Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset te pystytte arvioimaan miehen pituuden, kuinka pitkä mies oikein on? Koskee tinder-treffejä.

Vierailija
28.01.2024 |

Kävin eilen tinder-treffeillä naisen kanssa, oli kyllä molemmilla kivaa sekä juttua riitti mistä puhua, mutta treffien lopuksi nainen kysyi minulta kuinka pitkä oikein olen. Tämä tuli hieman yllätyksenä minulle, mutta vastasin rehellisesti että olen 185 cm pitkä. No nainen naurahti ja sanoi että "et kyllä varmasti ole noin pitkä", mikä hieman tuntui oudolle minusta, kun kysyin että kuinka pitkä hän luulee minun olevan? Johon nainen vastasi, että jossain siinä 178 cm rajamailla, mikä on minusta aika outoa, sillä koskaan kukaan muu nainen ei ole ikinä epäillyt pituuttani. Kysyin myös että haittaako minun pituus häntä, nainen vastasi "voisit olla hieman pidempi", mitä tämä tarkoittaa? Naisen oma pituus on 161 cm ja hän käytti korkkarit jalassa, luulisi että pituuteni ei olisi ongelma hänelle. Harmi sinänsä luulin jo tästä voisi syntyä jonkinlainen seurustelusuhde, sillä kokoilta meillä synkkasi asiat aika hyvin, oli myös samanlaiset mielenkiinto kohteet sekä arvot. Mutta tuskin enää tavataan, sillä hän sanoi ollaan vaan frendejä, mikä ei haittaa minua sillä ketään ei voi pakottaa seurustelemaan jos ei halua.

Haluaisin kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun treffit menevät hyvin mutta lopuksi toinen ilmoittaa tai sanoo jotain sellaista mitä et osannut odottaa?

Toivoin asiallista palautetta naisilta kiitos etukäteen sekä että ketjua ei poistettaisi, koska tekstissäni on varmaan paljon kirjoitus virheitä!

Kaikki neuvot otetaan vastaan!

M 26

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluhan se täällä on taas? Nice trory 0/5

Vierailija
2/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista settiä naiselta. Olet sopivan pitkä, jopa tällaiselle 178 cm pitkälle ; ). En osaa muuta neuvoa kuin unohda tuo tapaus, löydät varmasti paremman. 

Voiko tinderiin pistää oman pituutensa tai voiko hakea tietyn pituista? Tuli mieleen vaan muuten.

Vierailija
4/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pikku mussukka siellä taas koneet ääressä fantasio!

Vierailija
5/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden pettyneenä, tokaisi, että olen lyhyempi kuin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti pettyneeltä. Noh, eipä siinä mennyt kuin 30 min ja hän oli jo kännissä ja halusin antaa minulle oraalia naisten vessassa. Joten eipä pituus menoa lopultakaan hidastanut. 

Vierailija
6/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa arvata sut just sen pituiseksi kuin haluaa ja sun ei auta kuin elää sen kanssa. Jos näytät lyhyemmältä, niin ehkä se johtuu huonosta ryhdistä 🤷

Vierailija
7/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ollut uskottava tarina.

Vierailija
8/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö nainen. Mä en ole kysynyt mieheltä pituutta. Ei ole ollut mitään outoa treffeillä.

Vierailija
9/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen taisi nyt keksiä yhtäkkiä vaan jonkin (teko)syyn, ettei tarvitsisi enää nähdä. 

Vierailija
10/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden pettyneenä, tokaisi, että olen lyhyempi kuin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti pettyneeltä. Noh, eipä siinä mennyt kuin 30 min ja hän oli jo kännissä ja halusin antaa minulle oraalia naisten vessassa. Joten eipä pituus menoa lopultakaan hidastanut. 

Joo nämä onkin niiitä laatunaisia. Ei kukaan täystolkkunen näitä pidempään kahtele

Vierailija
11/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan kysynyt. Miehet on kyllä kysyneet (järkyttyneenä?) multa. Olen 175 cm.

Vierailija
12/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen osui oikeaan. Olen oikeasti 178cm. Sen takia ihmettelen tuota hämmästyttän osuvaa kommenttia.

Valehtelin olevani 185cm. Kuinka nainen huomasi eron.

Ap

Vierailija
13/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nämä onkin niiitä laatunaisia. Ei kukaan täystolkkunen näitä pidempään kahtele

En katsellutkaan pidempää tietenkään. Ja siis itse menin treffeille ihan viattomat mielessä. Ajattelin että jutellaan vähän YHDEN tuopin ääressä ja ilta päättyy sitten siihen. No tämä halusikin heti ottaa shotteja ja loppu onkin historiaa. Ihan hauskaa seuraa, muttei tosiaankaan sovi vakavaan suhteeseen. Tsemppiä joka tapauksessa hänelle, missä onkaan. :)

Vierailija
14/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin on sanottava että deittisi oli pinnallinen, tökerö ja huonokäytöksinen. Harmi että treffit ja sitä myöten mahdollisuudet toisiin treffeihin päättyivät noin, jos muuten sujui mukavasti. 

Vastaus itse kysymykseen: arvioin pituutta itseni mukaan. Kun olen about 170 cm pitkä, päättelen ihmisen pituuden (en tietenkään sentilleen) sen mukaan onko katseet samassa tasossa vai ei. Jos siis mies sanoisi olevansa vaikka tuon 185cm pitkä mutta päämme olisi ihan samalla korkeudella niin siitähän se selviäisi että on oikeasti lyhyempi. Pituudella ei ole minulle merkitystä, mutta rehellisyydellä ja muilla arvoilla on. Pituutensa valehteva mies olisi minun makuuni paitsi epärehellinen myös liian pinnallinen. En kyllä edes tykkäile profiileista joissa pituus on ilmoitettu (ei ole minua kiinnostava tieto mutta kertoo miehen ajatusmaailmasta) enkä sitä todellakaan itse kysele. 

Vierailija
15/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista settiä naiselta. Olet sopivan pitkä, jopa tällaiselle 178 cm pitkälle ; ). En osaa muuta neuvoa kuin unohda tuo tapaus, löydät varmasti paremman. 

Voiko tinderiin pistää oman pituutensa tai voiko hakea tietyn pituista? Tuli mieleen vaan muuten.

Niin oma pituus näkyi kyllä tinderin biossa, eikä nainen viestitellessä hänelle sanonut mitään pituudesta tai minkä pitusta miestä etsii. Myös kun tapasimme livenä ensimmäisen niin, kerran alussa häntä näyttänyt häiritsevän pituuteni. Vasta kun hän alkoi kertomaan kavereitaan, alkoi kyselemään pituuteni perään. Ei minua sinänsä haittaa sillä suomessa kyllä naisia riittää, ihmetyttää vaan kun hän yhtä äkkiä nosti pituuden niin tärkeäksi asiaksi. Vaikka ennen sitä kaikki oli erittäin hyvin.

Ap

Vierailija
16/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaa negaamiseksi.

Ap siis keksi trollaus tarinan missä nainen käyttää miesten pelimies oppaiden niksiä.

Vierailija
17/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus avlutka.

Vierailija
18/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen osui oikeaan. Olen oikeasti 178cm. Sen takia ihmettelen tuota hämmästyttän osuvaa kommenttia.

Valehtelin olevani 185cm. Kuinka nainen huomasi eron.

Ap

Et ole Ap

T. Oikea Ap

Vierailija
19/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päädyin Tinder-treffeille miehen kanssa, joka oli valehdellut pituutensa. Hän oli korkeintaan 165 cm, vaikka profiilissa oli ilmoittanut pituudekseen yli 170 cm, en sitä sen tarkemmin muista. Sen muistan, että kasvomme ja silmämme olivat samalla tasolla, ja minä olen 159 cm pitkä. Ei ollut minulle ongelma, enkä alkanut asiasta tenttamaan - ymmärrän kyllä hyvin, että miehen pituus on monille kynnyskysymys, ja hän oli mukava, komea ja kaikin puolin treffaamisen arvoinen. 

Muutoin en kyllä kovin tarkasti osaa arvioida kenenkään pituutta, mutta itseeni nähden kyllä suurin piirtein. Hahmotan miehestä kasvokkain seisoessamme, onko hän lähemmäs 175 vai 185 cm pitkä. 

Vierailija
20/187 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa arvata sut just sen pituiseksi kuin haluaa ja sun ei auta kuin elää sen kanssa. Jos näytät lyhyemmältä, niin ehkä se johtuu huonosta ryhdistä 🤷

Ei voi olla huonosta ryhdistäni, sillä harrastan lentopalloa joissa selkäni saa tarpeeksi treeniä. Käyn kuntosalilla kolme kertaa viikossa tekemässä maastavetoa sekä venyttelen 15 min joka päivä!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme