Miten naiset te pystytte arvioimaan miehen pituuden, kuinka pitkä mies oikein on? Koskee tinder-treffejä.
Kävin eilen tinder-treffeillä naisen kanssa, oli kyllä molemmilla kivaa sekä juttua riitti mistä puhua, mutta treffien lopuksi nainen kysyi minulta kuinka pitkä oikein olen. Tämä tuli hieman yllätyksenä minulle, mutta vastasin rehellisesti että olen 185 cm pitkä. No nainen naurahti ja sanoi että "et kyllä varmasti ole noin pitkä", mikä hieman tuntui oudolle minusta, kun kysyin että kuinka pitkä hän luulee minun olevan? Johon nainen vastasi, että jossain siinä 178 cm rajamailla, mikä on minusta aika outoa, sillä koskaan kukaan muu nainen ei ole ikinä epäillyt pituuttani. Kysyin myös että haittaako minun pituus häntä, nainen vastasi "voisit olla hieman pidempi", mitä tämä tarkoittaa? Naisen oma pituus on 161 cm ja hän käytti korkkarit jalassa, luulisi että pituuteni ei olisi ongelma hänelle. Harmi sinänsä luulin jo tästä voisi syntyä jonkinlainen seurustelusuhde, sillä kokoilta meillä synkkasi asiat aika hyvin, oli myös samanlaiset mielenkiinto kohteet sekä arvot. Mutta tuskin enää tavataan, sillä hän sanoi ollaan vaan frendejä, mikä ei haittaa minua sillä ketään ei voi pakottaa seurustelemaan jos ei halua.
Haluaisin kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun treffit menevät hyvin mutta lopuksi toinen ilmoittaa tai sanoo jotain sellaista mitä et osannut odottaa?
Toivoin asiallista palautetta naisilta kiitos etukäteen sekä että ketjua ei poistettaisi, koska tekstissäni on varmaan paljon kirjoitus virheitä!
Kaikki neuvot otetaan vastaan!
M 26
Kommentit (187)
käsken laskea housut alas niin sillähän se selviää kuinka pitkä löytyy. Helppoa. Aina suostuvat.
Mulle kelpais pienikin mies kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen osui oikeaan. Olen oikeasti 178cm. Sen takia ihmettelen tuota hämmästyttän osuvaa kommenttia.
Valehtelin olevani 185cm. Kuinka nainen huomasi eron.
Ap
Et ole Ap
T. Oikea Ap
No onpa teillä kahdella hauskaa, saatteko jotain kiksejä tuosta?
Ap
Koska olet incel sen takia nainen käyttäytyi noin, mene nyt sinne ylilaudalle kertomaan satuansa.
Oletko varman että et nähnyt unta?
Aikuinen poikani on 185 cm ja miesystäväni 178. Jostakinnsyystä mies aina väitti olevansa poikani pituinen, vaikka eron näki selvästi. Että sattuu näitä arviointivirheitä miehillekin.
Ap on varmaan oikeasti joku 1,65m tappi joka vaan eli omassa maailmassa. Mutta sitten treffillä tulikin totuus ilmi, kun nainen käski lopettaa harhassa elämisen!
Olinko oikeessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin!
Minulla on työpaikka, töihin menen huomenna Klo 7 koska nyt on viikonloppu, eli nyt on vapaa aikani. Itse olet varmaan 24/7 töissä vai mitä?
Ap
Töihin siitä mokomakin vätys!
Yhyy nainen kertoi totuuden pituudestani, yhyy mitä minä nyt teen.
Naiset ovat miehiä nähneet, useita ja päivittäin. Pitkiä ja lyhyitä. Rinnakkain ja jonossa. Peruskoulusta saakka.
Joo, kyllähän tämä ärsyttää kun lähden treffeille miehen kanssa, joka on olevinaan 173cm mikä sekin on jo alarajoilla. Treffeillä huomaan miehen olevan mun pituinen eli n 167cm. Kyllähän se homma jää siihen, sillä en pidä valehtelijoista. Monilla on myös esim hienoja salikuvia tinderissä. Treffeille tullessa onkin sit aina massakausi just menossa :D
Häh? Miten nainen pystyy arvioimaan miehen pituuden? No vaikka vertaamalla omaan pituuteen. Itse olen 176 pitkä, jos mies sanoo olevansa 185, mutta onkin saman pituinen kun mä, niin aika helppohan siitä on laskea yks yhteen. Mikä ihmeellinen kysymys toi nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen poikani on 185 cm ja miesystäväni 178. Jostakinnsyystä mies aina väitti olevansa poikani pituinen, vaikka eron näki selvästi. Että sattuu näitä arviointivirheitä miehillekin.
Pituuteni on mitattu viimeksi armeijassa, jossa tulos oli 185 cm ilman sandaaleja. Olin 21-vuotias silloin voi olla että pituuteni on muuttunut noista ajoista, mutta tuskin nyt mitään 7 cm. Minulla on paljon mies sali kavereita jotka ovat 180-183, kyllä huomasisin jos olisin heitä lyhyempi. Myös monissa julkisissa liikenne välineissä joudun olemaan tarkkana, että en kolauta päätäni ylä osiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miten nainen pystyy arvioimaan miehen pituuden? No vaikka vertaamalla omaan pituuteen. Itse olen 176 pitkä, jos mies sanoo olevansa 185, mutta onkin saman pituinen kun mä, niin aika helppohan siitä on laskea yks yhteen. Mikä ihmeellinen kysymys toi nyt on?
Toi on kyllä totta mutta, tarkoitin siis jos olen naista selvästi päätä pidempi. Sitten nainen yhtäkkiä "et kyllä varmasti ole noin pitkä" mistä hän voi sen tietää minkä pituinen minä olen? Tai mitä hän tarkoitti kun sanoin "voisit olla hieman pidempi", sillä menin hämilleni ja unohdin kysyä sitä häneltä. Sori että en tarkentanut tekstissäni tarkemmin, mitä ajoin takaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllähän tämä ärsyttää kun lähden treffeille miehen kanssa, joka on olevinaan 173cm mikä sekin on jo alarajoilla. Treffeillä huomaan miehen olevan mun pituinen eli n 167cm. Kyllähän se homma jää siihen, sillä en pidä valehtelijoista. Monilla on myös esim hienoja salikuvia tinderissä. Treffeille tullessa onkin sit aina massakausi just menossa :D
Tuon kyllä ymmärrän täysin! Jos treffi kumppani valehtelee, itsekin et siedä valehtelemista! Pyrin aina kertomaan itsestäni mahdollisimman tuotuuden mukaisesti, että ei tule väärin ymmärryksiä myöhemmin sitten. En laita mitään vanhoja kuvia itsestäni, korkeintaan 2 kk sitä vanhemmat kuvat yleensä poistan!
Oot kohdannut kyllä oudon naisen, kannattaa unohtaa koko tyyppi. Ylipäätään kaikenlaiset arviot voivat mennä ihan metsään, pituuteen vaikuttaa ryhti, kengät ym..eikä millään pituudella pitäisi olla mitään väliä jos kemiat kohtaa. Multa kysyi treffeillä mies, painanko yli 80 kiloa, vaikka olin 55-kiloinen silloin. Olen varmaan sitten rotevan näköinen, mutta kyllä tuo miehen typerä kommentti kertoi enemmän hänestä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen osui oikeaan. Olen oikeasti 178cm. Sen takia ihmettelen tuota hämmästyttän osuvaa kommenttia.
Valehtelin olevani 185cm. Kuinka nainen huomasi eron.
Ap
Urpo. Yhtä helppo se on huomata kuin että 161-senttinen nainen olisi sanonut olevansa liki 170-senttinen.
Luulen, että itsekin sellaisen huomaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituuteni on mitattu viimeksi armeijassa, jossa tulos oli 185 cm ilman sandaaleja. Olin 21-vuotias silloin voi olla että pituuteni on muuttunut noista ajoista, mutta tuskin nyt mitään 7 cm. Minulla on paljon mies sali kavereita jotka ovat 180-183, kyllä huomasisin jos olisin heitä lyhyempi. Myös monissa julkisissa liikenne välineissä joudun olemaan tarkkana, että en kolauta päätäni ylä osiin.
Ap
Anna olla. Keksi hyvän tekosyyn häipyä paikalta.
Kokeile jotain muuta kanavaa. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=07556326af77410a5273b99… tai https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968
Minulla on työpaikka, töihin menen huomenna Klo 7 koska nyt on viikonloppu, eli nyt on vapaa aikani. Itse olet varmaan 24/7 töissä vai mitä?
Ap