Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
6101/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan olis parasta että naiset jäisi kotiin lapsia hoitamaan, hehän ne lapset myös saavat joten hoitakoot, mikä tässä on nykynaisille niin vaikeaa ymmärtää, saat lapsen ja hoidat sen? (jotain vikaa logiikassa?)

Neitseellisestikö ne lapset sikiää, ihan itsestään vaan ilmaantuvat? Isän vastuu?

Siihen riittää miesten sukusolut ja keinosiemennys

T. Nainen KTM ja PS 

Itselliset äidit hoitavatkin itse ja yksin lapsensa. Kyse oli parisuhteessa syntyvistä lapsista tai lapsista joiden isä on tiedossa, ei anonyymeistä sperman luovuttajista keinohedelmöityksessä. 

Ei ole olemassa anonyyme

höpö höpö

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6102/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies on paras mies. Sellaisen pään voisi rutistaa reisien väliin!

T. Nainen KTM ja PS 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Olen edelleen onnellisesti varattu ja jos minä olen alle kolmikymppisenä vanha nainen niin varmaan tuo oikea mieskin tuossa vieressä on toinen jalka haudassa jo.. hän kun on minua vanhempi :) jos kuitenkin voit harjoittaa omaa seksielämääsi itse ja yksin ja pitää meidät siitä ulkopuolella. Edelleen todella ahdistavaa kun joku sekoilee omissa nimissä...

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6104/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan olis parasta että naiset jäisi kotiin lapsia hoitamaan, hehän ne lapset myös saavat joten hoitakoot, mikä tässä on nykynaisille niin vaikeaa ymmärtää, saat lapsen ja hoidat sen? (jotain vikaa logiikassa?)

Neitseellisestikö ne lapset sikiää, ihan itsestään vaan ilmaantuvat? Isän vastuu?

T. Nainen KTM ja PS 

Itselliset äidit hoitavatkin itse ja yksin lapsensa. Kyse oli parisuhteessa syntyvistä lapsista tai lapsista joiden isä on tiedossa, ei anonyymeistä sperman luovuttajista keinohedelmöityksessä.&nbs

Ja jos voit keskustella nämä lisääntymisasiatkin omissa nimissäsi. Minä en näihin ole ottanut kantaa enkä ota nytkään. Sun oma mielipide omana itsenäsi on ihan pätevä, et tarvitse mun nimimerkkejä siinä. Osaat ajatella itsekin, eikö niin?

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6105/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse kävelen sekä levittelen geenejäni, joka puolelle ja madollisemman moneen naiseen nuorena 21-vuotiaana. Naiset saavat sitten hoitaa ipanoitani, kelan avustuksella! Minä keskityn hauskan pitoon, samalla lisäännyt ja täytän maan, loput ovat sitten valtion vastuulla =)"

Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi eikä työ näytä häntä edes kiinnostavan. Lapsia hän kuitenkin on siittänyt ainakin 3 samalaisille sinisilmäisille naisille, kun sukulaistyttö oli tuolloin!

Vierailija
6106/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota murehtimaan. Jokainen on mielestään aina oikeassa, eikä kenenkään tarvi mielestään joustaa missään, niin näillä sitten mennään. Aika näyttää miten syvä oja tätä kärryä odottaa. 

Vierailija
6107/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Olen edelleen onnellisesti varattu ja jos minä olen alle kolmikymppisenä vanha nainen niin varmaan tuo oikea mieskin tuossa vieressä on toinen jalka haudassa jo.. hän kun on minua vanhempi :) jos kuitenkin voit harjoittaa omaa seksielämääsi itse ja yksin ja pitää meidät siitä ulkopuolella. Edelleen todella ahdistavaa kun joku sekoilee omissa nimissä...

T. Nainen KTM ja PS 

ja jatkan vielä: tänään aion ratsastaa miehen naamalla Stubbin voiton kunniaksi. Se nuolee parhaiten kun on  hapenpuutteessa.

T. Nainen KTM ja PS 

Löytyiskö sulle ihan oman ikäistä ja itselle sopivaa seuraa? Ja jos löytyy niin sitä ei varmaankaan tarvitse tänne raportoida. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6108/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

ja jatkan vielä: tänään aion ratsastaa miehen naamalla Stubbin voiton kunniaksi. Se nuolee parhaiten kun on  hapenpuutteessa.

T. Nainen KTM ja PS 

LOPETA TUO MUN NIMIMERKIN KÄYTTÖ!

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6109/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi eikä työ näytä häntä edes kiinnostavan. Lapsia hän kuitenkin on siittänyt ainakin 3 samalaisille sinisilmäisille naisille, kun sukulaistyttö oli tuolloin!"

Ihan kiva onpa ipanalla ainakin sisaruksia! Oikea tosialfa tämän mies! Saa typerät naiset syyttää itseään!

Vierailija
6110/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

Olet ainoa joka täällä on toisen nimissä kirjoitellut.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6111/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi eikä työ näytä häntä edes kiinnostavan. Lapsia hän kuitenkin on siittänyt ainakin 3 samalaisille sinisilmäisille naisille, kun sukulaistyttö oli tuolloin!"

