Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naiset te pystytte arvioimaan miehen pituuden, kuinka pitkä mies oikein on? Koskee tinder-treffejä.

Vierailija
28.01.2024 |

Kävin eilen tinder-treffeillä naisen kanssa, oli kyllä molemmilla kivaa sekä juttua riitti mistä puhua, mutta treffien lopuksi nainen kysyi minulta kuinka pitkä oikein olen. Tämä tuli hieman yllätyksenä minulle, mutta vastasin rehellisesti että olen 185 cm pitkä. No nainen naurahti ja sanoi että "et kyllä varmasti ole noin pitkä", mikä hieman tuntui oudolle minusta, kun kysyin että kuinka pitkä hän luulee minun olevan? Johon nainen vastasi, että jossain siinä 178 cm rajamailla, mikä on minusta aika outoa, sillä koskaan kukaan muu nainen ei ole ikinä epäillyt pituuttani. Kysyin myös että haittaako minun pituus häntä, nainen vastasi "voisit olla hieman pidempi", mitä tämä tarkoittaa? Naisen oma pituus on 161 cm ja hän käytti korkkarit jalassa, luulisi että pituuteni ei olisi ongelma hänelle. Harmi sinänsä luulin jo tästä voisi syntyä jonkinlainen seurustelusuhde, sillä kokoilta meillä synkkasi asiat aika hyvin, oli myös samanlaiset mielenkiinto kohteet sekä arvot. Mutta tuskin enää tavataan, sillä hän sanoi ollaan vaan frendejä, mikä ei haittaa minua sillä ketään ei voi pakottaa seurustelemaan jos ei halua.

Haluaisin kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun treffit menevät hyvin mutta lopuksi toinen ilmoittaa tai sanoo jotain sellaista mitä et osannut odottaa?

Toivoin asiallista palautetta naisilta kiitos etukäteen sekä että ketjua ei poistettaisi, koska tekstissäni on varmaan paljon kirjoitus virheitä!

Kaikki neuvot otetaan vastaan!

M 26

Kommentit (187)

Vierailija
61/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että 161cm tapin naisen mielestä 185cm mies on vielä lyhyt hänelle? 2m:täkö nainen sitten etsii? No ap anna etsiä rauhas, taitaa naikkonen jäädä yksin loppuelämäks, kun kerran on noin korkealla rima. Mitä muuta vaatimuksii naisel saattaa olla kun pelkkä pituus?

Joillakin naisilla saattaa todella korkeat pituus vaatimukset miehelle, olen itse tämän kokenut 181 cm pitkänä miehenä.  Nainen on vaan tokaissut, kun ollaan hengailtu yhessä, että haluaa 1.90 m+ kaapin kokoisen miehen itselleen.

Hahaha! Nuo naiset tuossa videossa ovat todella meikattuja, että en nyt heinä mitenkään riemuitsisi. On huulitäytettä, ripsien pidennystä, hiusten pidennystä jne. ovat kaunana luomusta. Näyttävät jopa joiltain näyttely esineitä enemmän sekä kaukana oikeasti kauniista naisista! Voi olla että poikaystävätkin lähtevät lätkimään, kun alkaa hieman järkeä kertymään päähän.

N 24

Vierailija
62/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta jonne tunnistettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika tökeröltä naiselta, mutta tietysti hyvä, että paljasti todellisen luonteensa heti. 

Kengät jalassa voi olla hankalaa arvioida toisen pituutta. Olen itse 170 cm ja helposti ihan tavalliset vähän paksumpipohjaiset talvikengät tuokin pituutta jo useamman sentin lisää. Tapailen tällä hetkellä 190 cm pitkää miestä ja hämmennyin toden teolla miten pitkä hän onkaan, kun ensimmäistä kertaa halailtiin ja pussailtiin, ilman kenkiä siis.

Vierailija
64/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että 161cm tapin naisen mielestä 185cm mies on vielä lyhyt hänelle? 2m:täkö nainen sitten etsii? No ap anna etsiä rauhas, taitaa naikkonen jäädä yksin loppuelämäks, kun kerran on noin korkealla rima. Mitä muuta vaatimuksii naisel saattaa olla kun pelkkä pituus?

Joillakin naisilla saattaa todella korkeat pituus vaatimukset miehelle, olen itse tämän kokenut 181 cm pitkänä miehenä.  Nainen on vaan tokaissut, kun ollaan hengailtu yhessä, että haluaa 1.90 m+ kaapin kokoisen miehen itselleen.

