Miten naiset te pystytte arvioimaan miehen pituuden, kuinka pitkä mies oikein on? Koskee tinder-treffejä.
Kävin eilen tinder-treffeillä naisen kanssa, oli kyllä molemmilla kivaa sekä juttua riitti mistä puhua, mutta treffien lopuksi nainen kysyi minulta kuinka pitkä oikein olen. Tämä tuli hieman yllätyksenä minulle, mutta vastasin rehellisesti että olen 185 cm pitkä. No nainen naurahti ja sanoi että "et kyllä varmasti ole noin pitkä", mikä hieman tuntui oudolle minusta, kun kysyin että kuinka pitkä hän luulee minun olevan? Johon nainen vastasi, että jossain siinä 178 cm rajamailla, mikä on minusta aika outoa, sillä koskaan kukaan muu nainen ei ole ikinä epäillyt pituuttani. Kysyin myös että haittaako minun pituus häntä, nainen vastasi "voisit olla hieman pidempi", mitä tämä tarkoittaa? Naisen oma pituus on 161 cm ja hän käytti korkkarit jalassa, luulisi että pituuteni ei olisi ongelma hänelle. Harmi sinänsä luulin jo tästä voisi syntyä jonkinlainen seurustelusuhde, sillä kokoilta meillä synkkasi asiat aika hyvin, oli myös samanlaiset mielenkiinto kohteet sekä arvot. Mutta tuskin enää tavataan, sillä hän sanoi ollaan vaan frendejä, mikä ei haittaa minua sillä ketään ei voi pakottaa seurustelemaan jos ei halua.
Haluaisin kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun treffit menevät hyvin mutta lopuksi toinen ilmoittaa tai sanoo jotain sellaista mitä et osannut odottaa?
Toivoin asiallista palautetta naisilta kiitos etukäteen sekä että ketjua ei poistettaisi, koska tekstissäni on varmaan paljon kirjoitus virheitä!
Kaikki neuvot otetaan vastaan!
M 26
Kommentit (187)
Olen 160cm pitkä ja hirveän pitkää miestä en halua. Ihanne olisi 165-175cm.
Unohda ne tinder pygmit... ne on pannu jo kaikkia alle 175 miehiä ;) yrittävät saada lisää pisteitä ja olet aika pöllö.
Pyydä et käytte vessas ja ota savut viivasta niin siitä tiedät mikä on tulevaisuus.
Oon miettinyt, että pitäiskö vetää raja johonkin 180cm. Monet lyhyet miehet valehtelee pituudestaan. Jos laittais 180cm rajaksi, niin ehkä paikalle saapuisi min 175cm mies. Tuo n175cm on siis se mun oikea alaraja.
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan oikeasti joku 1,65m tappi joka vaan eli omassa maailmassa. Mutta sitten treffillä tulikin totuus ilmi, kun nainen käski lopettaa harhassa elämisen!
Olinko oikeessa?
Jos naisen tinder profiilissa hän on nuori ja hoikka, mutta paikalle tuleekin keski-ikäinen ja lihava nainen. Voiko mies myös "käskeä tätä naista lopettaa harhassa elämisen" Vai onko tämä väärin?
M 28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen poikani on 185 cm ja miesystäväni 178. Jostakinnsyystä mies aina väitti olevansa poikani pituinen, vaikka eron näki selvästi. Että sattuu näitä arviointivirheitä miehillekin.
Pituuteni on mitattu viimeksi armeijassa, jossa tulos oli 185 cm ilman sandaaleja. Olin 21-vuotias silloin voi olla että pituuteni on muuttunut noista ajoista, mutta tuskin nyt mitään 7 cm. Minulla on paljon mies sali kavereita jotka ovat 180-183, kyllä huomasisin jos olisin heitä lyhyempi. Myös monissa julkisissa liikenne välineissä joudun olemaan tarkkana, että en kolauta päätäni ylä osiin.
Ap
Anna olla. Keksi hyvän tekosyyn häipyä paikalta.
Joo, en enää mieti häntä, siirryn eteen päin! Harmittaa vaan kun oltiin ravintolassa viettämässä loppuiltaa, niin naisesta kuoriutui todella epämiellyttävä tapaus. Mutta se on jo menneitä!
Suosittelen ap tästä edes kantamaan mittanauhaa mukana, jotta voit todistaa olevansa oikeassa. Samalla kun mittaat pituuttasi heitä ilmaan naiselle esim. "et sinä paina noin vähän taidat olla painavampi jos nainen on lihava, jos taas nainen on laiha, et sinä noin kevyt voi olla". Sano näille naisille että kantakaa vaakaa jatkossa mukananne, oppivathan olemaan ihmisiksi. Sitten kun mittaus on suoritettu voit jättää naikkosen hyvin mielin, sanoen harmi kun ei pystytä tarkistamaan painoasi samalla. Saa nainen kunnolla tuntea nahoissaan miltä tuntuu joutua nöyryytettäväksi, kun poistut voittajana palkalta. Äläkä ota naista enää takaisin tai vastaa hänen viesteihin, ole mies!
M 32
Tuliko AP suoraan ylilaudalta tänne ulisemaan?
Nää valehtelijat pilaa deittailun. Ihan perseestä tuommoinen huijaaminen. Sehän tulee heti ekoilla treffeillä ilmi. Tyhmin mahdollinen juttu huijata pituudesta :D
Kumma juttu että 161cm tapin naisen mielestä 185cm mies on vielä lyhyt hänelle? 2m:täkö nainen sitten etsii? No ap anna etsiä rauhas, taitaa naikkonen jäädä yksin loppuelämäks, kun kerran on noin korkealla rima. Mitä muuta vaatimuksii naisel saattaa olla kun pelkkä pituus?
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että 161cm tapin naisen mielestä 185cm mies on vielä lyhyt hänelle? 2m:täkö nainen sitten etsii? No ap anna etsiä rauhas, taitaa naikkonen jäädä yksin loppuelämäks, kun kerran on noin korkealla rima. Mitä muuta vaatimuksii naisel saattaa olla kun pelkkä pituus?
Joillakin naisilla saattaa todella korkeat pituus vaatimukset miehelle, olen itse tämän kokenut 181 cm pitkänä miehenä. Nainen on vaan tokaissut, kun ollaan hengailtu yhessä, että haluaa 1.90 m+ kaapin kokoisen miehen itselleen.
Alle 170 cm olevia miehiä ei ole olemassakaan. Kaikki metriheikit ilmoittavat pituudekseen vähintään em.
Mua itse asiassa viehättää itseäni lyhyemmät miehet. Olen 171 cm. Haluaisin itseäni lyhyemmän (ja kapeamman), jos saan valita. Se on niin miehekästä! En kyl käyrä Tinderiä. Olen uskovainen enkä löydä Tinderistä itseäni kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla saattaa todella korkeat pituus vaatimukset miehelle, olen itse tämän kokenut 181 cm pitkänä miehenä. Nainen on vaan tokaissut, kun ollaan hengailtu yhessä, että haluaa 1.90 m+ kaapin kokoisen miehen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että lyhyt nainen leijuu pitkällä poikaystävällä, ainoastaan saadakseen some kuuluisuutta. Tuskin poikaystävää edes kiinnostaa minkä mittainen se oma tyttöystävä edes on? Tiktok on muutenkin todella haitallinen some alusta, kun sinne ladataan kaikenlaista paskaa. Nuokin tiktok klipit antaa nuorille vääränlaisen kuvan seurustelusta sekä sitä kautta parisuhteesta!
N 21
Tinder pimusi etsii tietenkin 2 m, raketti-insinööriä, lentäjää ja aivokirurgia, kaikki samaan pakettiin tietysti. Normaali naisen standardi nykyään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videolla on kyllä hyvä pointti, naiset saavat kyllä vaatia miehen olevan pitkä, mutta mies ei saa kommentoida naisen painoa ilman että siitä nousee kauhea meteli. Miksi näin? Mies harvoin voi vaikuttaa omaan pituuteen, toisin kun nainen omaan painoonsa! Tätä monet eivät ota huomioon! Ja ennen kun joku täällä rientää, haukkumaan minua "sillä olen varmasti joku lyhyt mies, joka täällä inisee kun ei saa naista ja syyttää pituuttansa siitä". Niin olen kyllä 192 cm joten tiedän mistä puhun, koska olen itse nähnyt miten suurin osa naisista, lähtee kanssani jatkoille pelkästään pituuteni ansiosta. Välillä en ehdi edes esiteellä itseäni, kun naiset ovat jo valmiina lähtemään jatkoille kanssani.
M27
Ap, kuulostaa erikoiselta! Oletko oikeasti pitkä?
Nainen oikeasti tuli varmaan lopussa katumapäälleen, niin alkoi keksimään jonkun hätä valheen päästäkseen äkkiä pois tilanteesta. Kun ei keksinyt mitään hyvää syytä, alkoi hätäisenä keksimään nopeasti jonkun tekosyyn. Tuskin johtui edes pituudestasi ap. Typerää tuollainen käytös aikuisesta naiselta, kun ei voi sanoa suoraan jos ei halua enää tavata, vaan alkaa keksimään jotain kummallisia syitä sille!
Miksei hän voinut suoraan sanoa sitä minulle sitten, jos ei halua nähdä minua säästää molempien aikaa. Ei minua haittaa ollenkaan jos nainen ei halua olla kanssani. Sitähän varten käydään tutustutaan toisiinsa, jos vaikka ulkonäköni tai pituuteni ei miellytä häntä sen kun sanoo suoraan, eikä yritä erittää että miellyttää. Voidaan molemmat siirtyä eteenpäin sekä jatkaa kumppanin etsimistä.
Ap