Mulla on kaksi polkupyörää ajossa, toinen parkissa kaupungilla ja toinen kotona
Järjestelyn tarkoitus on aina taata mahdollisuus tulla kaupungilta aina kotiin pyörällä, jos ei jaksa kävellä.
Lukko molemmissa pyörissä sama, joten avaimet käy ristiin.
Kommentit (13)
Pysyykö se tosiaan siellä kaupungilla?
Olisi itselläkin ehkä hyötyä jos uskaltaisi reissun ajaksi jättää keskustaan, kun jatkaa matkaa linja-autolla, mutta enpä tiiä pysyiskö.
No, miten jos tuut sillä toisella sieltä kaupungilta niin sullahan on sitten 2 pyörää kotona eikä yhtään siellä kaupungilla? Tolkuton avaus.
Mulla on kotona auto ja kylillä polkupyörä. Meen autolla kylälle ja pyörällä kotiin. Seuraavana päivänä sitten haen pyörällä auton kotiin.
Tää oli taas näitä tän palstan helmiä 😂🤌
Onneksi täällä on vuokrattavia kaupunkipyöriä.
Olen ratkaissut saman asian niin, että asun kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
No, miten jos tuut sillä toisella sieltä kaupungilta niin sullahan on sitten 2 pyörää kotona eikä yhtään siellä kaupungilla? Tolkuton avaus.
Niin sitten kun menee pyörällä kaupungille ja tulee bussilla, kävellen tai jonkun kyydillä pois on taas kaupungilla toinen pyörä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona auto ja kylillä polkupyörä. Meen autolla kylälle ja pyörällä kotiin. Seuraavana päivänä sitten haen pyörällä auton kotiin.
Onko noin kova tarve käydä baarissa että sitä varten pitää olla ihan pyörä kaupungilla että pääsee sitten kotiin?
Jaa