Tein pannukakkua, joka ei kelvannut perheelle. Mitä siitä voisi tehdä?
Tai käyttää jotenkin hyväksi? Mietin ehkä krutonkeja??
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uunipannari on karseeta, joten ymmärrän kyllä perhettä.
T:ruoka-autistiksi haukuttu mutsi
Et vain osaa tehdä sitä oikein. Minä osaan ja siitä tulee taatusti hyvää.
Elä itsestäsi liikoja luule. Kaikki ei tykkää sokerista ja rasvasta.
Ei pannukakkuun, köyhiin ritareihin, lättyihin ja vohveleihin kuulu laittaa taikinaan sokeria kuin ehkä pieni hitunen ja rasvaa vain paistamiseen. Hillot ja kermavaahdot tulevat päälle.
Luetun ymmärtäminen. Voisin syödä, mutta en voi sillä ylipainoa on jo. Halusin tehdä perheelle jotain spessua vaalipäiväksi ja ostin mansikat/kermavaahdon etukäteen. Reaepti oli otettu kotikokista, siinä oli vaniljasokeria plus normi sokeria desi plus voita, joten on kyllä makeaa.
Ap
Äklömakeaa. Ymmärrän hyvin, miksi ei maistu perheellesi. Eikä tuollainen sokeripommi jalostamalla ainakaan parane.
Tee itse kokeiluja, mitä siitä voisi tehdä. Päällystää banaanilla, suklaalla ja lämmittää uunissa. Kylmäsavulohta ja muuta, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pahaa??
Mä voisin kyllä syödä pannukakkua koko pellillisen mansikoiden ja kermavaahdon kanssa. Ihan super hyvää. Etkö pidä pannarista?
Ap
No, etkö juuri vastannut omaan viestiisi?! Mitä ihmettä kyselet täällä, mitä voisit tehdä pannarille, kun samaan aikaan kirjoitat, että voit itse syödä koko pellillisen!?
Mulla on ylipainoa, joten en syö juurikaan mitään missä sokeria, voita yms. Yritän laihduttaa. Lapset maistoi pienen palasen ja sanoi etteivät syö enempää. Mies vain vilkaisi mua kun sanoin, että pannaria/mansikkaa/kermavaahtoa olis tarjolla. Ei halunnut.
Ap
Saattaa ne vähän myöhemmiin kysellä sen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pahaa??
Mä voisin kyllä syödä pannukakkua koko pellillisen mansikoiden ja kermavaahdon kanssa. Ihan super hyvää. Etkö pidä pannarista?
Ap
No, etkö juuri vastannut omaan viestiisi?! Mitä ihmettä kyselet täällä, mitä voisit tehdä pannarille, kun samaan aikaan kirjoitat, että voit itse syödä koko pellillisen!?
Mulla on ylipainoa, joten en syö juurikaan mitään missä sokeria, voita yms. Yritän laihduttaa. Lapset maistoi pienen palasen ja sanoi etteivät syö enempää. Mies vain vilkaisi mua kun sanoin, että pannaria/mansikkaa/kermavaahtoa olis tarjolla. Ei halunnut.
Ap
Eli s
Aika monta vastausta olet jo saanut siihen. Mutta silti vain keskityt jankkaamaan ihan muusta. Niin kuin trollit tuppaavat tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pannukakkuun, köyhiin ritareihin, lättyihin ja vohveleihin kuulu laittaa taikinaan sokeria kuin ehkä pieni hitunen ja rasvaa vain paistamiseen. Hillot ja kermavaahdot tulevat päälle.
Ap laittoi DESIN sokeria ja vielä vaniljasokeria lisäksi. Tykkään pannarista, mutta en söisi noin sokerikyllästettyä pannaria. Varsinkaan makean kermavaahdon ja mauttomien ulkomaalaisten kumimansikoiden kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta ei sillekään viitsi isoa määrää syöttää.
Ap
Laitat sitten pakastimeen niin, että on yksi pala sinulle ja toinen koiralle. Sille voi varata jääkaappiin muutaman palan seuraaville päiville.
Mä viettäisin vaali-illan koiran kanssa pannukakkua syöden.
Sen voi kääriä rullalle, kaataa steariinia langan kera sisälle ja näin saat tuoksukynttilän ruokapöytään. Tai vie ne burleskiesityksen takahuoneeseen.
Vie perhe heittelemään frisbeestä. Pannari mukaan pelivälineeksi.
Pannukakusta saa tehtyä lohikeiton. Vähän hommaa vaatii mutta hyvä lohikeitto siitä syntyy.
Ap on kuin minun äitini. Äiti esimerkiksi leipoi ison täytekakun ja sitten uhriutui kuin minä ja isä söimme vain normaalikokoiset palat ja kakusta suurin osa jäi "yli". Äiti itse ei tietenkään kakkua syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/212/T%C3%A4ytetty%20pannukakku…
En tee ikinä ruokia sellaisista ohjeista missä ei ole kuvaa.
Hirmu kiinnostava tieto.
Vähistä peukuista päätellen moni muukaan ei ole tuota tehnyt. Tai sitten siitä ei ole tykätty.
Suurin osa ihmisistä ei painele mitään peukkuja, kun katsovat netistä reseptin. Eli peukkujen määrä ei kerro yhtään mitään siitä, onko resepti hyvä tai suosittu vai ei.
Kyllä painelee. Reseptissä mitä itse käytän on lähes 6000 tykkäystä. Ilman kuvia ihmiset ei vaan kiinnostu asiasta.
Olet dieetillä, mutta teet pannukakkua, jota syöt kermavaahdon kanssa? 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pahaa??
Ap
Ap
Eli s
No itse en jalostelis mitään vaan laittaisin ääntä kohti suurella nautinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/212/T%C3%A4ytetty%20pannukakku…
En tee ikinä ruokia sellaisista ohjeista missä ei ole kuvaa.
Hirmu kiinnostava tieto.
Vähistä peukuista päätellen moni muukaan ei ole tuota tehnyt. Tai sitten siitä ei ole tykätty.
Suurin osa ihmisistä ei painele mitään peukkuja, kun katsovat netistä reseptin. Eli peukkujen määrä ei kerro yhtään mitään siitä, onko resepti hyvä tai suosittu vai ei.
Kyllä painelee. Reseptissä mitä itse käytän on lähes 6000 tykkäystä. Ilman kuvia ihmiset ei vaan kiinnostu asiasta.
6000 ei ole suurin osa. Suomessa on kuitenkin melkein 6 miljoonaa asukasta. Itse en ole pätkääkään kiinnostunut siitä, onko reseptissä kuva vai ei. Osaan lukea ja näen repseptin aineksista, onko se minulle mieluinen vai ei. Eikä kuva tarkoita, että repesti on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla sokeria. Rasvan ja sokerin yhdistelmä tekee pinnasta rapsakan. Muuten on kumimainen.
Alkoipa tehdä mieli pannaria. Meillä kyllä lapset syövät sen lähes kokonaan ekana iltana, välipalaksi jää muutama pala seuraavalle päivälle.
Otsikon mukaan kyse on nimenomaan siitä, että muu perhe ei halunnut sinun pannariasi. Eikä se jatkojalostamalla muuksi muutu.