Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies on paras mies. Sellaisen pään voisi rutistaa reisien väliin!
T. Nainen KTM ja PS
Olen edelleen onnellisesti varattu ja jos minä olen alle kolmikymppisenä vanha nainen niin varmaan tuo oikea mieskin tuossa vieressä on toinen jalka haudassa jo.. hän kun on minua vanhempi :) jos kuitenkin voit harjoittaa omaa seksielämääsi itse ja yksin ja pitää meidät siitä ulkopuolella. Edelleen todella ahdistavaa kun joku sekoilee omissa nimissä...
T. Nainen KTM ja PS
ja jatkan vielä: tänään aion ratsastaa miehen naamalla Stubbin voiton kunniaksi. Se nuolee parhaiten
En kirjoittanut tätäkään kommenttia niin ei unohtunut...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. M
Mitä tästä opimme, jos et ole pitkä ja komea! Ala olemaan jännä sekä lupaile naisille kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä. Niin myös tarinan sankari "20v jätkä" teki ja sai mitä halusi! Naiset varsinkin nuoret ovat helposti höynäytettävissä, niin kuin on useasti saanut mediassa että täällä lukea. Kannattaa käyttää tilaisuutta hyväkseen, sillä meillä on siihen vain tämä yksi elämä! Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja!
Tavallaan totta, mutta fiksut miehet ovat ymmärtäneet että meillä on tosiaan vain yksi elämä eikä sitä kannata haaskata johonkin niin merkityksettömään kuin naisen kanssa lisääntyminen.
Nehän tekee sitä oikeasti kenen tahansa kanssa, kuten valituksista näkee.
"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi eikä työ näytä häntä edes kiinnostavan. Lapsia hän kuitenkin on siittänyt ainakin 3 samalaisille sinisilmäisille naisille, kun sukulaistyttö oli tuolloin!"
No, minä äitinä olisin kyllä tytölle tuossa takonut järkeä päähän, että abortti tuossa tilanteessa on ainoa vaihtoehto. Tuon ikäinen on yleensä täysin kakara vielä itsekin, ei siinä mitään lapsia voi alkaa kasvattamaan, kun itse ei edes pärjää omillaan vielä. Tytön pitää tajuta hankkimaan ensin työ, sitten asunto, löytää sopiva puoliso, jonka kanssa on saman laiset tulevaisuuden suunnitelmat vasta sitten voi hankkia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Olen edelleen onnellisesti varattu ja jos minä olen alle kolmikymppisenä vanha nainen niin varmaan tuo oikea mieskin tuossa vieressä on toinen jalka haudassa jo.. hän kun on minua vanhempi :) jos kuitenkin voit harjoittaa omaa seksielämääsi itse ja yksin ja pitää meidät siitä ulkopuolella. Edelleen todella ahdistavaa kun joku sekoilee omissa nimissä...
T. Nainen KTM ja PS
ja jatkan vielä: tänään aion ratsastaa miehen na
Lopettaisitko häiriköinnin? Mikä sinua vaivaa?
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi eikä työ näytä häntä edes kiinnostavan. Lapsia
Abortti ei ole ehkäisykeino
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi eikä työ näytä häntä edes kiinnostavan. Lapsia
Bbortti on murha. Kaikki eivät halua tappaa omaa lastaan.
Olisko tää vitsi nyt kohta taputeltu? Jos jatkossa voit kertoa omia ajatuksia omana itsenäsi. Ei varmaan ole tarvetta minua niihin sekoittaa, on käynyt jo ilmi että ei voisi kaksi ihmistä juuri enempää erilaisia olla..
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
T. Nainen KTM ja PS
ja jatkan vielä: tänään aion ratsastaa miehen na
En kirjoittanut tätäkään kommenttia niin ei unohtunut...
T. Nainen KTM ja PS
Luulin sen capseilla kirjoitetun viestin olevan sinun, siksi vastasin siihen. Trolli siis jallitti minuakin😆 Kuitenkin ymmärsit viestin olevan sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
T. Nainen KTM ja PS
Huomion kipee, kuten jokunen muukin "alfa" täällä. Kun ei tule omassa elämässä nähdyksi, pitää huomio saada tavalla tai toisella. Yleistä häiriökäyttäytymisen taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi e
Bbortti on murha. Kaikki eivät halua tappaa omaa lastaan.
Tämä! Suurin osa naisista saa enemmän nautintoa kun tappaminen tapahtuu vasta synnyttämisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi eikä työ näytä häntä edes kiinnostavan. Lapsia hän kuitenkin on siittänyt ainakin 3 samalaisille sinisilmäisille naisille, kun sukulaistyttö oli tuolloin!"
No, minä äitinä olisin kyllä tytölle tuossa takonut järkeä päähän, että abortti tuossa tilanteessa on ainoa vaihtoehto. Tuon ikäinen on yleensä täysin kakara vielä itsekin, ei siinä mitään lapsia voi alkaa kasvattamaan, kun itse ei edes pärjää omillaan vielä. Tytön pitää tajuta hankkimaan ensin työ, sitten asunto, löytää sopiva puoliso, jonka kanssa on saman laiset tulevaisuuden suunnitelmat vasta sitten voi hankkia lapsia.
Omasta mielestä 17-vuotiaan nuoren naisen pitäisi jo osata ajatella omilla aivoillaan. Eikä odottaa että joku muu sen tekisi, sillä onhan 17-vuotias jo täysi-ikäinen seuraavana vuonna. Voisi luulla että 17-vuotiasta tyttöä on jotenkin kasvatettu elämänsä aikana, valmistautumaan astumaan aikuisten maailmaan sekä aloittamaan oman itsenäisen elämän pikkuhiljaa. Niin ainakin minua ovat vanhemmat ohjanneet sekä opastaneet. Voi olla että kaikki vanhemmat eivät tee niin tai eivät välitä, miten oma lapsi sitten pärjää aikaisena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä äitinä olisin kyllä tytölle tuossa takonut järkeä päähän, että abortti tuossa tilanteessa on ainoa vaihtoehto. Tuon ikäinen on yleensä täysin kakara vielä itsekin, ei siinä mitään lapsia voi alkaa kasvattamaan, kun itse ei edes pärjää omillaan vielä. Tytön pitää tajuta hankkimaan ensin työ, sitten asunto, löytää sopiva puoliso, jonka kanssa on saman laiset tulevaisuuden suunnitelmat vasta sitten voi hankkia lapsia
Omasta mielestä 17-vuotiaan nuoren naisen pitäisi jo osata ajatella omilla aivoillaan. Eikä odottaa että joku muu sen tekisi, sillä onhan 17-vuotias jo täysi-ikäinen seuraavana vuonna. Voisi luulla että 17-vuotiasta tyttöä on jotenkin kasvatettu elämänsä aikana, valmistautumaan astumaan aikuisten maailmaan sekä aloittamaan oman itsenäisen elämän pikkuhiljaa. Niin ainakin minua ovat vanhemmat ohjanneet sekä opastaneet. Voi olla että kaikki vanhemmat eivät tee niin tai eivät välitä, miten oma lapsi sitten pärjää aikaisena!
Näitä tapauksia on aina ollut ja tulee olemaan jatkossakin! Evoluutio on luonnut meidät niin että lisääntyisimme nuorina, siinä ei mitään saarnaamiset auta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. M
Tämä! Suurin osa naisista saa enemmän nautintoa kun tappaminen tapahtuu vasta synnyttämisen jälkeen.
Vilkaisehan henkirikostilastoja ja laske kuinka monta kertaa nainen on tappanut lapsensa vs kuinka monta kertaa mies on tappanut toisen ihmisen. Taitaa se yleisempää miehillä olla saada nautintoa syntyneiden ihmisten tappamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä täysin raiteiltaan nyrjähtänyt vastakkainasettelun vihaketju saa pyöriä täällä?!
Hyvä kysymys! Kun lukee tätä keskustelua pidempään, niin kirjoitustyylistä tunnistaa helposti ainakin yhden trollin, joka yrittää kaikin keinoin solvata ja yllyttää riitelyyn muita kirjoittajia. Jos ei oikein lähde toimimaan, hän näyttää kirjoittavan itse omiin solvauksiinsa vastineita.
Voitaisiin kaikki miettiä, minkä tahon edun mukaista on yllyttää kansalaisia keskinäiseen vihanpitoon. Itänaapuri on aina ollut tuossa taitava. Ollaan itse niin älykkäitä ettei lähdetä tuohon mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kaikille naisille ja miehille parasta jos naiset vaan keskittyisivät kotiin, lapsiin ja muiden naistn kanssa jaaritteluun ja jättäisivät nämä miesten kanssa kahinoinnit kokonaan pois, ihan niinkun ovat tehneet iät ja ajat. Nyt on monilla "moderneilla" naisilla puurot ja vellit sekastin ja moni nais-raukka ihan tillin tallin siitä mikä elämässä on tarkeetä ja mikä on heidän perustehtävänsä.
Eihän nykynaiset tiedä edes omaa sukupuoltaan
Ainakin mitä mediassa näkee näitä jotka ei tiedä sukupuoltaan, niin ne on aina miehiä tai pitäisikö sanoa entisiä miehiä. Miehethän ne korkkareissa koihkelehtii, silikonrinnat pulleina ja täys meikki naamalla. Oisko se kuitenkin tuokin enemmän miesten ongelma, että on sukupuoli hukassa. Olen huomannut, että kaikki asiat mistä miehet naisia suureen ääneen syyttää, on sellaisia , johon miehet itse syyllistyy, mutta niista naisia syytetään:D No hyökkäys on paras puolustus, niinhän sitä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutamat näistä kommenteista ei liity aloittajan aiheeseen mitenkään?!
Miesten koulutustaso on laskenut, naisten noussut. Mutta miehet kasvatetaan edelleen voittopuolisesti odottamaan etuoikeutettua asemaa, sitten kun pelkällä b-luokan yo-todistuksella ei maailman ovet olekaan auki ja koko maailman naiset polvillaan, on luotu tämä uuden ajan hirviö. Incel -mies
Aika monet "incel"-miehethän ovat keskimääräistä koulutetumpia. Machomiehiä esittäville oikeistoliberaaleihan "incel"-miehet ovat kertakaikkinen kauhistus ja naistensaamattomuus suoranainen pahuuden merkki. Taitaa olla omia tuntoja kaapissa kun noin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan olis parasta että naiset jäisi kotiin lapsia hoitamaan, hehän ne lapset myös saavat joten hoitakoot, mikä tässä on nykynaisille niin vaikeaa ymmärtää, saat lapsen ja hoidat sen? (jotain vikaa logiikassa?)
Onko käynyt mielessä, että se lapsi maksaa vanhemmalleen aika paljon. 130 000e ennen kuin on täysi-ikäinen. Täälläkin miehet itkee ja rääkyy, miten naiset on vain miehen rahapussilla. Yksikään tämän ketjun miehistä ei ole tajunnut, että se oma lapsi maksaa, eikä ole naisen velvollisuus sen elatusta/elämää yksin maksaa. Ei nämä ukot tajua, että se lapsi heidän "rahapussillaan" on, eikä se nainen. Yksikin tuolla kehui, että muija saa kyllä lähteä ja viedä mukulat mennessään, mutta hän ei elatusmaksuja maksa. maksakoot kela. Nykyajan miehillä (ainakin palstaukoilla) on ajatuksena, että nainen kustantaa perheessä kaiken, ja jos miehen pitäisi ostaa lapselle pilttipurkki ja maksaa se , niin siitä seuraa itkupotkuraivarit, miten nainen kuppaa miestä. Eihän naisella ole muuta mahdollisuutta, kuin mennä töihin ja elättää itsensä ja lapsensa. Sitä ihmettelen, mikä nykymiehelle on niin vaikeata ymmärtää, että kun saa lapsen ja tulee isäksi niin silloin pitää se lapsi myös hoitaa ja elättää. Ei se lapsi itseään elätä ja hoida vaan se on vanhemman tehtävä. Molempien vanhempien tehtävä, ei vain toisen. Miksi mies ei ymmärrä, että se oma lapsi pitää hoitaa ja ruokkia????? Naiset tämän ymmärtää ja hoitaa ja ruokii jälkeläisensä, mutta harva isä ymmärtää vastuutaan. Miksi miehen LOGIIKASSA on iso puute, kun ei tuota ymmärrä???
Ja naurettavinta, että mies täällä vinkuu, että jos mies ei tee vähintaan 50% kaikista kotitöistä se on naisen mielestä vapaamatkustaja ja samaan aikaan huudetaan suureen äänen, miten muija on lähestuloon teljätty keittiöön ja miten naisen KUULUU tehdä kaikki kotityöt ja hoitaa lapset. No selvästi nämä miehet EI tee lähellekään 50% niitä kotitöitä, koska ne on kaikki tuupattu naiselle. Vähän logiikkaan noihin puheisiin. Ja turha vinkua, että kirjoittajia on useampi, koska yksikään ei ole sanonut, että hän itse hoitaisi lastaan (eihän näillä kellään ole lasta, joten vaikeahan sitä on hoitaa :D) tai tekisi kotitöitä vaan jokainen on ilmoittanut, että ne on naisten työtä. Eli yksikään ei tee kotonaan yhtään mitään. No se ei toki haittaa, koska yksin asuvia runkkareitahan tässä ketjussa on jokainen mies. Joten ketään ei haittaa vaikka eivät mitään teekään. Onhan noita poikamiesten asuntoja näkynyt lehdissä, kun on vain pienet käytävät keittiöön ja vessaan. Muuten on huusholli täynnä roskaa ja sotkua. Itse asukas on käyttänyt aikansa koneella vauvalle kirjoitellen. Ja vaahdonnut, miten nainen hänen keittiössään on rätti kourassa kiillottamassa tasoja :D Voihan sitä haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan olis parasta että naiset jäisi kotiin lapsia hoitamaan, hehän ne lapset myös saavat joten hoitakoot, mikä tässä on nykynaisille niin vaikeaa ymmärtää, saat lapsen ja hoidat sen? (jotain vikaa logiikassa?)
Onko käynyt mielessä, että se lapsi maksaa vanhemmalleen aika paljon. 130 000e ennen kuin on täysi-ikäinen. Täälläkin miehet itkee ja rääkyy, miten naiset on vain miehen rahapussilla. Yksikään tämän ketjun miehistä ei ole tajunnut, että se oma lapsi maksaa, eikä ole naisen velvollisuus sen elatusta/elämää yksin maksaa. Ei nämä ukot tajua, että se lapsi heidän "rahapussillaan" on, eikä se nainen. Yksikin tuolla kehui, että muija saa kyllä lähteä ja viedä mukulat mennessään, mutta hän ei elatusmaksuja maksa. maksakoot kela. Nykyajan miehillä (ainakin palstaukoilla) on ajatuksena, että nainen kustantaa perheessä kaiken, ja jos
Olen ehdottomasti samaa mieltä että vastuu lapsesta on yhtä suuri molemmilla vanhemmilla ja molempien tulee osallistua sekä kasvatukseen että elatukseen. Se missä suhteessa tämä tapahtuu on toki pariskunnan neuvoteltavissa. Olennaista lapselle on kuitenkin että molemmat ovat läsnä ja mukana elämässä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi e
Omituinen vaatimus teinille. Että pitäisi osata ajatella, kuin aikuinen, koska jossain vaiheessa on täysikäinen? Mut ei nyt kuitenkaan ollut vielä. Ja hyvin harva aikuistuu edes sinä päivänä, kun 18v. täyttää.
Erikoista myös se, että edelleen täysin vastuutetaan tämä nuori tyttö, vaikka siinä oli se toinen, se jätkä, joka ei osannut lupauksiaan pitää. Eikä ottanut opikseen ekasta kerrasta, vaan jatkoi touhujaan muiden kanssa. Eli alaikäiseltä teiniltä odotetaan vastuunkantoa, mutta ei tältä uroopuoleiselta. Eipä ole maailma ja asenteet muuttuneet sadassakaan vuodessa mihinkään.
Eihän nykynaiset tiedä edes omaa sukupuoltaan