Miten naiset te pystytte arvioimaan miehen pituuden, kuinka pitkä mies oikein on? Koskee tinder-treffejä.
Kävin eilen tinder-treffeillä naisen kanssa, oli kyllä molemmilla kivaa sekä juttua riitti mistä puhua, mutta treffien lopuksi nainen kysyi minulta kuinka pitkä oikein olen. Tämä tuli hieman yllätyksenä minulle, mutta vastasin rehellisesti että olen 185 cm pitkä. No nainen naurahti ja sanoi että "et kyllä varmasti ole noin pitkä", mikä hieman tuntui oudolle minusta, kun kysyin että kuinka pitkä hän luulee minun olevan? Johon nainen vastasi, että jossain siinä 178 cm rajamailla, mikä on minusta aika outoa, sillä koskaan kukaan muu nainen ei ole ikinä epäillyt pituuttani. Kysyin myös että haittaako minun pituus häntä, nainen vastasi "voisit olla hieman pidempi", mitä tämä tarkoittaa? Naisen oma pituus on 161 cm ja hän käytti korkkarit jalassa, luulisi että pituuteni ei olisi ongelma hänelle. Harmi sinänsä luulin jo tästä voisi syntyä jonkinlainen seurustelusuhde, sillä kokoilta meillä synkkasi asiat aika hyvin, oli myös samanlaiset mielenkiinto kohteet sekä arvot. Mutta tuskin enää tavataan, sillä hän sanoi ollaan vaan frendejä, mikä ei haittaa minua sillä ketään ei voi pakottaa seurustelemaan jos ei halua.
Haluaisin kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun treffit menevät hyvin mutta lopuksi toinen ilmoittaa tai sanoo jotain sellaista mitä et osannut odottaa?
Toivoin asiallista palautetta naisilta kiitos etukäteen sekä että ketjua ei poistettaisi, koska tekstissäni on varmaan paljon kirjoitus virheitä!
Kaikki neuvot otetaan vastaan!
M 26
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa arvata sut just sen pituiseksi kuin haluaa ja sun ei auta kuin elää sen kanssa. Jos näytät lyhyemmältä, niin ehkä se johtuu huonosta ryhdistä 🤷
Miehen pituus on siis kuin naisen paino?
Aivan sama, lyhyet naiset tekevät lyhyitä lapsia ja ne tehdään ruman miehen kanssa, ovat lapset myös rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyehkö mies (176-177 cm), mutta luojan kiitos minulla on komeat kasvot. Vartalo on myös muuten lihaksikas ja treenattu, mikä auttaa. Tiedostan että pituuteni suhteen olen altavastaajan asemassa moneen mieheen verrattuna, mutta kuten todettua, hyvännäköiset kasvot kompensoivat paljon. Fakta on että esim 190 cm miehiä on aika paljon Suomen kaltaisessa maassa, mutta kasvoiltaan hyvännäköiset miehet ovat huomattavasti harvinaisempia. Kasvot päihittävät pituuden lähes aina, ellei sitten joku nainen ole juurikin erityisen fetisisti pituuden suhteen tai hyvännäköinen mies on tosi lyhyt, tyyliin 165 cm ja alle.
Itsekkin vain 174cm, mutta suht komeat kasvot, hyvä ryhti ja treenattu miehekäs vartalo niin paljon saa katseita ja on hyvin vientiä. Pituutta tärkeämpi, kasvot ja miten itsensä kantaa.
Naisena olen samaa mieltä. Komeat kasvot ja hyvä kroppa kiinnittää enemmän positiivisesti huomiota kuin pelkkä pituus.
Itse sovin treffit miehen kanssa joka oli ilmoittanut pituudekseen 174cm. Itse olen nykyisin 171cm, kun tapasimme mies oli minua selvästi lyhyempi.
Meillä oli ok treffit, ei mitenkään säkenöivät. Kysyin miksi hän oli valehdellut pituutensa, hän kielsi valehtelun ja alkoi syyttää minua pinnalliseksi. Sanoin että mielestäni ei ole pinnallista edellyttää treffikumppanilta rehellisyyttä pienissäkään asioissa - jos pienissä asioissa pitää huijata niin mites isommissa?
Lähdimme tahoillemme vähän tyytymättömissä merkeissä. Muutaman päivän päästä hän laittoi viestiä että hän oli käynyt terveystarkastuksessa ja siellä hänen pituudekseen oli mitattu 173cm.
Olen työterveyshoitaja - tiedän nää jutut, mittaan ja punnitsen ihmisiä työkseni! Ja muutenkin - kyllä naisilla on silmät päässä siinä missä miehilläkin jotka tekevät omat havaintonsa treffikumppanista.
Kun tietää oman pituuden, voi jo helpolla arvioida.
Jos kerran kerroit totuuden, niin olisithan voinut kysyä haluaako hän tulla sun luo mittaamaan. (Sillä oletuksella, että sulta löytyy joku mitta.)
Itsekkin vain 174cm, mutta suht komeat kasvot, hyvä ryhti ja treenattu miehekäs vartalo niin paljon saa katseita ja on hyvin vientiä. Pituutta tärkeämpi, kasvot ja miten itsensä kantaa.