Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
7661/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä että jokainen lapsi(!!), Äiti ja isä ansaitsevat turvallisen synnytyksen varallisuuteen katsomatta. On ehdottoman arvokasta vaalia ja turvata hyvinvointivaltion palvelut myös tulevaisuudessa. Tämän puolesta maksan ilomielin veroja nyt ja jatkossakin. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ei se kovin ilomielin maksamista ollut kun kerroit kiertäväsi veroja kaikin laillisin keinoin.

Kerroin että suunnittelen verojani 😅 se on laillista ja sitä voi jokainen tahollaan tehdä. Olen aina kannattanut hyvinvointivaltiota ja valtion v

Saahan olla mielipide ihan mihin tahansa. Se vaan, et ei ole mielipideasia, eikä sun mielipiteellä ole hevon pascan merkitystä tässä asiassa. 

Maksoitko oman syntymäsi laskun?

Vierailija
7662/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin löytää edes yhden uutisen feministikulkueista. Häiriköinnistä puhumattakaan. En löytänyt. Mielenilmauksia on kyllä tapahtunut äärioikeiston taholta.

Et ole tietoinen vuosittaisista vasemmiston naisvaltaisista vastamielenosoituksista?

Olisi mielenkiintoista tietää miksi lisäsit väitteen feministikulkueista, oletan että haluat hämmentää miesvihakiimassasi.

Koska joku väitti feministien kulkueilla häiriköivän miesten itsenäisyydenviettoa sankarihaudoilla. Kiimassa ole itse.

Ei väittänyt

Tää keskustelu on kuin uhmaikäisen kanssa keskusteluyritys: eipäs ole, eikä sanonu, en ala, ite oot...😅🤣😅🤣😅🤣

Nooh sinä taidat olla tosiaan se uhmaikäinen. Lue vähän eteenpäin niin sulle selviää kuinka puhe oli vasemmistosta, ei feministeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7663/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä että jokainen lapsi(!!), Äiti ja isä ansaitsevat turvallisen synnytyksen varallisuuteen katsomatta. On ehdottoman arvokasta vaalia ja turvata hyvinvointivaltion palvelut myös tulevaisuudessa. Tämän puolesta maksan ilomielin veroja nyt ja jatkossakin. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ei se kovin ilomielin maksamista ollut kun kerroit kiertäväsi veroja kaikin laillisin keinoin.

Kerroin että suunnittelen verojani 😅 se on laillista ja sitä voi jokainen tahollaan tehdä. Ol

En tiedä mikä oli käytäntö ysärillä tässä. Ei sattuneista syistä ole muistikuvaa 😅 mutta luulin että täällä on jo käsitelty että olen vauraasta perheestä ja itsekin maksan niin kovaa veroa että eiköhän se minunkin syntymä ole kompensoitu... 

Kiitollinen olen silti että useampi lääkäri ja hoitaja saattoi maailmaan. Sama oikeus Suomessa onneksi on vielä kaikilla lapsilla ja sitä vaalin veronmaksajana tulevassakin. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7664/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin löytää edes yhden uutisen feministikulkueista. Häiriköinnistä puhumattakaan. En löytänyt. Mielenilmauksia on kyllä tapahtunut äärioikeiston taholta.

Et ole tietoinen vuosittaisista vasemmiston naisvaltaisista vastamielenosoituksista?

Olisi mielenkiintoista tietää miksi lisäsit väitteen feministikulkueista, oletan että haluat hämmentää miesvihakiimassasi.

Koska joku väitti feministien kulkueilla häiriköivän miesten itsenäisyydenviettoa sankarihaudoilla. Kiimassa ole itse.

Ei väittänyt

"Oikeisto haluaa juhlistaa vaikkapa itsenäisyyspäiv

Tässä ketjussa on linkitetty viher-vassari-liberaalit- naiset feministeiksi. Julistettu heidän (meidän??) vallankumouksellista agendaa, joka tuhoaa tän yhteiskunnan. Jännä, et näin monen kommentin jälkeen et itse muista, mitä on tullut julistettua.  No dementia voi alkaa jo keski-iässä. Se selittäis asian.

Sä voit linkittää mitä haluat, minä kirjoitan feministit jos tarkoitan niitä ja vasemmisto jos tarkoitan niitä. Edelleen: tuolta tuli jo listaustakin mitä vasemmistoryhmittymiä on ollut riehumassa vastamielenosoituksissa. Usein ne saa jopa kumiluodeista ja kaasusta... Nasut sen sijaan osaa ikävä kyllä käyttäytyä... Ja te reppanat selitätte ettei siellä näy feministejä... no ei näy koska niistä ei ollut puhe  :)

Tässäkö on naisten äly? Ettekö tuon parempaan pysty?

Vierailija
7665/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun vastustuksesta kiinni. Meillä sattuu olemaan vielä hyvinvointivaltio, jonka toiminta perustuu tasa-arvoon. Tässä kohtaa se toteutuu siten, että varallisuudesta riippumatta kaikilla on oikeus synnyttää turvallisesti. Se on naisten, miesten ja lasten etu.

Sinäkö haluaisit, et osa joutuis synnyttää vaikka kadulla?

Siis oikeasti tällaisia perusasioita joutuu selittää jollekkin aikuiselle? Koulu on todellakin epäonnistunut joidenkin kohdalla. Harmi.

--

Mitä tasa-arvoista siinä on että toiset joutuu maksamaan sun kulut?

Naiset keskenään tasa-arvoisia. Ja tietty miehetkin, jos synnyttävät. 

Sinä pääset sinne sydänosas

Minulta löytyi oireeton syöpä perusterveystutkimuksissa. On hoidettu ja edelleen seurannassa. Sen opin, että  kun loppuu nämä tsekit, alan käydä vaikka synlabissa kerran vuodessa. Siten voi saada ajoissa tiedon  mahdollisesta syövästä. 

Vierailija
7666/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkeologisten kaivausten perusteella naiset ja miehet ovat olleet enemmän saman kokoisia. 

Meillä mies on melkein 2x isompi 😅 ja siis normaalikokoinen pitkä mies kyseessä. No tämä sama tilanne on ylipäätään jos vertaa ketä tahansa miestä minuun. Saa olla aika poikanen että minusta jäisi pienemmäksi :Dd 

T. Nainen KTM ja PS 

Olet 60kg ja 160? Mies on 320cm ja 120kg?

Vierailija
7667/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan koulutettujen ja kouluttamattomien junttien välillä on ollut kuilu. niin taloudellinen kuin ideologinenkin. Nykyisin iso osa miesikäluokasta paskoo mahdollisuutensa jo peruskoulussa . Näistä osa syrjäytyy kokonaan tukieläteiksi ja osa sentään elättää itsensä duunarina.

NEET-nuoret joista osasta tulee "tukielättejä": miehiä 10% ja naisia 8%

Korkeakoulussa opiskelijoita: miehiä 47% naisia 53%

Kirjoitat silti tuolla tavalla miehistä. Mitähän juntteja nuo naiset on jotka paskoo mahdollisuutensa? Mitä mieltä niistä? Ettei vain olisi loisimassa miesten rahapussilla kun itse ei tarvitse osata mitään?

Tää on vakava yhteiskunnallinen ongelma riippumatta keneen se kohdistuu. Näillä on niin kova riski joutua rikollisuuteen ja aiheuttaa muuta levottomuutta... Tilanne on myös inhimillisesti katastrofi. Tästä kannan ihan todella huolta.

T. Nainen KTM ja PS 

haukutte vain miehiä asiasta, ette naisia. Miksi.

Leikitään hetki ettei kyseessä ole miesviha vaan jotain muuta. Selitäs mitä muuta se on.

Vierailija
7668/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkeologisten kaivausten perusteella naiset ja miehet ovat olleet enemmän saman kokoisia. 

Meillä mies on melkein 2x isompi 😅 ja siis normaalikokoinen pitkä mies kyseessä. No tämä sama tilanne on ylipäätään jos vertaa ketä tahansa miestä minuun. Saa olla aika poikanen että minusta jäisi pienemmäksi :Dd 

T. Nainen KTM ja PS 

Olen 52kg ja mies on varmaan jotain kasilla tai ysillä alkavaa. Olen mä lyhyempi myös.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7669/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun vastustuksesta kiinni. Meillä sattuu olemaan vielä hyvinvointivaltio, jonka toiminta perustuu tasa-arvoon. Tässä kohtaa se toteutuu siten, että varallisuudesta riippumatta kaikilla on oikeus synnyttää turvallisesti. Se on naisten, miesten ja lasten etu.

Siis oikeasti tällaisia perusasioita joutuu selittää jollekkin aikuiselle? Koulu on todellakin epäonnistunut joidenkin kohdalla. Harmi.

--

Naiset keskenään tasa-arvoisia. Ja tietty miehetkin, jos synnyttäv

Minulta löytyi oireeton syöpä perusterveystutkimuksissa. On hoidettu ja edelleen seurannassa. Sen opin, että  kun loppuu nämä tsekit, alan käydä vaikka synlabissa kerran vuodessa. Siten voi saada ajoissa tiedon  mahdollisesta syövästä. 

Sääli ettet kuollut vaan sinuun tuhlattiin resursseja

Vierailija
7670/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan koulutettujen ja kouluttamattomien junttien välillä on ollut kuilu. niin taloudellinen kuin ideologinenkin. Nykyisin iso osa miesikäluokasta paskoo mahdollisuutensa jo peruskoulussa . Näistä osa syrjäytyy kokonaan tukieläteiksi ja osa sentään elättää itsensä duunarina.

Kirjoitat silti tuolla tavalla miehistä. Mitähän juntteja nuo naiset on jotka paskoo mahdollisuutensa? Mitä mieltä niistä? Ettei vain olisi loisimassa miesten rahapussilla kun itse ei tarvitse osata mitään?

Tää on vakava yhteiskunnallinen ongelma riippumatta keneen se kohdistuu. Näillä on niin kova riski joutua rikollisuu

Huoleni koskee kaikkia yhteiskunnan ulkopuolelle jääneitä sukupuoleen katsomatta.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7671/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Olen 52kg ja mies on varmaan jotain kasilla tai ysillä alkavaa. Olen mä lyhyempi myös.

T. Nainen KTM ja PS 

ja KTM-matikalla tuo on 2x ?

Onneksi en saanut niitä verovinkkejä.

Vierailija
7672/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska joku väitti feministien kulkueilla häiriköivän miesten itsenäisyydenviettoa

Eli vasemmistolaiset naiset eivät ole feministejä? Selvä. 

Ainoa, joka tässä ketään vihaa, olet sinä itse. Me lähinnä säälittäis. Mut kun se on sairaus, niin jätetään sekin väliin. 

Vierailija
7673/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Naiset keskenää

Mietitkö ihan ajatuksella mitä juuri kirjoitit toiselle ihmiselle! Ihan tulee fyysisesti huono olo lukea tuollaista. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7674/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologisesti mies on naisesta kehittynyt mutaatio. Toki kauan ennenkuin se meitä edeltävä olio kehittyi partenogeneettisesti lisääntyvästä, omia kloonejaan tuottavasta suvullisesti lisääntyväksi olennoksi. Kaksinkertaisen kromosomiston toisesta X:stä hukkui yksi sakara ja sen mukana aimo annos perintötekijöitä.

Siksi miehen genomi on naista suppeampi ja mies muutenkin naista alkeellisempi olento, minkä näkee siitäkin, että miesten kaikinpuolinen hajonta on paljon naisten hajontaa isompi. Miehissä on enemmän ääriyksilöitä hyvään ja huonoon suuntaan, terveeseen ja sairaaseen suuntaan.

Ehkä miehet alitajuisella tavalla tietävät jotenkin kehon tasolla olevansa geneettisesti heikompia naisiin verrattuna. Sitä sitten pitää kompensoida omaa paremmuutta korostamalla, mikä tietenkin hoituu helposti naisia kyykyttämällä.

Kroppa rakennetaan X-kromosomin ohjeista. Miehillä se to

Miksi jätit sen tärkeimmmän osan kertomatta?

Jos miehelle sattuu huippuluokan X-kromosomi tulee miehestä lahjakas nero, koska se surkastunut Y-kromosomi ei vaimenna hyvän X-Kromosomin ominaisuuksia kuten se toinen X-koromosomi naisella.

Tämän johdosta lähestulkoon kaikki merkittävät ihmiset planeettamme historiassa ovat miehiä.

Vierailija
7675/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vakava yhteiskunnallinen ongelma riippumatta keneen se kohd

Huoleni koskee kaikkia yhteiskunnan ulkopuolelle jääneitä sukupuoleen katsomatta.

T. Nainen KTM ja PS 

Mutta víttulimat valuen nautiskelet kun miehiä haukutaan syrjäytyviksi ja kerrotaan kuinka "iso osa ikäluokasta paskoo mahdollisuutensa" mikä ei ole sen isompi osa kuin naisistakaan. 

Vierailija
7676/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Naiset keskenään tasa-arvoisia. Ja tietty miehetkin, jos synnyttäv

No mikä syöpä sinulla on nyt hoitamatta? Oireet ilmeisen kovat?

Vierailija
7677/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

ja KTM-matikalla tuo on 2x ?

Onneksi en saanut niitä verovinkkejä.

No kyllä tuo mies ihan oikeasti näyttää noin 2x minua isommalta. Kai pitäisi puntariin hypätä kumpasenkin vuorollaan ja katsoa tarkka ero, mutta minä olen pienehkö kun taas mies on pitkä ja raamikas. 

Matemaattisena faktana tätä en esittänyt vaan kun joku sanoi että argeologisesti miehet ja naiset saman kokoisia niin ei kyllä meillä 😅

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7678/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamies ei enää muuta keksinyt niin toi jo maa*hanmuuttajatkin mukaan keskusteluun :D

Hei sinä su vakki sienireikä! Nee ke rin kullin imijäkö olet?

Vierailija
7679/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vasemmistolaiset naiset eivät ole feministejä? Selvä. 

Ainoa, joka tässä ketään vihaa, olet sinä itse. Me lähinnä säälittäis. Mut kun se on sairaus, niin jätetään sekin väliin. 

Voivat olla tai olla olematta. Nyt ei kuitenkaan puhuttu feministikulkueesta.

Mutta ok, mennään teidän linjalle. Vasemmisto = feministit. Tällöin ne vastamielenosoittajat joita varisverkostossa ja muualta kasataan kokoon ovat feministejä. Miten ette näe niitä kulkueita?

Vierailija
7680/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Naiset keskenään tasa-arvoisia. Ja tietty miehetkin, jos synnyttä

Aatella, että (nyt en tiedä ihan tarkkaan, ketkä): naiset?, feministit?, vihervassarit?, kouvolatukat?, ketkä?, ovat onnistuneet aivopesee koko sairaanhoitoalan siten, et miehiä ei hoideta😅. On ne ollu taitavii, ketkä hyvänsä näin on tehny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi