Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset te pystytte arvioimaan miehen pituuden, kuinka pitkä mies oikein on? Koskee tinder-treffejä.

Vierailija
28.01.2024 |

Kävin eilen tinder-treffeillä naisen kanssa, oli kyllä molemmilla kivaa sekä juttua riitti mistä puhua, mutta treffien lopuksi nainen kysyi minulta kuinka pitkä oikein olen. Tämä tuli hieman yllätyksenä minulle, mutta vastasin rehellisesti että olen 185 cm pitkä. No nainen naurahti ja sanoi että "et kyllä varmasti ole noin pitkä", mikä hieman tuntui oudolle minusta, kun kysyin että kuinka pitkä hän luulee minun olevan? Johon nainen vastasi, että jossain siinä 178 cm rajamailla, mikä on minusta aika outoa, sillä koskaan kukaan muu nainen ei ole ikinä epäillyt pituuttani. Kysyin myös että haittaako minun pituus häntä, nainen vastasi "voisit olla hieman pidempi", mitä tämä tarkoittaa? Naisen oma pituus on 161 cm ja hän käytti korkkarit jalassa, luulisi että pituuteni ei olisi ongelma hänelle. Harmi sinänsä luulin jo tästä voisi syntyä jonkinlainen seurustelusuhde, sillä kokoilta meillä synkkasi asiat aika hyvin, oli myös samanlaiset mielenkiinto kohteet sekä arvot. Mutta tuskin enää tavataan, sillä hän sanoi ollaan vaan frendejä, mikä ei haittaa minua sillä ketään ei voi pakottaa seurustelemaan jos ei halua.

Haluaisin kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun treffit menevät hyvin mutta lopuksi toinen ilmoittaa tai sanoo jotain sellaista mitä et osannut odottaa?

Toivoin asiallista palautetta naisilta kiitos etukäteen sekä että ketjua ei poistettaisi, koska tekstissäni on varmaan paljon kirjoitus virheitä!

Kaikki neuvot otetaan vastaan!

M 26

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noin jäykkää keskustelua pituudesta edes käydä...

Vierailija
82/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Se nainen on ollut ihan tyhmä . Mitä väliä pituudella on jos mies kuitenkin on edes vähän naista pidempi?

Kyllä sillä pituudella on väliä!

T. Nainen

Mutta miksi jos mies on jo naista pidempi?

Ei sinua kukaan estä seurustelemaan kesken kasvusten poikien kanssa, itse seurustelen miehekkäiden miesten kanssa.

Taidat olla itse "keskenkasvuinen" täällä, mitä tarkoittaa "seurustelen miehekkäiden miesten kanssa" millaisia nämä miehet ovat? Jotain linnakundeja vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan tämä trendi. Miehet on kauan laittaneet naisille ulkonäköpaineita, pitää olla laiha mutta isot tissit ja pitkä hiukset ja muutenkin täydellinen. On aika naisten näyttää, miltä se tuntuu.

Sen kun laitat laitat niitä kriteereitä. Ihan sama minulle, kyllä minä edelleen säilytän omani, naisia minulla riittää. En aio jatkossakaan siideri(valaita) tapailla, vaikka te sanoisitte mitä.

T. Mies 197cm

LOL, kaikki uskoi :D

Vierailija
84/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 174 cm pitkä nainen ja kaverimieheni on n 183 cm. Olin pitkään siinä luulossa, että olemme saman mittaiset, ja yllätyin kun olikin n 10 cm pidempi. Olen näköjään kuvitellut, että päämme ovat samassa tasossa. Kuvissa hän on selkeästi minua pidempi. 

Miten et pysty hahmottamaan melkein 10 cm pituuseroa? Mitä ihmettä? 

Vierailija
85/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyehkö mies (176-177 cm), mutta luojan kiitos minulla on komeat kasvot. Vartalo on myös muuten lihaksikas ja treenattu, mikä auttaa. Tiedostan että pituuteni suhteen olen altavastaajan asemassa moneen mieheen verrattuna, mutta kuten todettua, hyvännäköiset kasvot kompensoivat paljon. Fakta on että esim 190 cm miehiä on aika paljon Suomen kaltaisessa maassa, mutta kasvoiltaan hyvännäköiset miehet ovat huomattavasti harvinaisempia. Kasvot päihittävät pituuden lähes aina, ellei sitten joku nainen ole juurikin erityisen fetisisti pituuden suhteen tai hyvännäköinen mies on tosi lyhyt, tyyliin 165 cm ja alle. 

Vierailija
86/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyehkö mies (176-177 cm), mutta luojan kiitos minulla on komeat kasvot. Vartalo on myös muuten lihaksikas ja treenattu, mikä auttaa. Tiedostan että pituuteni suhteen olen altavastaajan asemassa moneen mieheen verrattuna, mutta kuten todettua, hyvännäköiset kasvot kompensoivat paljon. Fakta on että esim 190 cm miehiä on aika paljon Suomen kaltaisessa maassa, mutta kasvoiltaan hyvännäköiset miehet ovat huomattavasti harvinaisempia. Kasvot päihittävät pituuden lähes aina, ellei sitten joku nainen ole juurikin erityisen fetisisti pituuden suhteen tai hyvännäköinen mies on tosi lyhyt, tyyliin 165 cm ja alle. 

Auttaa myös se, että "alakerran" suhteen olen kylläkin huomattavasti keskimääristä pidempi, paksumpi myös. Mutta tämän asianlaidan oppiminen vaatii ensin tietenkin lähempää tuttavuutta.

Vierailija
87/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että 161cm tapin naisen mielestä 185cm mies on vielä lyhyt hänelle? 2m:täkö nainen sitten etsii? No ap anna etsiä rauhas, taitaa naikkonen jäädä yksin loppuelämäks, kun kerran on noin korkealla rima. Mitä muuta vaatimuksii naisel saattaa olla kun pelkkä pituus?

Joillakin naisilla saattaa todella korkeat pituus vaatimukset miehelle, olen itse tämän kokenut 181 cm pitkänä miehenä.  Nainen on vaan tokaissut, kun ollaan hengailtu yhessä, että haluaa 1.90 m+ kaapin kokoisen miehen itselleen.

Hahaha! Nuo naiset tuossa videossa ovat todella meikattuja, että en nyt heinä mitenkään riemuitsisi. On huulitäytettä, ripsien pidennystä, hiusten pidennystä jne. ovat kaunana luomusta. Näyttävät jopa joiltain näyttely esineitä enemmän sekä kaukana oikeasti kauniista naisista! Voi olla että poikaystävätkin lähtevät lätkimään, kun alkaa hieman järkeä kertymään päähän.

N 24

Olen varma että olit itse samanlainen teininä, hyvähän sitä on nyt jeesustella kun on oppinut asiat kantapään kautta!

Osuinko arkaan paikkaan?

Vierailija
88/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Kiitos kaikille niille asiallisesta palautteesta sekä kokemuksista, olen lukenut kaikki kommentit läpi!

Voitte kertoa lisää jos haluatte

Ap

Vierailija
89/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa myös se, että "alakerran" suhteen olen kylläkin huomattavasti keskimääristä pidempi, paksumpi myös. Mutta tämän asianlaidan oppiminen vaatii ensin tietenkin lähempää tuttavuutta.

Sähän oot ku mä, paitsi et oon 194 pitkä. 

Vierailija
90/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
91/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen nähnyt tuon videon, sanotaan nyt että kyllä toi pitää paikkansa! Jos miehenä olet tarpeeksi pitkä, lyhyt nainen voi helpommin alkaa seurustella kanssasi. Koska pitkänä 1.89m miehenä olen tämän huomannut, helpommin naiset lähtevät jatkoille kanssani. Ei hirveästi tarvitse edes jutella heidän kanssaan, riittää että sanon aina välissä esim "no joo, samoin tai kyllä". Ainakin saan pesää heiltä, jos eivät pidempää suhdetta halua kanssani!

Win=Win tilanne molemmille!

Vierailija
92/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap työnnä kikkelisi suuhusi ja hyppää kaivoon plz, ei jäädä kaipaamaan sua.

Vierailija
93/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää ap olit vain väärän värinen, naisesi haluaa tummaa ja tulista patukkaa!

T. 161 cm nainen

Vierailija
94/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Se nainen on ollut ihan tyhmä . Mitä väliä pituudella on jos mies kuitenkin on edes vähän naista pidempi?

"Mitä väliä pituudella on jos mies kuitenkin on edes vähän naista pidempi?" kyllä sillä on aika helvetisti väliä! Itse en edes katso alle 183cm miestä mitenkään kiihottavalta. Vaikka olen 164cm nainen, kyllä miehen pitää olla 188-195cm, jotta voisin kuvitella seurustelevansa hänen kanssaan! Jos tämä kohta ei täyty, niin olen mielummmin yksin kun jonkun lyhyt kasvuisen kanssa! Sori vaan kaikille lyhyt kasvuisille miehille, mutta nämä ovat minun standardini, enkä aio niitä muuttaa!

N22

Vierailija
95/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille!

Kiitos kaikille niille asiallisesta palautteesta sekä kokemuksista, olen lukenut kaikki kommentit läpi!

Voitte kertoa lisää jos haluatte

Ap

Minä en ole lukenut, mutta onko sinulla suhteellisen lyhyet jalat ja pitkä selkä? Se luo vaikutelman pituuttaan lyhyemmästä ihmisestä. Sinun mittaisillasi kyllä yleensä on pitkät jalat.

Vierailija
96/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valikoidut tiktok-videot eivät muuta omassa elämässäni koettua tosiasiaa, että komeana 177 cm miehenä saan enemmän naisia kuin keskinkertaisen näköinen pitkä mies. Jos olisin pidempi, menisi tosin vieläkin paremmin. Mutta olen tyytyväinen ja kiitollinen osaani. 

Vierailija
97/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

"Mitä väliä pituudella on jos mies kuitenkin on edes vähän naista pidempi?" kyllä sillä on aika helvetisti väliä! Itse en edes katso alle 183cm miestä mitenkään kiihottavalta. Vaikka olen 164cm nainen, kyllä miehen pitää olla 188-195cm, jotta voisin kuvitella seurustelevansa hänen kanssaan! Jos tämä kohta ei täyty, niin olen mielummmin yksin kun jonkun lyhyt kasvuisen kanssa! Sori vaan kaikille lyhyt kasvuisille miehille, mutta nämä ovat minun standardini, enkä aio niitä muuttaa!

N22

Hyvä provo 50 v mammalta. :D

Vierailija
98/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

N22

Taidat olla oikeasti jälkeen jäänyt, kun haukut lyhytkasvuisia miehiä täällä? Sitä paitsi 1.83m on jo suht pitkä mies sinulle! Mihin sinä tarvitset 1.88-1.95m pitkää miestä, kun itse olet noin lyhyt! Taitaa kotikasvatuksessa sinun tapauksessasi epäonnistunut pahasti! On ihmisistä tullut pinnallisia nykypäivänä.

Vierailija
99/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valikoidut tiktok-videot eivät muuta omassa elämässäni koettua tosiasiaa, että komeana 177 cm miehenä saan enemmän naisia kuin keskinkertaisen näkö

177cm riittäisi mulle vallan mainiosti. 170cm ei niinkään. N167cm

Vierailija
100/187 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lisää pituuteen m unan pituuden ja naiset korkka reiden pituuden.

Yleensä naiset ovat noin m unan verr an lyhyem piä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi