Miten naiset te pystytte arvioimaan miehen pituuden, kuinka pitkä mies oikein on? Koskee tinder-treffejä.
Kävin eilen tinder-treffeillä naisen kanssa, oli kyllä molemmilla kivaa sekä juttua riitti mistä puhua, mutta treffien lopuksi nainen kysyi minulta kuinka pitkä oikein olen. Tämä tuli hieman yllätyksenä minulle, mutta vastasin rehellisesti että olen 185 cm pitkä. No nainen naurahti ja sanoi että "et kyllä varmasti ole noin pitkä", mikä hieman tuntui oudolle minusta, kun kysyin että kuinka pitkä hän luulee minun olevan? Johon nainen vastasi, että jossain siinä 178 cm rajamailla, mikä on minusta aika outoa, sillä koskaan kukaan muu nainen ei ole ikinä epäillyt pituuttani. Kysyin myös että haittaako minun pituus häntä, nainen vastasi "voisit olla hieman pidempi", mitä tämä tarkoittaa? Naisen oma pituus on 161 cm ja hän käytti korkkarit jalassa, luulisi että pituuteni ei olisi ongelma hänelle. Harmi sinänsä luulin jo tästä voisi syntyä jonkinlainen seurustelusuhde, sillä kokoilta meillä synkkasi asiat aika hyvin, oli myös samanlaiset mielenkiinto kohteet sekä arvot. Mutta tuskin enää tavataan, sillä hän sanoi ollaan vaan frendejä, mikä ei haittaa minua sillä ketään ei voi pakottaa seurustelemaan jos ei halua.
Haluaisin kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun treffit menevät hyvin mutta lopuksi toinen ilmoittaa tai sanoo jotain sellaista mitä et osannut odottaa?
Toivoin asiallista palautetta naisilta kiitos etukäteen sekä että ketjua ei poistettaisi, koska tekstissäni on varmaan paljon kirjoitus virheitä!
Kaikki neuvot otetaan vastaan!
M 26
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Mies lisää pituuteen m unan pituuden ja naiset korkka reiden pituuden.
Yleensä naiset ovat noin m unan verr an lyhyem piä ;)
Tattista. Kiva saada 22 cm pituutta sitten lisää myös varteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että 161cm tapin naisen mielestä 185cm mies on vielä lyhyt hänelle? 2m:täkö nainen sitten etsii? No ap anna etsiä rauhas, taitaa naikkonen jäädä yksin loppuelämäks, kun kerran on noin korkealla rima. Mitä muuta vaatimuksii naisel saattaa olla kun pelkkä pituus?
Joillakin naisilla saattaa todella korkeat pituus vaatimukset miehelle, olen itse tämän kokenut 181 cm pitkänä miehenä. Nainen on vaan tokaissut, kun ollaan hengailtu yhessä, että haluaa 1.90 m+ kaapin kokoisen miehen itselleen.
Hahaha! Nuo naiset tuossa videossa ovat todella meikattuja, että en nyt heinä mitenkään riemuitsisi. On huulitäytettä, ripsien pidennystä, hiusten pidennystä jne. ovat kaunana luomusta. Näyttävät jopa joiltain näyttely esineitä enemmän sekä kaukana oikeasti kauniista naisista! Voi olla että poikaystävätkin lähtevät lätkimään, kun alkaa hieman järkeä kertymään päähän.
N 24
Kyseiset naiset tuossa videossa, ovat 100% paremman näköisiä kun sinä itse olet koskaan ollut. Heillä on myös enemmän rahaa sekä valoisampi tulevaisuus kun sinulla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika tökeröltä naiselta, mutta tietysti hyvä, että paljasti todellisen luonteensa heti.
Kengät jalassa voi olla hankalaa arvioida toisen pituutta. Olen itse 170 cm ja helposti ihan tavalliset vähän paksumpipohjaiset talvikengät tuokin pituutta jo useamman sentin lisää. Tapailen tällä hetkellä 190 cm pitkää miestä ja hämmennyin toden teolla miten pitkä hän onkaan, kun ensimmäistä kertaa halailtiin ja pussailtiin, ilman kenkiä siis.
Jep, sama tuli mieleen että jos nainen pitää normaalisti matalia kenkiä ja treffeillä sitten korot jalassa, niin ihan siitä voi johtua arviointivirhe. Vaikka siis onhan tuo todella tökeröä käytöstä silti, voisi sanoa että ns väistit luodin kun törppöys tuli esiin heti.
Itse olen kyllä onnettoman huono arvioimaan miesten pituuksia, 99% on kuitenkin selvästi minua pidempiä (olen 163cm enkä pidä yleensä korkoja), joten minun näkökulmasta miehet on joko pitkiä tai tosi pitkiä 😅 niistä tosi pitkistä en edes ole niin kiinnostunut kun tunnen itseni pikkulapseksi siinä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en harrasta enää nettideittejä. Miehet valehtelevat pituudesta ja usein käyttävät vanhoja kuvia. Tavatessa pettymys on aina suuri.
Jep, itselläni on tuoreet kuvat ja oikea pituus. Painonkin (55kg) kertoisin kysyttäessä. Nuo valehtelijat pilaa kaikki äpit!
Pitäisin kyllä äärimmäisen junttina ihmistä, joka kyselee toisen painoa tutustumisvaiheessa. Tosin olen samaa mieltä pituuden kysymisestä. Ja painan itsekin alle 60kg eli ei ole siitä kiinni. Ja toisaalta olen myös onneksi parisuhteessa niin ei edes tartte deittailla nykymaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Se nainen on ollut ihan tyhmä . Mitä väliä pituudella on jos mies kuitenkin on edes vähän naista pidempi?
"Mitä väliä pituudella on jos mies kuitenkin on edes vähän naista pidempi?" kyllä sillä on aika helvetisti väliä! Itse en edes katso alle 183cm miestä mitenkään kiihottavalta. Vaikka olen 164cm nainen, kyllä miehen pitää olla 188-195cm, jotta voisin kuvitella seurustelevansa hänen kanssaan! Jos tämä kohta ei täyty, niin olen mielummmin yksin kun jonkun lyhyt kasvuisen kanssa! Sori vaan kaikille lyhyt kasvuisille miehille, mutta nämä ovat minun standardini, enkä aio niitä muuttaa!
N22
164 nainen ja haluat 188+ miehen? Saanko kysyä mitä sinä olet valmis tuomaan pöytään, niin kun miksi mies juuri sinut haluaisi? Oletko todella hoikka, kaunis ja naisellinen, näkyykö naisellisuutesi ulospäin etkä nalkuta? Ei kai vaan sinulla ole selluliittia? Entä jos sattuisit ihastumaan johonkin pitkään mieheen ja sitä kautta rakastumaan, perustaisitte perheen. Mutta hän alkaisi vaatimaan sinua ottamaan esim. silikoni rinnat, kasvojenkohotusta jne. Suostuisitko sinä siihen rakkaan pitkän miehen tähden?
Itse 190cm miehenä kyllä vähän epäilen tuota, sinun "standardia". Kyllä naiselle hyvät käytös tavat ovat tärkeimpiä, mitä naiseltani haluan parisuhteessa. En ikinä seurustelisi naisen kanssa, joka pitää alle 183 miestä lyhytkasvuisena, Sillä kyseinen nainen on hemmoteltu pilalle lapsuudessa, enkä halua alkamaan ottamaan suhteessa naisen kasvattaja roolin!
M 22
En ole ikinä ymmärtänyt näitä pituustoiveita..miten kenenkään pituuteen edes kiinnittää huomiota? Enpä ole yhdeltäkään miesystävältä koskaan kysellyt pituuttaan.
On sitä tullut kohdattua tuo naisen pettyminen pituuteen treffeillä. Se kun ei riitä että on pidempi kuin nainen, vaan täytyy olla päätä pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Se nainen on ollut ihan tyhmä . Mitä väliä pituudella on jos mies kuitenkin on edes vähän naista pidempi?
"Mitä väliä pituudella on jos mies kuitenkin on edes vähän naista pidempi?" kyllä sillä on aika helvetisti väliä! Itse en edes katso alle 183cm miestä mitenkään kiihottavalta. Vaikka olen 164cm nainen, kyllä miehen pitää olla 188-195cm, jotta voisin kuvitella seurustelevansa hänen kanssaan! Jos tämä kohta ei täyty, niin olen mielummmin yksin kun jonkun lyhyt kasvuisen kanssa! Sori vaan kaikille lyhyt kasvuisille miehille, mutta nämä ovat minun standardini, enkä aio niitä muuttaa!
N22
164 nainen ja haluat 188+ miehen? Saanko kysyä mitä sinä olet valmis tuomaan pöytään, niin kun miksi mies juuri sinut haluaisi? Oletko todella hoikka, kaunis ja naisellinen, näkyykö naisellisuutesi ul
Pituus on kyllä hieman eri asia kuin vierasesineet kehossa. Ei tässä ole ketään pyydetty menemään pituusleikkaukseen (sellaisia tehdään esim Kiinassa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
N22
164 nainen ja haluat 188+ miehen? Saanko kysyä mitä sinä olet valmis tuomaan pöytään, niin kun miksi mies juuri sinut haluaisi? Oletko todella hoikka, kaunis ja naisellinen, näkyykö naisellisuutesi ul
Vuonna 2011 julkaistujen uusien kasvukäyrien mukaan suomalaisten nuorten miesten keskipituus on 180,7 senttimetriä ja nuorten naisten keskipituus 167,5 senttimetriä
Lähde Wikipediasta
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus
1.83m on keskivertoa pidempi mies, joten tämä lyhyt nainen on... en sano mitä. Huvittaa kyllä naisten pituus vaatimus lista sun muuta soopaa, mutta mies ei saa kysyä naiselta painoa! Jos mies kysyy sitä on helvetti irti saman tien.
M 1.82m
Oot idiootti, ap. Kai sen pituuden nyt tervehtiessä näkee, vai ootko pyörätuolissa?
Vierailija kirjoitti:
On sitä tullut kohdattua tuo naisen pettyminen pituuteen treffeillä. Se kun ei riitä että on pidempi kuin nainen, vaan täytyy olla päätä pidempi.
Mistä tiedät, että pituus oli pettymyksen aiheuttaja, eikä kusipäisyytesi tai tyhmyytesi, jotka näkyvät kirkkaasti?
Tästä pituus standardista pitäisi tehdä ihan oma ketju! Kun näyttää siltä että se jakaa ihmisten mielipiteitä näin paljon!
Mua ei kiinnosta nuo pituusasiat juurikaan, mutta jos mies on ilmoittanut olevansa 185cm pitkä ja paikalle saapukin 170cm pituinen mies niin seuraavia treffejä ei hänen kanssaan tule.
Miksi menet treffeille noin pinnallisten naisten kanssa? Itselleni ei ole tullut ikinä mieleenkään kysyä kenenkään pituutta enkä siihen edes kiinnitä huomiota ellei sitten mies ole oikeasti joku puolimetriä pidempi. Enkä kyllä silloinkaan kysy harrastatko koripalloilua/onko isäsi kirahvi? vaan tosiaan sen vain noteeraan että mies on pitkä. Mitään merkitystä sillä ei ole.
Alan kyllä ymmärtää miksi monesta deittailu on raskasta/tylsää jos siellä jankataan jomman kumman pituudesta senttien tarkkuudella. Kas kun ei ole mittanauha mukana.
Koko ketjua en tosiaan lukenut, mutta oikeastiko sillä on jollekin merkitystä onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä? Ja siis varsikin jos itse ei ole +180 cm?
Itselle kyllä riittää ihan se silmämääräinen tieto, että mies on minua lyhyempi, suht saman mittainen tai pidempi vaikka en sitäkään ihmeemmin rekisteröi (saati että siitä tulisi plus- tai miinuspisteitä) koska sillä pituudella ei vaan ole mitään väliä jos tyyppi on muuten just passeli. Ja jos taas ei ole, niin ei sitä voi paikata millään pituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen poikani on 185 cm ja miesystäväni 178. Jostakinnsyystä mies aina väitti olevansa poikani pituinen, vaikka eron näki selvästi. Että sattuu näitä arviointivirheitä miehillekin.
Pituuteni on mitattu viimeksi armeijassa, jossa tulos oli 185 cm ilman sandaaleja. Olin 21-vuotias silloin voi olla että pituuteni on muuttunut noista ajoista, mutta tuskin nyt mitään 7 cm. Minulla on paljon mies sali kavereita jotka ovat 180-183, kyllä huomasisin jos olisin heitä lyhyempi. Myös monissa julkisissa liikenne välineissä joudun olemaan tarkkana, että en kolauta päätäni ylä osiin.
Ap
Sori, mutta viimeistään tämä romahdutti uskottavuutesi. Edes 192 cm mies ei kolauta päätään bussissa, mutta kaksimetriselle niin voi käydä.
Joko armeijan mittaaminen oli virheellinen tai sitten huijaat pituutesi.
Älä valehtele pituudesta tinder-biossa tai sitten voit varautua siihen, että pakit tulee. Valehtelun takia, ei pituuden (ainakin minun tapauksessani). Jos mies sanoo olevansa yli 190 cm pitkä eikä ole, niin on ihan turha luulla, ettei sitä huomata, ?Parempi olla rehellinen ja ilmoittaa oikea pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että 161cm tapin naisen mielestä 185cm mies on vielä lyhyt hänelle? 2m:täkö nainen sitten etsii? No ap anna etsiä rauhas, taitaa naikkonen jäädä yksin loppuelämäks, kun kerran on noin korkealla rima. Mitä muuta vaatimuksii naisel saattaa olla kun pelkkä pituus?
Joillakin naisilla saattaa todella korkeat pituus vaatimukset miehelle, olen itse tämän kokenut 181 cm pitkänä miehenä. Nainen on vaan tokaissut, kun ollaan hengailtu yhessä, että haluaa 1.90 m+ kaapin kokoisen miehen itselleen.
Hahaha! Nuo naiset tuossa videossa ovat todella meikattuja, että en nyt heinä mitenkään riemuitsisi. On huulitäytettä, ripsien pidennystä, hiusten pidennystä jne. ovat kaunana luomusta
Naiset itse aiheuttavat sen että heitä ei oteta todesta tuollaisella käytöksellä, mitä noissa klipeissä näkyi. Tulee mieleen jotain bimboja, kun katselee tuota videota. Eivätkö naiset osaa tehdä mitään, missä korostuisi heidän älykkyys, vai onko ulkonäkö ainoa tapa millä naiset voivat saada huomiota?
Vertaa miehiin, jonka pituuden tietää 😃 Aikoinaan, ku naamatusen tapailtiin, arvioin, että kaipaamani henkilö on suunnilleen yhden mun veljen pituinen. Lopulta paljastui, että on sentin pidempi 😎
Just näin, tätä naiset eivät ikinä myönnä, että pitkät miehet viehättävät heitä enemmän kun lyhyet. Vaikka monet todisteet sekä tutkimukset ympäri maailmaa tukevat tätä väitettä!