Tein pannukakkua, joka ei kelvannut perheelle. Mitä siitä voisi tehdä?
Tai käyttää jotenkin hyväksi? Mietin ehkä krutonkeja??
Kommentit (116)
Pannukakun hyväksikäyttö on kyllä aika törkeää.
Tunge se pannukakkusi sinne mihin aurinko ei paista!
Hillot, jäätelöt ja kermavaahto on ilmeisiä ratkaisuja.
Jos pannari on ohutta, voisi kokeilla vaikka näin:
- paistettua/maustettua jauhelihaa, majoneesia tms., suolakurkkukuutioita ja vaikka aurajuustomurua
- levitä majoneesi tasaiseksi kerrokseksi pannarin päälle, ripottele jauheliha, muru ja kuutiot päälle
- rullaa pannari sopivan kokoiseksi rullaksi ja sulla on siinä ruokaisa jauheliharulla.
Jauhelihan voi vaihtaa tonnikalaksi, mifuksi, kinkkurouheeksi jne.
Majoneesin sijaan vaikka ketsuppi/sinappi, tai yrttituorejuustoa, yms.
Ja mistä kukakin tykkää. Mielikuvitusta peliin.
Jos on paksumpaa pannaria, niin saisikohan sen halkaistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pahaa??
Mä voisin kyllä syödä pannukakkua koko pellillisen mansikoiden ja kermavaahdon kanssa. Ihan super hyvää. Etkö pidä pannarista?
Ap
No, etkö juuri vastannut omaan viestiisi?! Mitä ihmettä kyselet täällä, mitä voisit tehdä pannarille, kun samaan aikaan kirjoitat, että voit itse syödä koko pellillisen!?
Mulla on ylipainoa, joten en syö juurikaan mitään missä sokeria, voita yms. Yritän laihduttaa. Lapset maistoi pienen palasen ja sanoi etteivät syö enempää. Mies vain vilkaisi mua kun sanoin, että pannaria/mansikkaa/kermavaahtoa olis tarjolla. Ei halunnut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hillot, jäätelöt ja kermavaahto on ilmeisiä ratkaisuja.
Jos pannari on ohutta, voisi kokeilla vaikka näin:
- paistettua/maustettua jauhelihaa, majoneesia tms., suolakurkkukuutioita ja vaikka aurajuustomurua
- levitä majoneesi tasaiseksi kerrokseksi pannarin päälle, ripottele jauheliha, muru ja kuutiot päälle
- rullaa pannari sopivan kokoiseksi rullaksi ja sulla on siinä ruokaisa jauheliharulla.
Jauhelihan voi vaihtaa tonnikalaksi, mifuksi, kinkkurouheeksi jne.
Majoneesin sijaan vaikka ketsuppi/sinappi, tai yrttituorejuustoa, yms.
Ja mistä kukakin tykkää. Mielikuvitusta peliin.
Jos on paksumpaa pannaria, niin saisikohan sen halkaistua?
Varmasti tosi hyvää, kun laittaa makean pannarin päälle suolaiset täytteet......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pahaa??
Mä voisin kyllä syödä pannukakkua koko pellillisen mansikoiden ja kermavaahdon kanssa. Ihan super hyvää. Etkö pidä pannarista?
Ap
No, etkö juuri vastannut omaan viestiisi?! Mitä ihmettä kyselet täällä, mitä voisit tehdä pannarille, kun samaan aikaan kirjoitat, että voit itse syödä koko pellillisen!?
Mulla on ylipainoa, joten en syö juurikaan mitään missä sokeria, voita yms. Yritän laihduttaa. Lapset maistoi pienen palasen ja sanoi etteivät syö enempää. Mies vain vilkaisi mua kun sanoin, että pannaria/mansikkaa/kermavaahtoa olis tarjolla. Ei halunnut.
Ap
Miksi et kysynyt muulta perheeltä haluavatko he pannaria ennen kuin rupesit sitä väsäämään?
Uunipannari on karseeta, joten ymmärrän kyllä perhettä.
T:ruoka-autistiksi haukuttu mutsi
Vierailija kirjoitti:
Vessan matoksi.
Ai että vessan matoksi??
Vie äänestyspisteelle ja tunge palat uurnaan.
Vierailija kirjoitti:
Et vain osaa tehdä sitä oikein. Minä osaan ja siitä tulee taatusti hyvää.
Vierailija kirjoitti:
1/5
Vierailija kirjoitti:
Eikä kun siihen äänestyspaikalla aina olevaan rahankerjäysjärjestön keräyslippaaseen. Saavat kerrankin konkreettista apua rahan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vain osaa tehdä sitä oikein. Minä osaan ja siitä tulee taatusti hyvää.
Ei tule, vaikka tekisi miten. Ylläri sinulle: kaikilla ihmisillä ei ole samanlaiset mieltymykset kuin sinulla.
t. eri
Vie Mestarin vaalivalvojaisin. Voivat syödä pannariasi pettymykseensä, kun tulokset julkistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomautuksena, jos oma perhe nirsoilisi tekemälleni ruoalle tai jälkkärille niin saisivat siitä etiäpäin tehdä omat pöperönsä. Tarjoilu loppuisi siihen.
Mitä voit tehdä? Tykkäätkö itse pannarista? Jos tykkäät niin leikkaa sopiviksi palasiksi ja laita pakkaseen. Sieltä otat palan itsellesi aina kun tekee mieli jotain pientä makeaa. Huom! vain itsellesi. Muille ei kelvannut.
Olet varmaan läski itse. Sellaiset uhkailee tuolla tavalla ruualla. Varmaan lastenkin pitää syödä lautaset tyhjäksi, muuten ei enää saa ikinä ruokaa.
Ompele minihame tai talvihattu.