksi minua varten, siksi olen oikea peto vällyjen välissä =)

Ohh.. miksi evoluutio ei voinut taata naiselle, edes jonkinlaiset aivot kamoon..

Vierailija
8248/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ravintolat on yleensä maanantaisin kiinni. Missä kävitte? Hesessä, ABC:llä vai Amarillossa?

Yksityisyyttä suojatakseni en vastaa missä kävimme, mutta sanotaan että hyvin söimme ja löytyi meille sopiva ja mieluisa paikka. :)

T. Nainen KTM ja PS 

Näin arvelinkin, hese

Vierailija
8249/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeus kirjoittaa mitä haluat miehestäsi. Se ei poista faktaa että sen tehdessäsi syyllistyt miesvihaan ja se leviää kun ensimmäinen alkaa puhumaan "miehistä"

Voidaan me jutella siitäkin miten Aino Nykopp-Koski on jokaisen naishoitajan esikuva. Se pitää paikkansa koska sanon niin ja meillä on oikeus keskustella miksi näin on.Niin on. Minulla ja muillakin naisilla on oikeus kirjoittaa mitä haluamme miehistämme. Se ei todellakaan ole miesvihaa kuin sinun harhaisessa mielessäsi.

Loppu kommentistasi onkin sitten pelkkää olkiukkoil

Kokonaistyöaika kuuluu johonkin toiseen keskusteluun. Mutta miehet täällä haluavat änkeä sen joka ikinen kerta keskusteluun kotitöistä. Se palkkatyö kun ei vaikuta millään tavalla kotitöiden määrään ja tarvitseeko niitä tehdä. Jos on 8h töissä tai 10h, ihan samat kotityöt siellä kotona on, ei ne työtunnit magialla niitä mihinkään poista vaikka olisi 14h töissä. 

Muistetaan tuo kun mies on työttömänä kotona makaamassa. Naisen homma on tehdä puolet kotitöistä.

Vierailija
8250/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos saisin pienenkin merkin, että oma jälkikasvu puhuisi täällä vastaavaa tuubaa, alkaisin miettiä mikä meni kasvatuksessa vikaan. Seuraavaksi käytäisiin keskustelu, jonka päätteeksi molemmat saattaisivat todeta, että parempaa seuraa löytyy muualta. Tasan olen varma, että molemmat vanhemmat olisivat yhtä mieltä siitä ettei ole ok."

Nämä ovat niitä liberaalien kasvattamia hedelmiä, mitä voi odottaa niiltä sitten?

Vierailija
8251/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehiä huolettaa se, että naisia suositaan lasten huoltajuudesta päätettäessä, niin siihen on helppo vaikuttaa parisuhteen aikana. Sen selvittää nopeasti, kun kysyy muutaman kysymyksen lapsista ja lapsilta.

Hohhoijaa

Vierailija
8252/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ravintolat on yleensä maanantaisin kiinni. Missä kävitte? Hesessä, ABC:llä vai Amarillossa?

Yksityisyyttä suojatakseni en vastaa missä kävimme, mutta sanotaan että hyvin söimme ja löytyi meille sopiva ja mieluisa paikka. :)

T. Nainen KTM ja PS 

Näin arvelinkin, hese

Jos se on sun käsitys hyvästä ravintolasta niin selvä 😅 ei siinä, kyllä sielläkin tulee joskus nopeat eväät haettua mutta harvemmin jos koskaan siellä treffeillä varsinaisesti olen ollut 🤭 miehelläni on onneksi näissä eri käsitys kuin sinulla.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
8253/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis naisten oikea paikka on keittiö. Näin on aina ollut tuhansia vuosia... Myös lasten hoito ja kotityöt (esim. siivous) kuuluvat naisen normaaliin toimenkuvaan. Miehen tehtävä on käydä töissä ja hankkia rahaa. Tällöin miehellä on oikeus käydä myös joskus vähän "kaljoittelemassa", elättäähän mies perheen raskaalla työllä! Naiset taas aina valittamassa kun mies viettää vähän iltaa... Feminismi taas on vain naisten turhaa kapinointia ja valitusta. Miksi naiset eivät ymmärrä jo tosiasioita? Tämä oli oma mielipiteeni, toki kommenttia saa antaa!

Eero PS! Suomi takaisin!

Tuossa tapauksessa miehen pitää yksin elättää koko perhe. Kovin moni mies Suomessa ei siihen kykene eikä halua. Kummasti naisen tienaamat rahat kelpaa miehille.

NAISTEN PAIKKA ON KOTONA HOITAMASSA LAPSIA JA RUOKKIMASSA UKKOA! UKKO TEKEE TÖITÄ PÄIVÄTPITKÄT JA NAINEN MÄRISEE!

-Eri

Mies on sinänsä oikeassa, että loputon valitus kotitöistä on syytä naisten lopettaa. Jos rasittaa, tehkää vain pakolliset kotityöt. Imurointi kerran viikossa ja ruoka einesaltaasta. Ja ne paskaisimmat kämpät olen nähnyt juuri naisilla. Tahmeat lattiat, vaatteita ripoteltu joka paikkaan, wc-pönttöön saostunut vuosikausien kalkki. Sellaisia työn sankareita.

Vierailija
8254/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis. Haluatteko naiset todella, että analyyttisesti lähdettäisiin pilkkomaan elämää, erilaisia yhteiskunnan rakenteita ja tasa-arvoa?

Haluaisitteko todella, että perattaisiin nykyisen peruskoulun tasa-arvo ja koulutuksen jakautuman vinouma? Haluaisitteko todella, että tehtäisiin laaja ero selvitys, jossa selvitettäisiin sos.toimen osuus  ja eron jälkeinen lähivanhemmuus? Intti. Siihen liittyvä yhteiskunnan velvoitus tarttua toksisesti kivääriin. Usein viivästyy pari vuotta opinnot ja syrjintää töissä. Tutkitaanko?

Tällä hetkellä selatessani oikeustoimen päätöksiä, en voi olla välttymättä huomiolta, että naistuomarit olivat n. 99% naisten puolella ns. raiskaustapauksissa. Siis äänestetään aina naisten takia. Edesmennyt äitini oli sosiaalityöntekijä ja siellä juntattiin vaikka väkisin kaikki päätökset  pro-nainen kuvioksi, vaikka olisi juoppo/mt-potilas. Äitini yritti puolustaa miehiä/isiä, mutta sai halveksi

Miehillä on tänä päivänä mahdollisuus tulla isäksi 100 000-200 000 pankkilainalla (https://menhavingbabies.org/assistance/application1/) . Lainan lisäksi oot varmasti varautunut 130 000 kuluerään seuraavan 18 vuoden aikana? Isyystesti kitin saa netistä. 

Vierailija
8255/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä kuvottavin ketju, mitä olen keskustelupalstoilta koskaan lukenut. Ja siihen on syypäänä vain yksi sairas miesoletettu. Hyi helvetti. Toivon, että karma hoitelee sinut pian. 

Vierailija
8256/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan paatuneinkaan feministi ei voi väittää, että sukupuolten välillä olisi älykkyyseroja, mutta pojat tippuvat jo peruskulussa.  Paljon puhutaan siitä, että maahanmuuttajatyttöä työnnetään lähihoitajaksi, mutta lukiossahan ne tytöt ovat, lähihoitajilla varma duuni, vaikka olisi kehno kielitaitokin. Pojat jäävät täysin hunningolle nykyisessä amiksessa.  Ei rahaa, ei opeja, ei struktuuria. Ketään ei kiinnosta - varsinkin, jos osa on maahanmuuttajapoikia ( siis suomalaisia !! )"

Kiitä tästä Kokoomusta, Henna Virkkunen toi nämä uudet opit itseohjautuvuudesta, ilmiö-oppimisesta ja muusta diipadaapasta, Sanna Grahn-Laasonen säästi opetustoimesta ja Sipilän "digiloikka" viimeisteli peruskoulun alasajon.

Vierailija
8257/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä selatessani oikeustoimen päätöksiä, en voi olla välttymättä huomiolta, että naistuomarit olivat n. 99% naisten puolella ns. raiskaustapauksissa. Siis äänestetään aina naisten takia. Edesmennyt äitini oli sosiaalityöntekijä ja siellä juntattiin vaikka väkisin kaikki päätökset  pro-nainen kuvioksi, vaikka olisi juoppo/mt-potilas. Äitin

Kyllä mä ainakin lapsena näin, kuulin ja koin sen väkivallan, jota isä kohdisti äitiin ja meihin lapsiin.  Isä myös petti. Siskoni löysi ne vieraan naisen alushousut sängyn alta. Ei me haluttu olla isän kanssa tekemisissä. Ei äiti puhunut isästä kovin mairittelevaan sävyyn, mutta jos olisi puhunut, ei se olisi auttanut, koska kyllähän me lapset nähtiin ja koettiin se kaikki myös. Kaikki isät eivät ole hyviä tyyppejä, joita vaan epäreilusti vieroksutaan. Osa on aivan kamalia perheelleen eikä heihin haluta pitää yhteyttä siitä syystä. 

Serkkuni sai äidiltään turpiinsa säännöllisesti. Tai eihän se meidän serkku ollut kun selvisi ettei eno ollutkaan hänen isänsä  :D

Vierailija
8258/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis naisten oikea paikka on keittiö. Näin on aina ollut tuhansia vuosia... Myös lasten hoito ja kotityöt (esim. siivous) kuuluvat naisen normaaliin toimenkuvaan. Miehen tehtävä on käydä töissä ja hankkia rahaa. Tällöin miehellä on oikeus käydä myös joskus vähän "kaljoittelemassa", elättäähän mies perheen raskaalla työllä! Naiset taas aina valittamassa kun mies viettää vähän iltaa... Feminismi taas on vain naisten turhaa kapinointia ja valitusta. Miksi naiset eivät ymmärrä jo tosiasioita? Tämä oli oma mielipiteeni, toki kommenttia saa antaa!

Eero PS! Suomi takaisin!

Tuossa tapauksessa miehen pitää yksin elättää koko perhe. Kovin moni mies Suomessa ei siihen kykene eikä halua. Kummasti naisen tienaamat rahat kelpaa miehille.

Ei ota miestä ollenkaan

Vierailija
8259/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos saisin pienenkin merkin, että oma jälkikasvu puhuisi täällä vastaavaa tuubaa, alkaisin miettiä mikä meni kasvatuksessa vikaan. Seuraavaksi käytäisiin keskustelu, jonka päätteeksi molemmat saattaisivat todeta, että parempaa seuraa löytyy muualta. Tasan olen varma, että molemmat vanhemmat olisivat yhtä mieltä siitä ettei ole ok."

Nämä ovat niitä liberaalien kasvattamia hedelmiä, mitä voi odottaa niiltä sitten?

Minusta me olemme kasvattaneet lapsemme itse.

Vierailija
8260/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eero PS! Suomi takaisin!

Kukaan terve ihminen, nainen tai mies, ei asu kuvailemallasi tavalla. Jos asuu niin taustalla on jo vakavia elämänhallinnan ongelmia. Aikuinen ihminen osaa ja kykenee hoitamaan kotinsa. Ja edelleenkään kodinhoito ei ole niin työlästä tai karseaa kuin täällä annetaan ymmärtää. 

Minulla on aina siisti koti, sellaisessa ihmisen on hyvä olla ja elää. 

T. Nainen KTM ja PS 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi