Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
6401/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Romanttisuus toimii ainoastaan komeilla miehillä, muilla se on epätoivoa. Ihan kuten mikä tahansa muukin ominaisuus. Ruma nörtti on vain nörtti, mutta komea nörtti on ihanan nörttimäinen. Ruma ja ujo mies on "creepy", mutta komea ja ujo mies on ihanan ujo. Myös itsevarmuus toimii vain komeilla. Summa summarum: miehen ulkonäön pitää olla kunnossa, vasta sitten katsotaan niitä muita ominaisuuksia. "

Se on kumma kun teidän maailmassanne on aina vain joko rumia tai sitten komeita. Kun minä menen ulos niin 90% ihmisistä on ihan taviksia ja sitten se loppu 10% rumia tai komeita.

Naisten maailmassahan se menee noin, ainakin deittiappien datan mukaan. Suurin osa ihan kaikkien naisten swaipeista menee komeimmalle 20%:lle miehistä, loput saavat muruja. Miesten swaipit jakautuvat paljon tasaisemmin. 

Onko sulla vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa? Kirjoitin, että miesten swaipit jakautuvat paljon tasaisemmin eri naisille ja se tarkoittaa juuri sitä. 

Vierailija
6402/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Romanttisuus toimii ainoastaan komeilla miehillä, muilla se on epätoivoa. Ihan kuten mikä tahansa muukin ominaisuus. Ruma nörtti on vain nörtti, mutta komea nörtti on ihanan nörttimäinen. Ruma ja ujo mies on "creepy", mutta komea ja ujo mies on ihanan ujo. Myös itsevarmuus toimii vain komeilla. Summa summarum: miehen ulkonäön pitää olla kunnossa, vasta sitten katsotaan niitä muita ominaisuuksia. "

Se on kumma kun teidän maailmassanne on aina vain joko rumia tai sitten komeita. Kun minä menen ulos niin 90% ihmisistä on ihan taviksia ja sitten se loppu 10% rumia tai komeita.

Naisten maailmassahan se menee noin, ainakin deittiappien datan mukaan. Suurin osa ihan kaikkien naisten swaipeista menee komeimmalle 20%:lle miehistä, loput saavat muruja. Miesten swaipit j

No ei se niin kovin vaikealta vaikuta, jos kerran joka toinen parisuhde syntyy netissä ja parisuhteita syntyy koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6403/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret miehet istuu koneella päivät pitkät pelaamassa videopelejä ja nuoret naiset istuu kadulla protestoimassa ilmastopolitiikkaa.. onhan tossa nyt aika iso ero.

Vierailija
6404/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esim ruotsalainen mies on huomattavasti avarakatseisempi  ja sen suhteen tasa-arvoisempi suhteessa naiseen, että ruotsalainen mies jää hoitamaan lastaan! Tämäkin ketju todistaaa, että suomalaisen miehen suurin painajainen olisi joutua huolehtimaan omasta lapsesta, saatika, että tähän pitäis panostaa rahallisesti .  Ei ei, kaikki tuollainen on akkojen hommaa ja akat maksaa . Yrittävät vielä pirut tulla miehen lompakolle hakemaan lapselle ruokarahoja :D muija saa kyllä lähteä ja viedä mukulat mennessään, ,mutta en maksa."  Kela maksakoot" uhotaan tässsäkin ketjussa.

Lue hieman tätä ketjua ja sano, mitä tasa-arvoa on siinä, että toivotaan, että naisia hakataan, siitä saadaan hyvä mieli, huudetaan, miten kaikki kotityöt on sen palkatöistä tulevan naisen vastuulla ja hoitakoot mukulansa itse, itehän sen teki jne. Nämäkö ovat niitä hyviä puolia, josta suomalainen nainen pääsee nauttimaan??"

https://www.tiktok.com/@flotus_47/video/7293544087016197408

Se niistä ruotsalaisista miehistä, joille naiset nauraa ympäri maailmaa!

Vierailija
6405/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä miehenä olleessaan! Itse panen jokaista naista paljaalla sekä lasken mällit naisen värkkiin, jos tilaisuus sen sallii ! Naisella ei ole väliä onko fe makko, persu tai jotain muuta siltä väliltä. Jos värkki löytyy, niin hommiin vaan. Teen myös arvokasta työtä suomen hyväksi. Omalla työllä estän supisuomalaisia kuolemasta sukupuuttoon. Pennut jätän naisen vastuulle, jos niitä syntyy, kun minulla ei ole aikaa huolehtia niistä. Nainen voi hakea hyvinvointiyhteiskunnalta sekä kelalta tukea, sillä välin minä nuorena ja terveenä orina, pidän naisten kanssa villiä elämää!

T 20 1.89m Ori joka panee sinun tyttö ystävääsi kun sinä lammas olet työssä!

Siis niinku iso musta kukko?

Vierailija
6406/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan huuli pyöreänä, kun luin tuolta aikaisemmilta sivuilta, että siellä märistiin sitäkin, että mies ei saa yksin adoptoida lasta :D no mieshän saa adoptoida lapsen siinä , kuin nainekin, mutta miksi mies adoptoisi lapsen, kun ei se halua hoitaa edes sitä omaa lasta??? Karkuun juostaa ja väitetään, että muija hoitakoon ja maksakoon, kun on tehnytkin.  Eikä mies jäisi päiväksikään kotiin sen lapsen kansa, koska pitää tehdä ympäripyöreitä päiviä, että voi sen lapsen elättää, vaikka sitten rääkyykin, että hän ei sitä lasta elätä, kun ei se nyt kuitenkaan edes ole hänen. Vaimolle joka on lapsen kanssa kotona, ei suotaisi elatusta, mutta kyllä sen lapsen hoitajalle pitää maksaa, ei kukaan tule sitä lasta ilmaiseksi hoitamaan. Ja päivähoitokin maksaa, eikä sinne alle 9kk ikäistä voi viedä. Lasta ei kannata adoptoida eikä tehdä , jos sen lapsen kanssa oleminen ei kiinnosta. Lasta pitää hoitaa ja huoltaa  ja sen ka

Koska se on väärin, et naiset saa jotain, mitä mies ei edes halua!! Paitsi että saa, mut jos palstalla sanoo, ettei saa, niin se on väärin. Kun miehet jäävät aina paitsi ja naiset vaan saa. Ja jos molemmat saa adoptoida, mut mies ei haluu, niin miehen pitää saada jotain tilalle. Koska nainen saa adoptoida. Ja mies ei halua. Väärin joka tapauksessa!!

Vierailija
6407/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä miehenä olleessaan! Itse panen jokaista naista paljaalla sekä lasken mällit naisen värkkiin, jos tilaisuus sen sallii ! Naisella ei ole väliä onko fe makko, persu tai jotain muuta siltä väliltä. Jos värkki löytyy, niin hommiin vaan. Teen myös arvokasta työtä suomen hyväksi. Omalla työllä estän supisuomalaisia kuolemasta sukupuuttoon. Pennut jätän naisen vastuulle, jos niitä syntyy, kun minulla ei ole aikaa huolehtia niistä. Nainen voi hakea hyvinvointiyhteiskunnalta sekä kelalta tukea, sillä välin minä nuorena ja terveenä orina, pidän naisten kanssa villiä elämää!

T 20 1.89m Ori joka panee sinun tyttö ystävääsi kun sinä lammas olet työssä!

Trolollollotoope!

Vierailija
6408/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten maailmassahan se menee noin, ainakin deittiappien datan mukaan. Suurin osa ihan kaikkien naisten swaipeista menee komeimmalle 20%:lle miehistä, loput saavat muruja. Miesten swaipit j

No itse olen edelleen "vanhaakoulukuntaa" ja vaikka on deittiäppejä kokeiltu niin kyllä paras tulos on löytynyt muualta :) lähinnä siksi etten jaksa jaaritella kuulumisia tai sensellaisia kymmenten eri miehen kanssa. 

Koen myös tehneeni vaikutuksen kun lähestyin muita reittejä. Jos olisin sinkku niin lähestyisin varmaan ruokakaupassa mieleistä kokelasta 😄 deittisovelluksissa on liikaa tarjolla ja liian vähän motivaatiota keskustella jos ja kun ei tykkää smalltalkista. Että on onneksi vaihtoehtoja, sitä mä vaan :)

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6409/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"https://www.tiktok.com/@flotus_47/video/7293544087016197408

Se niistä ruotsalaisista miehistä, joille naiset nauraa ympäri maailmaa!"

Niin, tämä nainen toissa videossa sentään näyttää vielä naiselliselta naiselta, hänellä on oikeus vaatia laadukasta miesseuraa itselleen. Tosin kun suomessa nämä kouvolatukkaiset, kauttaaltaan tatuoidut, kehopositiiviset, liberaalit, feministit muut siltä väliltä naiset, jotka luulevat olevansa samalla viivalla naisellisten naisien kanssa.

Mies joka tykkää naisellisista naisista!

Vierailija
6410/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta on kehittynyt itsekeskeisten, fanaatikkojen ja mielensäpahoittajien maa, jossa eletään omassa kuplassa.

Itse pyrin kyllä, aina kun mahdollista, keskustelemaan myös eri tavalla ajattelevien kanssa ja erilaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Koen että se oli paras tapa oppia ymmärtämään ja näkemään että on muitakin tapoja olla ja elää kuin oma tapa. Tämä auttaa myös ymmärtämään miksi toinen saattaa nähdä tai kokea jonkun asian eri tavalla kuin itse. Eikä jää niin sanotusti "omaan kuplaan"

Tässä keskustelussa olen päässyt keskustelemaan eritavalla ajattelevien kanssa kenties eritavalla ja syvemmin kuin kasvotusten koskaan aiemmin. Minusta se on hienoa. Arvostan kaikkia jotka ovat kanssani asiallisesti keskustelleet ja kertoneet omia ajatuksiaan :) 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6411/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan huuli pyöreänä, kun luin tuolta aikaisemmilta sivuilta, että siellä märistiin sitäkin, että mies ei saa yksin adoptoida lasta :D no mieshän saa adoptoida lapsen siinä , kuin nainekin, mutta miksi mies adoptoisi lapsen, kun ei se halua hoitaa edes sitä omaa lasta??? Karkuun juostaa ja väitetään, että muija hoitakoon ja maksakoon, kun on tehnytkin.  Eikä mies jäisi päiväksikään kotiin sen lapsen kansa, koska pitää tehdä ympäripyöreitä päiviä, että voi sen lapsen elättää, vaikka sitten rääkyykin, että hän ei sitä lasta elätä, kun ei se nyt kuitenkaan edes ole hänen. Vaimolle joka on lapsen kanssa kotona, ei suotaisi elatusta, mutta kyllä sen lapsen hoitajalle pitää maksaa, ei kukaan tule sitä lasta ilmaiseksi hoitamaan. Ja päivähoitokin maksaa, eikä sinne alle 9kk ikäistä voi viedä. Lasta ei kannata adoptoida eikä tehdä , jos sen lapsen kanssa oleminen ei kiinnosta. Lasta pitää hoitaa ja huoltaa  ja sen ka

#miesvihanäkyväksi

Vaikka jossain on mies joka ei hoida lastaan, se ei tarkoita etteikö joku toinen voisi haluta lasta.

Vierailija
6412/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esim ruotsalainen mies on huomattavasti avarakatseisempi  ja sen suhteen tasa-arvoisempi suhteessa naiseen, että ruotsalainen mies jää hoitamaan lastaan! Tämäkin ketju todistaaa, että suomalaisen miehen suurin painajainen olisi joutua huolehtimaan omasta lapsesta, saatika, että tähän pitäis panostaa rahallisesti .  Ei ei, kaikki tuollainen on akkojen hommaa ja akat maksaa . Yrittävät vielä pirut tulla miehen lompakolle hakemaan lapselle ruokarahoja :D muija saa kyllä lähteä ja viedä mukulat mennessään, ,mutta en maksa."  Kela maksakoot" uhotaan tässsäkin ketjussa.

Lue hieman tätä ketjua ja sano, mitä tasa-arvoa on siinä, että toivotaan, että naisia hakataan, siitä saadaan hyvä mieli, huudetaan, miten kaikki kotityöt on sen palkatöistä tulevan naisen vastuulla ja hoitakoot mukulansa itse, itehän sen teki jne. Nämäkö ovat niitä hyviä puolia, josta suomalainen nainen pääsee nauttimaan??"

https://www.tiktok.com/

Siinä on sitä samaa tasa-arvoa kuin naisten pohdinnassa "onko mies ihminen". Silti sitä tehdään ihan vasemmiston verkkoalustalla, Kansan Uutisten blogissa, ja levitetään tänne.

Vierailija
6413/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan huuli pyöreänä, kun luin tuolta aikaisemmilta sivuilta, että siellä märistiin sitäkin, että mies ei saa yksin adoptoida lasta :D no mieshän saa adoptoida lapsen siinä , kuin nainekin, mutta miksi mies adoptoisi lapsen, kun ei se halua hoitaa edes sitä omaa lasta??? Karkuun juostaa ja väitetään, että muija hoitakoon ja maksakoon, kun on tehnytkin.  Eikä mies jäisi päiväksikään kotiin sen lapsen kansa, koska pitää tehdä ympäripyöreitä päiviä, että voi sen lapsen elättää, vaikka sitten rääkyykin, että hän ei sitä lasta elätä, kun ei se nyt kuitenkaan edes ole hänen. Vaimolle joka on lapsen kanssa kotona, ei suotaisi elatusta, mutta kyllä sen lapsen hoitajalle pitää maksaa, ei kukaan tule sitä lasta ilmaiseksi hoitamaan. Ja päivähoitokin maksaa, eikä sinne alle 9kk ikäistä voi viedä. Lasta ei kannata adoptoida eikä tehdä , jos sen lapsen kanssa oleminen ei kiinno

Koska se on väärin, et naiset saa jotain, mitä mies ei edes halua!! Paitsi että saa, mut jos palstalla sanoo, ettei saa, niin se on väärin. Kun miehet jäävät aina paitsi ja naiset vaan saa. Ja jos molemmat saa adoptoida, mut mies ei haluu, niin miehen pitää saada jotain tilalle. Koska nainen saa adoptoida. Ja mies ei halua. Väärin joka tapauksessa!!

#miesvihanäkyväksi

yleistäviä väitteitä "miehistä"

Vierailija
6414/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Tuo tiktok video on todella hyvä esimerkki, mitä naiset todella haluaa! Naiset kyllä sanoo yhtä, mutta tekee toista. Kauniit naisethan saa just eniten huomiota miehiltä. Sitä ei liberaali naiset saa, koska haluavat olla kehopositiivisiä omia itsejään, eivätkä jaksa pitää itsestään huolta. Sitten ovat kateellisia kauniille naisille, kun suurin osa hyvistä miehistä ei haluakkaan kehopositiivistä liberaali naista! Vaan jäljelle jäänet vätykset sekä alemman tason miehet, eivät kelpaakkaan suhteeseen kehopositiivisten naisten kanssa. Vaikka ovat itse samalla tasolla näiden vätyksien sekä alemman tason miesten kanssa.

Vierailija
6415/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että sellaista nuorten naisten liberalismiä! Johan suomessa nuoret naiset ovat vieneet miesten oikeudet, mitä vielä haluavat?

Mitkä oikeudet? Harrastaa seksiä ilman suostumusta?

#miesvihanäkyväksi

Se että rais kaus on rikos on siis näemmä jonkun mielestä miesvihaa.... miettikää sitä hetki. 

Väite että rais kaus olisi "miehen oikeus" jota joku kaipaa on miesvihaa. Asiaa ei tarvitse edes miettiä.

Vierailija
6416/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Tuo tiktok video on todella hyvä esimerkki, mitä naiset todella haluaa! Naiset kyllä sanoo yhtä, mutta tekee toista. Kauniit naisethan saa just eniten huomiota miehiltä. Sitä ei liberaali naiset saa, koska haluavat olla kehopositiivisiä omia itsejään, eivätkä jaksa pitää itsestään huolta. Sitten ovat kateellisia kauniille naisille, kun suurin osa hyvistä miehistä ei haluakkaan kehopositiivistä liberaali naista! Vaan jäljelle jäänet vätykset sekä alemman tason miehet, eivät kelpaakkaan suhteeseen kehopositiivisten naisten kanssa. Vaikka ovat itse samalla tasolla näiden vätyksien sekä alemman tason miesten kanssa.

Eise miesten huomio välttämättä kivaakaan ole... Etenkin kun on itse jo onnellisesti jonkun kanssa. Töissäkin on asiakkaat suvereenisti välillä ohittaneet hyväntavan rajoja, eikä työroolissa voi samalla tavalla paeta tilanteesta.. puhumattakaan jos naisseurassa joskus käy baarissa niin minuakin on lähestynyt avoimesti naimisissa oleva mies, jolla on samaan aikaan vaimo ollut kotona takaperon ja vauvan kanssa. Hän kertoi siis tämän itse ja avoimesti. 

Oikeastaan luulen että jos nyt olisin sinkku niin edelleen mieluiten itse lähestyisin minua kiinnostavaa miestä ja kasvotusten. 🤔 Tinderissä muistan aikoinaan myös saaneni hyvinkin suoria ja joskus inhottaviakin ehdotteluita ennekö edes tervehdyksiä vaihdettiin... 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6417/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nämä ovat niitä miehiä joista hyvin suuri osa sai kärvistellä naisettomana kolmekymppisiksi, koska naiset juoksivat juoksuja. "

Nämä ovat myös miehiä jotka olisivat olleet ikionnellisia jos olisivat olleen niitä miehiä joiden kanssa naiset näitä juoksujaan juoksivat. Eli heillä ei olisi ollut mitään näitä juoksuja vastaan jos vain he itse olisivat olleet niiden kohde.

Tietysti, siksi tuo kärvistely.

Suurin osa miehistä ei kuitenkaan tänäpäivänä välitä mitä naiset tekevät ja kenen kanssa, heillä ei ole aikomustakaan ryhtyä naisen kanssa parisuhteeseen missään vaiheessa, vaan he keskittyvät uraansa, harrastuksiin ja oman elämänlaadun parantamiseen.

Siihen yhtälöön ei tarvita naista.

Vierailija
6418/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Eise miesten huomio välttämättä kivaakaan ole... Etenkin kun on itse jo onnellisesti jonkun kanssa. Töissäkin on asiakkaat suvereenisti välillä ohittaneet hyväntavan rajoja, eikä työroolissa voi samalla tavalla paeta tilanteesta.. puhumattakaan jos naisseurassa joskus käy baarissa niin minuakin on lähestynyt avoimesti naimisissa oleva mies, jolla on samaan aikaan vaimo ollut kotona takaperon ja vauvan kanssa. Hän kertoi siis tämän itse ja avoimesti. 

Oikeastaan luulen että jos nyt olisin sinkku niin edelleen mieluiten itse lähestyisin minua kiinnostavaa miestä ja kasvotusten. 🤔 Tinderissä muistan aikoinaan myös saaneni hyvinkin suoria ja joskus inhottaviakin ehdotteluita ennekö edes tervehdyksiä vaihdettiin... 

T. Nainen KTM ja PS 

Minuakin on lähestynyt nainen baarissa (arviolta 15 vuotta vanhempi) vaikka olin tulevan vaimoni kanssa siellä. Ei se kivaa ole, niin.

Että parasta kun et lähesty, ja parasta kun miehet eivät lähesty naisia.

Vierailija
6419/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Haha, voi ei 😂🙈 ja totta, myös naiset osaavat olla hyvin suoria ja tahdittomia lähestymisissään. Toivottavasti tilanne selvisi suunnilleen huumorilla ja hyvällä kuitenkin :) 

Ja juu, en minä nyt lähesty kun on sopiva onneksi jo löytynyt 😄😊 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6420/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nämä ovat niitä miehiä joista hyvin suuri osa sai kärvistellä naisettomana kolmekymppisiksi, koska naiset juoksivat juoksuja. "

Nämä ovat myös miehiä jotka olisivat olleet ikionnellisia jos olisivat olleen niitä miehiä joiden kanssa naiset näitä juoksujaan juoksivat. Eli heillä ei olisi ollut mitään näitä juoksuja vastaan jos vain he itse olisivat olleet niiden kohde.

Tämä. Nuo vinkujat olisivat itse halunneet juosta jolkotella ja seikkailla, paskanmarjat he mitään pitkää, vakavaa ja yksiavioista suhdetta olisivat jo nuorena halunneet. 

Kyllä.  Mutta nytkö heidän täytyisi olla kolmekymppisinä odottamassa syli lämpöisenä vastassa maailmalla persettään astuttaneita väsähtäneitä naisia?  Oletteko hulluja?