Hahaha! Nuo naiset tuossa videossa ovat todella meikattuja, että en nyt heinä mitenkään riemuitsisi. On huulitäytettä, ripsien pidennystä, hiusten pidennystä jne. ovat kaunana luomusta

Joo, poikaystävät ovat heidän kanssaan yleensä vain seksin takia tuossa iässä. Nämä nuoret tytöt/naiset nyt vaan kuvittelevat itsestään liikoja. Heti kun poika/mies on kasvanut aikuiseksi ja haluaa perustaa perheen, niin hän kyllä tulee dumppaamaan kyseiset naikkoset pihalle. Koska mies alkaa tajuamaan että tuollaisista some bimbo naisista ei tule tasavertaista kumppania parisuhteeseen.

N38

65/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen on ollut ihan tyhmä . Mitä väliä pituudella on jos mies kuitenkin on edes vähän naista pidempi?

Vierailija
66/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden pettyneenä, tokaisi, että olen lyhyempi kuin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti pettyneeltä. Noh, eipä siinä mennyt kuin 30 min ja hän oli jo kännissä ja halusin antaa minulle oraalia naisten vessassa. Joten eipä pituus menoa lopultakaan hidastanut. 

Minulle kävi samoin. Nainen sanoi heti ensimmäiseksi, että et ole kovin pitkä, mutta ei se kuitenkaan lopulta haitannut.

Vierailija
67/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174 cm pitkä nainen ja kaverimieheni on n 183 cm. Olin pitkään siinä luulossa, että olemme saman mittaiset, ja yllätyin kun olikin n 10 cm pidempi. Olen näköjään kuvitellut, että päämme ovat samassa tasossa. Kuvissa hän on selkeästi minua pidempi. 

Vierailija
68/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille tuo pituus vaikuttaisi olevan fiksaatio.

Vierailija
69/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrasta enää nettideittejä. Miehet valehtelevat pituudesta ja usein käyttävät vanhoja kuvia. Tavatessa pettymys on aina suuri. 

Vierailija
70/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille tuo pituus vaikuttaisi olevan fiksaatio.

Pahoittelut nyt vaan mutta hobitit ei herätä haluja ja kipinää. 

Vierailija
71/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en harrasta enää nettideittejä. Miehet valehtelevat pituudesta ja usein käyttävät vanhoja kuvia. Tavatessa pettymys on aina suuri. 

Itse en harrasta enää nertideittejä. Naiset valehtelevat painosta ja käyttävät vanhoja kuvia. Tavatessa pettymys on aina suuri. 

Vierailija
72/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan tämä trendi. Miehet on kauan laittaneet naisille ulkonäköpaineita, pitää olla laiha mutta isot tissit ja pitkä hiukset ja muutenkin täydellinen. On aika naisten näyttää, miltä se tuntuu.

Vierailija
73/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan tämä trendi. Miehet on kauan laittaneet naisille ulkonäköpaineita, pitää olla laiha mutta isot tissit ja pitkä hiukset ja muutenkin täydellinen. On aika naisten näyttää, miltä se tuntuu.

Sen kun laitat laitat niitä kriteereitä. Ihan sama minulle, kyllä minä edelleen säilytän omani, naisia minulla riittää. En aio jatkossakaan siideri(valaita) tapailla, vaikka te sanoisitte mitä.

T. Mies 197cm

Vierailija
74/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videolla on kyllä hyvä pointti, naiset saavat kyllä vaatia miehen olevan pitkä, mutta mies ei saa kommentoida naisen painoa ilman että siitä nousee kauhea meteli. Miksi näin? Mies harvoin voi vaikuttaa omaan pituuteen, toisin kun nainen omaan painoonsa! Tätä monet eivät ota huomioon! Ja ennen kun joku täällä rientää, haukkumaan minua "sillä olen varmasti joku lyhyt mies, joka täällä inisee kun ei saa naista ja syyttää pituuttansa siitä". Niin olen kyllä 192 cm joten tiedän mistä puhun, koska olen itse nähnyt miten suurin osa naisista, lähtee kanssani jatkoille pelkästään pituuteni ansiosta. Välillä en ehdi edes esiteellä itseäni, kun naiset ovat jo valmiina lähtemään jatkoille kanssani.

M27

Tämän olen huomannut myös lyhyenä miehenä 175cm, että miten paljon pituudesta on etua, kun etsii parisuhde kumppania. Hyvä ystäväni on 188cm pitkä ja kun mennään viettämään iltaa, vaikka baarin tai yökerhoon hakemaan naisseuraa, niin aina se on ystäväni jonka luokse naiset tulevat juttelemaan. Hänen ei tarvitse edes aloittaa keskustelua ensin, koska naiset itse ovat oma aloitteisia häntä kohtaan. Olen itse melko hyvin puhelias, rento, pyrin antamaan toisella tilaa keskustella sekä hyvä kuultelemaan muita. Pyryin myös yleensä mukaan keskusteluun, kun huomaan tilaisuuden koittaneen minulle, mutta en saa lähellekään samanlaista huomiota naisilta kun ystäväni. Vaikka ystäväni keskittyisi puhelimen tuijottamisen, eikä olisi henkisesti läsnä paikalla. Kyllä tämmöinen syö itsetuntoa pitkällä aika välillä, kun itse en saa mitenkään parisuhdetta aikaseksi. Ystävällä sen sijaan riittää naisia vaikka hän jopa seurustelee tällä hetkellä, niin ei se naisia tunne haittaavan. Hän saa yhden illan juttuja vaikka ei olisi tarvettakaan.

Kerroin tässä vain (oman) näkemikseni, eli tämä on vain puhtaasti minun mielipiteeni, joten toivon että minua ei nyt lytättäisi täällä.

M32

Vierailija
75/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oikeasti tuli varmaan lopussa katumapäälleen, niin alkoi keksimään jonkun hätä valheen päästäkseen äkkiä pois tilanteesta. Kun ei keksinyt mitään hyvää syytä, alkoi hätäisenä keksimään nopeasti jonkun tekosyyn. Tuskin johtui edes pituudestasi ap. Typerää tuollainen käytös aikuisesta naiselta, kun ei voi sanoa suoraan jos ei halua enää tavata, vaan alkaa keksimään jotain kummallisia syitä sille!

Niin, no naisella ei järki yleensä pelaa tiukan paikan tullen, vaan sanoo mitä suuhun silloin tulee!

Vierailija
76/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Se nainen on ollut ihan tyhmä . Mitä väliä pituudella on jos mies kuitenkin on edes vähän naista pidempi?

Kyllä sillä pituudella on väliä!

T. Nainen

Vierailija
77/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

T. Nainen

Mutta miksi jos mies on jo naista pidempi?

Vierailija
78/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin on sanottava että deittisi oli pinnallinen, tökerö ja huonokäytöksinen. Harmi että treffit ja sitä myöten mahdollisuudet toisiin treffeihin päättyivät noin, jos muuten sujui mukavasti. 

Vastaus itse kysymykseen: arvioin pituutta itseni mukaan. Kun olen about 170 cm pitkä, päättelen ihmisen pituuden (en tietenkään sentilleen) sen mukaan onko katseet samassa tasossa vai ei. Jos siis mies sanoisi olevansa vaikka tuon 185cm pitkä mutta päämme olisi ihan samalla korkeudella niin siitähän se selviäisi että on oikeasti lyhyempi. Pituudella ei ole minulle merkitystä, mutta rehellisyydellä ja muilla arvoilla on. Pituutensa valehteva mies olisi minun makuuni paitsi epärehellinen myös liian pinnallinen. En kyllä edes tykkäile profiileista joissa pituus on ilmoitettu (ei ole minua kiinnostava tieto mutta kertoo miehen ajatusmaailmasta) enkä sitä todellakaan itse kysele. 

Pituus on vähän pakko ilmoittaa profiilissa, koska jos sitä ei ilmoita, niin miten sen sitten ilmoittaa naiselle viestittelyssä kuitenkin ennen treffejä? Ja ennen treffejä kuitenkin pakko ilmoittaa, koska turha mennä paikanpäälle omaa fiilistään pilaamaan sillä, ettei kelvannutkaan naiselle.

t. 174cm 

Vierailija
79/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, itselläni on tuoreet kuvat ja oikea pituus. Painonkin (55kg) kertoisin kysyttäessä. Nuo valehtelijat pilaa kaikki äpit!

Vierailija
80/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

T. Nainen

Mutta miksi jos mies on jo naista pidempi?

Ei sinua kukaan estä seurustelemaan kesken kasvusten poikien kanssa, itse seurustelen miehekkäiden miesten kanssa.