Ihan kiva onpa ipanalla ainakin sisaruksia! Oikea tosialfa tämän mies! Saa typerät naiset syyttää itseään!

Niinpä niin... normaali mies/poika ei kyllä seurustelusuhteeseen kelpaa... mutta nämä jännä tai alfaurosket miehet/pojat saavat kaikki tytöt/naiset!

Vierailija
6112/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

LOPETA TUO MUN NIMIMERKIN KÄYTTÖ!

T. Nainen KTM ja PS 

Juurikin hermostumista noi hyypiöt haluaa. Se on vaan härkkimistä ja sorkkimista, kun sanottavaa ei ole. Kyllä uskoisin monen täällä ymmärtävän, mitkä kommentit ovat sinun. Mielestäni olet kunnioitettavan rauhallisesti vastannut myös niihin provosoiviin kysymyksiin ja tuonut näkemyksiäsi esille hyvässä hengessä. Kaikesta en ole kanssasi samaa mieltä, mutta arvostan asiallista keskustelua aiheesta kuin aiheesta ja sinä olet sitä asiallisuutta yrittänyt ylläpitää. Keskustelu on hyvästä ja edistää yhteisymmärrystä, alatyyliset heitot vetävät maton alta. 

Vierailija
6113/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kaikille naisille ja miehille parasta jos naiset vaan keskittyisivät kotiin, lapsiin ja muiden naistn kanssa jaaritteluun ja jättäisivät nämä miesten kanssa kahinoinnit kokonaan pois, ihan niinkun ovat tehneet iät ja ajat. Nyt on monilla "moderneilla" naisilla puurot ja vellit sekastin ja moni nais-raukka ihan tillin tallin siitä mikä elämässä on tarkeetä ja mikä on heidän perustehtävänsä.

Vierailija
6114/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi e

Niinpä niin... normaali mies/poika ei kyllä seurustelusuhteeseen kelpaa... mutta nämä jännä tai alfaurosket miehet/pojat saavat kaikki tytöt/naiset!

Näinhän se menee

T. Nainen KTM ja PS

Vierailija
6115/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen K

En kirjoittanut tuota kommenttia, en käytä capsia 🙈 mutta kiitos kuitenkin myötätunnosta... Ja kiitos kommentistasi muutenkin, arvostan tosi paljon. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6116/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Itselliset äidit hoitavatkin itse ja yksin lapsensa. Kyse oli parisuhteessa syntyvistä lapsista tai lapsista joiden isä on tiedossa, ei anonyymeistä sperman luovuttajista keinohedelmöityksessä.&nbs

No ei e ole tän äidin vika, ettei luovuttaja ole halunnut tietojaan julkaistavaksi. Tanskassa on luovuttaja saanut sen päättää.

Vierailija
6117/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. M

Jos oma mies ei tuossa vieressä tikahtuisi nauruun ja myötätuntoon ja jos en täältä saisi tukea toisilta naisilta, niin en tiedä, oma huumori ei meinaa riittää että ei voi itsenäisesti ajatuksiaan kommentoida viemättä toisen nimimerkkejä... 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6118/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. Myös tämä mies on osoittautunut sosiaalipummiksi edes kiinnostavan. Lapsia hän kuitenkin on siittänyt ainakin 3 samalaisille sinisilmäisille naisille, kun sukulaistyttö oli tuolloin!"

Mitä tästä opimme, jos et ole pitkä ja komea! Ala olemaan jännä sekä lupaile naisille kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä. Niin myös tarinan sankari "20v jätkä" teki ja sai mitä halusi! Naiset varsinkin nuoret ovat helposti höynäytettävissä, niin kuin on useasti saanut mediassa että täällä lukea. Kannattaa käyttää tilaisuutta hyväkseen, sillä meillä on siihen vain tämä yksi elämä! Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja!

Vierailija
6119/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen K

Juurikin hermostumista noi hyypiöt haluaa. Se on vaan härkkimistä ja sorkkimista, kun sanottavaa ei ole. Kyllä uskoisin monen täällä ymmärtävän, mitkä kommentit ovat sinun. Mielestäni olet kunnioitettavan rauhallisesti vastannut myös niihin provosoiviin kysymyksiin ja tuonut näkemyksiäsi esille hyvässä hengessä. Kaikesta en ole kanssasi samaa mieltä, mutta arvostan asiallista keskustelua aiheesta kuin aiheesta ja sinä olet sitä asiallisuutta yrittänyt ylläpitää. Keskustelu on hyvästä ja edistää yhteisymmärrystä, alatyyliset heitot vetävät maton alta. 

Unohtuiko T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6120/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo melkein 15v ja sukulaisnaisen elämä on todella surkea, sillä hän ilman tukea yksin lapsensa kanssa. On tehnyt kyllä pätkätöitä jos mahdollista, mutta ollut työvoimatoimiston asiakas koko aikuisiän. M

Olen varma että kun omana itsenään ja aidosti toista lähestyy kunnioittaen ja kauniisti, niin varmasti löytyy jokaiselle sopiva kumppani.

T. Nainen KTM ja PS 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi