Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
6081/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on seottu lopullisesti. Mitä te jankutijankkaajat saatte tästä? Älkää edes vastatko.

En voi valitettavasti mitään jos ja kun joku kirjoittaa nimissäni. Voit uskoa että asia inhottaa minua itseä kaikkein eniten. 

En tiedä mistä tämä sai alkunsa. Toivon että loppuu alkunsa. Irstaat ukot kirjoittaa nuoren naisen nimissä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ja trolli on paljastettu... 20 vuotta maisterinopintoja suorittanut ei ole mikään nuori nainen.

Ehkä sinua ei voi kaapata kun en tiedä kuka kirjoittaja olet. Itse olen alusta asti kommentoinut ainoastaan samalla nimimerkillä ja näköjään sen voi kaapata... Inhottavalta tuntuu joka tapauksessa.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6082/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan olis parasta että naiset jäisi kotiin lapsia hoitamaan, hehän ne lapset myös saavat joten hoitakoot, mikä tässä on nykynaisille niin vaikeaa ymmärtää, saat lapsen ja hoidat sen? (jotain vikaa logiikassa?)

Neitseellisestikö ne lapset sikiää, ihan itsestään vaan ilmaantuvat? Isän vastuu?

Siihen riittää miesten sukusolut ja keinosiemennys

T. Nainen KTM ja PS 

Itselliset äidit hoitavatkin itse ja yksin lapsensa. Kyse oli parisuhteessa syntyvistä lapsista tai lapsista joiden isä on tiedossa, ei anonyymeistä sperman luovuttajista keinohedelmöityksessä. 

Ei ole olemassa anonyymejä sukusolujen luovuttajia keinosiemennyksessä. Laki vaatii että ne on tunnistettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on seottu lopullisesti. Mitä te jankutijankkaajat saatte tästä? Älkää edes vastatko.

En voi valitettavasti mitään jos ja kun joku kirjoittaa nimissäni. Voit uskoa että asia inhottaa minua itseä kaikkein eniten. 

En tiedä mistä tämä sai alkunsa. Toivon että loppuu alkunsa. Irstaat ukot kirjoittaa nuoren naisen nimissä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ja trolli on paljastettu... 20 vuotta maisterinopintoja suorittanut ei ole mikään nuori nainen.

Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus

Onko sinusta opiskelu siis kilpailua aikaa vastaan? Mihin on kiire? Olen myös kertonut että minulla on lukihäiriö ja omat haasteensa tuonut matkalla. Näkisin kuitenkin hienona asiana että vaikeuksista huolimatta voi tavoittaa omia päämääriä ja unelmia. Jos olen sinusta hidas niin selvä. Tee sinä omalla tahdilla.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6084/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinänhän se koko ajan keksit, miten me ajatellaan, mitä me pidetään miesten touhuissa arvostettavana. Ihan sama mitä sanoo.

Mut tässä just joku (sinä?) kovasti kehuu tekevänsä vain miesten hommia, kun vaimo hoitaa lapset ja "naisten" hommat. Ja sit samaan aikaan ei tyydytä siihen, et mies tekee puolet kotitöistä. Noi jutut kumoaa toisensa. Joko mies hoitaa oman osuuden kotitöistä, jolloin hän tekee minimin. Saman kuin nainen. Tai sitten hän ei tee ja silloin on vapaamatkustaja. 

Jokainen normi ihminen ymmärtää, mitä tarkoittaa kotitöiden jakaminen. Siinä ei lasketa, montako lautasta kukin laittaa koneeseen. 

Ei ollut minä. Siinä tosiaan joku kehuu tekevänsä vain miesten hommia. Veikkaan sen olevan tuo KTM joka trollaa. Toinen vaihtoehto olisi joku jonne12v, sen tasoiselta tuo vaikut

Tui tui, kokonaistyöaika on 7 minuuttia enemmän. Palkkatöitä tehdään 44 minuuttia enemmän ja kotitöitä 37 minuuttia vähemmän.

44min on siis hirmuisen paljon enemmän, mutta 37min melkein yhtä paljon.... eri 

Vierailija
6085/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinänhän se koko ajan keksit, miten me ajatellaan, mitä me pidetään miesten touhuissa arvostettavana. Ihan sama mitä sanoo.

Mut tässä just joku (sinä?) kovasti kehuu tekevänsä vain miesten hommia, kun vaimo hoitaa lapset ja "naisten" hommat. Ja sit samaan aikaan ei tyydytä siihen, et mies tekee puolet kotitöistä. Noi jutut kumoaa toisensa. Joko mies hoitaa oman osuuden kotitöistä, jolloin hän tekee minimin. Saman kuin nainen. Tai sitten hän ei tee ja silloin on vapaamatkustaja. 

Jokainen normi ihminen ymmärtää, mitä tarkoittaa kotitöiden jakaminen. Siinä ei lasketa, montako lautasta kukin laittaa koneeseen. 

Ei ollut minä. Siinä tosiaan joku kehuu tekevänsä vain miesten hommia. Veikkaan sen olevan tuo KTM joka trollaa. Toinen vaihtoehto olisi joku jonne12v, sen tasoiselta tuo vaikut

TYÖELÄMÄ

Työaika ensimmäistä kertaa tasan: Naisten ja miesten kokonaistyöajassa vain minuutin ero

Talouselämä 2022

Tuitui vaan itsellesi.

Vierailija
6086/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Riippuu nyt mikä sinulle on nuori.

Kuten sanoin, vaikutat hitaalta. Et oikein ymmärrä asioita.

Ei liity lukihäiriöösi

Vierailija
6087/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut minä. Siinä tosiaan joku kehuu tekevänsä vain miesten hommia. Veikkaan sen olevan tuo KTM joka trollaa. Toinen vaiht

TYÖELÄMÄ

Työaika ensimmäistä kertaa tasan: Naisten ja miesten kokonaistyöajassa vain minuutin ero

Talouselämä 2022

Tuitui vaan itsellesi.

Tarkoituksella lainaat sitä uutista missä viitataan kaikkiin yli 10 vuotiaisiin.

Tässä ketjussa on jo kerrottu minuutilleen miten se menee aikuisten osalta.

Tui tui miesvihaaja.

Vierailija
6088/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan olis parasta että naiset jäisi kotiin lapsia hoitamaan, hehän ne lapset myös saavat joten hoitakoot, mikä tässä on nykynaisille niin vaikeaa ymmärtää, saat lapsen ja hoidat sen? (jotain vikaa logiikassa?)

Neitseellisestikö ne lapset sikiää, ihan itsestään vaan ilmaantuvat? Isän vastuu?

T. Nainen KTM ja PS 

Itselliset äidit hoitavatkin itse ja yksin lapsensa. Kyse oli parisuhteessa syntyvistä lapsista tai lapsista joiden isä on tiedossa, ei anonyymeistä sperman luovuttajista keinohedelmöityksessä. 

Ei ole olemassa anonyymejä sukusolujen luovuttajia keinosiemennyksessä. La

On ns. Kylmäluovutus. Kaveri sai sillä lapsen. Siinä isä jää tuntemattomaksi. Tietää vain, että on tanskalainen.

Vierailija
6089/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja miehet käyttivät 20202021 saman verran aikaa työntekoon, kertoo Tilastokeskus. Keskimäärin päivittäinen kokonaistyöaika 10 vuotta täyttäneillä

.

.

hups

Vierailija
6090/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus on 2vuotta. Yliopistossa suoritetaan lähtökohtaise

Normi-ihminen käy 9v. Peruskoulua, siihen päälle lukio tai ammatillinen 3-4v. Siinä jo pelkästään 12-13v. 

Siihen sitten päälle 5-6 vuotta yliopistoa tai ammattikorkeaa ja n. 3 vuotta vaikka erikoistumista tai ylempää amk:ta. Perustutkinnon jälkeen eri aloilla tuo jatko toki eri pituinen. Joku väittelee tohtoriksi, joku vaihtaa alaa ja käy uudestaan sen 5v korkeakoulua.  

Vierailija
6091/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Ei ole olemassa anonyyme

Toivottavasti nainen laitetaan vankilaan koska rikkoo lapsen oikeutta tietää keinoalkuisena biologiset vanhempansa.

Vierailija
6092/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Selvä, olen sinusta hidas. No hyvä että sait tämänkin nyt kerrottua :D voimme molemmat jatkaa omaa elämäämme. Olen jokatapauksessa saavuttanut omat tavoitteet ja päämääräni ja olen itse tyytyväinen niihin. Toivottavasti sinä myös omiksi.

T. Näinen KTM ja PS 

Vierailija
6093/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Selvä, olen sinusta hidas. No hyvä että sait tämänkin nyt kerrottua :D voimme molemmat jatkaa omaa elämäämme. Olen jokatapauksessa saavuttanut omat tavoitteet ja päämääräni ja olen itse tyytyväinen niihin. Toivottavasti sinä myös omiksi.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6094/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut minä. Siinä tosiaan joku kehuu tekevänsä vain miesten hommia. Ve

Laitan tarkoituksella lähteen näkyviin. Toisin kuin...

Vierailija
6095/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus

Siihen sitten päälle 5-6 vuotta yliopistoa tai ammattikorkeaa ja n. 3 vuotta vaikka erikoistumista tai ylempää amk:ta. Perustutkinnon jälkeen eri aloilla tuo jatko toki eri pituinen. Joku väittelee tohtoriksi, joku vaihtaa alaa ja käy uudestaan sen 5v korkeakoulua.  

Joo mutta et sä tuon jälkeen enää mikään nuori nainen ole.

Vierailija
6096/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Riippuu nyt mikä sinulle on nuori.

No jos alle 30v on vanhanainen niin sekin on ok. Olen edelleen tyytyväinen omiin saavutuksiini ammatillisesti, opiskelussa sekä henkilökohtaisesti. Toivon että sinäkin olet tyytyväinen omiisi.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6097/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Ei ole olemassa anonyymejä sukusolujen luovuttajia keinosiemennyksessä. La

Sitä tietoa ei anneta eikä sukusolujen luovuttajalla ole juridista oikeutta tai vastuuta. Hän ei myöskään yleensä tiedä montako lasta hänen soluistaan on syntynyt. Kyllä se on anonyymia, vaikka klinikka tiedon tietääkin ja syntyneellä lapsella on 18- vuotiaana oikeus saada tietoonsa biologinen alkuperänsä halutessaan. 

Vierailija
6098/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Sulle kaikki on ääripäivä. Nuoren jälkeen tulee vanha? Oletko kuullut keski-ikäisistä?

Taidat oikeasti olla joku 12v jonne

Vierailija
6099/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Ja trolli on paljastettu... 20 vuotta maisterinopintoja suorittanut ei

Jos hän on se 23v tai 25v mies niin olenhan minä tietysti siitä vanhempi kyllä. Mutta edelleen kuitenkin alle 30 ja tyytyväinen siihen missä olen tänään kaikkineen. Toivon että muutkin voivat olla tyytyväisiä omiin saavutuksiinsa

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6100/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Ja trolli on paljas

T. Nainen KTM ja PS 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi