Tein pannukakkua, joka ei kelvannut perheelle. Mitä siitä voisi tehdä?
Tai käyttää jotenkin hyväksi? Mietin ehkä krutonkeja??
Kommentit (116)
Sivuhuomautuksena, jos oma perhe nirsoilisi tekemälleni ruoalle tai jälkkärille niin saisivat siitä etiäpäin tehdä omat pöperönsä. Tarjoilu loppuisi siihen.
Mitä voit tehdä? Tykkäätkö itse pannarista? Jos tykkäät niin leikkaa sopiviksi palasiksi ja laita pakkaseen. Sieltä otat palan itsellesi aina kun tekee mieli jotain pientä makeaa. Huom! vain itsellesi. Muille ei kelvannut.
On, mutta ei sillekään viitsi isoa määrää syöttää.
Ap
Vie työpaikan kahvihuoneeseen. Meillä siellä näyttää uppoavan mitä uskomattomimpikin paska.
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomautuksena, jos oma perhe nirsoilisi tekemälleni ruoalle tai jälkkärille niin saisivat siitä etiäpäin tehdä omat pöperönsä. Tarjoilu loppuisi siihen.
Mitä voit tehdä? Tykkäätkö itse pannarista? Jos tykkäät niin leikkaa sopiviksi palasiksi ja laita pakkaseen. Sieltä otat palan itsellesi aina kun tekee mieli jotain pientä makeaa. Huom! vain itsellesi. Muille ei kelvannut.
Joo kyllä tykkään ja otin jo palasen mansikoiden ja kermavaahdon kanssa, joita olin ostanut. Hyvä idea, kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pahaa??
Mä voisin kyllä syödä pannukakkua koko pellillisen mansikoiden ja kermavaahdon kanssa. Ihan super hyvää. Etkö pidä pannarista?
Ap
Mikä siinä oli siis vikana? Meillä tykätään pannaria syödä lämpimänä ja kylmänä. Eli pellistä ei lämpinä syödä kuin puolet ja loput menee jääkaappiin. Ja syödään seuraavana päivänä tai iltapalaksi. Pannukakkua syödään myös suolaisena. Eli päälle kinkkua, juustoa ja kurkkua.
Koosta riippuen hiiri tai kynnysmaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pahaa??
Mä voisin kyllä syödä pannukakkua koko pellillisen mansikoiden ja kermavaahdon kanssa. Ihan super hyvää. Etkö pidä pannarista?
Ap
Rakastan pannaria. Siksi ihmettelin, mikä oli syy siihen ettei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta ei sillekään viitsi isoa määrää syöttää.
Ap
No ei. Muistin vain oman edesmenneen koirani, joka rakasti lettuja.
- Koirallesi terkut ja rapsutus!
Paista voissa pannulla, kuorruta kermavaahdolla ja hillolla.
Kerrotko vielä mikä pannarissasi oli heidän mielestään vikana niin ettei se kalvannut?
Mä en välitä pannukakusta kun siihen tulee nahkea pinta ja sisus on mössöä.
Ålandspannkaka on ihanaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pahaa??
Ap
No, etkö juuri vastannut omaan viestiisi?! Mitä ihmettä kyselet täällä, mitä voisit tehdä pannarille, kun samaan aikaan kirjoitat, että voit itse syödä koko pellillisen!?
Pannukakusta tulee hyvät pohjat itsetehtyihin sandaaleihin.
Leikkaa paloina pannulle kaada alkoholia päälle ja liekitä, tarjoa jäätelön ja marjojen kanssa.
Onko teillä koiraa? Sille maistuu.