Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein pannukakkua, joka ei kelvannut perheelle. Mitä siitä voisi tehdä?

Vierailija
28.01.2024 |

Tai käyttää jotenkin hyväksi? Mietin ehkä krutonkeja??

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pannukakkukakku, sellainen kerroskakku.

Vierailija
42/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uunipannari on karseeta, joten ymmärrän kyllä perhettä. 

T:ruoka-autistiksi haukuttu mutsi

Et vain osaa tehdä sitä oikein. Minä osaan ja siitä tulee taatusti hyvää.

Ei tule, vaikka tekisi miten. Ylläri sinulle: kaikilla ihmisillä ei ole samanlaiset mieltymykset kuin sinulla. 

t. eri

Siinä toinen poropeukalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se pahaa??

Mä voisin kyllä syödä pannukakkua koko pellillisen mansikoiden ja kermavaahdon kanssa. Ihan super hyvää. Etkö pidä pannarista?

Ap

No, etkö juuri vastannut omaan viestiisi?! Mitä ihmettä kyselet täällä, mitä voisit tehdä pannarille, kun samaan aikaan kirjoitat, että voit itse syödä koko pellillisen!? 

Mulla on ylipainoa, joten en syö juurikaan mitään missä sokeria, voita yms. Yritän laihduttaa. Lapset maistoi pienen palasen ja sanoi etteivät syö enempää. Mies vain vilkaisi mua kun sanoin, että pannaria/mansikkaa/kermavaahtoa olis tarjolla. Ei halunnut.

Ap

Miksi et kysynyt muulta perheeltä haluavatko he pannaria

Kysyin ja vastaus oli kyllä. 

Ap

Vierailija
45/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, vaikka tekisi miten. Ylläri sinulle: kaikilla ihmisillä ei ole samanlaiset mieltymykset kuin sinulla. 

t. eri

Siinä toinen poropeukalo.

Poropeukalo tarkoittaa ihan muuta kuin ihmistä, joka ei pidä pannukakusta. 

Vierailija
46/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannukakku on ihan hyvää silloin kun se on pehmeää ja tuoretta, sitten kun se on kumimattomaista, se ei ole enää kovin hyvää.

Vierailija
47/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se pahaa??

Mä voisin kyllä syödä pannukakkua koko pellillisen mansikoiden ja kermavaahdon kanssa. Ihan super hyvää. Etkö pidä pannarista?

Ap

No, etkö juuri vastannut omaan viestiisi?! Mitä ihmettä kyselet täällä, mitä voisit tehdä pannarille, kun samaan aikaan kirjoitat, että voit itse syödä koko pellillisen!? 

Mulla on ylipainoa, joten en syö juurikaan mitään missä sokeria, voita yms. Yritän laihduttaa. Lapset maistoi pienen palasen ja sanoi etteivät syö enempää. Mies vain vilkaisi mua kun sanoin, että pannaria/mansikkaa/kermavaahtoa olis tarjolla. Ei halunnut.

Ap

Miksi

Miksi valehtelet? 

Vierailija
48/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se pahaa??

Ap

Ap

Miksi muiden pitäisi syödä kun sinäkään et sitä syö? Mun äiti oli ikuisella laihiksella, mut tuputti aina kaikkea sokeripaskaa muille ja valitti sitten kun eivät syö, vaikka samalla tietenkin valitti myös kun hän on lihava ja naapuri on lihava ja mummokin on lihava. Miten siinä sitten itse voisi nauttia jostain kun kaikki on demonisoitu?

Vierailija
49/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/212/T%C3%A4ytetty%20pannukakku…

En tee ikinä ruokia sellaisista ohjeista missä ei ole kuvaa. 

Vierailija
50/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Eihän ollut. Kerroit itse, että mies ei halunnut pannukakkua ja lapsetkin vain närppivät vähän. Eli eivät halunneet. 

P.S. Keksipä ensi kerralla vähän parempi provo. Tämä ei oikein lähde. 

Vierailija
51/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen kun saisin syödä sen yksin :D Meillä pannari hupenee aina parissa minuutissa pois ja itse saa aina liian vähän.

Vierailija
52/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirmu kiinnostava tieto. 

Vierailija
53/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä itsestäsi liikoja luule. Kaikki ei tykkää sokerista ja rasvasta.

Vierailija
54/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se pahaa??

Ap

Ap

Eli et voi syödäkään koko pellillistä, niin kuin aiemmin kirjoitit? Miksi ihmessä sitten ylipäätänsä sitä pannukakkua teit?! Laita jääkaappiin ja tarjoa lapsille ja miehellesi sitä kylmänä myöhemmin.

Vierailija
55/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirmu kiinnostava tieto. 

Vähistä peukuista päätellen moni muukaan ei ole tuota tehnyt. Tai sitten siitä ei ole tykätty.

Vierailija
56/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se pahaa??

Ap

Ap

Eli et voi syödäkään koko pellillistä, niin kuin aie

Tarjoa miehellesi? Kyllä aikuisen ihmisen pitää ihan itse osata ottaa syömisensä kaapista. Samoin lasten, jos ovat yli 10-vuotiaita. 

Vierailija
57/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän ollut. Kerroit itse, että mies ei halunnut pannukakkua ja lapsetkin vain närppivät vähän. Eli eivät halunneet. 

P.S. Keksipä ensi kerralla vähän parempi provo. Tämä ei oikein lähde. 

Provo? Herää pahvi. Mä kysyin ohjeita mitä siitä voisi tehdä ettei mene hukkaan. Lapset ei edes tiedä että olen laihiksella. Sanoivat, että joo halutaan mutta mieli muuttui. Ei ole eka kerta.

Ap

Vierailija
58/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirmu kiinnostava tieto. 

Vähistä peukuista päätellen moni muukaan ei ole tuota tehnyt. Tai sitten siitä ei ole tykätty.

Suurin osa ihmisistä ei painele mitään peukkuja, kun katsovat netistä reseptin. Eli peukkujen määrä ei kerro yhtään mitään siitä, onko resepti hyvä tai suosittu vai ei. 

Vierailija
59/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäitä olette kaikki.

Vierailija
60/116 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se pahaa??

Ap

Ap

Eli et voi syödäkään koko pellillistä, niin kuin aie

Varmaan tarkoittaa, että haluaisi syödä jos ei yrittäisi laihduttaa. Ja nyt pannukakku kuumottelee keittiössä. Hei ap, kerrankos sitä pellillisen syö. Vaikka vaalien kunniaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän