Tein pannukakkua, joka ei kelvannut perheelle. Mitä siitä voisi tehdä?
Tai käyttää jotenkin hyväksi? Mietin ehkä krutonkeja??
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/212/T%C3%A4ytetty%20pannukakku…
En tee ikinä ruokia sellaisista ohjeista missä ei ole kuvaa.
Hirmu kiinnostava tieto.
Vähistä peukuista päätellen moni muukaan ei ole tuota tehnyt. Tai sitten siitä ei ole tykätty.
Suurin osa ihmisistä ei painele mitään peukkuja, kun katsovat netistä reseptin. Eli peukkujen määrä ei kerro yhtään mitään siitä, onko resepti hyvä tai suosittu vai ei.
Kyllä painelee. Reseptissä mitä itse käytän on lähes 6000 tykkäystä. Ilman kuvia ihmiset ei vaan kiinnostu asiasta.
Aika kädetön kokki tarvitsee olla, jos tarvitsee reseptiin kuvalliset ohjeet. Ei keittokirjoissakaan jokaisesta annoksesta ole kuvia ja silti niitä ostetaan ja ruokia kokataan. Netistä, jos etsin reseptin, en kiinnitä mitään huomiota kuviin. Reseptin sisältö ratkaisee sen, kiinnostunko vai ei. Taidat olla aika nuori, kun sinulle kuvat ovat noin tärkeä asia. Inta-sukupolvea, joka ei jaksa lukea reseptiä.
Osaat lukea, mutta et kirjoittaa 😂 Repsepti ja repesti 😄
Niin. Ikävä kyllä minulla on lukihäiriö, joka saa kirjaimet välillä hyppimään. Varsinkin, kun en täällä viitsi panostaa viestihin niin paljon, että tarkistaisin moneen kertaan, onko kaikki kirjaimet varmasti oikein. Mutta kiva, että sinulla on hauskaa minun lukihäiriöni kustannuksella. Jotain iloa siitäkin. Toivottavasti nyt meni kaikki kirjaimet oikein, ettet sentään kuole nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uunipannari on karseeta, joten ymmärrän kyllä perhettä.
T:ruoka-autistiksi haukuttu mutsi
Et vain osaa tehdä sitä oikein. Minä osaan ja siitä tulee taatusti hyvää.
Elä itsestäsi liikoja luule. Kaikki ei tykkää sokerista ja rasvasta.
Ei pannukakkuun, köyhiin ritareihin, lättyihin ja vohveleihin kuulu laittaa taikinaan sokeria kuin ehkä pieni hitunen ja rasvaa vain paistamiseen. Hillot ja kermavaahdot tulevat päälle.
Ap laittoi DESIN sokeria ja vielä vaniljasokeria lisäksi. Tykkään pannarista, mutta en söisi noin sokerikyllästettyä pannaria. Varsinkaan makean kermavaahdon ja mauttomien ulkomaalaisten kumimansikoiden kera.
Desi pellilliseen pannaria on sopiva määrä sokeria. Ilman sitä tulee kuiva ja kuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmu kiinnostava tieto.
Vähistä peukuista päätellen moni muukaan ei ole tuota tehnyt. Tai sitten siitä ei ole tykätty.
Suurin osa ihmisistä ei painele mitään peukkuja, kun katsovat netistä reseptin. Eli peukkujen määrä ei kerro yhtään mitään siitä, onko resepti hyvä tai suosittu vai ei.
Kyllä painelee. Reseptissä mitä itse käytän on lähes 6000 tykkäystä. Ilman kuvia ihmi
Kuva herättää kiinnostuksen tai jos sitä ei ole niin sivu äkkiä kiinni.
Pannari paloiksi ja jääkaappiin tai pakkaseen
syöt itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pahaa??
Mä voisin kyllä syödä pannukakkua koko pellillisen mansikoiden ja kermavaahdon kanssa. Ihan super hyvää. Etkö pidä pannarista?
Ap
No, etkö juuri vastannut omaan viestiisi?! Mitä ihmettä kyselet täällä, mitä voisit tehdä pannarille, kun samaan aikaan kirjoitat, että voit itse syödä koko pellillisen!?
Mulla on ylipainoa, joten en syö juurikaan mitään missä sokeria, voita yms. Yritän laihduttaa. Lapset maistoi pienen palasen ja sanoi etteivät syö enempää. Mies vain vilkaisi mua kun sanoin, että pannaria/mansikkaa/kermavaahtoa olis tarjolla. Ei halunnut.
Ap
Saattaa ne vähän myöhemmiin kysellä sen perään.
Kylmä pannari kerman ja hillon kans on hyvää. Säästä jääkaappiin ja katsot huomenna niin on kadonnut koko pannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmu kiinnostava tieto.
Kyllä painelee. Reseptissä mitä itse k
Missä lukee repsepti ja repesti?
Tein puolikkaasta ns mansikkakakun ja toisesta puolesta suolaisen syötävän sipuli/jauheliha/juusto täytteellä. Vien ne aamulla mun vanhemmille. Kiitos hyvistä ideoista!
Ap
Ihana äiti kun halusi ilahduttaa perhettä pannarilla. Alkoi tekemään itselläkin mieli.
Roskiin suoraan. Miksi pakastaa tai säilöä jääkaappiin- jos ei tänään kelpaa, ei se ole sen parempaan ensi viikollakaan. Tämän olen oppinut, että epäkelpo ruoka heti pois kuleksimasta.
Vierailija kirjoitti:
Roskiin suoraan. Miksi pakastaa tai säilöä jääkaappiin- jos ei tänään kelpaa, ei se ole sen parempaan ensi viikollakaan. Tämän olen oppinut, että epäkelpo ruoka heti pois kuleksimasta.
Minä taas olen oppinut, että kaikki tulee syödyksi. Aina ei välttämättä tee mieli, mutta vaikka 4 tunnin päästä hiukoo. Jääkaappikylmä pannari on ihanaa <3 Hirveää haaskuuta olisi laittaa heti roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ikävä kyllä minulla on lukihäiriö, joka saa kirjaimet välillä hyppimään. Varsinkin, kun en täällä viitsi panostaa viestihin niin paljon, että tarkistaisin moneen kertaan, onko kaikki kirjaimet varmasti oikein. Mutta kiva, että sinulla on hauskaa minun lukihäiriöni kustannuksella. Jotain iloa siitäkin. Toivottavasti nyt meni kaikki kirjaimet oikein, ettet sentään kuole nauruun.
Minulla varmaan on lukihäiriö, kun en missään näe
"Repsepti ja repesti".
Ei pannari- eikä lättytaikinaan kuulu laittaa sokeria eikä voita.
Vierailija kirjoitti:
Tein puolikkaasta ns mansikkakakun ja toisesta puolesta suolaisen syötävän sipuli/jauheliha/juusto täytteellä. Vien ne aamulla mun vanhemmille. Kiitos hyvistä ideoista!
Ap
Kai koirakin sai vähän?